Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 51 tot 100 van 434

Onderwerp: XTC gebruik-wat zijn de gevolgen?

Standaard

hoi peet .....54 j ppfffffffffff nee hoor ikke schik nooit wist wel dat je 54 j was ik zei 40 j was een geintje maar je ben niet oud ,je ben net zo oud als je je voel toch ,had even druk ben weer op de goeie weg is goed voor mij en de moraal is ok ,maar kom wel eens kijken hier op de forum je zie ik ben niet geschrokken van jou peet ;D.groetjes en prettig zaterdag en zondag ook de groetjes aan leen doeigie ocanne

leen
    Guest

Standaard

ben niet geschrokken van je leeftijd wist al hoe oud je was toch en ocanne jy heb nog steeds niet vertelt waar je vandaan komt dacht frankrijk maar dat hoor ik nog wel en ben blij voor je dat je weer een beetje uit je depri komt we hebben allemaal wel eens een tijd dat het minder gaat toch en hoe oud ben jij dan ocanne ik denk als je het leven te goed onder de lamp houd dat je dan teveel nagaat denken en dan juist depri word je moet maar niet tobben en dag voor dag nemen zijn minder leuke momenten en leuke dinge toch en wat betreft ouder worden peet an denk dat je alleen maar beter inelkaar gaat steken omdat je meer dingen op zn waarde gaat schatten en levens ervaring is toch de beste les als ik naar me iege kijk dan zou ik niet terug willen naar 25 zit nu veel beter in me vel doe al 5jaar krachtsport vroeger was ik een mager ventje geen spieren had zo ruzie nu nooit meer weeg nu 104kg je voorkomen is in deze maatschappy erg belangrijk ik denk zo traine om niet te hoeven vechten als het moet dan kan ik het aan dat maakt mij zelf verzekert heb ook nooit last omdat ze het niet aandurven dus je kan ook aan je iege werken en een mens worden die beter in zn vel zit zo zie an en ocanne prettige week meiden an anne groetjes leen

Standaard

Hoi Leen
    zo het week end is weer voorbij ,ok zegt ik het wel ja kom uit frankrijk en ben 40j ,maar het leven begin toch
    als je 40 ben toch dus ben ik even blij .maar nu ga het veel beter met me ,de knop doordraai en gewoon verder ga,beter vooruit kijken dan achterom ,leen vind het wel leuk het manier hoe je dat uitleg over je zelf ...........peet over dat oud woord alle leftijd heb zij charme dus maken je niet druk ,maar we zijn de weer je zie het ik en leen zij niet geschrokken ;D.groetjes ocanne

leen
    Guest

Standaard

hoi ocanne het is gek dat mensen altijd hun leeftijd niet willen zeggen ik ben toen ik wat ouder werd veel beter in mn vel gaan zitten maar jij bent 40 en je komt uit frankrijk leuk hoe ben jij hier zo gekomen ben je met een nederlander getrouwt of zo mooi land frankrijk is teminste ruimte nederland word vol druk geen stukje groen meer huizen en fabrieke enzv als ik zo rond rij handel halen dan denk ik weel eens wat een gekkehuis net een mieren nest iedereen is met zn eige bezig daarom denk ik dat die ***** zo gewilt zijn omdat mensen af en toe uit dat gekkenhius willen en op een andere planeet willen zijn zo werkt het bij mij en misschien ook zo bij je vriend zat hij toch ook in de handel dat jij zij dacht ik denk dat je vriend het ook als effe eruit ervaard die handel is slopend ik moet heel wat km rijden voor leuke handel steeds weer wat zoeken wat nieuws voor je toko ga zo weer op pad moet planten en potten ophalen blij dat het weer beter gaat met je heb het gevoel dat ik je al een beetje leren kennen leuk toch groeten leen en occane gewoon blijven lachen hoor niet deprie heb je niks aan ga je horen

Peet
    Guest

Standaard

Goedemorgen Ocanne.

Ik ben blij te lezen dat het alweer wat beter gaat met jou.En natuurlijk is 40 een mooie leeftijd. Men zegt toch ook, het leven begint bij 40 en dan kan je gaan beginnen aan je tweede jeugd. Ach ja, zo heeft iedere leeftijd zijn charme,s denk ik maar.Ik ben ook best tevreden met wat ik nu ben en heb hoor!

Hè maar wat leuk dat jij dus uit Frankrijk komt dan! Zoals ik hier al verteld had, werkt onze zoon daar samen met vriendin daar ook. En hij had 4 jaar geleden ook al een tijdje daar gewoont en gewerkt maar is toen door mijn ziekte weer naar hier terug gekomen. Hij mailt regelmatig met mij en ze hebben het er zo erg naar hun zin.

Ze weken in Disneyland Parijs en hebben dan via hen een studio in Serris een dorpje nabij Parijs. Nu, als het weer een beetje beter weer word gaan wij ook weer eens die kant op. Maargoed Ocanne ,ik wens je weer het allerbeste en ik lees wel weer hierop dan.
    Groetjes en blijf zo positief hè? Dan komt alles wel goed. Peet-An.

Peet
    Guest

Standaard

Hoi Leen.
    Jou ga ik vanmiddag of vanavond nog ff schrijven want ik ga nu eerst ff werken.
    Groetjes alvast van Peet-An.

Peet
    Guest

Standaard

Hoi Leen.

Hier dan ff weer een berichtje van mij.Zo dan, je bent dus wat men een klerenkast mag noemen? Dan hoef je zeker niet meer bang voor anderen te zijn. Laten ze nu maar tegen jou opkijken dan! En je hebt helemaal gelijk hoor, ik zou ook nu in deze tijd niet meer zo,n jong ding willen zijn. Ik vind het zo als ik nu ben , ook best zo.
    En wat ik ook mooi aan jou vind, is dat je nog de tijd hebt en neemt om hier op dit forum te schrijven, terwijl je zo,n druk bestaan hebt met je winkels en de handel enzo!

Je geeft ook op jou manier aan anderen advies en ik vind jou schrijven ook heel duidelijk vooral ook voor Ocanne. Echt een eerlijke mening over het leven te hebben! Ik ben het dan ook helemaal met je eens dat je leven maar niet te zwaar moet nemen want daar worden we juist zo "gek"van. Ik ben ook zo hoor, van leve de lol en wat vandaag niet komt, komt morgen wel. Ik weet wel dat het misschien bij jou met je toko,s niet altijd zal lukken, maar jij bent toch ook wel vrij positief over alles heb ik het idee.

Nu, ik hou er maar weer eens mee op anders hebben we de volgende keer niks meer te vertellen. Oja, ik weeg trouwens 55 kilo met een lengte van (klein meisje dus) 1.58 m.en moet opassen met eten omdat ik dus niet meer rook en dan geneigd ben om lekkere dingen te gaan eten. Maar tot nu toe heb ik dat nog aardig in de hand kunnen houden.

Okè dan, de groeten weer van Peet-An

Standaard

hoi leen.dis zo veel mensen wil niet over de leeftijd praten ,maar nu weet je het ,heb zelf geen problemen mee voel me nu ook beter als toen .ik was 25j toen ik trouw nu 10j gescheiden en ben hier blijf hang ;D.frankrijk is groot dan Nederland daarom lijk het ook vol en over ***** heb je overal allen hier in Nederland is wat makkelijk die franse zijn wat meer streng en heb ook geen koffieshop ,maar over die planeet van mijn vriend heb weel een oorzak daarom gebruik hij het,maar hij is oud genoeg om daar een oplossing te vinden .................maar leen hij zit niet in de handel maar IK zelf daarom begrepen ik hel goed als je zegt dat het slopen en ook de veel km,maar over paar week ga ik weer werk ,ben erg blij om is beter dan de hele tijden zit te pieken toch en soms ben ik ook paar dagen weg .kijk leen ik lacht ;D ;D ;D ;D groetjes ocanne

Standaard

Bonjour Peet-an ja echt ga het weer prima met me ,ik
    heb weer zin gekregen met werk enz,en zoals je net zei begin ik aan mijn tweede jeugd het zal zonder zijn als ik hier niet van ga genieten vind je niet ,en je leven maar een keer dus ..............had het gelezen dat je zoon en zij vriendin werk in disneyland leukkk dus ze spreken ook de franse taal ............maar zij ze nu weer in Nederland !! .........ik zelf ben vaker in Parijs maar ben nog niet daar gewest misschien ga ik wel een keer,maar wacht ik wel de zomer .Peet-an misschien kom ik je daar tegen ik weet dat erg groot is maar je weet het nooit blijf ik gewoon wacht bij mickey mousse en mimi met een Hollands vlag geen franse hoor ;D,zie je nu dat ik positief ben .wens je ook veel plaisir ok groetjes ocanne.

Standaard

Peet-an ben wat vergeten je ben 55kg en 1,58m ,ik dus ben 58kg en 1,65m ,ga wij met ze 2 na die klerenkast van leen ;D kijken zijn wij niet bang hoor en nu ben ik echt weg doeiii ocanne

Peet
    Guest

Standaard

8) Bonjour Ocanne. Ca va?

Ik las net jou berichtje en ik ben heel blij voor jou dat je het leven weer zonnig inziet. Zo is dat! Je leeft maar èèn keer! Geniet ervan!

Mijn zoon en zijn vriendin werken nu daar in Parijs en mijn zoon spreekt vloeiend Frans, Engels een beetje Spaans en Duits. Hij heeft altijd in het toerisme gewerkt en is ook al in heel veel landen geweest zoals: Indonesie, Filipijnen, Brazilie, Venezuela, Spanje, Frankrijk en alle Scandinavische landen. Lekker hè? Die geniet ook wel van zijn leven hoor en gelijk heeft ie.

Maargoed, niet iedereen heeft die kansen. En jij komt dus eigenlijk ook uit Frankrijk? Dat je dan nog hier woont? O ja, door je vriend zeker hè? Jij hebt dan best al veel meegemaakt zeg! Nu meid, nogmaals geniet er maar van en wie weet ga ik je inderdaad een keer zien bij Micky en Mini. Ha,ha, ha. Groetjes weer van Peet-An.
    Au revoir, abientòt!!!!

leen
    Guest

Standaard

hoi peet jou zoon spreekt zn talen als ik dat zo hoor ik ben er niet zo een ster in engels gaat wel maar dat is al veleden jaar is me vriendin nog naar disney geweest zij vond het top daar ik ben toen niet mee gegaan zij is toen met me schoon moeder geweest en the kids maar het is klote weer hier sneeuw en stil in de toko s ben nu al thuis kijk ik zorg dat er handel staat en zoek nw dingen voor toko op internet en gewoon me vaste bedrijven op zoeken rijdoor het hele land maar nu is een rustige tijd dus meer tijd over heb ook nog een dochter die opmoet vangen van school zo zie je maar iedereen zn taken in het gezin zo hoort het toch en nu ben ik eerder thuis dan mijn vriendin maak ik het eten en maak het huis schoon zij komt pas 6uur thuis je moet het met zn 2 doen toch dan gaat het goed het is natuurlijk denk ik niet zo leuk voor je dat je je zoon niet zo veelziet denk ik lijkt me minder toch vind trouwens dat jij ook een duidelijke mening over dinge hebt ik zou wel eens willen weten hoe jij geleert hebt om met die comp om te gaan jij komt net zo als ik uit een tijd dat je er niks op school over kreeg ik ben er pas mee begonnen met die zaak dan moet je wel nou ga weer stoppen ik blijf maar kletsen gr leen

leen
    Guest

Standaard

wij praten dit forem wel echt vol echt staan boven aan denk dat ik zaterdag een xtc neem om maar even bij het onderwerp te blijven lekker thuis met een paar kennissen maken we een top avond tja peet weet dat jij er geen voorstander van bent en ook ocanne niet maar ja ieder in zn waarde toch ik hou er altijd een week of 7 tussen neem er maar 1 niet meer staat ook zat over op internet je moet maar eens kijken dan kan je er meer over begrijpen omdat julli het zelf niet gebruiken ik heb eens een pagina gelezen geloof dat het was www.*****.nl die gaf het beste aan hoe je je dan voelde met gebruik xtc dat klopte elke letter gr leen anne an

leen
    Guest

Standaard

sorry *****.nl op google dan ***** info zoals het daar staat voel je precies

Standaard

bonsoir peet-an oui oui ca va tres bien...
    zo als ik het kan zien jou zoon sprekend ook veel talen en beter franse dan ik Nederland type ,en ook is hij in veel landen gewest lekker genieten ...........
    het klop peet dat veel mensen tegen mij dat zegt,waarom ik hier nog ben en waarom ga ik niet terug na frankrijk,vind het wel leuk hier allen het weer niet ,houd van veel zon wel de hele jaar als het kan maar jammer hier is het niet zo maar kan altijd de zomer opzoeken toch ;D..........en val best mee met wat ik heb meegemaakt daar leren je ook van daarom nu mijn motto is
    een dag niet geniet is een dag niet geleefd
    groetjes ocanne
    en nu nog even een berichten voor leen

Standaard

Hoi leen alles goed met je !!
    dis overal slecht weer en sneeuw hier ook mischien daarom wat het bij je toko wat stil vandaag ,maar thuis heb je wel druk zie ik maar toch wel leuk voor je vriendin als ze thuis kom dan is het eten klaar lief hoor .......
    dus zaterdag heb je een feestje leen niet dat ik hier geen voorstander van ben ...............juist iedereen in zijn waard maar wanner jij het gebruiken zit een week of zeven tussen , maar bij mij vriend niet soms dagen achterelkaar en ook van alles en nog wat dus met hem communiceer is ook soms moeilijk en ook dat hij veel vergeten kijk ik ben niet boos op ***** maar meer om mijn vriend >snap je leen ,heb ook veel gelezen over xtc en denk te begrepen wat je voel wil het zelf niet proberen veronderstel dat ik het lekker ga vinden ..........geintje ;D ok zie jullie weer groetjes ocanne

Peet
    Guest

Standaard

Bonsoir Ocanne. Ik zat gisteravond nog eens deze pagina,s over te lezen en moest er eigenlijk wel om lachen als je dan leest hoe we begonnen zijn. Jij was eerst met Leen aan het mailen en toen kwam ik er zomaar ff tussen.
    Maar nu voel ik dat ik jullie als mijn vrienden ben ga beschouwen. Wat kan het toch raar lopen hè?

Maar ik heb er geen spijt van hoor! Ik kijk heel weinig tv ofzo en zit dan vooral s,avonds graag op de pc. Overdag kijk ik altijd even mijn mail na en de rest van de tijd moet ik dan dus werken en hier thuis ook een beetje de boel op orde houden.

Dus jij wilt binnenkort ook weer proberen om te gaan werken? Ach ja als je je alweer wat beter voelt kan dat toch wel weer toch? Heb je weer andere dingen aan je hoofd. Je bent al best een stuk opgeknapt hè? Vind ik heel fijn voor je. Hier had het ook behoorljjk gesneeuwd vandaag maar nu is het al weer weg. Ik hou ook meer van de zomer hoor! Vind dit maar niks. En als het dan weer een beetje mooier weer word in de lente ga ik lekker weer een keer naar Parijs om mijn zoon op te zoeken.

Nu, Ocanne het ga je goed. Au revoir. Je vous souhaite un promt rètablissement. ;D Goed hè? 8)

Peet
    Guest

Standaard

Hoi Leen.

Jij ook weer bedankt voor je leuke mail.Ik vind het ook leuk om te lezen dat jij thuis ook veel doet. Dat doet mijn man ook. Hij werkt niet meer dus doen we ook heel veel samen. Ik had net nog aan Ocanne geschreven hoe het mailen op dit forum is begonnen. Is wel lachuh hoor! Maf eigenlijk hè? Maar wel leuk! Dus jij gaat as, Zaterdag ff lekker uit je dak? Nu geniet er dan maar van en als jij het lekker vind? Ken je d,r weer ff tegen toch?

Jij vroeg wat over mij en de computer? Nu, Leen ik weet er eigenlijk weinig of niks van. Ik weet hoe ik moet openen en afsluiten en kan surfen. (Anders was ik nooit op dit forum gekomen)Maar voor de rest ikke nie weten. Als er wat mee is bel ik een vriend van ons die alles dan weer ff op de rails zet, maar gelukkig gebeurd dat heel weinig.

Ik zit ook nog weleens met famlie of kennissen op MSN te chatten maar daar heb ik vaak niet zoveel zin in. Soms komt het je ook niet uit. Verder als ik e-mail krijg en ik ken de afzender niet dan delete ik het gelijk zonder te openen. Heb je de minste kans op virussen.
    Inderdaad ben ik van die leeftijd die dat niet heb meegekregen, maar ik heb alles wat ik weet van mijn zoon geleerd ,want daar is deze pc ook eigenlijk van. Er zit een printer, scanner, microfoon, headset en zelfs een webcam bij en het werkt ook allemaal, alleen ken ik DAT dus niet.
    Moet ik maar es een keertje gaan leren.

Nu dit was het dan maar weer. Ik lees wel weer. Groetjes weer van Peet-An.

Standaard

Rebonsoir Peet-an
    dis ook toeval ik dacht vandaag aan hoe het begon is ik samen met leen en toen kwam jij en kwaad dat je was ;D en kijk nu ja het kan soms raar lopen allemaal,omdat ik nu nog thuis ben dus heb nu genoeg tijden dus zit vaker achter die pc nog niet zo lang hoor denk misschien nu 1 jaar ga wel goed maar kan beter en ik leer snel .......doe van alles ook cd branden ,heb ook een webcam maar allen met kennis die ik al kennen dat moet je ook ga proberen is leuk en met die microfoon nog beter ...............ja wil weer ga werk dat is nu ook beter voor mijn en beter zeker opgeknapt maar ook een beetje door jou peet en leen
    genezen door internet .maar even tussendoor je spreken goed franse als ik dat zo zie moeilijk woorden die promt retablissement voor de Nederlands vind het wel knap van jou ........dis erg goed .Bonsoir en merci beaucoup de ton message Peet groetjes ocanne

leen
    Guest

Standaard

hallo ocanne en peet ocanne denk dat je het beter niet kan proberen weet jij zij met een geintje weet ik wel je doet het toch niet wand ik kreeg er een keer een op een feesje was toen knap dronken toen nam ik hem in zonder na te denken was hem al vergeten toen ie insloeg als een atoombom toen was ik verkocht maar heb het toch nooit uit de hand laten lopen je vriend gebruikt ook andere ***** dacht ik dat je zij wat dan nog meer behalve xtc ben net effe thuis om te eten en zit ik weer in die comp wel verslavend peet wat jij zij over het begin van dit forem dat is zeker zo eerst hadden we een beetje strijd en nu zitten we dingen te vertellen aan elkaar die je normaal tegen mekaar niet zegt en ik heb ook dat gevoel van julli goed te kennen het is gek en wat jij zij over die comp heb ik hetzelfde kan hem bediene maile internet afzoeken maar als er wat mee is dan bel ik mn schoonzoon ja die heb je al met een dochter van 17 wel een goeie gozer zo zie je maar peet dat we er niet mee zijn opgegroeit maar we kunnen er wel mee omgaan toch maar ja zit te eten is hier een ravage van kruimels ga effe me bloemen naar de toko s brenge mn bus staat afgeladen normaal staat de bloemen voor de winkel maar nu kan je binnen je kont niet meer keren staan allemaal binnen door de vorst maar ik ga weer op pad doei peet an en ocanne gr leen ;D

Standaard

Hallo hallo peet en leen
    nee denk niet dat ik dat zal doen dat proberen ....mij vriend gebruiken niet alles te gelijk geluk zegt maar nu is het weer wat anders ,denk dat hij aan alles aan proberen voor het effect en wat het best voor hem is zo begrepen ik ,maar heb een goed gespreken gehad met hem en misschien kommen we de wel uit ,zelf gebruiken ik niets heb het toe gelaten omdat ik erg veel van hem houd en kost mij erg veel energie ,hij zie zelf wel dat het zo niet verder kan en ook daardoor ben ik nu meer aan me zelf ga denken ,ik zelf weet dat wij nog erg veel van kan maken met ze 2,mog dan niet zo zijn dan stop ik hier mee want ik moet verder is hard maar wel de waarheid ................
    maar nu even wat anders ik ben ook niet zo ster in die pc maar als wat is heb een kennis die zo veel weet daar over dus kom hij help en leer ik ook veel van hem gisteren heb ik een cd gebrand dus vanavond ga ik lekker die film bedijk ,leen ga feestje en peet -an wat ga jij doen misschien op de pc .! leen veel plaisir met je festje en niet te veel van die @@@ ;D ja kon hier niets anders van maken .dus leen en peet-an groetjes van ocanne .

Peet
    Guest

Standaard

Allo allo Ocanne. ;D
    Ik heb net weer ff je berichtje gelezen. Goed van je dat je weer een goed gesprek met je vriend hebt gehad, en dat je nu ook zegt van als het niet zo wil, dat je er dan niet mee door wilt gaan. Ik hoop voor jullie dat je er uit zal komen want zoals jij zelf zegt, je houd veel van hem en dan zou het toch zonde zijn om dat te verbreken. Goed praten wil vaak wel helpen! Vind het ook knap van je dat je zoveel geduld hebt met je vriend!

Wat ik vanavond ga doen? Eerst uit eten met familie van ons die zoveel jaar getrouwd zijn en dan zal ik nog wel weer ff op de pc gaan, als het niet te laat word tenminste. Nu, jij bent verder op de pc dan mij hoor! Bij bij zit er ook wel een brander op maar weet heel niet hoe dat gaat en jij dus al wel.Mijn zoon was altijd muziek aan het downloaden en aan het branden maar heb daar nooit opgelet hoe dat moet.

Wat een weer buiten hè? Het is hier nu ook lekker beginnen te sneeuwen. Nou ja lekker? Ik ben daar niks blij mee want dan word het ook weer glad en we moeten dus vanavond nog weg en dan schijt ik in de broek als we met de auto gaan. Vind ik zo eng!

Nu Ocanne, geniet vanavond lekker van je film en nog een goed weekend gewenst en ik lees wel weer. O ja, dat Frans van mij haal ik uit een boekje wat nog bij de pc lag van mijn zoon die het nog weleens gebruikte om zijn Franse brieven te schrijven. Ik zelf weet geen woord Frans hoor! Maar ik leer ook snel. Groetjes van Peet-An :-*

Peet
    Guest

Standaard

: Enne Leen

Jij ook veel plezier vanavond hoor! Maar doe kallum an hè ;D Anders ken je niet meer hier op het forum schrijven. Hi Hi Hi. ;D ;D Zie je alles dubbel ??? Nee maar zonder gein, have fun. 8)

Groetjes en vertel binnenkort maar ff hoe je het gehad hebt. Prettig weekend ook!

Standaard

Hoi peet-an
    nog even een mail voor dat je weg ga uit eten .over dat ik veel geduld heb nou val wel mee hoor normaal niet moet alles snel snel ..............hoop dat je een gezellig avond heb met je familie doe ze gelijk de groeten van mij ;D.......over het weer dis leuk kan je balletjes gooi maar is toch oppas op de weg ,moest ineens om je lacht peet dat je zei je schijt in je broek :,wou ik bij zegt nemen wc pappier ook mee . ;D
    en dat franse van jou zit wel goed ok dus van mij kant ook een prettige wenk end au revoir peet
    peet denk je dat leen het kan lezen als hij kijk vanavond maar hoor wel van leen ;D doeiiiiii

Peet
    Guest

Standaard

Bonsoir Ocaane

Comment allez-vous? Oftewel Ca va? Met mij gaat alles très bien.
    En ben je het weekend nog een beetje goed doorgekomen? Wij waren dus gisteravond naar de Vietnamees restaurant geweest en dat was weer lekker en ook gezellig. Ach ja zo, n verzetje moet een mens toch af en toe eens hebben toch? En ja, jij en ik hoeven er dan geen middelen bij maar ik moest nog wel ff aan Leen denken hoor! Hoe zou die het hebben? Ha ha ha ;D. Moet ook kunnen hè? Hij werkt zoveel en zo hard.

Wanneer ga jij nu weer werken dan? Wat voor werk doe je ook alweer? En is het ook zwaar werk? O jee, wat veel vragen weer hè? Werkt je vriend ook? Mijn man werkt niet meer. Is al met pensioen.Ja ja, wij zijn niet meer van de jongste hoor maar het net wat jij al eens eerder had gezegt, je bent zo oud als je je eigen voelt. En dat is zeker nog niet zo oud. ;D
    Nu, ik ga maar weer en lees wel weer van jou en hopenlijk ook van Leen. Groetjes en au revoir.Adieu!!
    Peet-An

Standaard

Bonsoir peet

comme ci comme ca.................... ja dis laat zo als je zie ben eerst bezig gewest met die pc kon niet meer op internet maar zoek zoek en ja hoor gevonden dus kon ik weer snel en berichten stuur .zie dat je gezellig heb gehad ,moet je vaker doen ,geen middelen maar een lekker wijntje is ook lekker ook niet zo veel anders heb je een kater :.........denk dat leen nog moet bij kom van zaterdag vind het leuk voor hem ,maar mijn vriend heb het wel bont gemakken dit week end dus ik had hier niets aan maar wel door hem een K.. week end ,denk dat ik volgen keer lekker ga stap en kom pas de anderen dag terug ;D ;Dvoor de verandering en over mijn werk heb te maken met confectie dus ben ook vaker op de weg denk begin maart weer te ga begin dus kan nog vier week lang jullie berichten stuur maar peet wil je geen berichten meer van mij hebben je zeg adieu beteken warwel maar begrepen wat je bedoel geintje dus au revoir peet -an kijk ik ook morgen weer als leen hier gewest is ocanne

Peet
    Guest

Standaard

Bonjour Ocanne.

Nee natuurlijk blijf ik je schrijven. Ik lees het dan wel maar weet dan niet dat het afscheid betekend. Ik zal beter opletten maar heb dus weer wat geleerd van jou.

Hè, maar wat jammer nu weer dat je vriend het weer zo bont had gemaakt. Nu, inderdaad als hij zo door blijft gaan ga jij maar lekker stappen dan. Wil hij er wel vanaf dan? Als hij ook van jou houd kan hij het toch proberen?
    Moeilijk hoor! En ga ij het maar niet proberen hoor! Neem zoals je zegt maar een lekker wijntje. Maar ook niet teveel hè? ;D

Ik hoop ook dat Leen nu weer bij de tijd is en ons niet vergeet. ;D Hij moet natuurlijk nu eerst nog ff bijkomen. ;D
    Nu Ocanne, ik ga zo weer ff werken zoals je wel weet om deze tijd en hoop voor je dat er uit komt met die problemen met je vriend en anders zou ik er toch eens over nadenken of je zo wel verder wil.Is toch ook jammer van jou leven? Maarja, ik weet natuurlijk ook wel dat je van hem houd en geef hem toch nog een keer een kans, maarja eens houd ook dat op toch?

Ik wens je verder nog een fijne dag en ik lees wel weer dan hè? Blijf schrijven hoor! Groetjes Peet-An

Standaard

Bonjour Peet-an

zo zie je maar weer kan ik hier wat franse lees geven .

weet niet wat ik hier van moet denken over dat hij er mee wil stop nu zie ik dat het niet allen het week end maar nog erg dan vroeg ,maar wat ik wel weet is dat het zo niet verder kan en trouw dat over houd een keer op is hier bijna denk ik kost mij te veel energie en die kan ik best anders voor gebruiken ,maar wacht wel tot valentine s day kijk hoef hij dat vergeten ;D.ik blijf wel bij de tijden hoor
    leen neuhhh hij is ons niet vergeten hij kan allen die pc even niet vinden maar hoop wel dat hij zijn toko kan vinden ;D.............geintje leen.
    jij ook peet een fijne dag en groetjes van ocanne.
    wij lijk wel hahaha ...de drie moesquetaire kom verder niemand tussen hier
    au revoir .......

Peet
    Guest

Standaard

Bonsoir Ocanne.

Hier is weer èèn van de musketier. Bij ons lag een hele tijd de kabel eruit door een storing dus kon ik je berichtje daarnet pas lezen. Wat vervelend nu voor je dat het met je vriend zo erg is. Daar gaat zeker van jou kant veel energie in zitten en geduld, wat een keer op raakt natuurlijk. Weet je vriend dan wel dat jij je zo,n zorgen om hem maakt? Jij bent volgens mij zo lief voor hem.

Maar wat ga je doen dan als je er niet meer tegen kan dan? Ga je dan terug naar Frankrijk? Of heb je hier zelf onderdak? Stuur je hem weg? O, ik hoop voor je dat hij het in de gaten heeft dat jij er voor hem wilt zijn en dat het goed zal komen. Denk er nog maar eens goed over na.

En Leen? ;D Is nog steeds niet boven water hè? ;D ;D Of zou die nog steeds alles dubbel zien? Grapje ook hoor Leen! :Nu, Ocanne, ik denk dat hier ook niemand tussen WIL komen als alleen wij 3. Hoeft ook niet toch? Ze weten toch niet waar het over gaat. Hi hi hi. ;D Er zijn nog genoeg andere items waar ze aan mee kunnen doen. En als we er wel afgegooid worden dan beginnen we gewoon opnieuw een onderwerp.

Maargoed Ocanne, ik hou er weer mee op en ik wacht weer op èèn van jullie! Buenos tardes. Adios en gr. van Peet_an.

Standaard

Bonsoir peet-an

hier is de twee de musketier .. ;D ;D
    He wat erg voor jou die storing maar geluk ben je er weer
    nee denk niet dat hij dat zie hij heb druk met ze zelf.peet als je zo veel ***** gebruiken dan interesseer je niets gelooft ik maar ja mijn geduld is ook op nu .
    dis lang genoeg gewest ,ben misschien te lief daarom zo lang gewacht ,maar zal niet na frankrijk terug ga heb zelf een huis en mij werk hier .heb alles goed over hier over na gedacht is ook beter zo .
    ja nog niets over leen dis een lang week end bij hem , ;D
    wij wel peet waar het over gaat en wij proberen de score te halen tot 100 maar moet wel leen opschieten om alles te vertel .
    voor mij is het Buenas noches peet-an groetjes van ocanne

Peet
    Guest

Standaard

Bonjour Ocanne.

En ben je al wakker? Wat zat jij al vroeg op de pc! Of was dat voor jou doen juist laat? ;D Enne.... hoe is die nu? Heb je al een beslissing kunnen nemen? Ik vind het zo rot voor je hè! Ook zo moeilijk. Maar als het inderdaad niet tot hem doordringt wat jij zegt, dan kan je er beter niet meer zoveel energie insteken. Jij moet ook verder toch? Jij hebt volgens mij nu al zoveel geprobeert en gepraat, dat houd inderdaad een keer op. Toch jammer hoor! Waar het dus allemaal niet toe kan leiden die troep. (Leen nie boos worden hoor!). :-/

Leen is druk met de Valentijsboeketten. Ja Leen dat is weer big biznis, maar je vergeet ons toch niet hè? ;D ;D. Je moet ons nog ff vertellen hoe het gegaan is afgelopen weekend?

Maar Ocanne, wat ben je nu van plan dan? Gelukkig heb jezelf een huis dus dat scheelt wel. Ben je van niemand afhankelijk. En wat goed van je dat je toch hier in Nederland wilt blijven. Heb je nog familie hier wonen dan?
    Nu, ik ga weer van je horen hè? Doe kallum aan, volg je hart en je verstand en hopenlijk komt het goed.
    Au revoir!!!!! Peet-An.

leen
    Guest

Standaard

halllllllo dan maar weer een van de drie musketiers was goed van pad zaterdag zondag op me nest gelegen die kennisse hebbe hier geslapen had supersterke pillen wel top elke keer zijn ze weer anders had ze nu met een hartje erop blauwe lekker belangrijk l b eigelijk zaten hier om 3uur aan het ondbijt we moesten nog lachen om die verrotte koppen aan tafel nu voorlopig niet meer en je hebt gelijk blijft troep zal echt niet goed zijn dat weet ik ook wel was verschikkelijk uit mn stekker maar peet hoe weet jij dat je alles dubbel gaat zien toch wel eens gebruikt stiekum geintje eerst voel je je erg relex dan gaat alles trillen dat is een supergaaf gezicht je kan niks meer stilhouden lampen bewegen tv stuitert tegen het plafon deze waren de beste die ik ooit heb gehad suppppper de lux ben effe thuis maar valentijn je weet het druk de handel is nu peperduur dus je denkt zakke vullen maar je betaalt inkoop een vermogen dus heb je een slechte valentijn dan blijf je zitten met dure bloem neem niet zo veel risico effe mijn dochter opwacht dan is mijn handel op de veiling verdeeld kan het ophalen ga wat julli allemaal hebben ge praat toen ik weg was vanavond effe bij lezen heb wel wat gelezen maar niet alles een van de musketiers gr leen

Standaard

Hoi Peet en leen :-))

zie ik dat je er weer ben leen leuke ,maar eerst met peet een mail en darna jij .....
    nee ben altijd voeg op als ik na toilet moet ;D ,ga ik ook wel eens laat na bed dis ook niet gek de last tijden maar nu dat ik een beslissing heb genomen denk ook dat het beste is ,kan ik zelf zonder stress weer verder.ja dis jammer door die ***** maar hij doet het zelf allemaal ,en je heb gebruiken die het hier en dan doet maar ook net zoals mij nu ex vriend die hier niet zonder kan en daar is het erg moeilijk mee te leven echt,heb hier goed over na gedacht kan niet altijd voor hem denk maar ook aan mij zelf want is maar een persoon die belangrijk is ......jezelf toch en volg mij verstand als ik mij hart volg krijg ik misschien daar door medelijden en dat is hellemaal fout ..........beetje triest berichten als ik het zo nu lezen maar anders weet jullie niet hoe het afgelopen is ,en nu weer aan leuk dinges denk toch ,nu even een mail voor leen hij heb nog zowel te lezen en voor jou peet-an al vast de groetjes van ocanne au revoir.........

Standaard

Hallooo leen
    zo hoe ga het met de derde musketiers
    als ik het lezen heb je goed na de zin gehad de hele week end,hoe je het vertel lijk wel de film van poltergeist alles trillen ,lampen beweerd en de tv tegen het plafond .......maar als je toch weer alles kon vinden das is niet erg ;D ;D
    wij dacht dat je ons vergeten was ,maar nu moet je nog allemaal lezen van ons en dat is een hoop hoor leen.........
    maar over valentijn ja dis zo dat allemaal zo duur is geworden maar bloem verkoop nog steeds goed ,als je duur inkopen dan heb je ook weinig winst wat je zegt dan blijf je er mee zit,en dis ook niet de bedoeling moet wel $$$$$ binnenkom ........
    leuk dat je er weer ben leen . Gr.... ocanne

Peet
    Guest

Standaard

O jeetje gelukkig ben je er weer!!!! ;D Pffffff ik dacht ook al? En van dat dubbel zien Leen, heb ik zo maar gegokt hoor! Echt waar! Ik heb nog nooit in mijn leven zo iets aangeraakt laat staan gebruikt. Maar als ik jou verhaal zo lees moet het dus SUPER zijn. :P Nou , ik laat het maar aan jou over. En net wat je zegt, zo,n enkele keer moet kunnen toch? Maarja, als je het nog nooit gebruikt hebt, kun je er ook beter niet aan beginnen, hè Ocanne? ;D

Ik denk ook Leen, als ik het zou gebruiken dat dan helemaal mijn hart op hol slaat. Ik heb van me eigen als zo,n snelle hartslag! Ha ha ha. Leen ik kreeg trouwens nog een nieuwsbrief van een collega van jou uit Leiden vanwege de Valentijnsdag. Ik heb ooit een keer via het internet bij iemand een bloemetje laten bezorgen in Noordwijk via die firma Vervoort geloof ik. Ik heb het alweer gedeled omdat ik er nu geen belangstelling voor heb. Koop ik nu ze wel bij jou!!!!!!! ;D Toch?

Nu, je hebt het verhaal van Ocanne zeker ook wel gelezen? Ik vind het wel erg voor haar hoor! Maarja, het houd een keer op toch?
    Ik hou er nu maar weer mee op, anders weet ik de volgende keer niks meer te vertellen. Nogmaals, ik ben blij dat je er ook weer bij bent als de 3e musketier. Houwen zo!!!Groeten van Peet-An.

Peet
    Guest

Standaard

Bonjour Ocanne.

Wat fijn weer hè dat Leen weer boven water is? Maar wat een feest heeft ie gehad zeg! Nu, als je dat ieder weekend zou doen dan weet ik het nog zo net niet? Maar gelukkig doet hij dat ook niet.

En hoe vergaat het jou nu? Verdrietig zeker hè? Het is ook niet leuk om je vriend zo te moeten missen. Maarja, het kon inderdaad niet langer zo toch? Ik ben het helemaal met je eens dat je ook eerst nu aan jezelf moet denken. Probeer maar te genieten. Het zal best wel ff moeilijk zijn maar wat moet je anders? Misschien gaat ie wel beseffen wat ie jou aandoet als hij ook weer alleen is.

En als ie inderdaad alleen maar met zichzelf bezig is, is hij jou denk ik ook niet waard. Je kan toch niet aan de gang blijven? Probeer er maar wat van te maken en ga maar niet verder piekeren en ga maar leuke dingen doen. En binnenkort ga je weer aan het werk, dat heb je ook weer ff andere gedachten en andere omgeving.

Nu hou je haaks en ik lees wel weer. Gr. Peet-An. :-*

leen
    Guest

Standaard

hoi ocanne heb het een beetje gelezen vind het rot voor je maar ja je moet aan je eige denken anders ga je er aan onderdoor dus gewoon kappen met die jongen als ie er niet van af kan blijven junkies kan je niet helpen ik had een vriend die kwam hier elke dag ging coke gebruiken steeds meer kwam in de geld problemen huis kwyt heb hem in huis genomen ik praten met hem zij tegen hem dat ie kon blijven maar wel zn leven weer oppakken maar om een verhaal kort te maken bij mij geld gestolen als dank nee nooit meer heb me geld gekost maar wijze les voor mij sommige mensen zijn de control kwijt weet je ocanne die ken je niet helpen kijk zeg niet dat wat ik doe goed is maar ik zal het nooit uit de hand laten lopen en jij komt over bij mij als iemand die ook uitgaat van het goede van iemand maar meestal is dat niet zo maar een raad van mij ocanne laat hem gaan voordat het jou sloopt als ie niet voor jou kiest dan maar voor zn ***** dan is ie jou niet waard en ben je beter af alleen met zulke mensen kan je blijven praten ze zegge ja maar gaan gewoon door met belazeren ik weet waar ik over praat had ook meelij met die jongen gaf onderdak eten hoefde niks te betalen en als beloning me weekomzet foetsie en hij ook hij had paar maand geleden bij andere kennisse ingebroken hoorde ik 10.000 eu weg hy is daar wel opgepakt na een 2week ales op wel had ie dure nike jas en schoenen aan wat een rat die man had een andere auto gekocht en zou hem de volgende dag gaan halen en betalen niet dus nee occanne gewoon laten gaan leef met je mee maar gewoon je eige niet laten kapot maken en gewoon een ander zoeken waar je wel gelukkig mee word toch ga je horen ocanne sterkte musketiers zijn sterk toch ocanne gr leen

leen
    Guest

Standaard

tja peet in jou geval kan je het nooit doen al zou je wilen met jou verleden met je hart en bij mij je bos bloem voor niks hoor ik ben trouwens van plan om het een stuk minder te gaan doen dat gebruik het kan niet goed zijn ga nu eens in de drie maand doen maar klote voor ocanne he lijkt me een wereldmeid ik denk te lief voor deze wereld we moeten haar maar een beetje steune tot hoever je dat kan op deze wijze maar ik denk dat je beter af bent zonder iemand waarmee niet te praten valt daar is het leven te kort voor zoals ik al zij en je ook gelezen heb van mij kan er ook een beetje over meepraten en heb gelezen dat jij ook een beetje bezig bent om haar te steunen mooi goeie zaak vind ik he peet leuk om weer mee te doen we gaan gewoon door met mekaar op de goede weg te houden ga je horen gr leen

leen
    Guest

Standaard

hoe ging die lijfspreuk weer van die drie musketiers ook al weer weet iemand die nog nou ja lekker belangrijk leen l . b maar ja dacht er opeens zo aan zit nog tegen me iege te praten ook misschien toch p schade

Peet
    Guest

Standaard

Goedenavond Leen.

Die lijfspreuk weet ik ook niet meer. Was het niet, horen, zien en zwijgen? O nee, da,s van die 3 aapjes. Hi hi hi. En dat zijn wij toch niet?

Hè maar dan heb jij ook behoorlijk wat meegemaakt dan met die gozer! Je ken ook bijna niemand meer vertrouwen! Wil je iemand helpen en dan naaien ze jou waar je bij bent. Schandalig hoor! Maargoed, het is inderdaad wel sneu voor Ocanne hoor. Net wat je zegt, volgens mij ook, is ze veel te goed voor deze maatschappij.

Ik probeer haar ook zoveel mogelijk op deze wijze steunen en dan weet ze in ieder geval dat ze vrienden heeft al is het dan op afstand. Ook door jou steun. Dat heeft ook niet iedereen. Hoe gek kan het lopen? ;D.

En jij bent niet de enige hoor die wel eens in zichzelf praat. Doe ik ook wel eens. Mijn man zegt weleens van dat die wel op een boerderij of zoiets zou willen wonen, en dan zeg ik, dan ga je maar mooi alleen want we wonen nu in een rijtjeshuis en ik praat nu al in mezelf. Wat moet het dan als we zo afgelegen gaan wonen? Tegen wie moet ik dan praten? ;D ;D En soms vergeet ik wel eens wat, en dan geef ik als exuus, komt door de medicijnen weet je wel? Lachuh, en ook lekker belangrijk om met jou woorden te spreken.

Ik ga maar weer en lees vanzelf wel weer. Groetjes en adios y hasta la vista. Peet-An.

Standaard

Hallo peet-an en leen

wil jullie bedankt voor jullie steun doet wel goed ,ook als is het via deze weg .leen over dat ik onderdoor zou ga was al gebuurd een tijd geleden nu juist ben ik wakker ,die vrienden die ik heb kan ik niet alles over vertel over met hem dus is wat moeilijk maar heb met iemand gesproken en ineens zag ik iets dat ik al lang al moet zien door wat hij mij vertel ben ik diep ga denken en daarom die keus gemakken denk wel de best .
    heb net jou verhaal gelezen dat ze zeggen ja en belazeren ben ik ook achtergekomen ,hij (ex) stel niet geluk anders was al lang over maar zo vriend ben je beter kwijt dan rijk.........
    maar leen ga nu geen anderen zoek hoor wil juist nu ga genieten . en proberen voor jezelf om de drie manden dat met die snoepje goed is het niet soms maken je meer kapot dat jij zou willen kan ik hier denk ik over praten ook al heb ik nooit gebruiken .straks zie je misschien je bloemen vliegen ;D.........geintje
    peet missen is niet het goed woorden maar heb wel het hele huis nu van mij zelf en hoor geen gesnurk ;D meer lekker He ,ben ook niet van plan om verder te ga piekeren straks weer werk en leuke dingen doen moet vooruit kijken niet achterom .je leeft maar een keer , en wist het dat ik lief ben zegt iedereen :.
    zal wel zoeken na die spreuk van die drie musketiers weet het niet meer ben ik nu vergeten peet bedankt voor de tip met die medicijn ,wacht ik weet het weer ........
    dus je heb Portos, Athos en Aramis
    denk dat het lijfspreuken is Een voor allen ,Allen voor een . Bonsoir Peet-an en leen zie jullie weer snel Gr ocanne

gast
    Guest

Standaard

Vroeg me af of julie nog alle tanden hebben want dat is namelijk een eigenschap van XTC. Je tanden vallen er vanuit als je het maar lang en goed genoeg doet. Heb zelf ook weleens gebruikt en het is echt super daarom heb ik het gelaten voor de rest. Beter als de eerste keer zal het toch echt niet worden. En als ik die vrienden van me zien die gebruiken er soms 3/4 tegelijk voor nog een een tripje te hebben. Goed spul He???

Standaard

gast

tanden heb wij nog allemaal maar jij misschien brillen 8)nodig ;D ;D dagggg oc

:)leen
    Guest

Standaard

1 voor alle alle voor 1 zo was die en we hebben een gast die stelt over xtc dat je tanden er slecht van worden nou mijn tanden zijn nog top en spierwit maar hij heb wel gelijk je gaat tandeknarsen met een pil dat is slecht voor je glazuur ik let er altijd op om dat niet te doen eerste keer lukte dit niet omdat ik er geen rekening mee hield en mijn gebruik is te verwaarloze maar ik denk als je er geen rekening mee houd toch wel een tand probleem van over houd en als je vaak gebruikt dan heb je steeds meer nodig daarom moet je het iegelyk om 3maand doen anders ga je steeds meer gebruiken om hetzelfde effect te krygen ik heb vroeger ook wel eens een stuk of 4 gebruikt maar dat nooit meer maar ja ik denk dat niet gebruiken het beste is het kan nooit goed zijn dat weet ik wel zeker maar ja er zijn zoveel dinge niet goed maar die zijn ook gezellig gr leen

leen
    Guest

Standaard

hio peet an en ocanne anne meal julli alle 2 tegelijk peet ik zou wel op een boerderij willen wonen inplaats van een hoekhuis lekker de ruimte met een paar schuren kan ik lekker paar halterbanke plaatsen maar dat gaat nooit gebeuren nl is vol propvol mag je niet zeggen dan discrimineer je slaat nergens op ken ook antiliaanse mensen turkse mensen die zeggen het zelfde je moet eens in de spits gaan rijden en dan zeggen dat nl niet vol is een emmer ken je vol gooien met water maar vol is vol toch maar ja zag net dat ocanne al eruit was op die vraag over die drie musketiers en ocanne je hebt er goed aan gedaan om te stoppe en ik hoop dat je je leven weer op orde kan krijgen en ik weet dat je een moeilijke tijd tegemoet gaat maar je moet maar denken beter off alone dan met iemand die je alleen maar verdriet doet en narighied veroorzaakt in je leven sterkte musketier gr leen :ga je horen

Peet
    Guest

Standaard

Bonsoir Mesdames, Bonsoir Messieurs Bonsoir Ocanne.
    Het is inderdaad èèn voor allen, allen voor èèn! Ik las het toevallig in de Telegraaf bij de uitgaansagenda. Op dit moment speelt in èèn van de theaters de musicall De Drie Musketiers. En dan wil er nog een vierde musketier bij? Kan toch niet? Alleen als ie wat te melden heeft toch? Grapje hoor! Zo was ik toch ook met jullie begonnen?

En Ocanne heb je al plannen gemaakt? Wat voor een leuks ga je nu doen? Lekker een weekendje naar Parijs? Nu, als dat zou kunnen hè? Ga ik ook mee want ik mis mijn zoon best wel. Ga ik hem ff opzoeken. Gelukkig mailt ie mij regelmatig dus da,s wel fijn.

Och ja, als het weer wat mooier weer is gaan wij zo wie zo wel ff naar Parijs. Ik denk in April ofzo. Want in Mei gaan wij ook alweer op vakantie naar Turkije, tenminste als geen oorlog komt met Irak!

Nu Ocanne, ik hoop gauw weer wat te lezen. Gelukkig doet Leen ook weer lekker mee. Hij is weer helemaal bij gekomen ;D Moet alleen nog ff zijn gebit uit het tandenbakkie halen!!!! ;D Anders praat het zo moeilijk. Grapje weer hoor Leen!
    Groetjes weer en au revoir. Peet-An

leen
    Guest

Standaard

mmufr mmmrf mnrrrfy zo gebid in kan er weer tege

leen
    Guest

Standaard

en geen 4de musketier ;D de legende is 3musketiers en hij had niks te melden wat ik al wist ;D :-X : en ik hou niet van mannen vrouwen zijn veel leuker ook om mee te praten ;D ;D ;D ;D ;D

Peet
    Guest

Standaard

Hoi Leen.

Volgens mij hebben wij vanavond zo ongeveer dezelfde tijd zitten schrijven want ik stuur die van mij door en zag dat jij ook net geweest was! Maar ik kreeg daarnet ook steeds telefoon terwijl ik hier mee bezig was dus moest ik het steeds ff uitstellen omdat ik meestal ff nalees wat ik geschreven heb. Voor de foute weet je wel? En de punten en de komma,s.

Ja zeker als je het over vol hebt, discrimineer je! Belachelijk natuurlijk. Ik had jou toch verteld toen in Rotterdam? Nu, het viel mij gewoon op toen, dat er zo weinig Nederlands om me heen werd gesproken. Mag je toch wel zeggen? Ik ben zelf met een donkere man getrouwd,nl een Indische man. Heb ook halfbloed kinderen dus, en die zijn ook donker. Echte Indo,s zal ik maar zeggen! En mijn kleinkinderen van 6 en 4 zijn blank maar met donkerbruine ogen. Mijn dochter is met een blanke man getrouwd.

En jij hebt ook al zo,n grote dochter hè? Leuk wel hè? Of heeft ze ook last van de pubertijd? En dan nog die andere kleine meid. Jij bent best een gezegend man toch hè Leen. Ook nog een lieve vriendin? Het kan niet op!
    Nu Leen, ik ga maar weer, anders blijft er geen ruimte meer over voor andere mensen. Hi hi hi. Groetjes Peet-An

Peet
    Guest

Standaard

Bonjour Ocanne.

Als jij nu ff terug schrijft ben jij de 100 e. Komen we mischien wel in het Guinis Book off Records!! ;D ;D

Au Revoir. : :-* Groeten van Peet-An

Pagina 2 van 9 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Oxazepam, en de gevolgen...
    By meneereddie in forum Algemeen
    Reacties: 12
    Laatste Post: 09-01-15, 17:02
  2. Gevolgen van een narcose
    By Detlef Kroeze in forum Algemene vragen over zorginstellingen
    Reacties: 15
    Laatste Post: 10-07-14, 16:00
  3. XTC gebruik-wat zijn de gevolgen?