Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Drie Dagen, Hoera!

Standaard

voor de tweede keer ben ik met een zybankuur bezig. De eerste keer is mislukt omdat ik geen duidelijke stopdatum had gemarkeerd, dus ´s avonds toch maar weer 1 of 2 sigaretten (i.p.v. 40 op een dag, welliswaar). Nu al drie dagen niet gerookt en nauwlijks nog zin in een sigaret, wonderbaarlijk, bij eerdere pogingen was ik allang tegen het plafond geknald van de afkick. Ik ervaar het nu als heerlijk, rookvrij, nooit meer roken! Wel slapeloosheid, na 1 uur wakker worden en daarna dromen en nog eens dromen, maar of het van het stoppen komt of van de zyban kan ik niet zeggen. Ik ga drie weken op 2 pillen en daarna over op 1 per dag. Dit gaat lukken!! Succes allemaal!

Loes
    Guest

Standaard

Hoi Willem.

Volhouden hè! Succes ermee en laat en af en toe hier ff weten hoe het je vergaat.

Succes ermee. gr. Loes.

Standaard

Dank je, zal ik doen!

Standaard

11 dagen, nog steeds rookvrij! Weinig tot geen moeite mee. Het lastigste is nog om je dag opnieuw in te delen, je merkt hoezeer de dagen rond het roken zijn ingedeeld. een nieuw ritme te organiseren
    kost tijd. Overdag geen probleem, maar de avonden zijn wat "kaal".
    Slaap nog steeds slecht, maar op de 1 of andere manier is dat niet erg, dat komt wel weer.
    hoi
    willem

j
    Guest

Standaard

Originally posted by willem@22-11-2003, 22:55:22
    voor de tweede keer ben ik met een zybankuur bezig. De eerste keer is mislukt omdat ik geen duidelijke stopdatum had gemarkeerd, dus ´s avonds toch maar weer 1 of 2 sigaretten (i.p.v. 40 op een dag, welliswaar). Nu al drie dagen niet gerookt en nauwlijks nog zin in een sigaret, wonderbaarlijk, bij eerdere pogingen was ik allang tegen het plafond geknald van de afkick. Ik ervaar het nu als heerlijk, rookvrij, nooit meer roken! Wel slapeloosheid, na 1 uur wakker worden en daarna dromen en nog eens dromen, maar of het van het stoppen komt of van de zyban kan ik niet zeggen. Ik ga drie weken op 2 pillen en daarna over op 1 per dag. Dit gaat lukken!! Succes allemaal!
    ben gestopt met roken zonder hulp middeltjes, gewoon (?&#33 doen.
    die slaaploosheid waar jullie het over hebben, dat had ik ook
    komt denk ik omdat je je rustpunten in je dag overslaat; niet effe dat peukie, even 5 minuten zitten.
    Na een hele dag doorgaan, is het lastig dan relaxt te gaan slapen.
    succes

mus
    Guest

Standaard

Originally posted by willem@01-12-2003, 12:00:38
    11 dagen, nog steeds rookvrij! Weinig tot geen moeite mee. Het lastigste is nog om je dag opnieuw in te delen, je merkt hoezeer de dagen rond het roken zijn ingedeeld. een nieuw ritme te organiseren
    kost tijd. Overdag geen probleem, maar de avonden zijn wat "kaal".
    Slaap nog steeds slecht, maar op de 1 of andere manier is dat niet erg, dat komt wel weer.
    hoi
    willem
    Willem en hoe ist nu met u , nog altijd rookvrij ??

Soortgelijke onderwerpen

1. Jona, zijn drie dagen en drie nachten.
    By Jiooda in forum Gedichten
    Reacties: 0
    Laatste Post: 23-06-12, 13:33
  2. Het 10 dagen dieet
    By gids in forum Voeding, vitamines en mineralen
    Reacties: 7
    Laatste Post: 08-05-11, 23:40
  3. Een eisprong van 5 dagen?
    By tatiana1985 in forum Zwangerschap
    Reacties: 2
    Laatste Post: 05-12-10, 22:48
  4. 6 Dagen overtijd..