Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: anti-rook middel champix

Standaard anti-rook middel champix

ik ben jolanda, mn nu-exvriend gebruikt sinds een paar weken het middel champix deze personen die dit gebruiken moet je op een flinke afstand houden, totaal junk-gedrag,zlf hebben ze er totaal geen erg in, in zo'n bizarre gedragsverandering, al van meerdere gehoord die dit middel gebruikt hebben en er door omstanders op attent zijn gemaakt en stopten

vind het schandalig dat zulke pillen aan mensen worden verstrekt, maakt verbaal en fysiek zeer agressief, deze mensen zijn niet meer voor rede vatbaar met dit middel spieren brokkelen af dwangmatige handelingen, doet me aan de speed denken die we veertig jaar terug als pilletje gebruitke om de hele nacht te dansen in je eigen cocon ze horen niets meeer, gaan volkomen hun eigen gang empathie is als sneeuw voor de zon weg wat een pilletje al niet kan doen, bizar hij kreeg ze gratis van een of andere stichting, ze zullen wel veel met deze troep verdienen en ondertussen lopen de mensen als een kip zonder kop rond

Standaard Re: anti-rook middel champix

Champix - http://medicineronline.net/ Ik heb de bestelling zoals beloofd op tijd ontvangen en de pillen werken fantastisch.

Soortgelijke onderwerpen

1. Champix/rookstopmiddel - Artikel
    By Agnes574 in forum Roken
    Reacties: 43
    Laatste Post: 03-06-20, 10:32
  2. Anti-granen= Anti-acne, eczeem en overgewicht
    By richnationaal in forum Voeding, vitamines en mineralen
    Reacties: 2
    Laatste Post: 26-07-13, 17:10
  3. Champix
    By Simmeke in forum Algemene medische vragen
    Reacties: 1