Hoi hoi,

Precies 1 jaar geleden heb ik mijn mirena spiraal laten verwijderen ivm een kinderwens. Sinds de verwijdering is mijn lichaam nogal ontregeld.. ik heb nu al 1 jaar klachten en het word maar niet beter.

Klachten:
1. Extreem vermoeid.
2. Kou & hitte aanvallen tijdens of na het eten. (Kou aanvallen (meestal na eten) met klapper tanden en schokken in buik en benen van de kou, temp is gewoon 37c, alleen een douche lijkt te helpen.
3. Snel duizelig en sterretjes zien.
4. Kokhalzen en overgeven, ook met nuchtere maag, meestal tijdens inspanning, zoals douche of na trap lopen.
5. Verminderde eetlust (dat is inmiddels weg maar wat ik nu ook eet ik kom niet aan.. Zelfs met bijvoeding niet)
6. Bonkend hart en snel buiten adem.

Maar wat wel positief is, ik ben ben nog nooit zo regelmatig ongesteld geweest als nu🙈..

Inmiddels ben ik 18 kilo kwijt en heb ik ondergewicht, heb bijvoeding maar niks helpt..

Zijn er meer vrouwen die soort gelijke klachten, “bijwerkingen” na verwijdering Mirena hebben gehad?

Ik heb wel 5 jaar geleden een hersenpunctie ondergaan ivm een groeiende goed aardige cyste bij de pijnappelklier, hierdoor heb ik NAH gekregen maar de neurochirurg heeft zelf groen licht gegeven(1jaar geleden) om zwanger te mogen worden en heeft 2 weken geleden gezegd dat deze klachten hier niet door kunnen komen....

Ik zit verder goed in mijn vel ondanks de rest verschijnselen, ik probeer van elk moment te genieten. Ik weet wat ik kan met mijn NAH, maar heb nu in 1 jaar tijd veel in moeten leveren ivm deze andere klachten na de verwijdering van het spiraaltje.

Ik hoop dat iemand tips of ervaringen heeft voor mij zodat ik snel weer grip op mijn lijf heb.

Liefs