Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 51 tot 100 van 152

Onderwerp: Pigmentvlekken,wat kun je er aan doen?

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Standaard Re: Wat kun je doen tegen pigmentvlekken

Ik kan je foto niet openen,al hoop ik wel dat het een 'nette' foto is ....

En ik weet niet of hier wel iets tegen te doen is buiten camoufleren...
    Sterkte en succes,Grtjs Agnes Xx
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Citaat Origineel gepost door agnes574 Bekijk Post
    Ik kan je foto niet openen,al hoop ik wel dat het een 'nette' foto is ....

En ik weet niet of hier wel iets tegen te doen is buiten camoufleren...
    Sterkte en succes,Grtjs Agnes Xx
    Ah kzie et ook dat het niet gaat. Ma btw tis wel een "nette foto"
    En ik heb hem nu nog eens geupload nu zou het wel moeten gaan:

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ja,we kunnen je foto zien nu!
    En het is idd een nette..hihi..
    Zal morgen of dinsdag eens zoeken of ik niets kan vinden voor je wat je kan helpen...beloofd!!

Sterkte Ag Xx
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Ja,we kunnen je foto zien nu!
    En het is idd een nette..hihi..
    Zal morgen of dinsdag eens zoeken of ik niets kan vinden voor je wat je kan helpen...beloofd!!

Sterkte Ag Xx
    Ah merci!! Echt waar!!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Is niets doe het met plezier...maar zal dinsdag zijn...nu moe!!!!
    Morgen ga ik voor je op zoek!

Agnes Xx

Is niets doe het met plezier...maar zal dinsdag zijn...nu moe!!!!
    Morgen ga ik voor je op zoek!

Agnes Xx
    Tuurlijk dat versta ik hé
    ik ben al zeer blij dat iemand me wil helpen

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Wink Re: Wat kun je doen tegen pigmentvlekken

Ben ik weer...

Ben op zoek gegaan en heb de volgende dingen gevonden onder zoekwoord:
    witte pigmentvlekken...

-Dermatografie; het bijkleuren dmv tatoeeren van witte plekken
    -Schimmel:het kan een schimmelinfectie zijn die niet vanzelf overgaat,maar die makkelijk te verhelpen is met een zalf die je dokter je voorschrijft
    -Huidaandoening;het kan een huidaandoening zijn die te behandelen is
    -Ouderdomsvlekjes...maar deze is niet van toepassing op jou..hihi..

Dit is alles wat ik heb kunnen vinden;Als ik jou was zou ik toch eens een keer advies vragen aan je huisarts....Die heeft de kennis en kan je van je probleem afhelpen hopelijk...en dat kost je verder niet veel ook!!

Heel veel succes en sterkte,
    Verdere vragen of opmerkingen;altijd welkom!!

Agnes Xx
    Laatst aangepast door Agnes574 : 20-11-07 om 19:30

Ben ik weer...

Ben op zoek gegaan en heb de volgende dingen gevonden onder zoekwoord:
    witte pigmentvlekken...

-Dermatografie; het bijkleuren dmv tatoeeren van witte plekken
    -Schimmel:het kan een schimmelinfectie zijn die niet vanzelf overgaat,maar die makkelijk te verhelpen is met een zalf die je dokter je voorschrijft
    -Huidaandoening;het kan een huidaandoening zijn die te behandelen is
    -Ouderdomsvlekjes...maar deze is niet van toepassing op jou..hihi..

Dit is alles wat ik heb kunnen vinden;Als ik jou was zou ik toch eens een keer advies vragen aan je huisarts....Die heeft de kennis en kan je van je probleem afhelpen hopelijk...en dat kost je verder niet veel ook!!

Heel veel succes en sterkte,
    Verdere vragen of opmerkingen;altijd welkom!!

Agnes Xx
    Wow echt bedankt! Ik heb wel een vraagje (moest je dit weten) over dat dermatografie, is dat dan tatoeeren in je normale huidskleur of in het zwart of een andere kleur (zoals normale tatoeages)? En over die schimmel is dat wel mogelijk dat ik dat dan al die jaren al heb? De pigmentvlekken (heb er 2) zijn vlak net als andere huid.
    Nogmaals grote dank!!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Hoi,
    Dermatografie is tatoeeren in zelfde kleur als je huid!
    En schimmelinfecties kun je jarenlang meedragen zonder dat je daar iets van merkt...een eenvoudige bloedtest zou dit al moeten kunnen aantonen waarschijnlijk!!

Geen dank,graag gedaan>daarvoor zijn we hier...toch?
    Als ik eens een probleem heb kom ik naar jou...grapje..hihi!

Agnes Xx
    Laatst aangepast door Agnes574 : 20-11-07 om 22:29

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Citaat Origineel gepost door missdiva Bekijk Post
    Hoi!
    Jij ook bedankt voor je reactie! Ja,de zon vermijden gaat lastig...probeer het wel zoveel mogelijk.En smeer elke dag factor 50 op mn gezicht.En als de zon schijnt wel elk uur.
    Ben benieuwd of die behandeling werkt bij je! Hoop t echt voor je! Heb het wel eens op tv gezien dat je dan n nieuwe huid krijgt ja..dan maar even mensen laten schrikken hoor hihi..het is voor n goed resultaat hopelijk.
    Hou je op de hoogte of mn vlekken minder worden nu ik van de pil af ben..wel balen,moeten nu aan de condooms haha..
    Thanx, groetjes
    Hoi,
    succes met de condooms..hihi...idd wel vervelend ja...
    Ik hoop voor je dat de vlekken minder worden,hou me idd op de hoogte graag!
    Ik ga dinsdag weer voor de derde keer voor een peeling...ben benieuwd..zal je ook op de hoogte houden!

Grtjs Agnes Xx

Hoi,
    Dermatografie is tatoeeren in zelfde kleur als je huid!
    En schimmelinfecties kun je jarenlang meedragen zonder dat je daar iets van merkt...een eenvoudige bloedtest zou dit al moeten kunnen aantonen waarschijnlijk!!

Geen dank,graag gedaan>daarvoor zijn we hier...toch?
    Als ik eens een probleem heb kom ik naar jou...grapje..hihi!

Agnes Xx
    Ah en dat tatoeereen blijft dat dan permanent? en moet dat dan maar 1 keer gebeuren, want als dat vervaagd... En kan er ook in 2 kleuren getatoeerd worden, want bij de pigmentvlek op de foto is er een overgang van m'n bil tot m'n ... , dus van donker tot lichter?
    THX!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ja,dermatografie is permanent en ze werken met 3 kleuren én drie-dimensionaal zodat je nadien helemaal niet meer gaat kunnen zien dat daar ooit een plek zat!

Maar ik denk dat je hiervoor wel een doorverwijzing van je dokter gaat nodig hebben om de kosten te drukken...in bepaalde schoonheidsinstituten wordt het ook wel gedaan denk ik,maar dan mag je de volle pot betalen.

Eerste stap is denk ik een bezoekje aan je huisarts brengen...gaat dat lukken denk je,of zie je daar enorm tegenop?
    Onthoud dat die mensen een degelijke opleiding hebben gehad en al héél wat hebben gezien hoor !

Sterkte en veel succes!
    Xx

Ja,dermatografie is permanent en ze werken met 3 kleuren én drie-dimensionaal zodat je nadien helemaal niet meer gaat kunnen zien dat daar ooit een plek zat!

Maar ik denk dat je hiervoor wel een doorverwijzing van je dokter gaat nodig hebben om de kosten te drukken...in bepaalde schoonheidsinstituten wordt het ook wel gedaan denk ik,maar dan mag je de volle pot betalen.

Eerste stap is denk ik een bezoekje aan je huisarts brengen...gaat dat lukken denk je,of zie je daar enorm tegenop?
    Onthoud dat die mensen een degelijke opleiding hebben gehad en al héél wat hebben gezien hoor !

Sterkte en veel succes!
    Xx
    Ja maar het probleem is dat dat echt niet duur mag zijn. Dat gaat niet voor mij, ken je eventuele richtprijzen daarvoor?
    bedankt !

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Nee,richtprijzen ken ik helaas niet...
    Maar als het op doorverwijzing van de dokter kan gaat dat volgens mij het goedkoopst zijn...

Misschien helemaal niet nodig die dermatografie...wie weet helpt je dokter je in 'no-time' van die vlekken af met een simpele zalf?!

Sterkte en succes!
    En laat het weten hé,mocht je een oplossing gevonden hebben...daar help je hier weer anderen mee!

Xx

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

je kunt zelf ook altijd eens kijken op het net onder:
    -witte vlekken
    -pigmentvlekken-wit
    -dermatografie
    -huidaandoeningen etc

Succes

Nee,richtprijzen ken ik helaas niet...
    Maar als het op doorverwijzing van de dokter kan gaat dat volgens mij het goedkoopst zijn...

Misschien helemaal niet nodig die dermatografie...wie weet helpt je dokter je in 'no-time' van die vlekken af met een simpele zalf?!

Sterkte en succes!
    En laat het weten hé,mocht je een oplossing gevonden hebben...daar help je hier weer anderen mee!

Xx
    Ja ik heb even gekeken voor richtprijzen en tis rond de 150-300€ om dermatografie te laten doen, bij andere is het dan weer €200/per uur.
    Ik zal wss nog moeten wachten om nr de dokter te gaan.
    Merci

Je kunt pigmentvlekken laten laseren bij Aestetic Clinics (Veldhoven – Noord Brabant), met een zogenaamde vasculaire laser (?). Pigmentcremes bleken de vlekken alleen een beetje maar helpen vaak niet genoeg.
    (Ik weet niet of dit al in 1 van de berichten stond, ik heb ze niet allemaal gelezen, sorry)

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Snipper,

Je kunt ook gewoon naar een dermatoloog gaan,die bekijkt hoe 'erg' de vlekken zijn en die je dan de juiste 'aangepaste' chemische peeling geeft...dit is veel veiliger dan laten 'laseren' is mij verteld in het ziekenhuis!

Grtjs Agnes

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Citaat Origineel gepost door missdiva Bekijk Post
    Hoi!
    Jij ook bedankt voor je reactie! Ja,de zon vermijden gaat lastig...probeer het wel zoveel mogelijk.En smeer elke dag factor 50 op mn gezicht.En als de zon schijnt wel elk uur.
    Ben benieuwd of die behandeling werkt bij je! Hoop t echt voor je! Heb het wel eens op tv gezien dat je dan n nieuwe huid krijgt ja..dan maar even mensen laten schrikken hoor hihi..het is voor n goed resultaat hopelijk.
    Hou je op de hoogte of mn vlekken minder worden nu ik van de pil af ben..wel balen,moeten nu aan de condooms haha..
    Thanx, groetjes
    Hou ons zéker op de hoogte als je wilt!!
    En ja....dan maar even condooms...je weet dat het tijdelijk is,dus maak het gewoon leuk en spannend(kleurtjes,geurtjes,hihihihi!)
    Komende dinsdag ga ik voor de derde keer,dan ben ik op de helft...ben benieuwd...

Liefs Ag Xx

Snipper,

Je kunt ook gewoon naar een dermatoloog gaan,die bekijkt hoe 'erg' de vlekken zijn en die je dan de juiste 'aangepaste' chemische peeling geeft...dit is veel veiliger dan laten 'laseren' is mij verteld in het ziekenhuis!

Grtjs Agnes
    naart schijnt ben ik vroeger naar een dermatoloog geweest en het zijn wel degelijk pigmentvlekken. Meer weet ik er niet over.

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Als dat héél lang geleden is kun je die diagnose het best nog eens laten hervaststellen...de geneeskunde gaat vooruit...wie weet stellen ze je dan ook één of verschillende oplossingen voor...
    Baadt het niet,schaadt het niet toch???

Grtz Agnes

Hi,
    Zie nog steeds niet echt verschil met pilgebruik of zonder.In februari moet ik weer naar de dermatoloog...Dus nog even volhouden maar. En al resultaten geboekt? Gr

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik heb na 4 behandelingen écht wal al resultaat geboekt...gelukkig!

Nog 2 te gaan in Januari!

Fijne feestdagen,liefs Ag Xx

Vandaag was het weer zover! Naar de dermatoloog in het ziekenhuis! Ze is erg tevreden.Vlekken hebben een andere structurr gekregen.Ze zijn lichter geworden.We gaan nu beginnen met bleken voor 3 maanden.Voor de zomer wel stoppen.Dus ben benieuwd! Nog steeds geen pil!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik ben van de dermatoloog af na 6 behandelingen en ik moet zeggen...TOPPIE!
    Geen vlekken meer te bespeuren!!
    Ik mag,als ik het nodig vind in oktober weer bellen om 4 behandelingen af te spreken...dus maar afwachten hoe het deze zomer verloopt;of ze terugkomen of niet!

Bleken???? Wat bedoel je daar precies mee? Ook die milde chemische peeling of iets anders?

Liefs Ag Xx

Standaard last van pigmentvlekken

hey,

Ik ben een jongen van 15 jaar en ik heb al sinds mijn geboorte
    al een vreselijke vlek op mijn rechter wang waarschijnlijk pigmentvlekken.
    Ik wil er echt van verlost zijn!!
    Wie kan mij helpen?
    Je kunt mij altijd helpen door te sturen naar [email protected]
    alvast bedankt!!

pottie

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Lees hier op MediCity eens alles ivm Pigmentvlekken....daar word je misschien al wat wijzer van

Grtjs Ag

Hey Agnes,goed om te horen dat alles lkkr gaat! En dat die behandelingen hebben geholpen! Bij mij zijn ze ook stukken minder geworden (door stoppen met de pil) en mensen om me heen valt het ook op dat de vlekken minder zijn! Heb nu een zalfje (eigengereid vd apotheek)om de vlekken nog lichter te maken..mag ik alleen om de dag smeren (aangezien het kan irriteren) Heb het nog niet gebruikt...doe ik wel in t weekend haha! Hou je op de hoogte!
    Gr

Standaard Re: Pigmentvlekken-wat kun je er aan doen?

dag allemaal,
    ik had ook last van die vieze bruine pigmentvlekken in de zomer. Sinds ik dag in dag uit de dagcrème van Nivea (tegen pigmentvlekken) smeer, is het echt veel verbeterd. In de zomer gebruik ik wel ook een hoge beschermfactor voor het gezicht. Veel succes.

hej ik heb ook pigmentvlekken en zit er echt mee.. ik heb bruine en heb ze op mijn buik beetje op mn rug en als ik onder de zonnebank ga heb k ze bijna overal en zie je ze heel erg duidelijk.. wie o wie kan mij helpenn!!!

Lees hier op MediCity eens alles ivm Pigmentvlekken....daar word je misschien al wat wijzer van

Grtjs Ag
    Hallo Agnes,

Ik lees uit een van jou berichten dat je je behandelingn hebt ondergaan bij de dermatolog. Om wat voor een behandeling gaat het hier? Ik ben zelf al meerdere malen bij de dermatoloog geweest, maar en echt doeltreffende oplossing heben ze mij niet kunnen bieden. Ik heb vieze donkere pigmentvlekken in mijn gezicht. Alles wat ik hier verder op de site lees is bij mij al bekend. Maardat jij schreef dat er geen pigmentvlek meer te zien was...Dat is pas nieuws
    Laat mij aub weten welke behandeling ze bij jou hebben toegepast. Bijvoorbaat dank..Pee

Weet iemand ook of je pigmentvlekken kunt krijgen door Seroxat (antidepressivia).
    Ik zit sinds mijn jeugd niet meer in de zon en ik gebruik geen pil en toch heb ik last
    van pigmentvlekken in mijn gezicht. Heel vervelend.

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Nino,
    Ik heb ook een aantal jaren Seroxat gebruikt,maar heb daar geen pigmentvlekken door gekregen...

Pee,
    Mijn behandeling bestond uit een milde chemische peeling van het gezicht en verder het gebruik van Neostrata nachtcréme en Avéne Cleanance K dagcréme.
    Die was héél doeltreffend (6 behandelingen geloof ik,om de veertien dagen).
    Maar....nu het zonnetje weer gaat schijnen en ik bruin word in mijn gezicht heb ik ineens op een andere plaats last...nu bruin ik NIET meer aan mijn haargrens...grrrr!

Xx Ag

Hoi,

ik ben begin 30 en heb deze zomer voor de eerste keer donker pigment op mijn bovenlip. Verder (nog) nergens. Ik gebruik al jaren geen pil, ik ben niet zwanger (geweest) en ik heb niet een van de ziektes waarvan ze zeggen dat je het daardoor kunt krijgen:
    - ziekte van Addison (een hormoonaandoening van de bijnieren)
    - hemosiderose (een ziekte waarbij het lichaam te veel ijzer vasthoudt)

Hoe kan ik dit dan toch opeens krijgen?? Nooit last van gehad.

Ik lees dat er allerlei middeltjes zijn, maar ik vraag me vooral af hoe het kan?

Groetjes

ik gebruik instant cover ( camouflage creme van tell sell) en moet zeggen dat 't daar een heeel stuk minder zichtbaarder door word!

Four Roses
    Guest

Ik heb nu inmiddels bijna alle cremes gehad die er te koop zijn en niets helpt, er zitten allemaal zelfbruiners in, dus dat is makkelijk... hoe bruiner je je gezicht maakt, hoe minder de bestaande bruine vlekken opvallen....
    Ik ben geen voorstander van chemische peelings en dat soort zaken, omdat ik zuinig ben op mijn huid.
    Ik heb daarom besloten dat ik gewoon tevreden ben met wie ik ben, klinkt simpel, maar dat is toch de basis....

Hello allemaal

Ik heb de verhalen gelezen.
    Ik heb ook pigment vlekkenen ook vitiligo.
    Niet zo erg maar de verhalen over de pil Dat klopt niet .
    Ik heb nooit een pil geslikt.
    Dat ging niet.
    Neem van me aan het komt door zonnen.
    Dat heb ik te veel gedaan.
    Van daar de vlekken.
    Wil er ook wel van af.

froejes schumi.

hi ik ben aziatisch en ben 40 jaar dankzij de pil marvelon heb ik al 5 jaar last van melasma ik heb vichy gebruikt maar zonder enig resultaat van mij dermatoloog heb ik bleekcreme gekregen met tret, maar ik durf het niet te gebruiken ik heb het op mijn wangen op advies van een vriendin ben ik al 2 weken bezig met pigm creme van roc .help mij aub van deze probleem af
    [email protected]

Four Roses
    Guest

Hallo allemaal,

Het is een tijdje geleden alweer dat ik op dit ondewerp gepost heb. Inmiddels ben ik zo'n vijf maanden onder behandeling bij een Dermalogica schoonheidsspe******te en gebruik ik oplichtende creme's. De pigmentvlekken zijn bijna weg! Ik ben echt heel blij! Tijdens de behandeling wordt er een soort chemische peeling gebruikt waarvan de concentratie elke behandeling wordt opgevoerd "(heb er nu zo'n 5 gehad) en ik gebruik als cremes: Dermalogica Night Bright en nu sinds kort ook de Dermalogica Day Bright. Je moet het in ieder geval 2 maanden consequent opsmeren en dan ineens begin je te zien dat het verdwijnt!
    Los daarvan natuurlijk elke dag een creme opsmeren die minimaal SPF 15 bevat om nieuwe pigmentvlekken te voorkomen!
    Ik hoor wel als jullie meer over Dermalogica willen weten. Ik help graag!

Liefs,
    Four

Hallo allemaal!

Jeetje wat een ellende he die pigmentvlekken, nu helemaal met dit mooie weer, wordt alleen maar erger!
    Hebben jullie wel eens van Bio-oil gehoord? Ik gebruik het nu ong. een weekje en heb toch wel het gevoel dat mijn vlekken (voorhoofd, bovenlip) minder worden! Ook gebruik ik de creme van Biodermal die een stuk duurder is maar minder goede resultaten geeft. Nu doe ik de creme van Biodermal 's morgens op voordat ik m'n make-up doe (Biodermal-creme glimt niet en trekt snel in) en 's avonds voordat ik op bed ga de Bio-oil omdat die vrij vettig is en glimmend en ik dit liever overdag niet wil.
    Misschien dat 1 van jullie Bio-oil ook ontdekt heeft, wat zijn jullie bevindingen?

P.S Biodermal kost 22,95 en Bio-oil "maar" 11,95!!

Groetjes Maggy

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Bedankt voor de tip Maggy,

Kun je me ook vertellen waar je die 'bio-oil' kunt kopen?

Xx Ag

Graag gedaan hoor!
    Ik heb de Bio-oil bij de Etos gekocht, denk dat alle drogisterijen dit wel hebben. Maar Etos dus sowieso.
    Ben ook benieuwd hoe het jou gaat bevallen en wat de resultaten zullen zijn! Hou je me op de hoogte?

Liefs Margriet

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Als ik het vind en gebruik zal ik je zéker op de hoogte houden!

Liefs Ag Xx

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik heb nog steeds wat vlekjes in mijn gezicht...al maak ik me er niet druk om.
    Nu ging ik vanmiddag naar mijn apotheekster en vroeg ik haar om een goede,hydraterende dag/nachtcréme voor mijn gezicht omdat mijn huid de laatste weken echt kurkdroog is.
    Ze heeft mijn gezicht bekeken en heeft me de Novadiol anti-bruine vlekken dagcréme van Vichy aangeraden...ze zegt dat daar héél goede resultaten mee worden bereikt als je het consequent gebruikt (en aangezien ze altijd gelijk heeft als ze zegt dat iets goed werkt heb ik die dus gekocht )
    De créme voelt in ieder geval al heerlijk aan op mijn huid en ik voel gewoon dat het hydrateert...en als de vlekken ermee verminderen/weggaan is het helemaal super!

Ik hou jullie op de hoogte!
    Xx Ag

Hey , ik heb ook al een paar jaar last van WITTE pigmentvlekken
    maar heel raar op me ellebogen ! eerst was het ook op me knieen maar gelukkig is dat nu weg! ik weet echt niet wat ik er tegen kan doen in de winter is het minder zichtbaar dan de zomer maar in de zon kleuren me ellebogen niet mee. heeft iemand tips of iets waarmee het weer bruin word??? groetjes

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Kan dit niet een soort van vitiligo zijn?
    Vraag eens raad aan je huisarts als je daar eens komt wittruitje!
    Sterkte en succes!

Agnes

Hey Agnes,

Hoe bevalt de Novadiol anti-bruine vlekken dagcréme van Vichy? Ben benieuwd!
    Hebben jullie nu ook dat de vlekken sowieso iets minder worden nu de zon niet meer zo veel en zo fel schijnt?
    Hoor het vast nog wel

XXX

Standaard Re: Pigmentvlekken,wat kun je er aan doen?

Hoi hoi!

Ben heel benieuwd of er nog nieuwtjes zijn op het gebied van pigmentvlekken. Al een hele tijd niks meer gehoord dus daarom erg benieuwd of de zalfjes geholpen hebben of dat er iemand is die een totaal andere zalf gebruikt en hier erg tevreden over is.

Hoop snel wat van jullie te horen

Liefs Mag

Hoi,

Ikheb IPL voor de hals gehad voor pigmentvlekken. Dat is heel goed gelukt en kreeg er ook nog eens een mooiere huid van. Wilde het daarom ook in het gezicht (waar ik geen pigmentvlekken had, maar dat alleen voor ook daar eenn mooiere huid) Nou in het gezicht moest ze hem laag zetten omdat ik de pijn niet verdragen kon en heeft daar dus niets uigehaald. Niet iedereen ervaart die pijn. Sommigen vinden juist de hals pijnlijker.

Ik weet haast wel zeker dat witte vlekken niet weggaan met IPL. Wel IPL in de winter doen. En dan in de zomer niet steeds pal in de zon gaan zitten, want dan heb je het zo weer.

gr Roes

Four Roses
    Guest

Hallo allemaal,

Ik ben nu 1,5 jaar bezig met Dermalogica behandelingen en mijn huid wordt steeds beter. Zeker sinds de lijn Chromawhite uit is (speciaal voor pigmentvlekken)! Deze tip wilde ik jullie niet onthouden.

Groetjes

Soortgelijke onderwerpen

1. Pigmentvlekken verwijderen doe je zo
    By FRANCOIS580 in forum Artikelen van Francois
    Reacties: 0
    Laatste Post: 11-04-12, 10:17
  2. Pigmentvlekken
    By komkommer in forum Huid
    Reacties: 3
    Laatste Post: 14-06-11, 07:49
  3. Pigmentvlekken
    By Panda14 in forum Huid - gezicht