Ondanks dat ik het al meerdere malen heb vermeld bij een arts, heb ik het idee dat er weinig word gedaan met mijn informatie. Ik hoop echt dat iemand een idee heeft in welke hoek ik moet zoeken want maak me langzaamaan meer zorgen;

Bijna 2 jaar geleden ging ik naar de huisarts ivm pijn bij mijn ribben. Syndroom van Sietse werd vastgesteld en weer naar huis. De pijn werd erger en de huisarts stuurde mij op dinsdag naar het ziekenhuis voor een echo. Er zaten galstenen en werd wederom naar huis gestuurd. Op donderdag werd de pijn haast ondraaglijk en leek mijn buik te scheuren. Op vrijdag werd ik dan toch maar doorgestuurd naar de eerste hulp. Daar ging het snel; de gal bleek gescheurd en ontstoken met als gevolg een buikvliesontsteking. Ik werd direct naar de OK gebracht waarbij de resten van gal en galleiders werden verwijderd. Ook was de lever ontstoken en werd besloten om de wond open te laten.

Een paar dagen later kreeg ik de eerste aanval; het begint met het gevoel dat ik heel zwaar word, word erg moe en begin ontzettend te zweten em dan zo erg dat mijn haar echt doorweekt is en alles loopt letterlijk van mijn lijf. Mijn hartslag schiet omhoog naar 140 a150 bpm. Ik heb geen tijdsbestek meer en dit duurt zo’n half uur tot een uur . Daarna moet ik slapen al lijkt het meer alsof ik out ga...en slaap zo’n 12 uur.
Ik heb bedacht dat het iets met suiker te maken heeft maar ook als ik dit niet gegeten heb, heb ik er wel eens last van. Ik heb deze aanvallen soms 1 keer in de week maar ook wel eens een maand niet.

Iemand hier die enig idee heeft welke kant ik moet denken? Ik weet het echt niet en was laatst zelfs bang dat mn hart uit mn borstkas kwam...zo snel en hard klopte deze😔.