Hallo allemaal,
Mijn naam is Sandra ik ben 38 jaar. Ik ben al een jaar of 5 erg aan het kwakkelen aanvallen spugen hart door het dollen soms dacht ik dat mn hart zou stoppen of mn hoofd zou ontploffen ik kan alleen weer rustig worden na dat ik gespuugd heb door op de koude vloer te liggen omdat ik anders mn teperatuur niet omlaag krijg enzv (wat ik op deze site lees is zoo herkenbaar Ik las dat iemand schreef dat zn termostaat stuk was nou dat roep ik dus ook al jaren) niet te achter halen waarom of waarvan al drie jaar geleden naar een internist gestuurd maar die kon na een lang traject niets vinden. Ik werd er gek van dus ben ik ermee gestopt en heb leren omgaan met mn aanvallen wat een hele klus was omdat je iedere x weer iets moet laten ik heb heel veel gedanst maar dat was niet meer mogelijk na de zomer was het weer heel erg zo erg dat mn man me weer maar de dokter gesleept heeft en ja hoor waar ik al bang voor was weer het hele traject in mn nieuwe internist uit het AMC nam me wel al meteen sirieus niet van zoals de vorige "tja maar mevrouw u rookt ook dus.... " weer heel wat onderzoeken en toen de MRI omdat ze dacht dat het wel in darmen kon zitten. tijdens de MRI kreeg ik een aanval niet prettig maar ik dacht ha mooi misschien zien ze nu eidelijk iets. Ik kwam spugend die tunnel uit. Ja hoor bij de uitslag deze week bleek er een Feochromocytoom van ruim 8 cm in/bij mn rechter bij nier te zitten. Nu wacht ik op bericht voor verdere onderzoeken en een bezoek aan de endocrinoloog. Kan iemand me vertellen wat me te wachten staat??
Groetjes en veel sterkte allemaal,
San