Zeg Maggy kreeg je de creme op recept of kan iedereen het kopen in de winkel, de Hydrochinon?.... wat Do zegt vindt ik ook...lezen is prima op Google, maar heb vertrouwen in de Dermatologe....horror verhalen geloof ik niet zo snel want als je medicijnenbijsluiter leest dan zou ik nietsssssssssssssss meer slikken...tjonge wat een ellende kan er bijstaan...hahahahaha.... ik slik en gebruik de dingen en als er iets mis is lees ik de bijsluiter....heel veel succes ermee, ik hoop dat het gaat helpen....fijn dat je ons op de hoogte houd...je hebt mijn aandacht....

Dootje: Ja jezelf verwennen af en toe met een goede creme is ook al verrukkelijk...die van Vichy zijn betaalbaar en passen beter bij mijn beurs, maar ik koop het nog zelden...misschien maar weer eens doen in de wintertijd....beetje aandacht voor het gezicht is goed....je moet je hele leven na dat koppie kijken in de spiegel, dus liever wat dikker dan onverzorgd in je gelaat/huid....lalalalalala...doegieeeeeeeee..en nu moet ik opschieten want ik ga met Bhody en de buurman/vriend vd overkant effe een stukje wandelen ergens...daarna rondje Aldi...vindt ik heerlijk....haha de zon schijnt zo zaligggggggggggggg.