Weergeven resultaten 1 tot 6 van 6

Onderwerp: Desorelle 20

  1. #1

    Standaard Desorelle 20

    Ik neem nog maar pas de pil (van maandag de 1e sept). Zijn er bijverschijnselen dat je pijn hebt in de onderbuik (een lichte pijn, net zoals bij het begin van de maandstonden) & dat je een dikkere buik krijgt? Ik heb m'n maandstonden al meer dan acht maanden niet meer gehad,zal ik ze in de stopweek hebben?
    Dankjewel op voorhand om te antwoorden

  2. #2

    Standaard Re: Desorelle 20 PIL !LEZENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN AUB

    Wil er iemand aub antwoorden?

  3. #3

    Standaard Re: Desorelle 20 PIL !

    Hallo ! Ik heb deze pil een jaar genomen, had geen last van gewichtstoename. De nadelen wat er bij mij waren van deze pil is dat ik last had van stemmingswisselingen, soms zo erg dat ik gewoon depressief werd zonder reden. En mn libido was dus ook heel erg gezakt. Ik ben deze maand begonnen met de pil Yasmin, het schijnt dat je van deze pil afvalt en dat deze een positieve invloed heeft op acné, vette huid, etc.

  4. #4

    Standaard Re: Desorelle 20 PIL !

    Dankjewel om te antwoorden !
    Hm, ik heb een ontzettend vette huid en enkele puistjes. Is Yasmin een zware pil?

  5. #5

    Standaard Re: Desorelle 20 PIL !

    Ik heb ook last van een vette huid en puistjes. De Yasmin is iets zwaarder dan de desorelle denk ik maar het hoort ook tot de lichte pillen. Ik hoop dat deze pil werkt tege myn vette huid en puistjes, maar dat is nog even afwachten om dat te zien ..

  6. #6
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Desorelle 20 PIL !

    Yasmin is een lichte pil en volgens mijn gynaecologe één van de beste op het moment!

    Grtjs Agnes
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking