Ik heb allemaal bruine vlekjes over heel mijn lichaam ,vermoedelijk van de zon. nu heb ik al 4 jaar niet meer in de zon gezeten en het is nu zelfs bijna winter en nu krijg ik ineens bruinen vlekjes erbij?? mijn beide ouders zijn 75 en 80 jaar en zitten elk jaar in de zon en hebben helemaal geen vlekjes.ik snap dus niet waarom ik ze dan wel krijg terwijl ik nog maar 44 ben. vreemd is ook tot mijn 39ste was ik vrij van vlekjes maar toen ik 40 werd zat ik de eerste komende zomer ineens onder de bruine vlekjes .van 1 zomer dus. ik ben er er al jarenlang erg depressief door omdat ik altijd graag van de zon genoot en dat nu niet meer durf. mijn huid krijgt dus al jaren helemaal geen zon meer want ik bedek nu alles goed.,ik heb daarna in 4 jaar geen nieuwe vlekjes meer geconstateerd maar nu komen er ineens nieuwe vlekjes bij terwijl ik ook dit jaar niet eens zon heb gevangen.ook gaat dit gepaard met jeuk over heel mijn lichaam.de huisarts zegt dat ik er maar mee moet leren leven ,daar neem ik geen genoegen mee dus wie weet raad?