Bekijk resultaten peiling: Ik heb te maken met *****verslaving

Stemmers
30. Om te stemmen moet je je eerst registreren.
  • Ja, ik ben zelf verslaafd

3 10,00%
  • Ja, 1 van m'n ouders / kinderen is verslaafd

2 6,67%
  • Ja, een ander familielid / vriend is verslaafd

9 30,00%
  • Nee

16 53,33%
Weergeven resultaten 1 tot 7 van 7

Onderwerp: Ik heb te maken met *****verslaving

Premium ++ Account
    Leontien's Avatar
    Dagboek berichten
    2

Standaard Ik heb te maken met *****verslaving

Naar aanleiding van een tip van de leden heb ik een enquete gemaakt over *****verslaving. Als uit de enquete blijkt dat er leden met *****verslavingen te maken hebben, speel ik hier op in. Bijvoorbeeld door een artikel te plaatsen op het forum.

Stel vragen of vertel je ervaring als reactie op de enquete!!

Groeten,

Leontien
    Medewerker MediCity.nl

Standaard Re: Ik heb te maken met *****verslaving

Ben al 12 jaar verslaafd aan nederwiet. Ik rook het elke avond en het is op die 12 jaar zelden gebeurd dat ik er geen liggen had. Ik rook zoveel en zo consequent omdat ik moet leven met allerlei moeilijke situaties waar ik niet onderuit kan. Die situaties zouden me depressief maken als ik 's avonds geen tijd voor mezelf kon nemen en een joint opsteken en genieten van een film of wat muziek.
    Laatst aangepast door Light : 20-08-07 om 17:51

Micha3l
    Guest

Zelf nu reeds 2 jaar verslaafd aan speed. Xtc reeds achter me gelaten en zelfs roken ( gewoon sigaretten ) doe ik nu bijzonder weinig. Mja heeft ook wel met je omgeving / situatie te maken in mijn geval. Vooral stress is mijn hoofdoorzaak.

Mijn twee broers hebben altijd ***** gebruikt en nu nog steeds. Ikzelf heb het daar soms wel heel moeilijk mee. Als jong meisje zien hoe 1 van je broers geld neemt om te snuiven laat wel iets achter. Wat ik ook zo erg vind, is dat het heel veel geld kost. Ze hebben het alletwee al niet zo heel breed, kinderen die van hen afhangen en dan doen ze zoiets. Het ergste vind ik dan altijd dat ze bij ons komen om geld of eten voor de kinderen. Ik ga zeker niet zeggen dat ze het altijd makkelijk hebben, maar dit is ook niet de oplossing. Mijn oudste broer dealt dan ook nog eens, daar kan ik al helemaal niet bij. Ze moeten ook aan hun kinderen denken vind ik. De oudste heeft er al eens voor in de gevangenis gezeten en met een enkelbandje rondgelopen en toch lijken ze hun les niet te leren. Soms denk ik wel eens dat ik het mij harder aantrek dan zijzelf. Zij liggen er al niet meer van wakker, ik nog wel.

greetz

Micha3l
    Guest

Citaat Origineel gepost door freaky_sandje Bekijk Post
    Mijn twee broers hebben altijd ***** gebruikt en nu nog steeds. Ikzelf heb het daar soms wel heel moeilijk mee. Als jong meisje zien hoe 1 van je broers geld neemt om te snuiven laat wel iets achter. Wat ik ook zo erg vind, is dat het heel veel geld kost. Ze hebben het alletwee al niet zo heel breed, kinderen die van hen afhangen en dan doen ze zoiets. Het ergste vind ik dan altijd dat ze bij ons komen om geld of eten voor de kinderen. Ik ga zeker niet zeggen dat ze het altijd makkelijk hebben, maar dit is ook niet de oplossing. Mijn oudste broer dealt dan ook nog eens, daar kan ik al helemaal niet bij. Ze moeten ook aan hun kinderen denken vind ik. De oudste heeft er al eens voor in de gevangenis gezeten en met een enkelbandje rondgelopen en toch lijken ze hun les niet te leren. Soms denk ik wel eens dat ik het mij harder aantrek dan zijzelf. Zij liggen er al niet meer van wakker, ik nog wel.

greetz
    Wel dat ligt voor een stukje aan de speed zelf. Een side effect is dat je zeer flexmatig wordt. Je jaagt je niet meer op om dingen, kan je weinig meer schelen en zo ontsnap je heel erg snel aan je problemen omdat ze je gewoon dan niks meer kunnen schelen... Ik doe het zelf nog met mate, maar dat er kinderen in betrokken zijn gaat er bij mij niet in. Mja, in extreem geval, doe dan wat er in mijn buurt was gebeurt, kinderen leden enorm fel eronder dus lieten we de flikken gewoon binnenvallen... mja rest kan je raden...

Zelfs nu ze geen speed meer gebruiken, trekken ze zich het nog niet meer aan. Ze zijn het gewoon dat andere mensen dat wel zullen doen denk ik, wie zal het zeggen. Bij mijn beide broers zijn de kindjes al eens afgepakt geweest maar heeft niet veel uitgehaald. De kinderen zien altijd veel en dat zal hen ook altijd bijblijven. Ik zou niet graag hebben dat zij eindigen als hun vaders. Als je kinderen wilt hebben, moet je ook je verantwoordelijkheid nemen vind ik. Maar dat kennen zij blijkbaar niet.

xxx

Smile Re: Ik heb te maken met *****verslaving

ik zit al 27 jaar aan de speed . maar nu betaal ik de volle pot : epileptische toevallen en hartkloppingen . de kwantiteiten die ik naar binnen heb gewerkt tart alle verbeelding .

Soortgelijke onderwerpen

1. Ik heb te maken met alcoholverslaving
    By Leontien in forum Peilingen
    Reacties: 8
    Laatste Post: 21-03-08, 09:47
  2. Sterilisatie ongedaan maken
    By Mila in forum Vrouwen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 07-05-07, 23:44
  3. Spe******ten maken Spoedeisende Hulp efficiŽnter - Zibb.nl
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 13-02-07, 14:50
  4. Macrolide antibiotica maken streptokokkenbacteriŽn resistent - Agriholland
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Laatste Post: 09-02-07, 11:30
  5. Angiokeratomas,moet ik me zorgen maken?
    By Gast1 in forum Mannen
    Reacties: 3
    Laatste Post: 23-08-06, 21:04