Hallo allemaal ik ben bert en ik kom uit Dordrecht en ben 48 jaar .
Ik kam nu al ruim 30 jaar met rugproblemen waarvan de afgelopen 6 jaar en daarvan de afgelopen 2 jaar op zijn hoogtepunt.
In 2000 geopereerd aan een hernia en in 2012 een spondylodese operatie gehad (onderste 2 wervels vast gezet en een nieuwe tussenwervelschijf).
Ontelbaar veel behandelingen gehad waarvan ik van geen een kan zeggen dat het voor mij vooruitgang heeft geboekt helaas.
Sinds februari 2018 heb ik een neurostimulator laten inbouwen in het asz in sliedrecht (superfijn ziekenhuis ) en dat ervaarde ik als een pijnlijke ingreep en dan met name het tunnelen (doortrekken van de draden naar de accu).
De neurostimulator is in eerste instantie bedoeld voor de uitstralingspijn naar de benen wat ik ook wel heb op mijn linkerbeen maar voor mij is de lage rugpijn het heftigste.
Nadat ik de neurostimulator goed kon gebruiken bleek al snel dat het been er wel profijt van had maar mijn rug helemaal niets.
Nu zou ik op 7 november 2018 extra leads geplaatst krijgen naast mijn operatiegebied (lage rug) links en rechts daarvan maar dat werd 1 dag voor mijn operatie ruw verstoord toen bleek dat de lead in mijn ruggenmerg op 6 van de 8 punten storing gaf dus volledig stuk was gegaan, conclusie was dus dat ik ipv de extra leads de hele voor mij vervelende operatie weer over moest doen want er moest eerst een nieuwe in waar ik enorm van baalde op zijn zachtst gezegd.
Dus dat is gedaan op 7 november en 3 weken later op 27november zijn de extra leads geplaatst waar ik op dit moment herstellende van ben.
Ik hoop dat dit gaat helpen want ik zit nu nog steeds aan de 40mg morfine 3x per dag waarbij ik ook nog 2x 150mg lyrica gebruik en daar bovenop 3x 1000mg paracetamol en nog verga ik van de pijn in mijn rug.
Zijn er mensen die ook de extra leads geplaatst hebben gekregen en zo ja hoe bevalt dat ( ik mag het nu nog niet gebruiken omdat ik nog teveel wondpijn heb.
Graag hoor ik reacties.
Gr bert.