Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 50 van 434

Onderwerp: XTC gebruik-wat zijn de gevolgen?

  1. #1
    Guest

    Question XTC gebruik-wat zijn de gevolgen?

    Hoi,mijn vriend gebruiken XTC in het begin wat het veel maar nu gebruiken hij 1 of 2 keer in de maanden,
    omdat we niet altijd samen zijn ,weet ik niet of het waar is maar 1 of 2 keer gebruiken is toch verslaf ,
    ik wil ik dat hij daar mee stop ,weet iemand op een land duur gebruiken van XTC wat de gevolgen zijn.
    groetjes Ocanne .

  2. #2
    leen
    Guest

    Standaard

    gebruik al jaren exta er zyn geen gegevens van bekend van de schadelykheid van exta gebruik aleen thuis om te relexen vind het een top middel gebruik het met me vriendin 1keer per maand mdma werd het bestanddeel van exta werd in de jaren 70 gegeven aan mensen die gesloten waren als middel om ze te laten praten in een groepsverband ik heb een kennis die gebruikt het al 7 jaar in hoge dozes om de dag zou ik niet doen maar is kern gezond weet niet op latere leeftyd wat het doet maar ik blyf het gebruiken af en toe moet wel leuk blyven 1keer in de maand 1pil vroeger meer maar dat niet meer je moet gewoon naar je lichaam luisteren vind ik hoop dat hier wat aan hebt ocanne gr leen

  3. #3
    leen
    Guest

    Standaard

    sorry voor de naam exta maar ben gewend altyd andere name te geven als ik het bestel meestal met sms dan brengen ze het langs maar ze willen niet dat je het over x.t.c hebt over de tel worden er zat voor aangehouden blyft harddrug maar zal er altyd blyven dat weet ik zeker wat ze ook doen vrygeven lykt my het beste dan kan ieder zyn eige keuze maken het is heel wat anders als coke en heroine dat is echt troep zwaar verslavend daar heb ik zat ellende van gezien financieel niet te betalen stelen de hoer spelen

  4. #4

    Standaard

    hallo leen
    bedank dat je hier op reageer ,maar ook als je een keer in de maand gebruik (2) of(4)zie ik wel aan mijn vriend dat hij hoop ding vergeten ,vaker een diep zit en verschil de stemming heeft ,ook lieg ,hij is nog jong dus heb niets te maken met ouderdom ,op de duur krijg je lichaam tot een klap .groetjes ocanne

  5. #5
    leen
    Guest

    Standaard

    hoi ocanne wou hier toch nog op reageren je heb gelyk dat als je er mee begind dat je eerst er 1neemt dan ga je grensen verleggen neem je er op een avond 2 ik zelfs 6 paar dagen daarna word je zwaar depri dat houd meestal een week aan maar sinds ik er 1 neem en beslist niet meer dan heb ik er niks van daarna maar ik begryp dat je vriend er wel last van heeft dinge vergeten depri zoals ik al zy je moet luisteren naar je lichaam je hebt gelyk dat je dan wil dat hy stopt maar ik begreep dat jy ook wel eens wat gebruikte hoe viel het by jou en ben je zelf dan ook gestopt gr leen sterkte ocanne

  6. #6

    Standaard

    Hoi Leen
    il wil graag dat hij hier mee stop ,maar denk niet dat hij dat wil tegendeel hij probeer steeds wat anders en dat is wel de kost van onze relatie weet zelf niet meer wat ik hier mee moet !!! ook kom je daar mee dat ik wel eens wat gebruiken ;-{ ,ben zelf anti-drugs .tja die bestaan ook je zie het .........ben hier nooit aan begon geluk :-}

  7. #7
    Guest

    Standaard

    hallo allemaal

    ZIJN JULLIE GEK GEWORDEN .ZO SPELEN MET JULLIE LEVEN.
    Vroeg of laat zullen jullie het moeten bekopen hoor.eerje nu eenmaal per maand gebruikt of alle dagen, drugs zijn drugs en blijven gevaarlijk.kunnen jullie nu werkelijk geen plezier maken zonder de x.t.c?.

    Groeten en blijf van die vervelende drugs.luc

  8. #8
    leen
    Guest

    Standaard

    hallo luc ben jy een dominee dan weet je drugs horen byna by deze tyd zyn niet meer uite bannen goed zal het niet zyn als iemand teveel rookt is dit aanvaard of zich lam zypt maar als we het over drugs hebben zyn er een hoop dominee s onder ons heb je zelf wel eens gebruikt dan volgens my weet je niet eens waar je het over hebt x.t.c is niet verslavend als je over heroine hebt geef ik je gelyk als ik naar een party ga staan de meeste styf van de x.t.c coke dat is de werkelykheid en denk jy dat dat ooit zal verranderen dan echt niet in nl worden de meeste xtc gemaakt alleen zal niemand zeggen die uit gaat dat ie wel eens een pilletje snoept dat maakt je nog geen junki volgens jou wel als ik zo naar je bericht kyk en ben niet gek zoals jy dat stelt in je bericht maar wel een levensgenieter en alles met mate en weet zeker dat als je het niet uit de hed laat lopen dat je er echt niet dood aan gaat ik denk dat jy iemand ben die heel snel met zn oordeel klaar staat te snel als je het mynvraagt gr aan de dominee :P

  9. #9

    Standaard

    Luc wil u hier niet zo schreeuw

  10. #10
    Guest

    Standaard

    Je hoeft heus geen dominee te zijn om anderen te waarschuwen voor die troep die jullie gebruiken hoor! Ik ben gewoon een vrouw en ben het er helemaal mee eens dat je ook zonder die troep wel zeker plezier kan hebben. Tenminste ik wel! En Ik maak veel plezier hoor!

    Probeer ook eens de y met ij te typen, dat leest niet zo irritant. Dit is geen sms toch? Nu, toch succes met alles dan.

    Peet.

  11. #11
    leen
    Guest

    Standaard

    nee gewoon met y y y y y last van niet kyken doei ;D

  12. #12
    Guest

    Standaard

    ;D Dat maak ik zelf nog wel ff uit. HY,hy,hy. :P

  13. #13
    leen
    Guest

    Standaard

    ik hoop dat het goed komt met je vriend ocanne sorry dacht dat je zelf ook wel eens een pil had genomen niet dus jammer dat hy het uit de hand laat lopen dat is het ook niet waarddat zou ik er niet voor over hebben maar ja je ziet hoe er op myn berichtjes gereageert word je kan er niet over praten het is echt een taboe jammer want ik denk dat als je sterk in je schoenen staat er toch wel mee om kan gaan en echt geen junki word maar een biertje is ook leuk maar elke dag lam is ook niet goed ik hou er over op laat nog eens horen hoe dit verder gaat gr leen

  14. #14
    gast
    Guest

    Standaard

    wat een trut zeker al 80 maakt een hoop plezier zonder drugs en leen heb gelijk gewoon in de hand houden geen last heb je eige leven in de hand geen gelul in het uit gaan leven word gebruikt alleen niemand praat daarover niemand gebruikt ja daaaaaaaaaaag zyn meestal bejaarde die over alles een oordeel hebben :-/ >

  15. #15
    Guest

    Standaard

    ??? 80 ??? Bijna!!!!!!!! Mag het ook 53 zijn? Ik heb het idee dat jullie van een leeftijd zijn als mijn eigen kinderen,dat zal mij ook een zorg wezen, maar die zijn gelukkig niet zo dom als jullie. En voor de rest bekijk het lekker zelf. Het is gewoon zonde dat IK hier aandacht aan geef.

    Doei. ;D Peet.

  16. #16

    Standaard

    Hoi HOI Leen ik help hem zo veel als ik het kan is niet makkelijk maar ben sterk genoeg dus zal wel lukt ,maar hij weet dat een lang weg is ,maar nu ga het wat beter met hem nog niet allemaal maat het kom wel.ik zie dat je gelijk heb over dat je er niet over kan praten omdat het taboe is ,maar trek ik me nergens van aan als ik alles voor over om mijn vriend te help,en Peet heb niets mee te maken met dom en wees blij dat je kinderen het niet doet dan weet je pas hoe het is ,we vragen ook niet jou aandacht ;-))....Leen bedank voor je support en ga door met yyyyyy heb hier geen last van ;-))) groetjes Ocanne

  17. #17
    Peet
    Guest

    Standaard

    ;D Nou nog èèn keer dan! Precies!!!!!!!! :-X :-X :P

  18. #18
    leen
    Guest

    Standaard

    hoi peet hoe weet je zo zeker dat jou kids het nooit doen ik ken een hoop jonge mensen die dit nooit toe zullen geven aan hun ouders als jy er zo fel opreageert zullen ze dat zeker nooit doen dat maakt het niet bespreekbaar je moet open staan voor andere meningen vind ik en niet gelyk klaar staan met je oordeel en leeftyd speelt daarby geen rol zou maar niet zo zeker zyn dat jou kids dat nooooooit doen hou jy ze 24 uur by je dan en trouwens het is wel zo dat hoe ouder de mensen zyn hoe feller op drugs ze zyn komt door de verschillen vroeger was er gewoon minder makkelyk te kryggen minder soorte nu overvloed aan soorte makkelyk te krygen vooral in de grote steden waar ik zit nou peet ik hoop dat jy in een boere gat zit dan geloof ik dat je kids nooit zullen gebruiken soft drugs of hard drugs zyn dan nog geen junki maar ik vind op zn tyd wat geen probleem dat is myn mening alles wat uit de hand loopt is een probleem dat heb je zelf in de hand ik hoop dat je niet kwaad bent en hier tocn op reageert wat die andere lul allemaal zegt over 80 gaat nergens over gr leen

  19. #19
    leen
    Guest

    Standaard

    oke ocanne vond het leuk om met je te praten over dit onderwerp ik hoop je in de toekomst nog eens te horen op dit forem en hoe of wat probeer je vriend eerst eens te laten minderen inplaats gelyk te verbieden dan langzaam naar een aanvaardbaar nivo en dan misschien stoppen ga je horen gr leen

  20. #20
    Peet
    Guest

    Standaard

    Hoi Leen.

    Nou nog ff dan. Ik reageer helemaal niet fel hoor en ik wist ook niet dat jij zo snel kwaad word. Mensen die dit lezen mogen je toch wel raad geven? Ik weet gewoon heel zeker dat mijn kinderen niet gebruiken. We roken zelfs niet eens. Saai hè? Maar ik maak het leven zelf wel leuk. Zowel thuis als op mijn werk. Ik ben, al zeg ik het zelf, het zonnetje. Daar heb ik echt niks voor nodig. Maarja niet alle mensen zijn zo, dat weet ik ook wel.

    En ik dacht ook niet dat wij in een boerengat wonen of jij moet Gelderland en dan Apeldoorn een gat vinden? Valt nog best mee hoor! Maar onze kinderen zijn al 35 en 26 jaar en hebben nooit de behoefte en de verleiding gehad om aan de drugs te beginnen. Ze zijn altijd veel te druk met sporten geweest en nu nog. Ik zou het echt wel weten van ze hoor en als het zo zou zijn, zeg ik alleen dat ik dat dan heel jammer zou vinden, maar het is wel hun leven. En zo is dat met jou toch ook? Maar jij begon zelf met zo fel naar mij te reageren. Oke dan laten we het hier maar bij houden.

    Ik wens je toch het allerbeste en doe je de groeten.

  21. #21
    leen
    Guest

    Standaard

    hoi peet vind het toch leuk van je dat je toch de moeite heb genomen om hebt genomen om het een en ander recht te zetten ik heb trouwens maar een bericht gegeven dat over die y ik sms veel moeilyk af te leren ik was een tydje met ocanne aan het praten dan kryg je gelyk iedereen tegen je daar reageer ik dan op niet goed iedereen heeft zn eige mening maar ik denk dat apeldoorn toch niet te vegelyken is met leiden 6km van den haag ik heb familie in apeldoorn geen gat dat niet en over leeftyd gesproken ben al 39 heb 2dochters 17 en 10 heb hier 2winkels in leiden werk hard dus je ziet dat ik geen kind meer bent die niet weet waar hy mee bezig is en jy kan misschien beter relexe zonder wat op maar ik zit anders in elkaar een keer op een zaterdag 1keer per maand relex ik met een xtc voel me goed daarby kosten zyn laag 5eu kost zn pil hier en zou het in de toekomst lichaamelyke probleeme geven dan jammer zyn dingen die je voor lief moet nemen maar ik denk dat ik het wel kan hebben jy zegt ik ben altyd vrolyk dat vind ik knap zelf heb ik dat niet heb teveel zorgen wat dat beteft met twee zaken problemen zat daarom af en toe zit ik dan op een andere wereld met xtc maar vind het knap dat jy altyd vrolyk ben wou dar ik dat ook zo kon zyn ik denk dat ik ikmeer een tobber ben gr leen

  22. #22
    leen
    Guest

    Standaard

    als ik zo me eige bericht terug zie tja hoop y y y y tjes valt eigelyk wel op nu ik er op let maar ja aard van het beesje

  23. #23
    Peet
    Guest

    Standaard

    Hè toch wel leuk om weer een berichtje van je lezen! En ik begin nu ook alwel een beetje aan je schrijfstijl te wennen. En ook heb ik het idee, dat zoals jij praat ook schrijft. Dat zeggen ze van mij trouwens ook. Maar ik kan dan zien dat jij inderdaad uit het westen komt aan je manier van schrijven.

    Maar Leiden is toch geen drugsstad al ligt het dan vlakbij Den Haag? Ik was er in Okt. jl nog een paar dagen geweest maar ik vond het wel mee vallen hoor! En zo groot is Leiden toch ook niet? Ik vond het een leuke stad. Van daaruit ook nog naar Noordwijk geweest. Je kan wel lekker van daaruit alle kanten op.

    En dat jij af en toe wat nodig hebt om bij te tanken zal ik maar zeggen, moet ook kunnen, maar net wat jij zegt, niet te veel want dat kan nooit goed zijn. Ik zelf heb tot 4 jaar geleden ook stevig gerookt (shaggie dan hè) maar moest echt om gezondheidsreden er mee stoppen en heb dat ook gedaan. Maar mijn kinderen hebben nooit gerookt. Mijn man wel maar is samen met mij gestopt.

    En als je dan een eigen bedrijf hebt zal het soms zeker niet mee vallen, vooral in deze tijd niet. Veel stress en sores en dan wil je wel eens een verzetje. Nu, daar kan ik best inkomen hoor! Maar ik ben inderdaad heel positief van mezelf en maak me niet zo snel meer druk om iets. En dat heeft weer te maken met die ziekte die ik heb gehad. Ik pluk de dag, weet je wel!

    Nu, ik ben toch ook wel blij dat we ff goed hebben kunnen praten over dit onderwerp. Misschien lees ik wel weer eens wat van jou Leen. Jij ook bedankt voor jou uitleg over jou stand van zaken.

    Groeten en een goed weekend gewenst door Peet.

  24. #24
    leen
    Guest

    Standaard

    hoi peet we blyven gewoon praten ken ons het schelen het is eigelyk raar twee mensen kennen elkaar niet en toch praten ze met elkaar over onderwerpen echt ik denk dat jy een heel spontaan iemand ben als ik zo je bericht lees en met beide benen in het leven staat dat zijn mijn indrukken kijk ik kan het toch met ij valt nie tegen toch? over leiden het is niet zo groot heb je gelijk in maar woon hier al me hele leven word steeds meer een drugs stad in de winkel straat waar ik zit steeds meer last van echte junkies en de diefstalle die daarmee verbonden zijn die hebben het wel uit de hand laten lopen zielige figuuren die geen karakter hebben vind ik erg is dat ook by my een hoop gestolen word dat betaalt de nette betalende klant weer ik woon bewust niet in de binnestad maar zit bijna in wassenaar buiten rand leiden over roken ik heb nooit gerookt maar vind het knap dat je gestopt ben iedereen van mijn fam rookt ze stoppen en beginnen weer is ook een soort veslaving waar als je sterk bent vanaf kan komen mijn xtc gebruik als dit problemen zou veroorzaken of ten koste zou gaan mijn gezin stop ik gelijk daar heb ik een sterk karakter voor niet slap zoals die junkies maar je schreef dat je ziek bent geweest en nu de dag plukt was die ziekte erg dan? of wil je er niets over zeggen dat zou ik ook wel kunnen begrypen ik ga weer aan het werk zaterdag weet je maar kon toch niet laten effe te praten met jou hoop nog wat van je te horen sorry mijn schrijfwijze hoop dat je er een beetje aan went maar intoetsen is niet mijn sterkste punt en ook voor jou prettig weekend en ga je horen ja toch?

  25. #25
    Guest

    Standaard

    Hoi Leen.
    Nu, hier ben ik dan weer. Tuurlijk kan het mij ook niks schelen dat wij een beetje met elkaar babbelen over dit en dat. Iedereen mag het ook lezen hoor, toch?
    Is dat werkelijk zo dat Leiden een drugsstad aan het worden is? Jeetje wat erg dan dat jij daar dan ook last van hebt in je toko. Wij waren met de kerst in Rotterdam voor ook een paar dagen en daar heb ik eerlijk gezegt wel mijn ogen uit gekeken. Wat een stad zeg! Bijna nergens hoor je Nederlands praten. Maarja, je kan natuurlijk niet iedereen over èèn kam scheren, maar ik vond het wel typisch.

    En over mijn ziekte wil ik ook best wel ff wat vertellen. Ik had het ooit al eens eerder op dit forum gezet toen ik ook met iemand schreef over het èèn en ander.(andere naam)
    Nu, 4 jaar geleden heb ik vrij onverwachts op mijn werk een hartinfarct gehad met daarna in de ambulance een hartstilstand. Ben gelijk doorgestuurd naar een speciaal ziekenhuis om met spoed gedottert te worden. Daar heb ik complicatie,s gekregen en weer een hartinfarct.

    Gelukkig weet ik er zelf weinig of niks van omdat ik al die tijd (4 dagen) buiten westen ben geweest. Maar heb later van de dokter en mijn familie gehoord dat ik door het oog van de naald ben gekropen. En als je dan weer opknapt, ga je toch wel ff nadenken over het leven. Zodoende ben ik nu zo optimistisch en probeer te genieten van alles. Alleen niet meer roken dus. Maar dat geeft niet.

    En weet je Leen, ik zit oa. vaak op dit forum om ook van andere mensen te lezen en soms probeer ik dan te helpen op mijn manier en om te discusseren zoals nu ook met jou. Zo leer je nog eens wat van mekaar toch? Nu, verder ga ik graag met de familie op vakantie naar Spanje en dit jaar voor het eerst naar Turkije. Je ziet het, ik geniet er wel van!

    Okè dan Leen, zo heeft iedereen wel wat, maar daarom is mijn motto dus ook, pluk de dag. Enne...Mag ik vragen wat voor winkels jij hebt? Ik lees wel weer dan!
    Groeten weer van Peet. Doe kallum an hè? Groetjes!!!!!!

  26. #26
    Guest

    Standaard

    Hoi Leen.
    Nu, hier ben ik dan weer. Tuurlijk kan het mij ook niks schelen dat wij een beetje met elkaar babbelen over dit en dat. Iedereen mag het ook lezen hoor, toch?
    Is dat werkelijk zo dat Leiden een drugsstad aan het worden is? Jeetje wat erg dan dat jij daar dan ook last van hebt in je toko. Wij waren met de kerst in Rotterdam voor ook een paar dagen en daar heb ik eerlijk gezegt wel mijn ogen uit gekeken. Wat een stad zeg! Bijna nergens hoor je Nederlands praten. Maarja, je kan natuurlijk niet iedereen over èèn kam scheren, maar ik vond het wel typisch.

    En over mijn ziekte wil ik ook best wel ff wat vertellen. Ik had het ooit al eens eerder op dit forum gezet toen ik ook met iemand schreef over het èèn en ander.(andere naam)
    Nu, 4 jaar geleden heb ik vrij onverwachts op mijn werk een hartinfarct gehad met daarna in de ambulance een hartstilstand. Ben gelijk doorgestuurd naar een speciaal ziekenhuis om met spoed gedottert te worden. Daar heb ik complicatie,s gekregen en weer een hartinfarct.

    Gelukkig weet ik er zelf weinig of niks van omdat ik al die tijd (4 dagen) buiten westen ben geweest. Maar heb later van de dokter en mijn familie gehoord dat ik door het oog van de naald ben gekropen. En als je dan weer opknapt, ga je toch wel ff nadenken over het leven. Zodoende ben ik nu zo optimistisch en probeer te genieten van alles. Alleen niet meer roken dus. Maar dat geeft niet.

    En weet je Leen, ik zit oa. vaak op dit forum om ook van andere mensen te lezen en soms probeer ik dan te helpen op mijn manier en om te discusseren zoals nu ook met jou. Zo leer je nog eens wat van mekaar toch? Nu, verder ga ik graag met de familie op vakantie naar Spanje en dit jaar voor het eerst naar Turkije. Je ziet het, ik geniet er wel van!

    Okè dan Leen, zo heeft iedereen wel wat, maar daarom is mijn motto dus ook, pluk de dag. Enne...Mag ik vragen wat voor winkels jij hebt? Ik lees wel weer dan!
    Groeten weer van Peet. Doe kallum an hè? Groetjes!!!!!!

  27. #27
    Peet
    Guest

    Standaard

    ;D O jee dit was niet de bedoeling dat het 2 x er op zou komen, maarja hij deed het niet goed. Dus bij deze dan.

  28. #28

    Standaard

    halloooo zegt ik tegen leen en Peet natuurlijk is hier verder niemand ;D maar geluk dat jullie gezellig kan praten ,en sorry leen dat ik iets te laat reager maar ik begrepen je hel goed wanner je zegt dat je teveel zorgen wat dat beteft met twee zaken problemen zat daarom af en toe zit een andere wereld met xtc ,heb mij vriend dat ook .
    darrom verbieden ik hem niet maar help hem te proberen te minderen van die drugs .maar had ff een vraag mag je hier ook chatten ;D lees ik dan verder jullie brichten .dus groetjes leen en ook peet van Ocanne

  29. #29
    Guest

    Standaard

    Hoi Ocanne.

    Jij ook de groeten terug van mij. Ik weet niet of je hier op dit forum kunt chatten. Volgens mij niet. Wat wij nu doen, is gewoon heen en weer mailen eigenlijk toch?
    Ik chat weleens, maar dan op MSN en ook alleen maar met familie en kennissen. Nu, ik wens jou en je vriend ook veel succes met het oplossen van de problemen omtrent drugs!
    Groeten dus van Peet.

  30. #30

    Standaard

    Hoi leen ,ja dacht ik ook niet dat het mog > dat heen en weer mailen ,maar vond het toch gezellijg en wij zit aan de top met berichten ;D.hoop dat je minder last van echte junkies krijgen in je toko en ook veel succes met alles .groetjes ocanne

  31. #31
    Peet
    Guest

    Standaard

    ;D Ocanne, dat laatste berichtje was van mij hoor! Peet dus en niet van Leen! Die komt nog wel ,denk ik ??? De groeten van PEET.

  32. #32
    leen
    Guest

    Standaard

    hallo peet jij hebt ook wel het een en ander meegemaakt hoor ik zo een hardstilstand das niet niks tja denk dat je het leven dan heel anders gaat zien ik denk dat dan gelijk de gewone dingen in het leven waar je je normaal druk geen belang meer hebben en denk ook dat ik nu beter begrijp waarom jij zo reageerde op gebruik van drugs en dat op vakansie gaan met je fam gelijk heb je je moet doen waar je plezier in hebt het leven is te kort kan elke dag de laatste zijn ik denk dat je zo een ervaring moet hebben zoals jij dat je dat gaat zien denk dat je ook flink aan de medicijnen moet blijven en je andere vraag was welke winkel ik heb bloemenzaken in het hard van leiden maar verkoop allerlij artikelen watervallen alle soorten glaswerk potten lampen namaak bloemem en platen spiegels enzv winkels zijn vrij groot eerst had ik aleen planten en bloemen dat heb ik flink uitgebreid met succes en ben veel meer gaan verkopen zit al 10 jaar in de bloemen daarvoor was ik vrachtwagen chauffeur heb toen de zaak van mijn schoonvader over genomen hoe gek kan het lopen in je leven he iedergeval wat ik nu verdien had ik bij een baas niet kunnen verdiene je moet wel meer je best doen mijn vriendin zit al haar hele leven in de bloemen staat ook in de zaak mijn droom is nog steeds om meer zaken te open en eens gewoon alles aan personeel over te laten werke is leuk maar er zijn ook andere dinge in het leven toch als ik 55 ben moet het maar eens afgelopen zijn dat hoop ik dan maar misschien blijft er nog wat tijd over voor me eigen je weet nooit of het er nog in zit mn opa werd maar 54 mn oom 56 dus dat zet je toch aan het denken maar genoeg over mij ga je horen peet denk ik zal ocanne ook nog even maile prettige week verder altijd prettige weekend waarom geen prettige week

  33. #33
    leen
    Guest

    Standaard

    hoi ocanne je wist niet of we op dit forem mochten chatten maar dat doen we toch niet we hebben het over drugs toch dat was toch waar we het over hadden maar van het een komt het ander toch anders starte we een nw onderwep toch gaat toch om dit forem om te praten over onderwerpen mooie naam ocanne is dat je echte naam had die naam nog nooit gehoord wel een leuke naam je zij dat je je vriend langzaam zou proberen om te stop met drugs lijkt me verstandig denk dat je dat echt langzaam moet doen anders denk ik dat je hem gaat verliezen nogmaals ik zou gelijk stoppen als mijn vriendin er problemen mee zou hebben dat is niet zo maar stel dat vind het dat niet waard als ik teveel zou doen zou het ook niet meer speciaal zijn en dan zou ik in de problemen komen moet toch elke dag naar de veiling en dat moet vroeg 5.30 dat ga ik niet redden dan alleen op zater dan zondag bij komen weet niet hoe jou vriend dit doet maar als ik het doe word het altijd laat en kan ik s morgens er niet meer uitkomen ben benieuwt hoe je vriend dit doet jij ook ocanne een prettige week ga je horen gr leen

  34. #34

    Standaard

    Hoi peet ......oeps had jou nam niet gezien nu wel sorry darvoor en nog bedant voor je berichten zal vortan beter oplet ;D groetjes ocanne

  35. #35
    Peet
    Guest

    Standaard

    ;D Je raakt er helemaal van in war hè? Nu, ik ben dus PEET. En ik ben een vrouw.
    Groeten......... en dan wel goed lezen hoor! Hi hi. Grapje!! : ;D

  36. #36
    Peet
    Guest

    Standaard

    Dit berichtje is dus weer ff voor LEEN.

    Bedankt ook jou weer voor je berichtje op het forum. Ja zeker, was die ziekte van mij toen heftig maar gelukkig ben ik er aardig bovenop gekomen. Inderdaad wel mijn leven lang nu aan de medicijnen, maar dat is niet zo erg. En zoveel hoef ik ook niet vind ik zelf. Èèn maal per dag 3 soorten medicatie en wat vitamines, dus dat valt nog wel mee. Er zijn ergere dingen.

    Hè maar wat leuk zeg van die bloemenzaken van jou dan! Gaaf zeg! En wat jij verkoopt is ook helemaal van deze tijd toch? Lekker van die spulletjes om het thuis wat gezelliger te maken. En ik ben ook blij voor je dat het goed loopt. Houden zo en ja dan word je vanzelf wel een keer 55 en dan kun je gaan uitrusten. Ha, ha ha.

    Nu Leen, we doen nog weleens van die weekendjes weg wat ik dan boek op het internet, zodoende was ik toen ook in Leiden geweest bij hotel Holliday Inn. Dat was een heel leuk hotel met zwembad enzo, en dan vandaar uit waren wij dus naar Noordwijk geweest omdat de vriendin van mijn zoon daar woont. Dus wie weet kom ik nog wel eens een keer die kant op en kom ik je winkel bewonderen. Grapje hoor! Zij wonen en werken nu trouwens in Parijs dus ga ik eerst maar weer eens daar naar toe.( Zoon met vriendin ) Kun je het nog een beetje volgen?

    Dit was het dan weer voor vandaag en zou zeggen de groeten weer en ik lees wel weer. Groetjes PEET. Hoi!!!!!

  37. #37

    Standaard

    hoi leen nee tuurlijk niet dis niet mij echte gewoon een nick naam ,niet hellemaal ik heet Anne en ocanne kom van oceaan ,je weet het wel de blauw zee,dus eigen nick . ik wil wel langzaam proberen dat hij mee stop met drugs ,maar duur nu al 1 jaar en
    bij hem is het soms het week end maar ook door de week ,en ook bij hem is altijd zo laat ,maar ook voor mij hij belooft nu een keer paar manden te doen ,door privé (niet door mij )en zakelijk problemen is hij ga gebruiken ,hij heb het wel in de hand zegt hij zelf maar hij proberen steeds wat nieuw .je zegt dat ik hem kan verliezen maar denk meer andersom ,dis best zwaar weet je .
    weet ook niet hoe lang ik dat kan volhoud maar we zie het wel ..............maar nu even wat anders leen leuk zo bloemenzaken
    kom ik een keer in leiden ben gek op wit lelies met veel groen taken ,dis niet zo ver van mij vandaan . maar prettige dag kan ook was je vergeten .groetjes Ocanne en dit is voor peet ze heb van die lekker croissant chaud in paris ,ik ben (oc)anne ben ook een vrouw en je zie het :ik lezen beter nu groetjes ocanne

  38. #38
    Peet
    Guest

    Standaard

    : Hoi Ocanne.
    Nog ff een berichtje aan jou voordat ik zo naar mijn werk ga. Jou echte naam is dus eigenlijk Anne. Nu, om het dan nu nog ingewikkelder te maken, zo heet ik ook bijna. Nl, An. En die Peet heb ik er zelf bij bedacht. Heeft wel ergens wat mee te maken maar da,s niet zo interessant om dat allemaal te gaan vermelden.

    En van die qroissants daar weet ik ook alles van hoor! Heerlijk hè? We zijn al verschillende malen naar Parijs geweest. Mooie stad en gaan dan meestal ook ff naar Disneyland, want daar werkt onze zoon met zijn vriendin.

    Nu, Ocanne ik wens jou ook veel wijsheid toe met het probleem van je vriend omtrent de drugs. Ik hoop dat je een oplossing kunt vinden ervoor. Sterkte ermee. En denk ook een beetje aan jezelf.
    Nu, groeten van Peet.An.

  39. #39
    leen
    Guest

    Standaard

    hoi anne en an ik ben geloof ik de enigste die wel ook echt zo heet maar blijf het een mooie naam vinden ocanne peet jij zat in holliday in zat je vlak bij mij wijk ik woon in de stevenshof denk 2km ongeveer van holliday in geloof dat wij dit forem aan het volschrijven zijn maar wel gezel vind ik ben nu even thuis om mijn dochter op te wachten van school dan gaat ze mee naar de zaak trouwens mijn andere zaak zit in leiden zuid een is een kiosk tja maar eigelijk zit ik levens verhaalte vertellen maar wat doe julli voor werk dan en ik wil ook zo levens verhaal kom op ik wil alles weten peet die eigelijk an heet en ocanne die anne heet ik gewoon leen niks te verbergen toch? ga jullie horen die kleine is thuis gekomen ga effe eten maken gr leen

  40. #40

    Standaard

    Hoi leen en an-peet ja inderdaad woord hier wel volgerschrijven door ons maar toch leuk.
    je kan natuurlijk niet hier alles wat privé vertel maar ik werk nu niet wegens een depressie >,ga nu iets beter .ik ben waker in buitenlands voor confectiekleding voor de groot handel ook veel in frankrijk daarom heb ik meer moeite met mij neerlandstaal zo als jullie kan zien , vind die croissant ook zo lekker ;Ddus leen je weet nu iets meer toch ........dit is voor peet een oplossing vinden is moeilijk maar weet wel dat ik meer aan me zelf ga denk even nog doorzet en hopla weer allemaal leuk dinges doen.
    hoor jullie weer .groetjes van ocanne

  41. #41

    Standaard

    ppffffffff foutje was Nederlands taal ;D ;D doeiiiiiiii

  42. #42
    Peet
    Guest

    Standaard

    Hoi Oceanne.
    Ik vind het ook vervelend voor jou dan dat jij met een depri zit. Erg kan dat zijn hè? Ik heb het na mijn ziekte ook (gelukkig maar even) gehad en ben er met medicijnen en goede gesprekken met de huisarts en m,n omgeving weer door heen gekomen. En heb daar nu ook geen medicijnen meer voor nodig. Maar ik weet dus een beetje wat je voelt. Nu, hou je haaks en we blijven lekker kletsen met elkaar. We merken vanzelf wel als we eraf gegooid worden!
    Groetjes. Peet-An. Ik ga nu ook Leen nog ff Schrijven.

  43. #43
    leen
    Guest

    Standaard

    hoi ocanne ik dacht al al die taalfouten maar ik ben nederlands maar ik maak ook een hoop spelfouten kom je uit frankrijk dan en je had het over je depri wat is de oorzaak daarvan dan en dat met je vriend zal ook wel goed gaan als ie genoeg van je houd zal die wel zorgen dat ie je niet kwyt raakt dat is het niet waard moet leuk blijven een keer niet dwangmatig vind het trouwens wel geinig hoe jy in je berichte zo de woorden zoekt zoals in je laatste bericht hopla weer gewoon leuk dinges doen dat was ie weer ocanne ook peet de gr van leen

  44. #44
    Peet
    Guest

    Standaard

    Hallo Leen.

    Nu, ik had je al verteld waar ik woon, mijn leeftijd(vandaag jarig) enz.
    Voor de rest, ik werk partime in de catering bij een groot verzekeringskantoor van ff A bellen weet je wel? Heb dus een man , 2 kinderen en 2 kleinkinderen van 6 en 4 jaar. Ik heb verder geen hobby,s ofzo. Nouja, ik zit graag zoals je wel gemerkt hebt, achter de pc. En ga graag op vakantie en zo kom ik mijn tijd wel door dacht ik zo.
    Nu, dit was het dan weer. Ik hou er nu ff mee op want de visite komt zo voor mijn verjaardag.
    De groetjes weer. van Peet-An

  45. #45

    Standaard

    special voor An Hoi peet ,hoop ik niet dat ik te laat ben dus wil je gefeliciteerd met je verjaardag 40 j ;D toch en alles wat je mag wens ...............en natuurlijk veel veel cadeau .doeiii ocanne straks doe ik weer een nieuw berichten :

  46. #46

    Standaard

    hoi ,peet ben ik weer ,waarom hier af gegooi nee hoor want nu ge we praten over DEPRESSIE dus we blijf nog even .ja dis zeker erg dis ook voor mij de eerst keer maar duur al lang ,heb ook een gespreken gehad met mij huisarts maar wil geen medicijnen slik ,heb geluk veel mensen om me hen ,maar weet wat het problemen is daar van .maar je ben jaar dus vertel ik meer een anderen keer doeiiiiiiii ocanne

  47. #47

    Standaard

    hoi leen ,maken ik fout ho wat erg dus het spellincontrol ;D werk niet goed maar deze vind ik leuk YYY....gentje over die depressie of niet verder te zoek is de relatie en alles wat om in :'(,ook moeillijk om hier alles te vertel maar kom er wel uit ben een knook en doorzet .dat je het leuk vind hoe ik in mij berichten die woorden zoek wil dan gelijk tegen je zeg zo praten ik ook lol ............als ik een keer bloemen bij jou kopen weet je gelijk dat ik ocanne ben ;D .groetjes ocanne

  48. #48
    Peet
    Guest

    Standaard

    Goedemorgen Ocanne.

    Bedankt voor je felicitatie van gister. Maar nee meid, IK ben geen 40 geworden! Was dat maar waar! Nee ik had mijn leeftijd hier al eens ergens op gezet. Leen is 39 dus ben je met hem in de war. Ik ben nu..........ja ja, al 54 jaar geworden. Best oud al hè? Maar zo voel ik mij nog niet hoor!

    En wat jou depri betreft, ik hoop echt voor je dat je er uit komt, maar als ik jou zo lees gaat dat wel lukken denk ik. En dat zonder medicatie? Vind ik ook heel knap. Dat kon ik toen niet maarja iedereen is niet hetzelfde. Het had mij juist heel goed geholpen, misschien dat het daaom bij mij ook maar zo kort had geduurd.

    Ik vind het inderdaad ook wel apart hoe jij schrijft, maar als ik het goed over lees begrijp ik echt wel wat je bedoelt. Geeft niks toch? Nu, ik ga ff koffie drinken en dan ga ik weer naar het werk. Ik werk tussen de middag omdat dan al die gasten komen eten. Dus lekker druk. Zo,n 900 mensen en dat in 2 uur tijd.
    De groeten weer van Peet-An. Doe kallum aan hè?

  49. #49
    leen
    Guest

    Standaard

    gefeliciteerd peet met je 54 vejaardag en een prettige dag effe snel ben weer weg doei gr leen

  50. #50
    Peet
    Guest

    Standaard

    Hallo luitjes.

    Zijn jullie geschrokken van mijn leeftijd ofzo? ??? Nee toch? ;D ;D Nu, ik lees wel weer een keer dan!
    Prettig weekend. Groeten van Peet-An.

Pagina 1 van 9 123 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

  1. Gevolgen van een narcose
    By Detlef Kroeze in forum Algemene vragen over zorginstellingen
    Reacties: 15
    Laatste Post: 10-07-14, 16:00
  2. Ik gebruik propanolol
    By muziekje in forum Antidepressiva
    Reacties: 1
    Laatste Post: 13-06-08, 10:11
  3. Zyban Gebruik
    By MARLBORO MAN in forum Roken
    Reacties: 2
    Laatste Post: 01-02-06, 14:40
  4. Dag 1 van gebruik van propecia
    By Léon in forum Haar
    Reacties: 13
    Laatste Post: 17-09-04, 23:32