Beste mensen, ik heb dit forum vandaag pas ontdekt en ik hoop nu hier heea te kunnen uitleggen en misschien advies te krijgen.
Ik ben in 2015 moeilijk gaan lopen en ook krachtvermindering in mijn benen en omdat ik vrachtwagen chauffeur was werdt dit te gevaarlijk en ook gestopt.
Maar het lopen ging zo moeilijk en eigenlijk net was of dat ik flink gedronken had.
Ik ben toen door mijn huisarts doorverwezen naar het Jeroen Bosch ziekenhuis naar de neuroloog, namen verzwijg ik nog maar even, en na verschillende onderzoeken was het vlgns hun een nekhernia.
Ik ben toen in 2016 geopereerd in st Elizabeth ziekenhuis en na 1 dag opname weer naar huis.
Daarna 1 x controle gehad en vlgns tilburg was de operatie goed verlopen en de herstelprocedure zou ong 2 jaar gaan duren maar ik zou wel gaan merken in die 2 jaar dat het beter zou gaan, maar aangezien ik na een half jaar geen verbetering zag maar steeds maar slechter werdt omdat ik veel viel en mijn been niet goed op kon tillen, ontlasting problemen kreeg, met plassen ging het niet zo goed slikken ging steeds moeilijker, eten was minder zodat ik onder de 40 kg kwam en normaal voor mij moest dit 60 kg zijn.
Ik heb toen zelf weer een nieuwe afspraak moeten maken bij de neuroloog en na de tweede keer heeft hij mij doorgestuurd naar de revalidatiearts.
Hij die vertelde mij na het eerste onderzoek dat ik een incomplete dwarslaesie had, en toen was ik wel meer dan een half jaar verder.
Ik heb daarna therapie gehad ook ergotherapie en nu is de gehele behandeling gestopt alleen zijn ze nog bezig om een aangepaste stoel te krijgen via de zorgverzekeraar omdat ik deze zelf niet kan bekostigen met alleen een aow maar dat gaat niet zo vlug en makkelijk maar voor mijn nek, rug en doorzitten moet ik er een hebben.
Kortom ik ben nu afhankelijk van iedereen, zit in een rolstoel en heb voor het lopen een rollator en stok nodig.
Ik weet niet wat er verkeerd is gegaan bij de operatie, neuroloog zegt natuurlijk niks maar als ze gelijk een nieuwe scan of foto's hadden gemaakt na de operatie en niet 2 maanden er na had ik dit misschien niet gehad, en als ze mij hadden gezegd dat het mis zou kunnen gaan en wat de gevolgen zouden kunnen zijn dan had ik kunnen kijken wel of niet opereren en had ik ook wel slecht kunnen lopen of met een rollator maar niet wat ik er nu van over gehouden heb.
En ook de spastische schokken in armen en benen had ik voor de operatie niet.
Is er toevallig iemand met dezelfde problemen wel of niet opgelost en misschien dat die of iemand anders advies kan geven