Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 101 tot 150 van 434

Onderwerp: XTC gebruik-wat zijn de gevolgen?

  1. #101

    Standaard

    Bonsoir tout le monde ..peet-an,leen

    moest eerst even alles lezen hoor ppffffff
    peet je vergeten Artagnan hij was ook musketiers...dacht ik toch .
    wat ik allemaal ga doen ,heb al een programma voor leuk dinges
    vandaag ben ik al begon met een lekker massage :,lekker tegen stres ,volgens week ga ik na België heb tussendoor nog genoeg te doen ,dus je zie het heb weer zin in en druk ,
    Ho ja na Parijs misschien moet we als kabouters verkleden ,blanche neige is mij is te groot ;D nee toch maar niet anders zie je me niet . ;D
    moes lacht om leen hahaha met mmufr mmmrf ,ja praten toch makkelijk ,heb je ze weer in leen
    in plats van vol zegt we toch...........c est plein ,maar heb niets met discriminatie te maken is gewoon de waarheid toch kijk op de weg als het spit is ;D.leen zei het ook al .
    een boerderij lijk me wel leuk geen gezeur met de buurd ,auto voor de deur en van alles ,maar even dromen mag .
    nog bedankt peet voor die ruimte kon net mij berichten nerzet .oeps was vergeten te zegt heb ook een kindje :-X doe ik jullie de groetes en bonsoir musketiers gr.van Ocanne

  2. #102

    Standaard

    Bonjourr peet-an
    ben ik kippen zeg ...............zie ik jou berichten pas vandaag
    He he 100 e.wat heb ik gewonnen ;D :
    ok nu ga wij door tot 200 gr.ocanne

  3. #103
    Peet
    Guest

    Standaard

    Bonjour Ocanne.

    Ik las ook net jou berichtje en ik schrijf vanavond ofzo nog wel wat meer omdat ik nu....juist, ga werken! Jij mag kiezen wat je wil winnen? ;D ;D ??? ??? Een lang weekend Parijs ofzo? ;D ;D met Disneyland erbij voor je kindje?


    En ff nog? Wat betekent blanche neige? Dat weet ik nog niet. Blanche is dacht ik wit maar wat is neige dan? Nu, ik lees het wel.

    Ik ga nu, tot een andere keer dan weer! Au revoir en Leen, als je toevallig vandaag nog on-line komt, ook de groeten. Adios Ocanne. Hasta la vista weer!

  4. #104

    Standaard

    Hoi peet ook voor leen
    toch nog even ...ach die week end Parijs kom toch wel nemen ik wel mij laptop mee ,wil geen berichten missen van leen. :P

    Blanche neige is sneeuwwitje met die zeven dwerg dus blanche is een nam , blanc is wit en neige is sneeuw en dat is ook wit ppfffff beetje ingewikkeld als ik het zo bekijk .kan je het wel een beetje volg peet... :-/
    en over mij kind hij heb vier potjes en een staart dis mij hond hihi....maar wel mij kindje nemen hem overal mee ,denk wel dat je hier om ga lacht peet ,toen hij klein was omdat ik toen veel reizen na de zon ,knip ik hem wat bijna kal hij heb zoweel haar dus te warm voor hem ,maar sommering honden kan ook verbranden in de zon dus ging ik een keer na de stad bij zo winkel voor kleding afd. : kinderen ,vraag ik aan de verkopen voor TH shirt met knoop er onder je weet wel maar knip ik wel de half van die shirt af hoor is het beetje moeilijk met plassen ;D anders doethij in zij broek ;D ,dus die verkoopster vraag mij hoe houd en is het een meisje of een jongen ,dus ik vertel dis een jongen en hij is twee jaar dus wil ik blauw ,zegt ze ineens ik heb hier een mooie broek bij sta erg leuk ,heb je een mooie zet ,nou denk dat hij dan moeilijk kan lopen dis een hond ;D ,had je die gezicht moet zien erg verbaas , maar ik kon mij lacht niet meer ophoud ;D ;D ;D ,nu ook niet zie ik het weer voor mij .nu ben weer weg kom ik later weer even lezen groetjes ocanne

  5. #105
    leen
    Guest

    Standaard

    hio musketiers peet ocanne peet jy had het over je man was indo mijn dochter gaat ook met een indo hij liep stage bij ons in de zaak en ze vonden elkaar leuk wist ik niet toen zij hij dat hij bang was dat toen te vertellen omdat hij een kleurtje heeft nou ik zij dat dat niet het probleem was als ie maar goed voor haar is en eerlijk dat is waar het om gaat eerlijkheid is het belangrijkste mensen die nagemaakt zijn die niet eerlijk zijn heb ik een hekel aan hij is trouwens halve nl moeder maar opgegroeit in nl en discrimi doe ik niet alleen nl is vol jij had het over rotterdam ik was in den haag vandaag echt gekkehuis in dat verkeer was blij toen ik weer op de snelweg zat naar leiden trouwens hij is goed voor haar kleur maakt niet uit jij had kleinkids zullen wel mooie kids zijn want zijn meestal mooie kids halfbloed vind ik het maakt niet uit zwart wit als je maar eerlijk bent en meent wat je zegt maar als je het over vol hebt dan ben je een rascist maar ze vergeten dat mensen die hier al wonen het zelfde zeggen je kan natuurlijk heel nl bebouwen kunnen er nog 16miljoen bij maar wil jij in zo een land leven alleen maar gebouwen en woningen als je 10 konijnen in een klein hok zet bijten ze elkaar dood dat is hier aan het gebeuren de maatschappij vehard in nl wonen de meeste mensen op een 4 kante km had gelezen dat het er 357 waren in canada 2 nl is overbevolkt echt niemand in de politiek durft het te zeggen want dan worden ze vegeleken met hitler belachelijk echt als ik wat zou winnen zou ik gelijk mn biezen pakken en de rust zoeken maar je bent nu een gevangen van je werk in de randstad gebeurt het in een hutje op de hij kan je niks verdiene wat een zwaar onderwerp toch zou ik graag weten hoe julli daar over denken gewoon eerlijk misschien ben je het wel helemaal niet met me eens trouwens we zijn wel bezig he 103 geloof ik ga julli horen moet nog paar bestellinge rijden dan zit het er weer op gr musketiers

  6. #106
    Peet
    Guest

    Standaard

    Bonsoir Ocanne.

    Zo, net het eten op en de afwas weg (heb nog geen afwasmachine) en ga er maar es ff lekker weer voor zitten.
    Oh Ocanne, wat dom,dom,dom van me dat ik dat niet wist van sneeuwwitje! :-/ Natuurlijk wist ik dat wel want ik heb die tekenfilm nog met de sinterklaas met mijn kleinkinderen zitten kijken en toen zei mijn zoon dat al steeds, dat het in Frankrijk, Blanche Neige heet. Vergeten dus.( Komt door de medicijnen) ;D ;D

    Hè maar wat leuk voor je dan dat jij een hondje hebt! Wat voor een merk is het? Is het een grote of kleine? Ik ben eerlijk gezegt, bang voor honden en ik heb het idee dat ze mij ook niet mogen. Wij hebben alleen een dwergpapagaai en wat andere soorten vogels zowel binnen als buiten in de tuin in een volière. Ja, mijn man eigenlijk, want ik zelf geef er niet zoveel om. Ach, als hij er maar plezier in heeft.

    Maar wat een leuk een verhaal van jou met dat t-shirt voor je hondje! Ik moest ook lachen hoor toen ik het las. Grappig. Maar ik dacht eerst dat je echt een kindje had, je weet wel een echte dus! Had toch gekund? Maar als dat hondje jouw kindje is,vind ik dat ook goed hoor! Vind ik heus niet raar hoor! Je hoort dat wel meer. Mijn dochter heeft ook 2 hondjes. Cairn terriers of zoiets. Zijn niet zo groot.

    Nu Ocanne, ga je nog iets leuks doen in het weekend? Of hou je het een beetje rustig? Ga in ieder geval maar ff lekker genieten en zet je zorgen maar ff opzij.
    Ik lees wel weer dan. Groetjes van Peet-An

  7. #107
    Peet
    Guest

    Standaard

    Hallo Leen.

    Nu jou verhaal vind ik echt niet zwaar hoor! Zo is het toch ook? En helemaal daar bij jullie in de randstad.Ik kom er graag maar ben ook altijd weer blij als ik weer thuis ben.Ik vond trouwens Noordwijk wel mevallen maarja, da,s ook een dorp toch? Ik vond het gezellig ff om te winkelen daar. En waar die kennisen van ons dan wonen is een heel normaal en rustig straatje daar in Noordwijk.

    Maar ik kan me wel voorstellen dat mensen zoals jij, die daar dagelijks op de weg zitten en steeds maar in de file moeten staan, dan balen. Als wij naar de randstad gaan, gaan wij ook meestal met de trein want het gaat me daar allemaal veel te snel en te chaotisch. Wij hebben zo,n kortingskaart voor de trein. Lekker relaxt dus. En we komen daar vaak ook alleen maar om te relaxen en een beetje te winkelen.

    Nu Leen ik blijf toch maar lekker hier ook al zou ik veel geld hebben. Want ja, hier is het toch best fijn wonen in Apeldoorn. Ik weet niet of je hier ooit bent geweest, want jij had hier toch familie wonen? Wij hebben ook een hele mooie winkelstraat met ook nog een mooi groot overdekt winkelcentrum en de omgeving is hier ook mooi. Al kom ik daar ook niet zo vaak. Mijn man zegt weleens als ie veel geld zou winnen ofzo, dat ie dan in Zuid Spanje een huis zou kopen en dat we dan daar gaan wonen. Nu, voor de vakantie kom ik er graag maar om er nu ook te wonen?

    Leen, ik ga er maar weer eens vandoor, want we zitten al bijna op de 10 e pagina ??? ;D en ben benieuwd hoe ver het kan? En je moet andere mensen ook een kans geven!!! ;D ;D
    Prettig weekend en ik ga je ook weer lezen hè? Gr. Peet-An.

  8. #108
    leen
    Guest

    Standaard

    hoi peet tja noordwijk is rustig dat op zeker alleenzomers is het druk en dan meestal het strand leven verleden jaar had ik een cabrio toen was het langs noordwijk en katwijk rijden heb hem verkocht omdat hij meestal stil stond omdat ik met me mercedes bus rij de meeste km en wienig tijd had om er mee te rijden heb eerst nog een stalling gezocht maar dat is hier een probleem hoop dat ik hem niet gaat missen als het zonetje weer komt maar ja ik heb een tante in apeldoorn maar ben daar al zeker 20 jaar niet geweest maar vroeger ging ik met mn ouders mee zodoende ze woonde in een bosrijke omgeving in een mooi vrystaand huis mn oom heeft vroeger goed geboert en zn poen in aandelen gestoken maar wat ik me herinner van apeldoorn veel groen en rustig waar hun woonde ieder geval dus erg veel heb ik niet gezien van apeldoorn we bleven meestal weekend daar en praten wat en zaten in de tuin beetje bijpraten dat was het weer de gr van een musketier

  9. #109
    leen
    Guest

    Standaard

    hello ocanne geloof dat jij al weer een beetje vrolijker bent en je hebt een hond zag ik mijn hond is een paar jaar geleden doodgegaan had hem 14 jaar heb hem gekocht op de markt in andwerpen en toen ie dood ging was ik kapot dat had ik niet gedacht dat je je zoveel aan een beest kon hechten nam hem altijd mee in de wagen zou daarom nooit meer een hond willen de kans dat je hem overleeft is is zeker en dan weer zoveel pijn te voelen nooit meer maar het is wel gezel een maatje bij je nou ik weet niks meer dat frans versta ik geen woord van : gr leen ;D

  10. #110

    Standaard

    Bonsoir a vous peet-an en leen.

    dis net of die berichten steeds lang woorden van ons ,dus had even tijden nodig om te lezen .
    in franse heb je hier veel betekenis net zo als la neige est blanche dus nu geen sneeuwwitje maar de sneeuw is wit dus best moeilijk die franse taal.
    mij hond dis een klein eigelijk geen merk hoor van alles en nog wat in moet hem wel vaker wassen hij is hellemaal wit,en wat leen zei ja je hechten je veel om zo beest de mij is 10jaar ,maar als hij straks de niet meer is begin ik ook niet meer aan ,dat is voor laat zorg heb nu veel plaisir met hem en ben erg blij dat ik hem heb zeker nu .maar toch kan hij niet mee in Parijs .
    over het week end gesproken ben vrijdag uit gewest
    maar denk te veel gedronken heb nu vandaag een kater :ppffffff dus ik doe het wel rustuig aan peet,lekker op de bank hang , ga zo weer al die last berichten van jullie goed lezen ,straks post ik weer een berichten . gr bonsoir peet-an en leen begrepen je toch wel een betje franse ;D Salut ocanne

  11. #111
    Peet
    Guest

    Standaard

    : Bonjour Ocanne. Ca va?

    Ik hoop dat je kater weer weg is. :P Maar wat fijn voor je dat je eigen weer eens lekker hebt laten gaan. Moet ook kunnen toch zo en toe. Geniet er maar van hoor!Ik moet soms wel om jou lachen hoe je nu weer schrijft dat je hondje niet mee kan naar Parijs. Waarom dan niet? Nee, doe maar niet hoor want tegenwoordig mogen ze ook nergens meer mee naar binnen.

    Wij gaan nooit zo vaak uit, maarja die tijd heb ik ook al wel een tijdje gehad vind ik zelf. Meestal is dat in het weekend op familiebezoek of mijn kleinkinderen komen hier. Niet dat ik zo,n echte oma ben hoor maar af en toe vind ik het wel gezellig, als ze maar niet zo druk zijn. Want het zijn 2 jongens van 6 en 4 jaar dus ja, die kan je niet altijd rustig houden.

    We gaan altijd wel èèn keer in de maand op zaterdagavond hier in de buurt naar de Indische avond. Da,s altijd zo gezellig met leuke bandjes uit de jaren 6o en 70 en als je wil lekker dansen of gewoon lekker bij praten. Drankje erbij , nou lekker hoor!

    En hoe vergaat het jou nu verder? Ik hoop goed en niet meer piekeren hoor! Het leven gaat door en geniet er maar van. Ik zat gisteravond ook nog ff te surfen en zag dat je voor 38 euro, retour naar Parijs kan met het vliegtuig, en dan wil ik wel zò weg hè, maarja moet ik toch eerst wel op mijn werk regelen. Zou men eigenlijk gewoon zo moeten toch? Schijt aan iedereen en hopla wegwezen!!!!!! ;D ;D

    Nu, ik ga maar weer en lees wel weer als je wakker bent, en nog een fijne zondag. Groetjes van Peet-An.
    Èèn van de musketier!!!!!!! Welke weet ik niet ???

  12. #112

    Standaard

    Bonjour peet-an oui ca va tres bien
    ben al lang waker hoor.
    ja was wel een flik kater hoor ppfffff ,had dat denk ik even nodig maar nu allen maar water drinken .
    over dat die honden dat ze bijna nergens na binnen mag ja in Spanje doet ze daar ook erg moeilijk over
    dis maar een kleintje maar toch .

    ik vind zelf die muziek van vroeg beter als nu met die kabouw kaboum wat een herrie ,maar je ga zelf een keer en de maand lekker uit voor mijn was in tijden geleden dat ik dat de maar nu heb alle tijden om nog van alles te doen , vind wel als ik in buitenland ben leuk om overal na toe te ga ,maar over wat je zei retour Parijs moet je even kijk na die site "" basiq air "" is niet te gelooft hoe daar goedkoper ,Spanje ,nice ,en nog zo veel hoop dat voor die prijs bijna voor niets een parachute ;D ;D bij inbegrepen ,dus peet schijt aan iedereen wanner ga we . ;D

    heb weer de draad gepakt ,piekeren doe ik niet meer krijg ik hoofdpijn van ,straks is het weer de zon en daar ga we weer lekker geniet heb al een lang lijst .zo ik ga ook maar weer voor jou ook een fijn elf zondag ja dis nu al laat dus groetjes van Ocanne

  13. #113
    Peet
    Guest

    Standaard

    Bonsoir Ocanne.

    Hier ben ik weer ff voor de 2e keer vandaag. Ik heb ff weer niks te doen. Gaak maar weer achter de pc. Ik heb inderdaad ff op die site van Basic Air gekeken. Zeker leuke prijsjes hoor. Wat? ??? Een paraplu is nog duurder! ;D Maar moet je ook eens ff een keer op de site van vliegveld Eindhoven kijken daar zit RyanAir en die is nog goedkoper en betaal je geen tax. Alleen is er weinig keus maar als jij er toevallig wezen moet, zijn dat ook leuke prijzen. Familie van mij gaat zo af en toe naar Shannon in Ierland en dat voor 40 euro,s incl. Ken je nie zelf voor vliegen. ;D

    Leen heeft denk ik nog weekend. Ik hoop dat ie zich wel een beetje beter heeft gedragen als vorig weekend. ;D ;D Geintje hoor Leen!
    Ik ga er ook maar weer vandoor en lees dan wel weer. Tot een volgende keer dan hè? Au revoir en de groeten weer van Peet-An.

  14. #114
    leen
    Guest

    Standaard

    ben vandaag zo vrolijk zoooooooooooo vrolijk was iiiiik nooooooit was wel vaker vrolijk heeeeeeel vrolijk heeeeeeeeeeeeel vrolijk maaaaaaar zzzzzzzzzzo vrooooooolijk alsssssssssss van daag was ik nnnnnnnnnnoooit

  15. #115
    ;D ;Dleen
    Guest

    Standaard

    de pillen laten zn sporen achter hersen schade gek maar gelukkig ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

  16. #116
    leen
    Guest

    Standaard

    geintje

  17. #117
    leen
    Guest

    Standaard

    hoi musketiers weekend rustig verlopen wel een biertje t eveel op maar dat ken ocanne ook lam gezellig toch over muziek gesproken trance muziek is top draai allen maar trance morge lekker vrij dinsdag dicht beter stad in boodschappen halen ezv lekker leve gewoon gaat goed ;D je moet je nergens druk over maken op zeker ;Dgr leen

  18. #118
    Peet
    Guest

    Standaard

    Wat is dat dan Leen? ??? ???
    Heb je de lotto gewonnen ofzo? ;D ;D
    Nu, ik gun het je hoor! Maar dan betaal jij ook ff een weekend Parijs voor Ocanne en mij hè? ;D ;D
    En wat lees ik nu ook dan weer Leen? Wil jij grotere ballen krijgen? ;D ;D :P
    Ja, ik bedoel natuurlijk spierballen hoor! Zijn ze nog niet groot genoeg dan? Kijk je er wel mee uit, met die spullen, anders moet je weer een nieuw onderwerp op dit forum zetten? Krijg je weer vreemde vrouwen of ja eigenlijk mannen aan de haak. ;D

    Nu, Leen blijf zooooooooo vrolijk, dan blijf ik het ook. :
    Groetjes van Peet.

  19. #119

    Standaard

    Hoi hoi peet-an en leen

    heuhhhh leen ga ie goed ???
    je doet zo vreemd maar beter vrolijk dan gek dus geen bier meer nu rivela light drink hoor woorden je hier niet lam van . ;D ;D
    en leuk vrij dag morgen en niet lam He :,peet wij kreeg een bloem van leen voor st valentine ,toch leen ;D ;D
    hoor wij het nog gr van ocanne

  20. #120
    leen
    Guest

    Standaard

    hoi musketiers nee geen lotto maar gewoon vrolijk maar zal ik hem winne dan betaal ik opzeker parijs dat staat maar speel alle meewin nooit wat en ja overweeg om een anabolen kuurtje te nemen heb paar jaar wat gebruikt deca kuurtje maar de een paar maand gaat de zomer weer van start wil ik er wel weer wat exstra kan altijd beter musketiers het is wel schadelijk voor je lever maar je moet de milde anabolen kiezen als je gebruikt maakt dat zoveel verschil je ziet je eige groeien en nu sta je stil massa neemt toe met anab vet verbrand en spieren nemen zo snel toe dat is anders dan als je niet gebruikt ze zeggen allemaal jij hebt dat niet nodig maar dat is ook weer zo een gevoel ik merk dat ik stil sta betreft groei maar ja ik denk als je zelf train dat je dat beter kan inschatten en valentijn bloemen beetje moeilijk apeldoorn en waar jy woont gaat niet lukken maar ze waren julli gegund hoor en ik ben altijd vrolijk als ik niet hoef te werken die dinsdag lekker met zn 2 boodschappen doen en effe winkelen dat vind ik leuk effe bij mc d wat eten saaie jongen he maar ja dat zijn dinge wat mij vrolijk maakt en uitgaan vroeger was ik een kroege beest weekends weg nu niet meer gewoon thuis maar ja ga slapen en morgen je weet het nu gr musketiers slaap ze slaap kindje slaap daarbuiten ezv gr leeeeeeeeen ;D

  21. #121

    Standaard

    hallo leen

    Ho dus geen bloem .hum ik wonnen niet zo ver van jou dus kon ik ze wel halen . ;D ;D
    weet wel dat je met ana bol krijg je hier een spiermassa en snel zodra dat je hier me stop ben je ook de spier ook snel kwijt toch straks ben je net als de hulk ;D ,met vers ananas en van die fats burg kan je ook vet verbrand .
    maar leen doe je ook aan wedstrijd soms.
    denk niet dat je saai ben allen ben je jou wild haar kwijt dus veel lol morgen en eten ze bij mac D geen mayo word je dik van :P bonsoir ocanne ;D

  22. #122
    Peet
    Guest

    Standaard

    Mogge Leen ;D

    Nu maak er maar een fijne dag van vandaag samen met je vriendin lekker ff winkelen. Doe ik ook zo graag. En koop maar een mooi bloemetje voor je vriendin. ;D

    Hè maar Leen, je gaat nu toch wel een beetje vreemd met Marie hè? . Je moet niet zo tegen haar te keer gaan hoor want ze weet best wel veel. En volgens mij bedoelt ze het ook wel goed. Maargoed, dat moet jij natuurlijk ook zelf weten met wie je nu weer omgaat ??? ;D. Als je ons, de andere musketiers maar niet vergeet?

    En ach ja, het is ook een ander onderwerp toch? Hebben Ocanne en ik toch niet zoveel verstand van. Tenminste ikke nie! Maar doe je wel een beetje rustig dan? Nu, Leen, nog een hele fijne vrije dag en we lezen wel weer.
    Groetjes van Peet-An

  23. #123
    Peet
    Guest

    Standaard

    Bonjour Ocanne.

    En heb je de bloemen al opgehaald bij Leen? Vandaag is ie er niet zoals je weet want hij is lekker shoppen en uit eten bij de Mac. ;D

    En heb je ook gelezen dat Leen een beetje vreemd gaat met een ander vrouw? ;D ;D Het is dan wel over een ander onderwerp maar toch. Hi, hi, hi.We moeten hem wel een beetje in de gaten houden hoor! We dwalen nu helemaal van het onderwerp'drugs'af. Maarja dat is nu ook een beetje opgelost toch? Tenminste ik hoop het voor jou.

    En anders gaan we weer gewoon met Leen mee op dat andere onderwerp!! Nu, Ocanne ik weet niet wat je gaat doen maar ik hoop iets leuks en wens je in ieder geval ook nog een fijne dag vandaag en wacht wel weer op jullie bericht.
    Groetjes weer van Peet-An.

  24. #124

    Standaard

    Bonjour peet-an

    nee nog niet wacht wel de 14 anders bel ik even Apeldoorn op . ;D
    eerst dacht ik ??? ik mis wat berichten tot dat ik zag wat je hier mee bedoel ,nieuw onderwerp anabool moest wel om lacht .
    peet ja mij problemen is nu opgelost maar als leen weer alles zie vlieg dan ga het onderwerp over drugs gewoon door hoor .
    ben nu thuis want heb ik gisteren een klein operatie aan een ogen gehad niets eng wel een beetje dik dus wat moeilijk typen ,moet even ruistug aan doen en leen in de gaten houden daar bij die anabool maar wens je ook een leuk dag doei peet-an ocanne

  25. #125
    leen
    Guest

    Standaard

    hio musketiers ;D nee ga niet vreemd we verhuizen niet naar de anabolen forem maar sommige mensen kennen zo dom hersenloos reageren die domme eend leest het niet goed en dan kan ze niks zeggen dan van hebbe a nabolen je hersens aangetast echt een eend op een forem stelt ze dat kaalheid op te lossen is met je kop wassen met groene zeep echt een dombo en zo lult ze met iedereen mee soort moeder de gans maar ja moet er maar me iege over ergere maar heb mn info al gehad over dit onderwerp en over 2maand neem ik een kuurtje voor de zomer effe maar wat ocanne zegt dat het minder word als je stopt m,et die anab is zeker waar er zijn mensen die blijven gebruiken dat zijn echt mensen die aan wedstrijden mee doen dat doe ik niet dan moet je er echt heel veel tijd insteken bodybuilders die dat doen neem ik mn petje voor af dat is hard werken ik heb daar ook teveel vet voor op mn lichaam die aan wedstrijden mee doen staan helemaal droog dat kost teveel tijd en dat gaat niet met een zaak zo de boodschap zijn binne straks effe langs de boekhouder en dan effe leidsenhage winkel centerum de bloemen zijn goed duur en de handel is slecht kwekers houden hun handel lang vast in koelcellen om de vetste prijs te krijgen dus wat krijg je slechte handel met moederdag hetzelfde probleem 1 van de musketiers gr

  26. #126
    leen
    Guest

    Standaard

    in welke stad woon jij dan ocanne je zij dicht bij leiden dacht ik gr leen

  27. #127
    Peet
    Guest

    Standaard

    Hallo Leen.

    Nou nou. Je bent aardig aan het ruzie maken met Marie hè? Wind je eigen maar niet teveel er over op hoor! Laat ze toch kletsen. Als jij maar weet wat je doet en waar je mee bezig bent. Maar volgens mij ben je wel een beetje ijdel hè Leen?
    Dat geeft ook niks hoor! Maar ga nu niet teveel van die spullen door mekaar heen gebruiken! Of is dat niet zo erg? Ja weet je Leen, ik heb hier de ballen verstand niet van dus kan ik ook beter mijn mond dicht houden, anders word je ook nog boos op mij en dat moet ik nie hebben hoor!

    Maar dat je dat ook allemaal durft? Ben je niet bang voor je gezondheid dan? O jee, wat zit ik toch te zeuren! Ophouden ikke!!!!!!!!!!!! ;D Maargoed, dus de bloemen zijn duur? Ja dat zal best nu vooral met die kou en dan ook nog de Valentijn erbij! Maarja, daar moeten jullie het toch wel een beetje van hebben, of niet dan? Ik vind het wel een leuke gedachte hoor om iemand die je graag mag, om die een kaartje of bloemetje te sturen.

    Hè maar, heb je nog iets leuks gekocht? En ook lekker wezen bikken bij de Mac? Doen wij ook zo af en toe. Best lekker!Nu Leen ik ga d,r maar weer es van tussen en ga straks nog ff naar Ocanne een berichtje sturen, maar die moet nu nog ff uitrusten van de oog operatie. Kan nu toch nog nie goed lezen. ;D Grapje hoor Ocanne!
    Groetjes Peet-An.

  28. #128

    Standaard

    hallo peet-an en leen

    zo zo leen je ga wel te keer zegt maar ja iedereen zijn mening moet kunnen ,denk wel dat marie het goed bedoel toch ,maar ik proberen het toch niet He met die groen zeep ;D ;D heb toch een bos haar geluk .
    hum nu moeten we oppas He peet anders krijg wij ook ruzie met leen , hij is oud genoeg om te weet wat hij doet .leen ik wonnen 15 km van leiden ;D je heb daar jou toko dacht ik ,jammer kan nu niet langskomen met die ogen lijk wel of ik een blauw ogen heb lacht ,moet nog meer dan een week wacht voor die hechtingen .
    peet ik kan beter lezen met een ogen dan met twee ,dat kreeg je zo is als je last heb van knipogen ;D ;D ;D.
    wacht wel op jou berichten dan peet en leen groetjes van mij ocanne

  29. #129
    Peet
    Guest

    Standaard

    Bonsoir Ocanne.

    Ja da,s wel lachuh hè om die Leen? Maakt die ruzie met Marie die het volgens mij ook best wel goed meent. Maarja, natuurlijk mag iedereen z,n mening hier zeggen maar sommigen bemoeien zich overal mee. Wij niet hè Ocanne? ;D

    Jij hebt nu dus spleetoogjes? Lijk je op een chinees? Maar Ocanne, Leen vertelde dat hij van trance muziek houd. Weet jij wat dat is? Ik ben het vergeten te vragen. Ik heb wel van trance gehoord maar niet dat er ook muziek van is.

    En hoe is het verder met jou? Al een beetje over je verdriet heen? I hope so. Nu Ocanne, wij gaan zo ff naar een condoleance van een oude kennis van ons en dan zie ik jullie vanavond denk ik wel weer.
    Prettige avond nog en misschien tot straks en anders tot een andere keer. Groetjes van je cybervriendin Peet-An :-*

  30. #130

    Standaard

    re bonsoir peet

    dis zeker lol met die leen ;D ;D,ik zelf laat iedereen maar lullen vind het best allemaal . :
    je heb over dat trance muziek dat is beetje house muziek maar dan zonder zingen hierbij begrepen je .toch leen
    vind het ook wel leuk maar niet alles .
    joh heb geen spleetoogjes maar wel een blauw ogen straks is het weer normaal .
    verdriet wat is dat peet ,ja ben lekker veel rustuig nu eten en slapen veel en veel beter dus is een goed berichten ,was wel tijden toch .
    condoleances is nooit leuk maar is en tijd van kom en een tijd van ga . :'(
    misschien hoor ik je later nog wel en leen waar blijf je nu .
    doei doei van ocanne

  31. #131
    Peet
    Guest

    Standaard

    Hallo dan, ik ben er weer!

    Ja zeker Ocanne, dood gaan hoort ook bij het leven en deze persoon was een oude kennis van ons die al een tijdje ziek was. Hij is 80 jaar geworden. Mooie leeftijd toch? En weet je Ocanne, vorig jaar met die storm in Oktober is mijn schoonvader in zijn middagdutje ook overleden op een leeftijd van 91 jaar. Nooit ziek geweest en vorig jaar nog met familie naar Indonesie geweest. Nu, zo wil ik dat ook wel hoor, maar nu nog niet. ;D Ik zelf heb geen ouders meer. Die zijn 12 jaar geleden binnen 3 maand allebei overleden . Mijn vader was 68 en moeder 67 jaar.

    Nu even weer een ander onderwerp. Ik ben weer helemaal bij wat de trance muziek betreft. O, en jij hebt dus mooie blauwe ogen? 8) Wat zul je er binnenkort dan weer mooi uitzien! Helemaal weer gerenoveerd. Nieuw leven,nieuwe kansen toch?

    Volgens mij is Leen er wel maar die zit volgens mij soms met een nickname hierop het forum. Gladjanus!!!!! ;D ;D Wel lachuh hoor! Als ie maar voor ons de LEEN blijft. Nu, ik ga maar weer. Ik lees wel weer van jou toch?
    Groetjes weer van Peet-An. Au revoir.

  32. #132

    Standaard

    bonsoir peet nog een keer dan . ;D

    nou dat teken ik voor die leeftijd 80,92 jaar maar moet wel normaal functioneer anders hoef het niet ,wil nog wel lets go toe de party met trance muziek als ik zo oud ben ;D
    voor jou ouders is wel wat jong ,mij vader is op jong leeftijd overleden 51 j was zelf nog een kind .

    heb geen 2 maar een blauw ogen ,gerenoveerd !!! ja zie je peet wist dat ik wat vergeten moet dus weer terug voor de renovatie . ;D

    heb net even zit te lezen waar leen was heb ik me echt rot gelach over die wc ;D ;D ;D moet je eerst ga kijken
    op die forum wel een pit die tante marie toch al 110 berichten zo veel :P
    ja nu heb leen daar even druk maar hij is weer snel hier weer terug .
    ik ben ook weer weg , ook groetjes van ocanne
    bonne nuit et au revoir

  33. #133
    Peet
    Guest

    Standaard

    Bonjour Ocanne.

    Kan je oogje al open? Kun je dit alweer goed lezen? Of moet je nog steeds knipogen?
    Ja die Leen was wel ff bezig geweest hoor hier op het forum. Ik moet ook altijd zo lachen om zijn antwoorden aan die Marie. En inderdaad, die heeft al heel wat geschreven hier op het forum. Ik denk weleens dat ze in de verzorging werkt of heeft gewerkt.

    Fijn dat jij ook je rust weer hebt terug gevonden. Kan je weer lekker aan jezelf denken toch? Enne over dat oud worden, net wat je zegt, alleen als je tot je dood de salsa kan blijven dansen, anders hoeft het voor mij ook niet hoor!
    Maar zover is het gelukkig nog lang niet, dus gaan lekker genieten. Lang leve de lol hoor!

    Nu, Leen zal nu echt wel druk zijn met zijn toko ivm de Valentijn, denk je ook niet? Ik hoop voor hem dat het een beetje goed zal gaan met de omzet, want daar doe je het toch voor hè? Ik denk ook wel als ie precies zou weten waar wij wonen dat wij (jij en ik dan) ook wel een mooi bloemetje van hem zouden krijgen. Maar mag ook hier op het forum toch? ;D ;D

    Okè dan, ik ga maar weer en hoop weer van èèn van jullie wat te lezen hierop het forum. Groetjes Peet-An :

  34. #134
    leen
    Guest

    Standaard

    hio musketiers ;D hier is ie dan weer lekker gewinkeld gister geen bloemen gekocht voor me vriendin mijn hius staan altijd bloemen altijd witte lelie met witte grisanten en blad groen en witte rozen gek op lelie altijd grote bossen in een diablo vormige vaas super wil niks anders ocanne was er ook gek op zag ik wit vind ik het mooiste bloem en peet lekker trance als ik thuis ben dan gelijk trance op vriedin word er gek van l .b en wat betreft kwaad worden je kan een hoop zegge tegen mij als het maar ergens over gaat niet dat ik geen normaal andwoord krijg van zo een kneus als die marietje wou niet reageren vandaag op haar maar kon het toch niet laten en wat betreft die anabolen tja ik weet dat het verschrikkelijk slecht is voor je lever en prostaat je kan er kanker aan krijgen maar het leven is niet zonder risico toch van roken kan je ook van alles krijgen en drinken het wil niet zeggen dat je het ook krijgt toch ik heb nooit gerookt maar doe wel een hoop andere dinge die niet goed zijn maar ik wil het naar me zin hebben in dit leven de duur vind ik minder belangrijk en ik denk dat het in je genen zit hoe lang je leeft als je het niet te gek maakt denk ik dat dat het bepaalt maar nogmaals de duur is niet belangrijk ben nu gelukkig met een beetje hulpmiddelen en als dat me een jaar of tien korter zou geven best ben goed voor me gezin dat is het belangrijkst mijn dochter zij dat ik een top vader voor haar ben en dat is mij zat ze krijgen alles van me ze heeft pas nog een nw scooter gehad gaat niet om het geven maar dat het uit je hard gegeven word dat je een ander wat gund zelf heb ik een klote jeugt gehad klappen zat gehad wat een vulles die ouders van mij tuig maar alles komt terug die ouwe van mij heb van mij ook een paar klappen gehad op een verjaardag van me oma hij kon me slaan vroeger toen ik een kind was nu liep dat een paar jaar geleden anders af ze konden hem met de ambu afvoeren ik had niks daar kreeg ie de kans niet meer voor en luchte enorm op ik sta dagelijks 1a2uur op een zandzak boksbal te meppen dus hij had geen kans laf mannetje kinderen zijn natuurlijk makkelijker zou mijn kids nooit slaan en we mochten vroeger maar 1 boterham anders koste we hem teveel aten van zijn natte rug was de standaart uitdrukking met 15 was ik weg toen ne een paar jaar weer kontackt en weer ruzie enzv nu echt afgelopen maar ben weer aan het doordraave ocanne heb jij soms een hornvlies operasie gehad dan mijn oma heeft ie laatst gehad ziet nu stuk beter maar ik ga weer moet debloemen ophalen bij de veiling ga julli horen gek voeld zo vertrouwd met julli dat ik dinge staat vertellen waar ik het normaal tegen niemand zeg gr leen

  35. #135

    Standaard

    bonjour peet-an en leen is tie weer . ;D


    deze voor jou peet en straks een nieuw voor leen
    dan heb tie genoeg te lezen .
    je zie het hij is te weer onze leen ,dis veel leuk voor hem hier met onze toch .
    kijk peet blift knip
    dis niet makkelijk zegt met en ogen maar dat lezen lukt mij prima ,over dat knipogen doe ik wel weer in de zomer .
    moet wel zegt dat ik me ondank die ogen mij erg goed voel nu ,dis net dat een groot last van mij af is
    en over die leen ja dis echt lacht ;D ;D hij is recht toe de punt dat mag ik wel .maar over die 110 berichten iets begrepen ik niet ze bleef schreef en toch op 110 staan of zie ik echt niet zo goed ,zou het . :P
    tja bloem hier op de forum lijk me wat moeilijk dis wel te proberen .maar doe je even de groeten en ga zo een berichten voor leen post .
    un pour tous ,tous pour un nu weet ik het weer op zij franse ,misschien tot later peet a bientot Ocanne

  36. #136

    Standaard

    hallo leen ;D

    nee je hoef zeker geen bloem te kopen je toko zit vol van ;D,maar jij net als ik ben gek op wit lelies doet altijd 2 of 3 bos van lelies en veel groen taken bij
    heb ook een special plaats voor in mij woonkamer dis erg mooie .
    leen als jij zo cure wil doen moet je hier niet van aantrekken wat anderen zegt ,als je daardoor je wat gelukkig voel moet je dat doen ,ik zelf roken weet ook dat niet goed is maar ik doe het zelf ,maar weet ook wel dat sommering mensen hellemaal niets doet dus geen drank,niet roken,geen drugs en toch woorden ze ziek of op jong leeftijd dood.
    ik zelf was vroeg een gek meid ,nou ja gek ben ik nog ;D ;D steeds allen wat rustuig ja woord ook een dagje oud
    vind het wel erg voor jou wat het met jou gebuurd is nooit leuk ,je was wel jong toen je het thuis verliet en inderdaad op een later leeftijd kom alles weer terug .maar mensen die zo jeugd heb gehad zij de beste ouders voor hun kinderen ,ik zelf was ook op jong leeftijd weg van huis heb allen gestaan maar dat leer je van .en doe altijd wat ik zelf wil niemand anders . ;D
    hoop voor jou leen dat je erg veel bloem verkopen ,je zie het je kan beter hier bij ons blijft dis veel gezellig.
    groten van mij Ocanne doei. ;D

  37. #137
    leen
    Guest

    Standaard

    hio ocanne tja het leven is niet makkelijk jij hebt ook je deel welgehad met je vriend hoe is dat eigelijk afgelopen zie je hem nog wel eens of helemaal niet meer en ja ben ook gek op witte lelie maar dat had ik al gezegt ben net home zit alweer achter de computer ga zo eten en dan nog even een uurtje naar de zaak even alvast boeketten maken voor de valentijn en weet je jemoet vechten om in het leven wat te bereiken dat weet je zelf maar dat is mij wel gelukt en ben gelukkig met wie ik ben geworden niet zoals me vader gelukkig je had nog niet vertelt wat er aan je ogen is gedaan dat hoor ik nog wel ik vind het knap dat je je leven zo weer hebt opgepakt na die elende met je vriend denk dat jij ook een overlever bent een sterke persoonlijkheid want dat heb je nodig om te kunnen leven in deze tijd mij maakt niemand kapot omdat ik dinge meeheb gemaakt wat mij toch harder heeft gemaakt het leven als school en toch ken ik hard zijn maar ik denk dat ik in mn hart een softie ben zegt mn vriendin altijd geef veel om haar en mn kids als ik die kwijt zou zijn zou ik eraan kapot gaan echt sterke liefde heb jij kids ik dacht dat je alleen een hond had waarom nooit geen kids niet van gekomen of gewoon geen tijd voor gehad of of hoor dat nog wel of misschien wil je er wel niet over hebben ik geloof als je zo behandelt ben als ik door je ouders dan weet je niet wat liefde geven is omdat het je gewoon weg niet geleert is bij mij heeft het heel lang geduurt voordat ik dat kon geven maar toen ik dat gevoel had begreep ik pas hoe mooi dat is van iemand te houden maar ocanne ik hoop dat het leed met je ogen snel over is en dat je maar snel weer van dat geknipper af bent je zal wel een hoop sjans hebben met dat geknipoog geintje en 15 km van mij af welke stad dan we zitten al op 136 niet op watjij zij en wat ik ook zou willen weten mis jij niemand uit frankrijk of heb je ook geen contakt meer met famillie ???of wonen ze in nl en hoe bevalt je het vrijgezelle leven ??? je was uit geweest zag ik en ook teveel op hoorde ik tja als het gezellig is dan drink ik ook altijd teveel nou een hoop vragen ocanne ga ze nog van je horen als je het toetsbord nog kan zien gr leen

  38. #138
    Peet
    Guest

    Standaard

    Hallo Leen.

    Jeetje Leen, wat heb jij dan een nare jeugd gehad. Dat gun je niemand hoor! En inderdaad is dat meestal zo wat jij zegt, dat je dat dan heel anders probeert te doen bij je eigen kinderen. Ik heb gelukkig een fijne jeugd gehad maar mijn ouders hadden het nooit breed en dan konden ze bijna ook nooit iets voor ons kopen. Ik heb trouwens alleen èèn broer die 4 jaar ouder is dan ik.

    En dan heb ik nu ook zo van als mijn kinderen iets wilden en ik had het geld ervoor, dan was ik net zo entousiast als hun en ging het dan voor hun te kopen. En dat komt dan ook omdat je vroeger als je zelf iets wou hebben en dan kon dat niet en ik heb dan nu ook zoiets van, dat zal mij niet gebeuren.

    Gelukkig had ik geen veeleisende kinderen maar toch!Zoals nu bv. Mijn zoon woont nu zoals ik verteld had in Parijs. Kreeg ik vanmiddag een mailtje van hem om te zeggen dat een paar vrienden as. vrijdag daar willen komen en of ik ff dit en dat kan mee kan geven. Zoals hagelslag en stroopwafels en nog een paar dingen. Nu, ik gelijk naar AH en dan zegt mijn man ook wel eens, jij bent gek! Ikke dus dan hè! Nou ja, ik zeg dan ook, nou en? Het is ook mijn kind, weet je wel?

    Ik doe dat graag. Ook omdat ik zelf werk, kan ik het ook wel missen dus. Maar ik heb dat net als jou, als anderen gelukkig zijn, ben ik dat ook. En onze kinderen hebben wel respect voor ons hoor en wij zijn gelukkig ook best een fijne familie. Heb ook nog een lieve dochter en schoonzoon en hele leuke kleinkinderen. Ben ik rijk of niet dan? Ik hoop dat ik je niet verveel met mijn verhaal maar zo weet je ook weer wat van mij.

    Ik heb dat van jou ook met veel aandacht gelezen en begrijp je heel goed. Lekker genieten nu, met bijna alles wat de lieve Heer verboden heeft. Nu, ik dan niet meer maar ik geniet ook wel zonder die genotsmiddelen en voorlopig had ik wel lekker zo,n 25 jaar van mijn shaggie genoten. Heerlijk toen!!
    Nu Leen, ik ga maar want anders schrijf ik deze hele pagina vol en hebben jullie geen ruimte meer. ;D ;D
    Groetjes van Peet-An. Ik lees weer hè?

  39. #139

    Standaard

    hoi leen

    moet hier wel voor ga zit He zijn zowel vraag dus op mij gemak en met een ogen doe ik mijn best om het te vertel ok . ;D
    ben ook blij dat het nu beter ga met mij ,heb mij ex niet meer gezien of gesproken ,dis misschien triest maar kan niet altijd voor hem denken en alles doen ,nu denken ik aan me zelf heb mij delen met gehad ook leuk en slecht maar meer slecht tijden dus daar wil ik niet meer aan denken dis passer.tja heb wel een sterke persoonlijkheid maar heb ook mij zwak kant toen die tijd dacht te veel voor mij ex anders had ik al lang moet stop .over liefde gesproken heb dat wel gehad van mij vader maar jammer is hij jong overleed ,dus weet wel wat liefde is met mij hond heb ik dat wel dis net mij kind .
    vroeg toen ik getrouw was hadden wij hier geen tijden voor kinderen allen maar werk tja krijg ik wel een keer een miskram ,later ging de liefde over ,toen kwam die scheidingen .dan een lang tijden allen kwam ik mij ex > tegen heb ook erg veel van hem gehouden maar nu is te veel gebuurd .misschien ben ik wel niet zo geluk in de liefde .je kan wel ook geluk zijn ook als je allen ben leen .
    heb hier geen familie in NL ben een groot meid ;D soms via brief of telefoon wel contact en als het kan ga ik dan met de auto na hun toe voor paar dagen ,heb hier geluk veel vrienden en die let goed op mijn ,net zo als de last keer dat ik zo veel gedronken heb ppfffffff verloop niet meer gebuurd ook zelden maar denk dat ik toen die behoefte had met al dat stres met die ex .
    die operatie van mij ogen was een cyste gelooft dat het zo heet ,niets erg hoor en ik hoef niet te veel knipogen te doen voor te sjans heb ik nu ook al genoeg zonder te knip ;D zooooooooo zie ik wat allemaal hier op sta best veel maar leen moet je wel allemaal lezen die berichten anders typen ik de hele tijden voor nop en moet nog ruimte later voor peet die kom ook zo weer
    even op die forum dus leen maken mooie boeket voor de st valentijn en verkoop erg veel dus lekker centje verdien .
    nu ben ik weg groetjes van Ocanne te laat peet is al gewest maar ja laten ik deze berichten maar zo anders moet ik weer type ;D ;D ;D au revoir

  40. #140
    Peet
    Guest

    Standaard

    Bonsoir Ocanne.

    Zou dit berichtje er nog bij kunnen? Wat een geschrijf hè? Heb ook weer zo het èèn en ander van jou gelezen. Dus jij was en bent een gekke meid? Nu, ik ook hoor. Hoe maffer hoe beter! Ook op mijn werk. Als ik met vakantie ben geweest, zijn ze altijd weer blij dat ik er weer ben want dan is er weer leven in de brouwerij. Ik maak ook graag plezier.

    En dat jij rookt moet je inderdaad zelf weten want het is precies wat jij ook zegt, wat is er eigenlijk nog wel goed? En dat sommigen ook jong ernstige ziektes krijgen of dood gaan. Ik heb een nichtje die nooit heeft gerookt of gedronken en altijd gezond leeft op haar manier met eten enzo, maar nu heeft ze een ernstige vorm van borstkanker. 35 jaar en een kindje van 7 jaar en ze is al verschillende keren behandeld met chemo. En nu moet ze weer afwachten op de onderzoeken. Thats live!

    Dus zeker weten Ocanne, ik had het ook al tegen Leen gezegt, geniet er maar van. Wat kan ons het schelen? D,r is al ellende genoeg toch? En jij kan het ook weten. Jij was al jong van huis dus heb zeker nu wel mensenkennis. Als jij en ik een keer naar Parijs gaan, zullen ze dat weten. We zetten de hele stad op zijn kop toch? ;D ;D D,accord?
    Nu, ik wacht weer op jou bericht en zeg maar weer, au revoir. A bientot of a tout à l"heure. Peet-An.

  41. #141

    Standaard

    Bonjour peet comment ca va ..........

    die berichten van ons woord steeds lang of lijk het maar zo ja ,kijken ik maar met een ogen dus . ;D
    ja dat rook is niet goed maar proberen ik wat te minder ,nu heb minder stres dus ga het wel.
    in deze tijden vind dat mensen op jong leeftijd al dood ga beetje eng ,heb ook een vriendin was 40j ineens weg ze had niets ,en nu heb een vriendin dis is 49j ook borstkanker nu al kaal , maar wel de erg vorm van kanker dis niets meer aan te doen ,ze leven echt met de klok ,elke dag ga ze weg of na buitenland ze is bijna nooit thuis dis toch wel triest allemaal maar dan ga je wel over zit denken dat je elke dag moet geniet en je leven maar een keer .

    ben nog wel jong maar kan ik wel zegt dat ik genoeg heb al meegemaken en messenkennis ja heb dat wel maar soms kan je je toch vergist maar daar leer je ook van .

    Ho ja Parijs lacht ik spreken allen Nederlands en luister aan wat die anderen mensen zeg in het franse : ;D,zie het voor mij al ik Française die anderen franse mensen in de maling nemen op een leuk manier natuurlijk zal wel leuk zijn ;D ;D.nou peet je heb weer wat te lezen van mijn misschien tot later au revoir en bonne journee Ocanne

  42. #142
    Peet
    Guest

    Standaard

    Bonsoir Ocanne.

    Met mij gaat het goed. Très bien merci. Et vous? Hopenlijk ook goed vooral met je oog. Kan je er al weer een beetje beter mee zien? Anders moet je maar blijven lonken?!

    Dat wat jij nu verteld over jou vriendinnen, da,s ook niet mis zeg! Erg hè? Ja, zo zie je maar dat veel mensen die ellende en ziektes hebben. Moeten we maar niet te veel bij nadenken, anders worden we zelf nog depri.
    Daarom Ocanne probeer ik ook zoveel mogelijk te genieten van het leven want zoals je wel weet heb ik zelf de dood in de ogen gekeken. Hoop dat ook nooit meer mee te maken.

    En weet je, in mijn geval dan, ik zelf heb er weinig van gemerkt maar voor je man en kinderen en de familie is het veel erger. Die staan aan het bed naar een vrouw te kijken die nooit ziek was en nu dit? Niet te begrijpen! Maargoed, het zal wel ergens voor nodig zijn geweest denk ik dan. Alles heeft een reden. Zo, ander onderwerp!

    Ik heb net ff een ander mobieltje gekocht want die ik had met prepaid van 02, kon ik niet eens naar een franse telefoon smsen dus gauw weg met dat ding. Kon ik wel een andere aanbieder nemen, maar heb mezelf maar weer eens lekker verwent met een nieuw mobieltje met een Dutchtone abonnement. Kan ik lekker naar mijn zoon smsen. Gek hè, hij is al bijna 27 jaar, maar ik mis hem zò!
    Gelukkig gaat hij èèn keer per week naar een internetcafe en dan stuurt hij me altijd een hele lange mail. Lief hè? En hij en zijn vriendin hebben het ook zo naar hun zin in Parijs hè en dat doet mij ook goed.

    O en ik heb daarnet ook een mooie bos bloemen van ik denk mijn man gehad. Doet ie anders nooit en hij zei ook dat het niet van hem was. Nou ja, van wie dan? Wat een scheet ook hè? Nu, Ocanne ik hoop dat jij ook weer eens het geluk mag vinden. Ik gun het je zo! Wie weet? Hou je haaks en ik ga weer van jou lezen hè? Groetjes Peet-An 8)

  43. #143
    Peet
    Guest

    Standaard

    ;D Hoi Leen ;D

    Jij hebt het vandaag zeker te druk hè? Ik zal je dan ook niet storen vandaag!

    Ik hoop in ieder geval wel voor je dat je goede zaken gedaan hebt en nog zal doen morgen.
    Okè dan, keep it cool en we lezen wel weer.
    Groetjes van Peet-An.

  44. #144

    Standaard

    hoi peet

    Moi ca va tres bien ....zie wat beter gelukkig wil geen berichten missen hoor : ,dinsdag ga ze die hechtingen uit halen en dan hopla weer knipogen
    dis ook zo vermoed He peet .

    ja dis waar was even vergeten van jou over die dood had je gezien
    sorry stom stom van mij maar je heb gelijk moet we ook niet over hier alles na denken wil niet depri en jij ook niet .

    dacht dat je met al die prepaid overal kon bellen
    geluk dat je nu een anderen heb dus lekker sms met je zoon ,en dat je hem mis dis wel normaal ,maar Parijs is niet zo ver weet dat je nu niet na hem toe kan ga maar als het weer beter is wel ,
    en geluk dat je een pc heb denk dat je ook een hel lang e mail na hem stuur . ;D

    bos bloemen gehad hum misschien van leen , ;D
    toch lief van jou man ,ik zelf heb een mail gehad tja anoniem voor valentijn misschien morgen bloemen in de brievenbus ;D.peet ben nu ook wel geluk hoor ,denk dat een gezegd klink zo beter allen dan met ze twee (ex)ongeluk toch heb mij hondje ook nog en veel vrienden van lang date en nu jij en leen ,doe je nu de groetjes peet en ik ook zie je weer bonsoir en bonne nuit voor straks
    Ocanne

  45. #145
    Peet
    Guest

    Standaard

    Hallo Ocanne

    Ik moest ff weer terug schrijven hoor! Ik vind je toch zo,n fijne meid weet je? Je bent en blijft zo positief ondanks alles. Echt geweldig hoor! Ik ben ook wel een beetje zo hoor! Niet te lang na denken of napraten, maar doorgaan!
    En het geeft niks hoor dat over mijn ziekte. Da,s gelukkig verleden tijd. Ik vind het zelf niet zo erg om over te praten hoor maar ik heb het al zo vaak moeten vertellen en dan heb ik wel zoiets van, afsluiten die tijd. Maar Leen vroeg het toen eens.

    Je kan wel prepaid bellen naar het buitenland maar ik was lid van o2 en die doet geen zaken met de franse telecom SFR, dus als ik hier dan een sms wou versturen zei die, niet verzonden en toen heb ik dat na gevraagt en dat was dus zo. KPN en Dutchtone wel dus. Zodoende.

    Hè maar wij lullen al aardig het forum vol hè? ;D Gezellig toch? En over Parijs? Nu ik denk dat we in April een lang weekendje gaan pakken. Dan is het inderdaad wat beter weer hoop ik. Nu Ocanne, ik ga maar weer en hoop dat je stille liefde jou ook niet vergeet morgen. ;D ;D Misschien bloemetje van Leen.Hi hi hi. ;D . O ja, misschien die van mij ook? ??? ;D Groetjes, Peet-An.

  46. #146
    Peet
    Guest

    Standaard

    Hallo Ocanne en Leen

    Happy Valentijn today.

    Groetjes ??? ???

  47. #147

    Standaard

    Hallo peet

    je was mij net even voor >
    maar toch zegt ik
    bonne fete de st Valentine en Valentin peet en leen
    au revoir Ocanne

  48. #148

    Standaard

    Bonjour peet

    dis wel lief van jou berichten maar ja dis toch zo je moet positief blijft ,en over jou ziek nu afsluiten dis gewest ,je moet nu aan leuk dingen ga denken straks lekker na Parijs enzo .
    en zo als je zegt zeker die forum is best vol halen wij toch wel de 200 . ;D

    heb geen bloemen gehad > nog niet maar wel veel kaart in de brievenbus wist niet dat ik zo wel fans had ,maar vanaf dinsdag doe ik mij ogen goed open . : ;D
    hoop dat leen veel bloemen heb verkort vandaag misschien hoor wij hen wel later .
    ok peet un grand bonjour d Ocanne et a plus tard misschien au revoir......

  49. #149
    Peet
    Guest

    Standaard

    Bonjour Ocanne.

    Dus jij hebt veel kaarten gehad? Nou ikke geen èèn. Erg hè? Maarja, van wie moet ik ook verwachten? ;D Ik had gister dus al die bloemen gehad en vandaag wel een smsje van weet ik niet. Er stond alleen van, waar spreken we af? Ik denk dat het zo,n reclame sms is maar ik kon er niet achter komen dus.

    Ik heb wel mijn man daarnet verrast door hen uit te nodigen voor een Indonesisch buffet bij een Indonesisch restaurant. Eerst wou die niet, omdat hij vind altijd alles zonde van het geld. Maarja, ik zei als je de pijp uit gaat kan je toch niet meenemen. En ik had het ook al op mijn werk geboekt dus moet hij wel mee. ;D ;D We worden om half zeven verwacht dus zal het wel niet zo,n latertje worden.

    Maargoed, ik hoop dat je ook nog wat leuks gaat doen het weekend. Ik zal aan jullie denken hoor!Leen heeft geen tijd. Veels te druk!!!!! Komt wel weer! Hij moet ook nog al zijn geld tellen dus dat duurt dan ook nog wel ff. Nu Ocanne, ik kom vanavond nog wel ff terug op de pc. Groetjes en au revoir en merci pour jou mail op het forum.
    :-* En als je wel weg gaat dan een prettig weekend.
    Peet-An.

  50. #150

    Standaard

    bonsoir peet


    wat leuk dat je een eten regelen heb voor met ze twee wel romantik hoor tja is ook st valentijn.
    moest ik hier weer om jou lacht dat je zei als je de pijp uit ga kan je toch niet meenemen maar dis wel de waarheid .
    alles opmaken voor leuke dinges .
    zo dus jij heb een sms gehad nou ik niet hoor het kom omdat je een nieuw toestel heb gekort denk ik . ;D
    dit week end blijf ik lekker thuis , kan toch niet weg met dat ogen ppfffff heb wel zonnebrillen op maar blijf lekker thuis een beetje rommelen en dis mij ook te koud buiten ,vanaf dinsdag heb ik een druk week dus lekker weg weer . ;D
    als leen uitgeteld is met het geld ;D dan moet hij hier op die forum nog alles lezen van ons ppfffff ,kan hij zien dat wij druk heb gehad met scheven . :
    hoop dat jij en je man een lekker gezellig avond heb gehad ,en lekker met een wijntje bij .
    nou peet misschien kijk ik weer later hier op doe je toch wel de groetjes aussi votre mari bonsoir Ocanne

Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

  1. Gevolgen van een narcose
    By Detlef Kroeze in forum Algemene vragen over zorginstellingen
    Reacties: 15
    Laatste Post: 10-07-14, 16:00
  2. Ik gebruik propanolol
    By muziekje in forum Antidepressiva
    Reacties: 1
    Laatste Post: 13-06-08, 10:11
  3. Zyban Gebruik
    By MARLBORO MAN in forum Roken
    Reacties: 2
    Laatste Post: 01-02-06, 14:40
  4. Dag 1 van gebruik van propecia
    By Léon in forum Haar
    Reacties: 13
    Laatste Post: 17-09-04, 23:32