Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Aanhoudende druk in hoofd en overige klachten

Standaard Aanhoudende druk in hoofd en overige klachten

Hallo,

Ongeveer 2 maanden geleden kreeg ik een aantal vage klachten.
    Het gaat hierbij om de volgende klachten:

- Druk in hoofd, niet pijnlijk maar een vervelend gevoel die constant aanwezig is. Voornamelijk aan de linker kant.
    - Pijn boven ogen
    - Het gevoel dat ik heel erg rode oogleden heb en het gevoel dat mijn ogen half dicht zitten. (meestal heb ik ook rode oogleden)

Ik kan geen regelmaat herkennen met deze klachten, de ene dag is het minder als de ander maar het is er alle dagen sinds 2 maand geleden al geweest. Ik drink normaal wel veel alcohol (alleen in weekend) maar dat heb ik nu twee weken niet gedaan om te kijken of het enig verschil maakt, wat niet het geval is.

Recentelijk heb ik de dokter bezocht. Ik dacht dat de klachten wel over zouden gaan maar dat is niet gebeurd. Ik vermoedde dat het spanningshoofdpijn kon zijn van wat ik op internet had gelezen maar volgens de dokter was dit ook niet het geval.
    Ik kreeg een recept voor ibuprofen dat ik een week lang 3 maal per dag moest gebruiken om te kijken of het over zou gaan maar het gevoel is er nog steeds.

Verder werk ik dagelijks 8 uur op de computer voor mijn stage, ik dacht ook dat dit er misschien iets mee te maken had maar thuis is het bijna even erg. Als ik bijvoorbeeld een dag thuis ben is het gevoel heel erg mild en zachtjes maar zodra ik de deur uit stap komt het weer heftiger terug.
    Ik gebruik voor de rest geen medicijnen en ook geen paracetemol aangezien het niet meer helpt tegen mijn klachten.

Is er iemand die weet wat dit kan zijn of heeft iemand advies?

Bedankt voor het lezen en groet,

Een jongen die ongerust is en weer de oude wil worden.

Standaard Re: Aanhoudende druk in hoofd en overige klachten

Kan het een lichte vorm van hooikoorts zijn?

Treden de klachten meer op als het droog, wat warm weer is waarbij het waait, en minder wanneer het regent? Treden de klachten meer op wanneer je meer buiten bent, en minder wanneer je urenlang binnen zit?

Flogiston

Soortgelijke onderwerpen

1. Comando operatie en aanhoudende pijn in been
    By sylvia50 in forum Kanker Forum
    Reacties: 1
    Laatste Post: 09-02-14, 23:10
  2. Aanhoudende Pijn na het vrijen
    By mademoiselleLaura in forum Vrouwen
    Reacties: 3
    Laatste Post: 06-10-13, 12:17
  3. Aanhoudende lichte keelpijn
    By eddie74 in forum Keel, neus, oor