Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: zoeken naar et topic roemheld syndroom

Standaard zoeken naar et topic roemheld syndroom

L.s.
    op mijn telefoontje heb ik eens gezocht naar het roemheld syndroom. Toen kreeg ik jullie site te zien op pagina met forum>overige discussie >algemeen medische vragen etc. daar kwamen allemaal posts over dat onderwerp. Als ik hier nu zoek bij jullie rubriek zoeken naar Roemheld syndroom komt er gewoon niks uit .. wat ik ook probeer???? hoe kan dat en hoe kom ik er wel op?
    gr paja

Ik denk niet dat het je machine is maar de zoekplekken die je verkeerd kiest...verdiep je eens hier op het forum in leden die plaatsen in rubrieken woII, ik las laatst een topic van een lid die iemand mee wilde nemen naar een stek..leer van zulke mannen.

En een spectra V3i dan,la Taupe zocht daar mee en heeft kisten op bijna een meter uit de grond gehaald. Tis ook maar wat de bankrekening kan trekken hè

Ik weet van een hele ervaren militariazoeker dat ie het liefste zocht met bv een c-scope metadec e.d. dit waren de topmodellen van c-scope eind jaren 80, ik meen te herinneren dat je toen drie modellen had .

groeten,
    Mart

hoi ik heb een aantal vragen aan jullie en hoop dan ook dat jullie me mischien een duwtje in de goede richting kunnen geven .
    ik zoek dus voornamelijk naar militaria en zou heel graag eens een helm of mes of zoietes willen vinden maar besef dat moeilijker is dan de meeste mensen denken .
    nou wou ik vragen kan ik op mijn detector de eerste twee icoontjes uitschakelen en geeft hij het dan toch nog aan als je bijv een helm of iets groters vind ?
    zat laatst op you tube te kijken naar de metaaldetectorfilmpjes en toen viel het me op met wat voor gemak er dumpputten gevonden worden en ook helmen .
    nou ben ik toch al een aantal dagen gaan zoeken maar ik moet de eerste echte dumput met helmen of messen of wapens nog vinde lol .
    ohja laatste vraagje heeft iemand kraft.der.bewegung nog wel eens gezien online of is hij bijna niet meer online .
    had hem namelijk een berichtje gestuurd maar daar heb ik nooit meer wat op gehoord .
    nouja hoor het wel groetjes david

Soortgelijke onderwerpen

1. Roemheld Syndroom
    By Ornalda in forum Algemene medische vragen
    Reacties: 14
    Laatste Post: 21-05-19, 13:40
  2. Het Roemheld syndroom
    By Ornalda in forum Maag, darm en spijsvertering
    Reacties: 2
    Laatste Post: 31-08-15, 20:47
  3. Roemheld Syndroom
    By Ornalda in forum Algemeen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 02-01-14, 18:45
  4. Zoeken naar besmettingen - AD.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 12-06-09, 06:50
  5. Zoeken naar een hoogtepunt - Algemeen Dagblad
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 31-10-06, 05:47