Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Last van mijn lichaam

Standaard Last van mijn lichaam

Hallo, ik zit sinds een week met een probleem, ik ben momenteel in laos alleen aan het reizen en heb sinds vorige week een heel raar gevoel, ik zit totaal niet meer lekker in mijn vel en heb een druk op de linkerkant van mijn borst dat uitloopt naar mijn rug.
    Ik heb nu 2 dagen helemaal geen alcohol en sigaretten gebruikt en weer begonnen met hardlopen zodat ik me weer wat fitter of beter zou gaan voelen maar het word alleen maar erger. Ik ben vandaag naar het ziekenhuis gegaan om me op malaria te laten testen maar dat was het gelukkig niet. Ik ben nu 4 maanden aan het reizen en ben in contact geweest met een kleine hond in vietnam (begin december) waarbij ik perongeluk zijn tand aanraakte. Nu ben ik dus mezelf helemaal gek aan het maken dat het rabbies kan zijn en daardoor krijg ik alleen maar meer stress waardoor ik nog meer klachten krijg en word het alleen maar erger. Ik drink om de 2 dagen best veel bier op deze trip sinds oktober en ik rook een pakje per dag. Hartproblemen zit in de familie. Kan iemand mij hiermee helpen??

Standaard Re: Last van mijn lichaam

Ik moet er ook bij zeggen dat ik begin januari een paniek aanval had omdat ik ook last van mijn borst had met een drukkend gevoel. Dacht dat ik een hartaanval zou krijgen. Nu is dit gevoel weer terug en veel erger als toen

Standaard Re: Last van mijn lichaam

En kleine steekjes in het midden van mn borst

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 4
    Laatste Post: 20-04-12, 19:39
  2. Reacties: 9
    Laatste Post: 23-09-10, 13:26
  3. Reacties: 3
    Laatste Post: 10-08-10, 14:34
  4. Mijn lichaam wil niet meer
    By Agnes574 in forum Gedichten
    Reacties: 5
    Laatste Post: 25-04-09, 13:05
  5. Ritalin, lichte schokjes door mijn lichaam.
    By jdf86 in forum Medicatie en pijnbestrijding
    Reacties: 3
    Laatste Post: 02-10-08, 11:37