Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 101 tot 150 van 198

Onderwerp: Mislukte galoperatie

Standaard Re: Mislukte galoperatie

Citaat Origineel gepost door Antonetta Bekijk Post
    Latie, Helaas ben ik ook niet altijd in een positieve stemming. Ook ik heb van die dagen dat ik het niet meer zie zitten. Grote boosdoener hier in is de zeer erge vermoeidheid meer nog dan de pijn en het niet verdragen van eten. Ik kan zo moe zijn dat ik me er toe moet zetten om mijn bed uit te komen. Ik kan amper mijn ogen open houden en mijn arm optillen kost al moeite. Een dag later kan ik mij dan weer redelijk voelen. Het niet weten wat de oorzaak van de vermoeidheid is, maakt mij onzeker. Ik heb dit voor de operatie nooit gehad, natuurlijk was ik ook wel eens moe maar niet zo erg als nu. Dus je zal zeggen dat de operatie er zeker mee te maken heeft. Het is dan zeer vervelend als de artsen niet gelijk kunnen zeggen wat de oorzaak van de problemen is. Ik hoop dat de komende onderzoeken uitsluitsel bieden, afwachten maar weer. Het nadeel van zo een groot ziekenhuis als het UMCG zijn de wachttijden, ik kan pas eind september voor een echo, en de andere onderzoeken hebben vaak een nog langere wachttijd.

Ik vraag mij af, laten jullie je ook vaccineren tegen de Mexicaanse griep?
    Ik hoor zo wie zo bij de risico groep, maar ik heb de laatste jaren geen griepprik gehaald.
    Nu weet ik het niet. Je leest er zo veel over, de vaccinatie zal niet zonder risico zijn maar de griep krijgen is dit ook niet. Ik denk dus dat ik dit jaar de prik maar wel weer haal. Wat gaan jullie doen???

GR Antonetta.
    Hup naar de chirurg!!!! voor de mexicaanse griep!!!

Latie,Ik weet precies wat je bedoeld met, niet kunnen genieten van het leven door de vermoeidheid. Dit heb ik dus ook. Alleen als je zelf ook last hebt van deze extreme vermoeidheid, weet je wat het inhoud. Je kan ook geestelijk moe zijn maar dat is dit niet, dit is puur lichamelijk. Als het er is heb je er de hele dag door last van, je komt die dag tot niets. Ik heb het gevoel dat alles heel zwaar weegt, ik heb moeite met bewegen het is net of er zware gewichten aan mijn armen en benen hangen en of mijn lichaam stijf is. Alles kost heel veel moeite, ik kan mij hier ook niet tegen verzetten. Op zo een dag doe ik dus niets, ik hang een beetje in de bank om savonds weer vroeg mijn bed in te duiken. Zelfs tv kijken is te zwaar. Ik ben het met je eens dat je levens vreugde hier een heel stuk door daalt. Gelukkig heb ik de vermoeidheid niet iedere dag in deze mate, en zijn er dagen dat ik mij redelijk voel. Maar zonder hulp red ik het nog niet alleen.
    Na de vakantie neem ik contact op met mijn advocaat om te horen wat de plannen zijn. Ik heb tot nu toe niets meer gehoord. De vakantie zat er tussen hier duurt die nog een week. Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat lopen.

GR Antonetta.

Angela, blij om weer wat van je te horen en dan ook nog goed nieuws.
    Ik ga de vitamine tabletten zeker proberen. Ik heb mij zelf ook al eens afgevraagd of de pijn onder de rechter ribben niet bij de lever weg komt. Maar ik denk dat de chirurg dan toch iets in het bloed had moeten zien, en dan had hij mij hier zeker van op de hoogte gesteld.

Ik maak mij ook zorgen om Ariel, we hebben inderdaad al een poosje niets meer van haar vernomen. En ik denk dat ze juist zo vlak voor de operatie wel wat steunbetuigingen kan gebruiken.

Ik laat mij wel vaccineren tegen de Mexicaanse griep. Maar door al die negatieve verhalen over het vaccin wist ik het even niet meer. Dus het is gewoon kiezen uit twee kwaden, de griep kan voor ons/mij zeker kwade gevolgen hebben, en de bijwerkingen van de vaccinatie, dat risico moeten we dan maar nemen.

Groetjes Antonetta.

Ik kon de vitamine c reatief ook niet vinden op het internet.
    Ik zit er aan te denken om een multivitamine te kopen.
    Ik heb nog steeds last van haaruitval hier schijnt vitamine b tegen te helpen.
    Met een multivitamine krijg je meerdere vitamines en ook mineralen binnen.
    Normaal moet je voldoende vitamines met je voeding binnen krijgen(groente en fruit vitamine c)maar als het eten niet goed gaat lijkt een aanvulling van vitamines en mineralen mij niet verkeerd. Het is het proberen waard lijkt mij.

GR Antonetta.

Citaat Origineel gepost door Antonetta Bekijk Post
    Ik kon de vitamine c reatief ook niet vinden op het internet.
    Ik zit er aan te denken om een multivitamine te kopen.
    Ik heb nog steeds last van haaruitval hier schijnt vitamine b tegen te helpen.
    Met een multivitamine krijg je meerdere vitamines en ook mineralen binnen.
    Normaal moet je voldoende vitamines met je voeding binnen krijgen(groente en fruit vitamine c)maar als het eten niet goed gaat lijkt een aanvulling van vitamines en mineralen mij niet verkeerd. Het is het proberen waard lijkt mij.

GR Antonetta.
    In Multivitamine zit óók c/reatief..het helpt ook echt
    ik heb ook vreselijke haar uitval, hoe komt dat denk je?

kruidvat of apotheek
    en gewoon onder c-reatief

Angela, de haaruitval kan komen door medicijn gebruik,vitamine te korten door voeding problemen ook kan de stres volle periode na de operatie de oorzaak zijn.

GR Antonetta.

Ariel,

Laat iets van je horen. Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat de operatie goed is gegaan. Meid ik denk aan je en mocht je wat willen zeggen..kom op! Ik ben er ook voor jou..speciaal voor jou een vrolijke kleur

Liefs Angela

Het zal mij niets verbazen als Ariel nu in het ziekenhuis is of aan het bij komen is van de operatie. Laten we hopen dat alles goed gaat.
    Latie, wanneer heb jij de stent wisseling? Sterkte met de ercp geen prettig gebeuren. Moet jij er ook voor in het ziekenhuis blijven?
    Ik gebruik nu twee dagen multivitaminen en mineralen van het eigen merk van trekpleister ze schijnen goed te zijn en ze zijn zeker niet duur. Tot nu toe is er niet veel over te zeggen ik voel me nog het zelfde, zeer vermoeid.

GR Antonetta.

koeien101
    Guest

Hallo Allemaal,

Ik ben er indedaad een tijdje uitgeweest, maar ben zeker niet boos. Ik ben weer wat minder te pas en heb dagen gehad dat ik behoorlijk ziek was en heel erg misselijk en weer veel pijn had. Dus had ik echt geen zin om te computeren. Bovendien vind ik het soms heel moeilijk dat ik lees dat bepaalde mensen op dit forum zo terleurgesteld zijn wat betreft een galwegletsel. Natuurlijk is het een hele ellende. IK weet zelf dat ik een behoorlijk ernstig galwegletsel heb en dat ik heb moeten vechten om te blijven leven. 8 weken werkelijk doodziek in het ziekenhuis, beademing, sondevoeding, slangen, 8 stents, opereren, opereren en weer opereren, een jaar drains, elke maand weer in de lever, 8 ERCP's enzovoorts. En nu over een kleine weken weer een leverdrain en een zware operatie. Ja het is niet makkelijk en of het goed komt dat weet je van te voren niet. Maar ga er niet vanuit dat het niet goed komt, ga A.U.B. niet zeggen dat je leven je niks meer waard is. Probeer het beste eruit te halen en bedenk dat er mensen zijn die altijd nog zieker dan jou zijn. Dat helpt echt. Tenminste voor mij. IK vind het zo moeilijk om te lezen als mensen zeggen het leven is mij bijna niet meer waard of dat ze niet meer zien zitten hoe het verder met hen moet. Wie zegt dat het niet meer goed komt. Dat zegt geen arts in het AMC. Wel dat de kans is dat je er misschien iets van over houdt. Weten jullie nog dat vrouwtje van het programma missers? Nou, ik heb zo af en toe nog contact met haar. Maar nu eindelijk na twee jaar gaat het weer heel goed met haar. Dus dat kan ook. Je hoort vaak alleen de slechte verhalen, maar de goede zijn er dus ook. Ik wil wel even heel duidelijk zeggen dat ik iedereen hier heel goed begrijp hoor. Maar ik wil zo graag dat jullie je weer wat meer happy gaan voelen en geloof in de artsen van het AMC houden. Want ze laten je cht niet zo ziek blijven hoor.Ze laten je niet eerder gaan tot dat jij je weer goed voelt. Je moet het wel heel duidelijk blijven zeggen tegen ze. Zelf heb ik met de meeste artsen een goed contact. Sommigen zag ik dan ook wel elke paar weken. Maar ik vind ze stuk voor stuk heel erg aardig en ze doen je alles om je te helpen.
    Nog even voor alle duidelijkheid, ik kraak niemand af en blijf het voor iedereen die dit mee heeft gemaakt, in wat voor een soort letsel dan ook, een medische fot vinden. Ik hoop dan ook dat we elkaar met z'n allen gaan op zoeken een bijeenkomst afspreken en samen naar inderdaad minister Klink stappen. Laat het maar een tweede kamervraag worden. Dit is nu echt een noodzakelijk iets.

O ja, ik ben op het mment heel heel erg zenuwachtig voor de operatie, vooral omdat het een grote wordt, niet alleen een omleiding, maar ze gaan de lever ook van mijn darm afhalen en een reconstructie aan mijn buik doen, vanwege de buikvliesontstking. Bij de buikspoeling hebben ze mijn wond toen niet gehecht, maar open gelaten, zodat de rotzooi eruit kon.
    Dus het is een gerafeld, breed litteken en een buik zonder navel enzo. Al is die buik natuurlijk niet het aller ergste.

Ik hoop dat met jullie ondanks alles toch nog een beetje goed gaat en dat we ons samen sterk kunnen maken,

Liefs Ariel

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Lieve mensen,

Ik heb hier zelf (gelukkig) geen ervaring mee, maar ik wil jullie allemaal heeel erg veel sterkte (doorzettingsvermogen en lichtpuntjes) wensen!
    Goed idee Ariel om samen naar minister Klink te stappen, hopelijk wordt er dan iets mee gedaan, want zulke fouten zouden niet mogelijk moeten zijn!

Liefs Luuss

ik heb er nu weer iets anders bij, als ik eet en slik door dan is het na een kwartier dat al mijn eten naar beneden knalt..mijn buik is net een zwangere buik van 7 maanden..
    ik heb nu erg veel pijn, ben misselijk!! en de plek van mijn galblaas daar zit nu een bal. Ik kan pas donderdag terecht op mijn verjaardag

mijn eten verteerd ook slecht, heb ook steeds last van diarree
    ik ben er nu wel achter gekomen dat je wel dikker word
    dat komt omdat de lever nu alles alleen moet doen en dat werkt erg langzaam
    en daar komt doe moeheid ook vandaan.

Ariel,
    Ik had ook nooit moeten zeggen dat het leven op deze manier niet leuk is, want ik kan ook genieten als ik een uur geen pijn heb, sterkte met de operatie

Luus

Bedankt voor je medeleven naar ons toe, doet ons zeker erg goed

Ariel, blij om weer iets van je te vernemen. Vervelend dat je steeds zo ziek bent en logisch dat je dan geen zin in computeren hebt. Ik heb ook wel net als jij het gevoel van, kop op we leven nog en we moeten er iets van zien te maken. Er zijn inderdaad mensen die het veel slechter getroffen hebben dan wij. Helaas gaat mijn leven op het ogenblik met ups and downs zowel lichamelijk als geestelijk. Dus dan ben ik heel positief en dan weer heel negatief, het zal met de tijd wel beter gaan. De operaties zijn bij mij nog geen half jaar geleden, de chirurg had mij al gezegd dat ik zeker op een jaar voor de genezing moest rekenen. Ik zelf wil misschien gewoon te vlug, het is ook allemaal niet niets geweest. Dus zo af en toe moet ik mijzelf even bij het nekvel pakken, en weer met de neus de goede richting in zetten.
    Ik vind het ook heel jammer dat je alleen maar de negatieve verhalen leest. Als het goed gaat kijken mensen niet op een medische forum hier door kom je weinig positieve verhalen tegen en die kunnen we juist zo goed gebruiken.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik respect voor je heb. Je hebt al heel wat achter de rug(ik heb ook negen weken in het ziekenhuis gelegen en enigszins vergelijkbare dingen meegemaakt dus ik weet wat je al hebt doorstaan) en nu weer de herstel operatie en toch probeer jij positief te blijven, petje af!!
    Ik kan jou alleen maar heel veel sterkte voor de komende tijd toe wensen! Ik denk aan je.

Latie, Ik zelf heb geen behoefte om de chirurg te wurgen, ik wil alleen maar dat er recht word gedaan. Hij heeft een grote fout gemaakt die mijn hele leven op zijn kop heeft gezet en ik wil dat hij hier voor ter verantwoording word geroepen. En dat er gekeken word of hij wel instaat is om zonder toezicht zijn werk te doen. Ik heb sterk het gevoel dat hij dit niet kan, twee fouten bij een patiënt bewijst dit ook wel een beetje. Ik wil hem alleen op zijn beroep aanpakken. Hij heeft kinderen en is nog jong ik wens hem in persoon niets slechts toe. Ik ga er van uit dat wat er gebeurd is een grote fout is geweest en ook zijn afwachtende houding neem ik hem zeer kwalijk. Ik wil alleen mijn recht en niet meer. Hiervoor heb ik de letselschade advocaat in de arm genomen, zij gaat mij helpen mijn recht te halen.

Ik heb geen problemen met mijn gewicht door de spijsvertering. Ik ben juist een kleine 20kg afgevallen en dit zie ik niet als een probleem, ik was te dik. Wel verdraag ik meerdere voedings middelen niet meer, ik word er ziek van. Deze producten vermijd ik zo veel mogelijk. Ik weet dat het vaker voor komt na het verwijderen van de galblaas, dus ik probeer hier mijn weg in te vinden en hoop dat ze ooit achter de oorzaak komen.

Het kan zeker geen kwaad om de minister van volksgezondheid aan te schrijven. We kunnen hem in ieder geval laten weten wat de gevolgen van een fout tijdens een galblaas verwijdering kunnen zijn. En dat het dan moeilijk te verhapstukken is als je krijgt te horen dat zo een fout aanvaardbaar is, in ieder geval niet te voorkomen. Er moet alles aan gedaan worden om dit letsel wel te voorkomen omdat het zo een grote invloed op (de rest van) het leven kan hebben.
    Ik heb mij er eigenlijk niet zo mee bezig gehouden omdat ik nog steeds niet lekker in mijn vel zit en er nog steeds onderzoeken worden gedaan en omdat ik met de rechtszaak bezig ben.
    Dit leek mij eigenlijk eerst genoeg om mee bezig te zijn. Maar ik wil best mijn handtekening onder een brief plaatsen of ook een brief schrijven.

GR Antonetta.

hebben jullie allemaal geen galblaas meer
    en minister klink waarschuwen heeft totaal geen zin

ik ben namelijk ook met een andere minister bezig en die laat mij ook in het ongewisse

sterkte allemaal, ik moet donderdag naar mijn arts voor een echo
    pffff ben zo bang dat het fout zit daar binnen..

Latie , nee het klopt ik heb geen stent meer in de galwegen, ik heb wel meerdere gehad het lek in de galweg is op den duur dicht gegroeid, gelukkig al redelijk snel.
    Helaas is er bij mij meer aan de hand geweest dan het galweg letsel. Door het gal dat ongeveer een week vrij in mijn buik heeft gezeten had ik buikvlies ontsteking, bloedvergiftiging, verlamming van de maag en darmen, mijn hart was van slag, vocht in en om de longen en meerdere abcessen. Daarbij heb ik een grote tweede operatie gehad waarbij de lekken zijn gedicht en drains in de buik en abcessen zijn achter gelaten om het vuil af te laten lopen. Later is er nog een drain geplaatst in een abces bij de milt, er zaten/zitten er nog twee waar ze niet bij konden, te veel risico. Het risico op nieuwe abcessen is nog steeds aanwezig. Dit bedoelde ik met, ik weet wat je al hebt doorstaan Ariel, hier mee bedoel ik alleen de ziekenhuis periode.
    Bij een gallekkage(gal in de vrije buikholte) is een genezing proces van een ongeveer een jaar normaal volgens mijn chirurg.

Angela, Ik zag eerst ook geen heil in het aanschrijven van de minister. Maar je kunt altijd je ongenoegen kenbaar maken, of er iets mee gedaan word is aan de minister. Maar jij hebt in ieder geval je hart gelucht.

GR Antonetta.

Citaat Origineel gepost door latie Bekijk Post
    Rob-angie,

Ik ben het er niet mee eens, het gaat hier om iets ernstig de nalatigheid en de grote grove fouten die gamaakt zijn tijdens een galblaas operatie. Dit mag niet gebeuren klaar!!! fouten is menselijk maar niet één de je leven in gevaar brengt kijk naar Ariel of naar mij en de andere dames één is er teveel. Het gaat er mij niet om dat wij geen galblaas meer hebben, maar om het feit dat wij als gezonde vrouwen voor routine ingreep zijn gegaan en moet je kijken wat er voor afschuwelijke gevolgen het zijn geworden bahhhh.Moet je kijken hoe lang wij aan het vechten zijn voor ons leven, het gaat niet om een maand herstel of twee maanden nee dit gaat om lange herstel periode die onzettend lang duurt en dit had niet gehoeven als het een bekwame arts was geweest!. De vraag is dan ook of het wel goed komt met ons, het gaat wel om een lever een belangrijk orgaan snappen jullie mij woede.
    Chirurgen als deze moeten worden aangepakt op hun fouten klaar zo simpel is het.

Rob-Angie jammer dat jij alleen actie onder bij de minister en dat je dat niet met ons samen wil doen samen staan we sterk of niet?.

Zucht LATIE,

Je leest niet goed, IK BEN MET EEN ANDERE MINISTER BEZIG!!
    DUS NIET MET ´´KLINK´´
    en over een heel ander onderwerp..
    dus voortaan eerst goed lezen dan iemand beschuldigen!!
    dank je

Latie, mijn grote galweg was wel beschadigt daar zat de stent in en er was een galwegtakje niet dicht gemaakt, daar is een klipje op gezet tijdens de grote operatie.
    Ik begrijp je woede zeer zeker, ik zie het ontstaan van het letsel als een fout, niet als iets dat de chirurg willens en wetens heeft gedaan. Was dit wel het geval dan had ik zeker niet een letselschade advocaat in de arm genomen maar had ik aangifte bij de politie gedaan van poging moord. Wel vind ik dat de chirurg moet worden aangepakt hij is zeer zeker te kort geschoten in zijn functie als chirurg.

Hoe gaan we de brief naar de minister eigenlijk aanpakken, privé zelf een brief sturen met een vermelding over/naar dit forum, of ????

Groetjes Antonetta.

koeien101
    Guest

Hallo Allemaal,

Het is zover. A.s. maandag 24 aug. moet ik weer naar het AMC en krijg dan weer een drain in mijn lever.
    Dinsdag 25 aug, word ik geopereerd, Ik ben nu al heel zenwachtig en zie er enorm tegenop.
    Ik krijg een omleiding en daarbij worden alle verklevingen door de buikvliesontsteking weg gehaald. Ook wordt mijn dunne darm weer verlost van de lever en krijg ik een reconstructie aan mijn litteken die ik nu op mijn buik heb. Hij is erg breed, ravelig en ik heb geen navel meer. Dus erg spannend allemaal. Het litteken heb ik gekregen toen ze mijn buik hebben gespoeld, toen al twee weken lang gal in mijn buikholte was gelopen. Ze hebben mijn buik toen los gelaten en elke dag gespoeld. Vandaar het enorme litteken. Oh ja het is inderdaad zo dat je van een buikvliesontsteking door gallekage heel lang moet herstellen. Ze wilden mij toen die tijd niet eens opereren omdat mijn buik van binnen in grote ravage was. Jullie horen deze week nog van me. Ik heb een website gemaakt met daaraan een forum verbonden. Dus dan kunnen jullie elke dag lezen hoe het met me gaat. De website is nog niet helemaal klaar, maar ik geef hem deze week aan jullie allen door.

Groetjes Ariel

Ariel,

Ik zal aan je denken meid. Je bent zenuwachtig, dat is voor te stellen
    ik heb nu iets raars..als babys geboren worden hebben ze de eerste poepluier toch altijd zwarte tere poep? dat heb ik nu, maar dan slap (sorry voor het vieze praatje)
    maar anders kan ik het niet uitleggen..Ik heb inmiddels het email adres van minister klink
    maar zal het hier niet plaatsen, moet even kijken of het met een link kan.

Ariel, je staat niet alleen, wij zijn er om je op te vangen. wens je alle sterkte toe en hopelijk kan jij zeggen na de operatie ''ik ben blij dat ik het het gedaan''
    knuffie

Latie, mijn grote galweg was wel doorboord gelukkig is het weer hersteld. Volgens mij hebben we het hier ook al eens eerder over gehad.
    We kunnen in ieder geval proberen een brief bij de minister te krijgen.
    Ik zal er binnen kort een sturen, ik ben wel benieuwd of er antwoord komt.
    Mijn onderwerp zal vooral zijn, dat gallekkage als een onvermijdbaar risico word gezien.
    Als ze vinden dat dit letsel in sommige gevallen niet te vermijden is, moet er een schadeloosstelling voor de patiënten die het overkomt komen of voor hun nabestaanden. Hoe je het ook wend of keert, de patiënt heeft er niet om gevraagd. Het blijft een fout van de chirurg.

Ariel, heel veel sterkte bij het plaatsen van de drain maandag en natuurlijk voor de grote operatie dinsdag. Ik zal aan je denken, en wachten op je bericht na de operatie wanneer je weer wat opgeknapt bent.

Groetjes Antonetta.

Angela, ik zal als ik jou was even contact met de huisarts opnemen en zeggen dat je last van zwarte ontlasting hebt. Dit kan komen van bloedinkjes in de maag of darmen dit hoeft natuurlijk niet maar je kunt het beter uitsluiten. Het kan ook veroorzaakt worden door sommige medicijnen hier heb ik het zelf eens van gehad, diclovenac was bij mij de boosdoener.

GR Antonetta.

Dames,
    Ik heb inmiddels al een brief gestuurd naar klink, met de link naar dit forum
    kan ie zelf ook lezen wat er gebeurd met een galblaasoperatie.

Mijn advocaat doet zijn werk en ziet er veel belovend uit.

Angela, ik heb naar het adres van Minister Klink gezocht maar kan het niet vinden. Alleen een adres via het ministerie van volksgezondheid dat door postbus 51 word beantwoord en het lijkt mij toch zeker de bedoeling dat de minister de brief zelf onder ogen krijgt. Of heb jij je bericht ook hier naar toe gestuurd?

GR Antonetta.

Ik heb mijn brief/email verstuurd, ik heb hem naar het ministerie van volksgezondheid gestuurd, met de vraag of die hem door willen sturen naar de minister. Ik hoop dat het zo goed komt.

Latie, dit is precies waar mijn brief naar Minister Klink over gaat, galwegletsel en gallekkage word gezien als een onvermijdbaar risico/letsel niet als een fout. Hierdoor word er in veel gevallen helemaal geen schadebedrag uitgekeerd en draait de patiënt zelf voor al de extra gemaakte kosten op. Ik vind dat geen een letsel als onvermijdbaar mag worden gezien.
    Je moet er zeker niet mee instemmen en op zoek gaan naar een andere advocaat als je geen vertrouwen hebt in je huidige advocaat. Het minste dat je in je advocaat moet hebben is toch wel vertouwen, hij moet immers voor jou strijden. Het bedrag dat je zelf aan je advocaat moet betalen hangt af van je inkomen.

Groetjes Antonetta.

Latie,

Mijn advocaat zit in Haarlem
    en ja je betaald echt te veel..
    het is tussen de 150 en de 250 euro
    ik ben jarig nu en ik ga eerst wat anders doen vandaag.

Ik heb de persoonlijke mail van minister Klink
    ik stuur het jullie wel prive

liefs van mij

p.s latie met 2.500 niet akkoord gaan hoor..
    het is echt een medische misser!!

Angela, van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag toegewenst!

Gr Antonetta.

Latie, zo zie je maar weer dat bekent niet altijd goed hoeft te betekenen. Ik hoop dat je op korte termijn een goede advocaat vind, eentje die voor je strijd en niet probeert zijn zakken te vullen.

Het is wel goed voor de rechtszaak om te weten waar de galweg patiënt in de toekomst nog voor kan komen te staan. Maar voor de rest wil ik er eigenlijk niet meer bij stil staan, ik heb nu eigenlijk al genoeg en om me dan ook nog druk te gaan maken om wat eventueel in de toekomst nog zou kunnen gebeuren, nee, lijkt mij niet zinvol.
    Wel ben ik zeer benieuwd naar de uitkomst van het onderzoek van Dr Gouma, dit kan voor onze zaken heel belangrijk zijn.

GR Antonetta.

Latie, ik vind je geen zeurpiet hoor.
    Ieder mens is anders de een gaat er zo mee om en de ander anders.
    Het hangt bij mij veelal van af met hoe ik mij die dag voel. Voel ik me niet goed dan ben ik doorgaans ook niet zo positief. Ja, geestelijk doet het zeker wat met je.

Angela had je al bericht over je echo? Je moest gisteren toch heen?

GR Antonetta.

het is verzet naar volgende week Antonetta
    wel lief dat je aan me denkt.

En bedankt voor de felicitatie van gister

ik zei tegen je dat mijn advocaat niet in amsterdam zat maar in haarlem, en daar reageerde jij niet op dus ging ik er van uit dat je dan niet wilde.

Latie,

moet jij eerst niet alles gaan afhandelen bij je andere advocaat? je hebt ook al een bedrag gekregen he? straks krijg je er een boete over. Ik zou eerst maar even alles afhandelen, want een consult kost al geld.

Hier het email adres van Ab Klink

[email protected]

Angela, bedankt voor het adres, nu kan ik de brief naar de minster in persoon sturen en weet ik dus dat hij hem te lezen krijgt. Dat hij ook op het ministerie van volksgezondheid is terecht gekomen kan ook geen kwaad.

GR Antonetta.

Angela, ik was een beetje voorbarig op de een of andere manier komt het mail naar minister Klink niet aan. Dit is het bericht dat ik terug kreeg:

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

[email protected]

GR Antonetta.

Ariel, geef je het adres van je website nog even door?
    Ik kan mij goed voorstellen dat je nu eigenlijk heel andere zaken aan je hoofd hebt, het is ook niet niks wat je te wachten staat. Je zal nu wel helemaal gespannen zijn. Ik hoop voor je dat deze operatie je genezing brengt en dat je eindelijk weer vooruit kunt kijken.
    Meid, alle sterkte toe gewenst de komende tijd voor jou en je familie.

Groetjes Antonetta.

oh wat oneerlijk, zal je morgen het nummer geven..ik was er van ondersteld dat jij dacht dat ik in amsterdam een advocaat had...

ik doe niet moeilijk latie..ik denk dat ik jou maar uit de weg moet gaan
    het beste:s

Antionetta, ik zal voor jou morgen ook even kijken, het ligt niet thuis!

Citaat Origineel gepost door rob-angie Bekijk Post
    oh wat oneerlijk, zal je morgen het nummer geven..ik was er van ondersteld dat jij dacht dat ik in amsterdam een advocaat had...

ik doe niet moeilijk latie..ik denk dat ik jou maar uit de weg moet gaan
    het beste

Antionetta, ik zal voor jou morgen ook even kijken, het ligt niet thuis!

Antionetta
    ik weet al at er fout is gegaan

Angela, ik neem aan dat ik nog te horen krijg wat er is fout gegaan.

Groetjes Antonetta.

koeien101
    Guest

Citaat Origineel gepost door latie Bekijk Post
    Daar ben ik al mee bezig en het is bijna afgehandeld.

Haarlem is om de hoek het is niet zo'n grote afstand vanuit amsterdam, ik heb daar geen moeite mee!.

Ik begrijp niet waarom je hier zo moeilijk over doet, als je dat niet wil zeg het gewoon, dan hoef ik verder ook geen moeite te doen. Het lijkt wel of je het nummer van de advocaat niet wil geven sorry dat ik dat fff zeg.
    Hallo lieve Allemaal,

Hier nog even mijn website en forum.

Website: http://Everyoneweb.com/monikagalwegletsel

Forum: www.Doris.hotforum.nl

Nou groetjjes voor iedereen en nu ga ik naar het AMC. Ben heel echt zenuwachtig. Duimen jullie voor me?

Groetjes Ariel

natuurlijk duim ik voor je, ik wens je heel veel sterkte en een heel goed herstel

liefs angela

Latie, hoe is de ercp maandag gegaan?
    En nog gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad.

Ik heb geen hulp meer, mijn dochter moet wat niet meer gaat overnemen stelt de gemeente. Dat zij van zeven tot zeven naar school gaat en dan ook nog opdrachten thuis moet maken(ze studeert tandheelkunde, een zware studie) doet niet ter zake. Ook zij heeft niet gevraagd om wat er is gebeurd, maar moet nu wel in springen dus vrije tijd inleveren en die heeft ze al niet zo veel. Had zij niet thuis gewoond dan had ik wel recht op hulp gehad.

GR Antonetta.

Antonetta

De gemeente zegt maar wat, als jou dochter van 7 tot 7 op school is incl reis heen en terug, zou jij hulp kunnen krijgen. Ga met die vraag naar je huisarts en leg daar je situatie uit, ik denk dat alleen je huisarts de gemeente kan verplichten jou hulp te bieden.
    Het is zo krom. Je kan ook thuiszorg bellen he? betaal je 30 euro per maand voor hulp in de huishouding en dan heb je ook nog een praatje.
    Ik wens je sterkte, en ik heb inmiddels alweer een echo gehad en die geeft aan dat mijn lever verdikt is, daarom die pijn nog steeds. De lever moet natuurlijk alleen zijn werk doen,
    wat ze er aan gaan doen weten ze nog niet. Dus ik moet afwachten.

Sterkte meid

Hallo Angela, ik heb het behoud van de huishoudelijke hulp eerst met mijn huisarts besproken, hij vond dat ik die nog wel nodig heb. Alleen zei hij mij gelijk dat hij er geen invloed op uit kan oefenen, hij ken alleen maar aangeven dat ik nog niet zonder hulp kan. Dit erkent de gemeente ook maar zij vinden dus dat mijn dochter kan inspringen. Een volwassen iemand moet instaat zijn een huishouding te voeren is hun verweer. Het hoe ik in deze situatie terecht ben gekomen staat er buiten hier word geen rekening mee gehouden.
    Ik zal dus ook een inkomen voor gedane arbeid voor mijn dochter bij de schade vergoeding opzetten.

Latie, blij dat er goed nieuws is en dat er vooruit gang in zit. Het maakt ook niet uit hoeveel stents er zitten als ze hun werk maar goed doen. Ik heb zelf de eerste keer 1 lange stent door de hele galweg gehad, de andere keren is mij niets over hoe veel of hoe lang verteld.
    Het is goed als je zoveel vertrouwen in je arts hebt.

GR Antonetta.

Ariel,

Ik vind jou forum en website geweldig meid
    wat heb jij veel meegemaakt. Ik duim voor je

Liefs

Latie, ik heb het juiste adres nog niet ontvangen maar ze zouden de brief doorsturen bij het ministerie van volksgezondheid, ik hoop dat hij aan komt. Ik heb in ieder geval nog niets gehoord.

GR Antonetta.

Antonetta

Ik stuur het je prive, stoken is niet zo leuk latie

ik heb trouwens een ander forum gevonden over een galblaas operatie
    maar zo als beloofd stuur ik je het mail adres.
    Antonetta wens je alle sterkte en ik hoop dat je gerechtigheid krijgt.
    Mijn advocaat is er bijna..sterkte!

Antonetta

Lees je prive bericht even..

Succes

Angela, ik zie het adres wel verschijnen, ik ga er eigenlijk van uit dat het nu ook wel goed komt. Het ministerie zou zorgen dat het mail bij de juiste persoon terecht komt, ik ga er van uit dat dit ook gedaan word. Ik heb ook rond de zelfde tijd een mail naar Prof Gouma gestuurd hier op heb ik ook nog geen reactie. Het zijn mensen die het druk hebben dus het antwoord zal wel even op zich laten wachten.

Ik las dat jij ook het dagboek van Ariel hebt gelezen, ik ook ik was diep onder de indruk. Zo ziek en dan je oma ook nog verliezen en niet naar de begrafenis kunnen, zwaar hoor. Wel mooi dat de afscheidsdienst in het ziekenhuis kon worden gehouden. Het is net of er bij haar geen einde aan de tegenslag komt. En dan nog zo positief, petje af hoor.

Dat vinden van een ander forum houd toch niet in dat we je hier niet meer treffen?
    Ik geef ook regelmatig mijn mening op andere forums en ik heb ook veel contacten via hyves,
    allemaal even leuk. Laat je weten hoe het afloopt met je advocaat?
    Die van mij gaat de dossiers nog lezen en dan gaan ze naar de medische adviseur, het word een lange weg dit had ze ook al gezegd.

GR Antonetta.

Uh Latie...stoken? Lees eens terug meisje
    Jij stookt tegen een ander omdat ik nog geen mail adres heb van klink
    nou ik heb een goede reden en die reden heb ik in een prive bericht geschreven aan antonetta, dus aub ga niet zeggen dat ik stook, aangezien jij steeds vraagt of rob en angie al hebben gereageerd. of heb ik dat verkerd gelezen Latie?

Dus aub bespaar me jou ellende oke en wil je je er voortaan niet mee bemoeien, want je hamert maar door over het email adres, ik heb de reden in een prive bericht gestuurd.
    En dat om niets prive van iemand neer te zetten want dan ben je strafbaar.

----------------

Antonetta,
    ja ik heb bewondering voor Ariel
    wat een doorzettingsvermogen heeft die meid
    en al zo dat forum en haar website bijhouden? echt toppie

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 18
    Laatste Post: 23-02-19, 08:06
  2. Nog steeds klachten na galoperatie
    By daantje22 in forum Gal
    Reacties: 19
    Laatste Post: 23-12-13, 14:39