Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 151 tot 200 van 434

Onderwerp: XTC gebruik-wat zijn de gevolgen?

Peet
    Guest

Standaard

Hoi, ik ben d,r weer!

Zo, ff lekker gegeten. Was wel gezellig en als toetje kregen we een ijsje op èèn bord, want zo zei die jongeman daar, dat is om nog lang bij elkaar te blijven. Ja hoor!!!!

Hè weet je Ocanne, op dit moment zitten wij met z,n beiden alleen op dit forum. Volgens mij leest iedereen mee, maar er komen bijna niet geen nieuwe items bij. Wel raar hoor! Andere mensen mogen gerust hier hun kwaaltjes en problemen opzetten toch? Alleen niet hier bij deze. ;D

Ik ben trouwens het 150 e berichtje geloof ik. Gelijk heb je om nu niet naar buiten te gaan. Ik vond het ook koud. Heb zo,n hekel aan die kou hè! Maarja, nog even en dan is het lente. 8) Zou Leen nog aan het tellen zijn? ;D

Die heeft inderdaad wat te lezen straks. Mag die wel weer een vrije dag voor nemen. Nu, ik ga maar en zal maar weer zeggen au revoir en ik zie wel weer. Groetjes Peet-An.

Standaard

Hoi hoi peet tout va bien.

is dat zo met dat ijsje ,nou dan volgen keer eten ik het elke dag ;D dan maar wacht wel de zomer 8)

ja niemand zegt iets hier op die forum denk dat ze ons niet wil storen toch ;D,je was gisteren de 150 berichten had ik zo even snel geteld en 960 keer gelezen .zie dat ik al 50 berichten heb gepost dus jij en leen net zo veel denk ik ,zo zo dis toch wel veel gelezen hoor toch niet door ons hoop ik .

leen dis de tellen kwijt hij moet steeds weer opnieuw met die euro dis twee keer zowel ;D.we horen misschien vandaag hoe het met hem afgelopen is met al die bloemen .
    vandaag doe ik even rustuig aan ,hier in huis een beetje verf ja de keuken allen en straks wat kleding uitzoek die ik niet meer
    draag geeft ik weg aan mensen die het nodig heb ,moet nog mij hond wassen hij is nu wat zwart geworden en knip .
    nu zie ik dat ik toch niet zo rustuig dag ;D heb maar heb zondag nog .
    maar peet wens je een prettig week-end maar kom ik even stiekem kijken : op die forum als je hier gewest ben of leen .
    groetjes van Ocanne .

Peet
    Guest

Standaard

Bonjour Ocanne.

Je bent dus nu een beetje druk? ja, sommige dingen moeten soms ff gebeuren hè? Hondje wassen. Neem je toch gewoon mee onder de douche? ;D Nee dat is zo hoor, als je een wit hondje hebt. Familie van mij heeft zo,n wit Maltezer leeuwtje en die ziet er ook altijd pico bello uit.

Ja Ocane, je hebt gelijk nu met die euro,s moet ie natuurlijk alles 2x tellen ;D Da,s knap lastig dan! En dat er bijna niemand meer op het forum komt, kan ook wel komen omdat ze onze verhalen lezen en dan is iedereen meteen genezen! ;D ;D Digi medy? Lachuh waar? Nu ik hoop dat je inderdaad vandaag dan nog ff stiekum gaat kijken dan, want je weet maar nooit toch?

Ik doe het verder een beetje rustig vandaag. Onze kleinkinderen waren net even hier en zijn nu weer naar huis. Dus dacht ik ook zo van ff kijken : Ik heb vandaag een beetje licht gevoel in mijn hoofd en weet niet hoe dat komt maarja, zal ook wel weer over gaan. Gewoon doorgaan toch? Groetjes weer en adios amiga en hasta la vista. Groetjes Peet-An

Standaard

Hoi peet ben de ff weer

mij hond wil altijd in bad maar ben bang dat hij verzuipen doet dat vanavond wel weet echt niet meer wat de voor en achterkant is van hem . ;D ;D

gelooft ik best dat dat al die mensen genezen als ze hier dat allemaal lezen maar moet wel vanaf het begin en dis erg langgggg.toch wel een goeie dat digi medy maar pe-oc-le genezen snel ook leuk . ;D

dus je had al een druk dag met je kleinkinderen ,misschien dat het te druk was voor jou en daarom dat licht gevoel in jou hoofd ,niet hier te veel over zit et pikken hoor anders kijk ik maar wat vaker op die forum vandaag ga ik je een beetje opvrolijk .
    heb een laat valentijn gehad vandaag ja een bos bloemen zie je toch bloemen . :
    even wat anders .zei ik net tegen een kennis ik ga nu even na peet Ho zei die waar wonnen zij ,nou in appeldoorn ,dis best ver rijden ,ik nee hoor ben de zo doe ik via de pc . ;D
    zo nu wat doen tussen door en misschien tot straks
    au revoir ,adios ,doei ,bye bye peet gr van Ocanne

Peet
    Guest

Standaard

O, nou dan doe ik dat ook maar iedere keer tussendoor ff kijken of er nog bericht is. Weet je Ocanne, ik heb de pc gewoon in de huiskamer staan en staat bijna altijd op standby, dus zodoende kan ik vaak ff kijken. Men zou denken dat ik de hele dag op de pc zit! Nou ja.... bijna toch? ;D

Ach ja, andere mensen hebben andere hobby zoals, breien, haken, naaien, lezen of kantklossen en daar heb ik geen zin in. Ik vind dit leuk. Kwas wel net ff de krant aan het lezen, want je moet wel een beetje bijblijven toch?
    Hè maar die van jou was ook weer een goeie hoor Pe Oc Le ;D Heeft u problemen ??? Ga naar www. Pe Oc Le.nl

Mijn man zegt ook wel eens van, wat ben je toch aan het doen op die pc? Nou, dan zeg ik, een berichtje schrijven aan een Frans meisje. Hoe kom je dan dan weer bij, vraagt hij dan? Gewoon van een internetsite. Ozo ja, nou wel leuk voor je dan, zegt ie dan weer! Is dat dan chatten vraagt ie weer? Nee zeg ik dan, mailen en zo ook met een bloemenman uit Leiden. Ja weet je Ocanne, mijn man heeft de ballen verstand niet van een pc en dat moet maar zo blijven toch?

Ik heb geen geheimen hoor, want soms zit hij vlak naast mij en leest dan wel eens mee, maar hem interesseert niks van de computer. Hij kijkt graag naar voetbal op de tv en daar vind ik niks aan. Zo houden we ons zelf dus wel bezig.
    Nu, ik ga weer en wacht wel weer af.
    Au revoir en groeten van ja ja, Peet-An.

Standaard

He peet je ben de weer even gewest nou ik ook hoor . ;D

nou en maar de mensen denken wat ze wil He peet wij heb wel lol . ;D
    heb ook de krant maar kijk wel op internet vaker voor het nieuw ook na frankrijk enzo.
    ben nu even op na België na huizen aan het kijken Jezus wat is daar goedkoper die huis (huur) en mooie die krijg je hier bever nooit voor die prijs in Nederlands ,wil eigelijk weg lijk me wel wat om daar te ga wonnen en kan daar ook lekker Frans lullen ;D ,woensdag moet ik toch na België ga ik daar wat huizen kijken heb al gebeld .
    vraag je man niet of je franse tegen mij zit te klets ,
    geluk dat hij niet alles van begrepen van die pc anders moet jij voetbal ga kijken ;D en je man zit dan achter de pc . >
    misschien zit hij ook nu te kijken dus zegt ik even wat tegen hem ;D ;D ;D
    bonjour monsieur commemt allez vous bien ,bon alors dommage il n y a pas de voetbal aujourd hui au revoir.
    zo hoop dat hij begrepen .
    ga ik nu weer verder en weer straks kijk ik weer ja hoor .au revoir Ocanne :

Peet
    Guest

Standaard

Een hele goedemorgen Ocanne.

Heel leuk dat je ook iets voor mijn man had geschreven, maar hij en ook ik begrepen er niet zoveel van. Maar het zal vast wel goed bedoelt zijn. En schiet je al een beetje op met verven? Hondje in bad geweest?

Dus jij wil naar Belgie gaan verhuizen? ja, ik heb dat ook weleens gehoord dat het daar een stuk goedkoper is dan hier, maar je moet er dan ook wel willen wonen. Dan ga je tussen de bekende Nederlanders wonen! Dat kan leuk worden? Ik zou wel met de tijd in Frankrijk of het liefst eigenlijk in Zuid- Spanje willen wonen. Lekker warm! 8) Bijna altijd de zon.

Maar dan neem je wel je pc of de laptop mee toch? Want we blijven wel schrijven toch? Hoe zou het toch met Leen gaan hè? Volgens mij is ie in èèn keer miljonair geworden en is die de tel kwijt. Als we ff moeten komen helpen Leen, moet je zeggen hoor! Komen we zò! ;D Nu Ocanne, ik maak er verder maar een rustige zondag van en hoop je weer gauw te lezen. Groetjes weer van Peet-An. Zo, staan we weer ff bovenaan. Au revoir, Atout à l'heure!

Standaard

ook voor mij kant een goedemorgen peet

even nog voor dat ik weg ga.
    Ho dus jullie begrepen het niet ok dan zal ik ff vertaal dan ...........hallo meneer hoe ga het met u ,goed, nou dis wel verveld dat het geen voetbal ;D is vandaag groetjes .
    het verf is klaar ppfffff maar mij hond nog niet kom later wel dis nu lekker weer dus lekker even weg na België .
    ik vind daar wel leuk is toch anders dan hier het eten enzo ,en misschien woord ik wel ontdek dan tussen al die bekende Nederlands . ;D :
    in Spanje ja dat zou ik ook wil ,maar wil toch een huis hier hebben of België ,zo soort een pied a terre
    dis zo moeilijk om een leuk huis te vinden hier in NL
    en daar heb al leuk huizen gezien voor bijna niets echt waar met veel kamers ,tuin ,garage en ook allemaal al met parket voor 400 of 500 euro die krijg je echt nooit in Nederland,maar met de auto is NL niet zo ver van België ,hier betaald ik te veel ben van plan om een paar manden na Spanje te ga de hel zomer daar werk heb daar een vriendin die daar wonnen dus samen werk en wil wel een klein appartement hebben in België iets goedkopen waar ik nu ben ,moet toch iets hebben als ik hier terug komen toch .
    voor jou is het anders maar hier heb ik verder geen familie dus kan makkelijk weg .en ben ik nu aan mij twee leven begon dus hellemaal opnieuw ,ben ik ook veel te lang aan het zoek hier voor een huis maar duur mij te lang en België is wat makkelijk ,ben ik ook snel na frankrijk met de auto bijv parijs.
    en over die pc en laptop dis de eerst die in de verhuizing ;D ga ben nu aan gehecht kan ik niet meer buiten ,nieuw onderweg voor de forum verslaving van internet . ;D :P
    ja die leen die heet nu geen willentellen maar leentellen ;D ,en is zijn slapen zie hij euro ;Deuro :euro :P ,hij vergeten ons
    maar ga nu opschiet wil niet zo laat maken moet ook op tijden terug dus nu als vast de groetjes peet en vanavond ben ik de weer
    bonne journee an jullie twee au revoir Ocanne

leen
    Guest

Standaard

hoi drie musketiers ben weer bij de mensen valantijn was redelijk goed verkocht mag niet klagen mn zwager rijd op duitsland met bloem en die had top verkocht maar zou niet willen ruilen met hem 3dagen van huis ze denken makkelijk over vrachtwagen chaufeurs maar is besr zwaar in deze tijd druk op de weg weet je ik heb het zelf ook gedaan maar zou niet meer willen dit is beter wat ik nu doe beter geld enzv ocanne wil verhuizen naar belgie ik zou hier ook wel weg willen maar ik heb hier mn boterham maar ik zou hier graag weg willen gewoon een beetje ruimte weet je ik mag niet klagen waar ik woon nieuwbouw wijk eensgezins woning een grote tuin hoekhuis maar 1 kant buren maar zou ook graag een huis willen waar je stuk grond bij hebt maar daar is hier geen ruimte voor en als je er een zou kopen dan praat je over 400.000 eu ook niet haalbaar dus grond is duur in de randstad ik denk dat wat ik nu heb het hoogst haalbaar is voor mij wel heb ik plannen om meer zaken open te doen samen met mn zus en zwager maar dat zijn plannen of het gaat luk is de vraag huren zijn hier hoog en je kan ook goed op je bek gaan met meer zaken ik ga zo alles nog effe lezen wat julli alemaal gepraat hebben heb wel wat gelezen gr leen

Peet
    Guest

Standaard

He he Leen, je bent erweer! ;D

Dus de Valentijn was voor jou redelijk. Ja Leen je kan inderdaad wel zoveel willen maar het moet ook allemaal kunnen toch? Hard werken, veel verdienen en dan nooit thuis. Beter wat jij doet hoor! Anders heb je ook geen tijd meer om het forum te komen. En dat kan toch nie? ;D

Je hebt inderdaad veel te lezen Leen want Ocanne en ik hebben niet stil gezeten, zoals je ziet. Ik zit trouwens al een tijdje op het net want ik moet ff voor een neefje van mij proberen een zo,n goedkoop mogelijke vliegticket te boeken op het internet. Hij moet onverwacht door omstandigheden met zijn vriendin een week naar Singapore en hij vroeg mij of ik wou helpen zoeken dus. Ze moeten volgend weekend al weg. Lekker belangrijk weer! :

Maar hoe is die verder met jou? Heb jij ook nog wat van je stille aanbidder gekregen met Valentijn? Ik zag net wel weer dat je je vriendin Marie weer zat te plagen hè? Ik moet er echt om lachen hoor! Jij bent me er ook èèntje!

Maargoed Leen, laat Ocanne je maar de rest weer vertellen vanavond. Ik ben in ieder geval weer blij dat je er weer bij bent als Musketier. Alleen hebben we op dit moment weinig problemen om over te praten, gelukkig, maar we blijven nog wel ff hoor! : Groetjes van Peet-An.

Peet
    Guest

Standaard

Hoi Ocanne.

Dus je bent lekker ff weg vandaag? Ik lees dan wel weer hè, als je terug bent. Ik hoop voor je dat je een mooi en betaalbaar huis hebt kunnen vinden! En ja zeker, ook nog dichter bij Parijs. Bofkont! ;D

Ik ben ook weer helemaal bij met mijn franse les door jou. Ja bedankt ervoor. Ennehhhhhh Leen is er ook weer. Moet je maar eens ff weer lezen. Zijn we weer compleet. Oke dan, ik wacht wel weer op bericht van èèn van jullie! O ja, kan jij ff aan Leen vertellen van onze nieuwe website.
    Heeft u problemen? Kijk op:
    www.Pe-Oc-Le.nl. ;D ;D ;D

Standaard

Hallo ben de weer :P

heeee leen is hier ook wat leuk nou ja hij moet dat allemaal nog lezen en die berichten van ons woord ook steeds en steeds lang ppfffff. ;D
    moet nog ff na mariejte kijk kwam gelijk eerst op ons forum van pe.oc.le . ;D
    wist dat het kantoor dicht was maar had geen geduld wil gelijk ga kijken na dat huis en als het nog niet weg is moet ik woensdag daar weer zijn ,zit het best lekker uit zo klein huis ,hellemaal allen niemand boven allen nast wat huizen met wat hard muziek mischien ook niet voor lang ;D ;D kon niet na binnen kijken maar had wel foto's gezien , het perceelgrootte is 288m2 tuin met bomen voor mij hond ,ook nog garage is wel lekker en niet te vergeten kabel tv voor het pc ,ben hellemaal verliefd op dat huis ga toch weer morgen bel ,ja zo ben ik eenmaal wat ik niet op in mijn hooft heb ik niet ergens naders ;D ik wil het,ik wil het ,dis ook bij zo haven maar ja boot heb ik niet nog niet ;D .zo peet problemen hebben wij niet geluk maar straks misschien met mariejte ;D ok zo nu ff een berichten voor leeneurotellen doen en zie jullie straks weer ff dus nu allen tot straks Ocanne

Standaard

Bonsoir leen

hèhè toch weer blij dat je de weer ben leen wij heb jou gemist hoor : ,dus toch goed gedraai met het toko goed zo jong.
    leen kan best begrepen dat je ook weg wil maar hier is niet te betaald heb gekijk ook via internet richting België nou dis wel een groot verschil met hier zegt maar ik koop niets wil vrij ;D zijn dus huur ,kan je daar dis normaal in België dat het parket of plavuizen is en ook hellemaal ingerichte keuken heb ,hier in Nederland moet je alles op aanvraag doen huur of koop soms ,en de ruimte is daar ook veel groot kwestie appartement of huizen voor die prijs hier krijg je soms allen een kamer voor .heb zelf ook nu een nieuw woning mij woonkamer allen is 11 bij 7 ;D maar wil hier weg ,hellemaal opnieuw ergens begin ;D :
    dis wel leuk en peet je zei het al je zie het geniet doet ik weer want straks kan het niet meer,maar over je boterham kan je daar ook doen een anderen stads leen want denk wel dat bloemen zal altijd blijven ,en misschien een dag dat je een leuk groot boerderij heb maar hier woord het moeilijk .we weet dat het vol is
    nou genoeg over mij ,ik moet je vertel van peet wat dat beteken www Pe.Oc.Le.NL nou dis peet ,ocanne en leen wil je lacht hier klik op www ;D ;D,wil je wat kwijt ga dan na mariejte >.zo blijf ook typen straks kan je hellemaal niet meer zien wat hier sta dus nu stop ik
    ga ik na die m.... :ff kijk had het nog niet gedaan zo doen .dus leen misschien ook tot straks ook groetjes van moi oc .

Peet
    Guest

Standaard

Bonsoir Ocanne.

Maar dat is goed nieuws om te lezen dat jij misschien al een mooi huisje op de kop hebt weten te tikken in Belgie! Is dat inderdaad zo goedkoop dan? Laat mij ook eens kijken dan? Waar zoek je dat dan op het internet. Nu, ik hoop voor je dat het wat word. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Alles nieuw. Wij wonen hier ook wel goed hoor! Wij hebben dan een eengezinshuis, het is een koophuis en onze kamer is ook best wel groot. 8m bij 5m, oftewel 40 vierkante meter. Maar ik wil zelf nu graag gaan uitzien naar een appartementje in de huursector want dit huis word me te groot nu we met z,n beidjes alleen zijn.

Moet ons nog eerst laten inschrijven ervoor. Meestal duurt dat nog wel even voor dat je wat hebt hier in onze stad tenminste. Wij wonen in dit huis alweer bijna 24 jaar. Het was toen nieuw. Ach joh, we zien wel. Straks gaan we mischien al naar het bejaardenhuis. Ga ik daar voor de koffie zorgen! ;D en knappe oude mannen wassen ;D

Nu, je weet ook weer zo het èèn en ander van mij en ik van jou en zo komen steeds meer van elkaar te weten. En over wat jij nog zei van wat je in je kop hebt, heb je niet in je kont, nou zo ben ik ook. Ik wil dat dan gelijk. Zo was dat vorige week ook met dat mobieltje. Ik heb er al èèn maar die vind ik niet goed en wil dan meteen een andere. En dat doe ik dan ook als het mogelijk is natuurlijk!

Nu ik maak het maar niet te lang anders is het weer zo vermoeiend voor al die mensen die meelezen. ??? :P Ik lees wel weer dan. Groeten again van Peet-An

Standaard

oui oui aussi bonsoir a toi peet

wacht heb ik het nog niet ,ga morgen vroeg bellen dacht dat morgen iemand kom kijken daar ,ppffff hoop ik niet is zo schatte huis en trouw net genoeg voor mijn allen met het hondje ;D natuurlijk ,anders bellen ik morgen op dat ik wat meer bied bedoel een extra ;D ;D.tja soms moet ma zo.
    echt peet dis echt goedkoop had ik ook een mooie bungalow ok dis in zo bosrijke omgeving buiten van België dacht zo 40 km maar 800m2 als perceelgrootte ,ook met garage ,bad,en 2 slaapkamer ,maar kan deze nog niet bezigt .
    begrepen ik je wel dat het huis nu wat te groot woord voor jullie twee ,zo best lang 24j ,en als je het kan goed verkoop dat kan jij met je manentje lekker met die euro genieten ,huis kan je toch niet meenemen daarom huur ik het vind makkelijk ok kom niet na mij toe maar zo wat .maar voor een vrij sector hoef je niet inschrijven hoor :dacht ik wel voor een wooncorporatie met goedkoop huur dat wel,ik zelf heb nu vrij sector ,heb mij toen ook laten inschrijven voor zo huis nou ik hoor dat mensen wacht al 5 a 7 jaar kan ik niet hier op wacht ,straks zit ik met jou daar in dat bejaardenhuis jij de koffie en de mooie manen wassen ;Den ik spel de doctor ;D soms een prik op de billen :P ;D ;D.Ho ja vergeten ik nog het adressen te geven waar je moet kijk op www.hebbes.be hahahaha ;D ;D die nam ,hoop niet dat die mensen die hier allemaal mee lezen daar ga kijken anders is geen huizen meet te huur >.klik je op immo ja daar nast die mooie auto als het niet lukt hoor ik het wel van jou .zo nu ff eten ,en misschien misschien :kom ik ff kijken dag dag peet Oc ;D
    is leen zeker nog aan lezen ;D ;D ;D ;D

Standaard

sorry en betje te veel van die gezichten maar ze zijn ook zo leuk he doeiiiii OC

Peet
    Guest

Standaard

Hier ben ik dan ook weer ff.

Nu, ik heb ff op die site gekeken maar kon voor mezelf niks vinden. Er is wel veel keus hè? Maar ik hoop dat het je zal lukken om je droomhuisje te krijgen. Jij had een vrijstaand huisje op het oog? Da,s inderdaad wel fijn voor je hondje ook.

Leen is denk ik zijn leesbril kwijt en kan ie niet zo snel lezen. Zou die nu nog bezig zijn met lezen? Nu Ocanne, ik heb niet zoveel meer te vertellen want het meeste hebben we vandaag al gezegt. Ik ga morgen weer van je lezen. Succes met dat huis morgen dan hè! Laat me wel ff weten dan hoor!

Welterusten dan en i see you tomorrow. Peet-An

Standaard

bonjour peet .

vandaag is het een lekker dag met zonnetje lekker He 8)
    maar heb je wel goed bekijk dan peet ,was echt niets voor jou bij hum jammer misschien woorden wij buren ;D ,dat huis dis ik zo leuk vind heb ze vandaag van het net uit gehaald maar die bungalow is nog op die site . ik zelf moet afwachten of die ander het nemen ik ga pas woensdag kijk heb ook al een afspraken hoop dat het nog door ga .ff duimen dan .
    moet zo wat dinges doen en zie je later wel als je gewest ,misschien heb wij wel het record hier op deze forum op deze manier,maar leen moet ook mee doen ;D of is hij nog aan het tellen en in slapen geval denk ik ,hij moet wel opschieten anders zie hij hier niets meer .groetjes van Oc aan Pe en Le a plus. :

Peet
    Guest

Standaard

Ja zeker ga ik voor je duimen.

Ik hoop echt dat het wat word hoor, want ja, jij wilt helemaal opnieuw beginnen. Ik had had er ook een paar aangeklikt maar sommigen zien er van binnen zo oud uit vond ik dan hè! Ach nee Ocanne, laat mij maar lekker hier blijven en dan kom ik wel bij jou in je huisje in de Ardennen op vakantie. ;D 8) Of in Knokke aan de zee?

Ik heb trouwens ook al mijn familie in deze buurt wonen. Ik heb gauw heimwee en dan zit ik zò ver weg? En hier is het ook mooi op de Veluwe hoor! Maar je hebt wel gelijk dat de prijzen daar wel wat lager liggen in de koopsector maar ik vond de huur prijzen ook nog wel aardig duur. Ik weet dat jij het vergelijkt met de vrije sector hier,en dan zal het best wel goedkoper zijn.

Maar jij die overal kan en wil wonen, is het ideaal hoor! Kweet trouwens ook nie waar Leen blijft hoor! Hij laat ons mooi in de steek! :-/ Of zijn pc is misschien op hol?
    Ik had toch een nieuw mobieltje met Dutchtone All Inn gekocht? Nou, die smsjes worden wel verzonden maar komen mooi niet aan. Nu, daar heb ik dan wat aan. Ik heb al naar de klantendienst gebeld vanmorgen en ze gaan zien hoe dat komt en bellen mij dan van de week erover terug.

En anders ga ik mooi naar die winkel waar ik het had gekocht terug, want zij en Dutchtone hadden mij de garantie gegeven dat het wel kon. Dus, ben ik hier weer mooi klaar mee dan! Heb IK weer!
    Nu, Ocanne ik heb weer ff lekker een pagina vol geluld en wacht weer op jou! Groetjes en au revoir van Peet-An.

leen
    Guest

Standaard

hoi musketiers heb een beetje gelezen maar jullie hebben aardig gebabbelt he echt veel het is zoveel dat als ik klaar ben met lezen alweer de helft vergeten ben ???maar ik heb er wel wat van begreepen ocanne gaat verhuizen en peet heeft een mobil van duchtoon gekocht 1van de klotigste maatschappij slecht in ondvangst ook mijn mening debitel veel beter heb alle al gehad debitel is de best echt en ja kon niet laten om marietje effe te pest of moet ik toch zegge maaaariiie ze is flink op gewicht las ik ze steld te houwe van je eige hoe je bent maar dan moet ze bij der eige begin ik hoor alleen maar problemen van haar ze zit overal bij geloof dat ze zo dik is dat ze alleen nog naar de computer kan lopen mensen zonder karakter dat heb je zelf in de hand dik worden :-/waar ik van baal van dat kadaver dat ze een mening hebt hoe het haar uitkomt en een beetje anabolen voor marrrieeee zou goed doen als je kijkt marieeee en je zet je aderes op dit forem dan stuur ik je paar ampulle op verbrand vet belooft doe het echt ik heb mn kuurtje al binnen weer deca durabolin en trenbolon en mastaron kuurtje 2maand krijg nog schema maar ga er pas over 2a3 maand mee start koste me 500 eu maar goed ik zal jullie er niet meer mee verveelen alleen marrrriiiee ik geef je een paar ampul mmmmaaaar die injectie naald doe je maar zelf in die vette hol daar begin ik ;Dniet ;Daan ;D ;D ;D ;D ;D ;D maar ik moet met julli een beetje bij blijven want jullie babbele wat af wel gezel heb je dit forem gezien we staan boven aan gr musketiers

Standaard

hoi peet

ja wat oud uit maar ook nieuw met huur bedoel ik maar soms met hoog plafond en groot ramen vind ik zo mooie een met een kwast verf is weer allemaal nieuw : ,ze hebben mij toeval vanmorgen gebeld dat ik in de plats van woensdag morgen moet ga kijken ,want komen nog iemand ,maar ik vroeg misschien is dat al weg dan ik ben de twee morgen ,nee zegt ze de eigenaar besluit nou peet trek ik lekker een kort roken aan morgen ;D.en dat zal je zien vandaag ben ik ook gebeld dat ik woensdag wat huizen mogen kijken hier in NL ppffffff
    wel moeilijk hoor heb zo lang gewacht en nu krijg ik huizen van al kant .
    je zeg dat je familie heb ja als je zo ver ga wonnen krijg je heimwee dat wel nou ik niet heb hier toch niemand dus dis wat makkelijk voor mijn ,heb een beetje zigeuner bloed maar ik bedoel dat de huur prijzen daar veel goedkopen dan hier .
    dis wel shit zegt met die mobieltje maar dis alles een pot nat gelooft me ,weet ik genoeg van .gewoon blijft bellen en vraag gewoon een anderen ,heb je die een met abonnee of met een kart !!.
    ja leen wil niet met ons praten denk ik misschien moet hij bijkomen nog ,niet de pc op hol maar hij zelf . ;D
    nu weer ff verder en kijk ik weer au revoir peet
    en maken je niet druk over jou mobieltje He kalm aan .doei Ocnne

Standaard

leen ; Dhahahaha ;Dleen had je niet gezien ja het ogen is nog niet hellemaal open hoor maar morgen de hechtingen af geluk .
    dacht zelf dat je net over debiel ;D in plats van debiel nou ja niet veel verschil toch .
    heb je wel alles gelezen dan van ons !! en kon jij bij blijft van alles .
    ik doe wel geen kuur van anabolen maar ff een dieet met ook vet verbrand ben wel niet dik maar klein beetje vet en straks kom de zomer dus lekker die bikini ff aan :,maar leen sommering mensen kan door ziek niets aan doen dat ze dik zijn en anderen eten veel te veel ongezond dan zegt ik ook proberen daar wat aan te doen dis ook beter voor het hart .maar denk je dat mariejte hier langs komen :P misschien hoort wij het wel een keer en ja je zie het goed sta aan de top ,en dacht 1062 gelezen ppfffffff wat een fan hebben wij ,nou leen ben weer blij dat je weer ff langgewenst ,peet maken ze een beetje zorg net dus lezen weer en ga ik beter oplet 8) of je al gewest ben op die forum doei Ocanne

leen
    Guest

Standaard

hoop dat het wat word dat huis musketier ocanne en wat betreft belgie is lekker rustig wonen beter als in nl toch maar kan je daar dan zomaar een huis krijgen zonder wachtlijsten en inschrijvingen hier zijn er wachtlijsten waar je niet lekker van word heeft allemaal te maken met overbevolking in nl zou ik daar geen bloemenwinkel kunnen begin dan doe ik ze hier weg en begin daar maar dat is een risico hier heb ik mijn klantenkring dat gaat al 10 jaar goed maar zou het toch wel spannend vinden om ergens anders te begin en een nw uitdaging aan te gaan hoe gaat het met je hond al in bad gedaan inveband met die verf maar waarom verf als je toch weg gaat uit je huis ga je horen gr leen

Peet
    Guest

Standaard

: Oh, gelukkig ben je er weer Leen.

Ik maakte me inderdaad al zorgen. Wou al bijna spoorloos of tros vermist inschakelen. ;D Maar da,s dus nie nodig.

O maar wat jij allemaal over dat vrouwtje die M.... zal ik maar zeggen durft te roepen! Zit ze je zo dwars dan? Maar Leen, dan zit jij ook al een tijdje op dit forum want ik dacht dat ik dat ook al eens eerder over haar gelezen had, maar dat is al een tijd terug toch? Maar het kan inderdaad met een ziekte te maken hebben zoals Ocanne ook zei. Maargoed, ik bemoei me eige hier maar nie mee!

Ik ben net 2 kilo afgevallen door alleen maar water op mijn werk te drinken en zoetjes in de thee en koffie in plaats van suiker te doen. Ik ben nu 54 kilo.

En over dat mobieltje, ik heb op het internet al navraag gedaan en alleen Vodafoon en KPN, daar komen de smsjes in Frankrijk van aan. Mijn zoon heeft nl. geen Nederlandse aanbieder maar een Franse. Ik had 02 en die doet het niet meer. Vorig jaar nog wel. Nu ik wacht wel ff af wat Dutchtone mij van de week te melden heeft, en anders ga ik terug naar die winkel.

En jij gaat dus binnenkort kuren voor je body? Let je wel op dat je je eige niet opblaast dan? ;D Of ga je lekker naar zo, n kuuroord? Kan je haar meenemen. Je weet wel? ;D
    Nu Leen, jij moet gewoon doen wat jij mooi vind en waarmee jij lekker in je vel zit. Ik hou d,r maar weer mee op anders raakt het inkt op. Ik moet Ocanne ook nog ff schrijven.
    Groetjes dan van mij weer hè! Peet-An. Wel d,r bij blijven hoor! Afz. MUSKI

leen
    Guest

Standaard

ocanne ik bedoelde netwerk van debitel weet je mobiel tel niet debiel ;D ;D wel leuk een debiel netwerk ;D is weer wat anders

leen
    Guest

Standaard

hoi an musketier 54 kg is niet veel toch hoef je niet te lijnen toch maar welke ziekte word je dik dan als je weinig eet dan val je af nee je hebt het zelf in de hand en ik vind mollig ook niet lelijk maar zeg het meer om te pest en je had geloof ik een abonnement afgesloten op die dutc als je dan nog niet kan sms dan ben je er lekker mee :maar je hoord van ocanne ze is vast van plan te verhuizen nou grote stap hoor vind ik maar je moet doen wat je gelukkig maakt toch ik ga wat meer julli volgen als je er een tijdje uit bent dan volg je het zo goed niet meer leuk om weer wat te horen van julli peet ga julli horen gr leen ;D

Peet
    Guest

Standaard

Hoi Ocanne.
    Nou zeg, het kan niet op hè? Nu je bent wel in beeld dan met al die aanbiedingen in huizen. Nou ja, kan je lekker kiezen. En ik zou zeker een heel kort rokje aandoen en pushup bh dan kan jou niks meer gebeuren! ;D Krijg je mischien wel een mooie villa voor weinig geld!

O ja en morgen gaan ook de hechtingen uit je wondje bij het oog? Nou meid, sterkte ermee. Gelukkig heeft Leen zich ook weer gemeld hè? We hadden gelijk hè, hij had het zo druk om alles weer te lezen! Maarja, wij hebben ook veel meer tijd dan hij, maar als jij dan gaat verhuizen en weer gaat werken heb je ook niet zoveel tijd meer.

Ach dan gaan we gewoon s,avonds ff tijd vrij maken om elkaar op de hoogte te houden toch? O ja, en over mijn nieuwe mobiel dat is er èèn met een All Inn Abonnement dat wil zeggen, ik betaal 20 euro per maand en kan dan voor dat bedrag ook bellen en smsen. Voor zover dat lukt naar het buitenland. Hier in Nederland gaat het wel maar naar SFR, ho maar! K..ding!!!! Maar laat ik me er inderdaad maar niet over opwinden want dat is zeker slecht voor je hart. En dat moeten we niet meer hebben toch?

Ik ga weer, ff koffie drinken en ik lees dan wel weer. :P
    Peet-An

leen
    Guest

Standaard

ik leen beloof hierbij niet m ... meer te pest ... als ze weer wat doms zegt reageer ik er niet meer op ;D hand op mn hard en ...hand in het vuur ....op de spreuk 1 voor allen allen voor 1 .................................................. ............. onder teken 1 ..van de musketiers ;D

leen
    Guest

Standaard

fijne vent die leen ;D wereldgozer ;D

Standaard

mustik leen
    ben maar ff weg en jullie heb al gepost nou mijn berichten blijf zo anders moet ik het weer veranderen lezen ik zo weer en kom straks maar weer ;D ;D

ja had ik dat ook begrepen hoor over dat netwerk debitel maar in de eerst estantie dacht ik netwerk debiel ,klop toch wel kijk maar na peet de mobieltje ,ik heb ook vodo abonnee en soms kaart maar heb geen problemen hier mee met berichten na buitenland met die kaart van KPN ff opwaardeer en hopla berichten weg He peet .
    in België is wat makkelijk om te huur je hoef niet altijd inschrijven ook van huur van 400 of 500 Eu je moet wel later als je daar blijf je inschrijf bij gemengde net als hier in NL maar daar zijn ze wel wat soepel ,zelf de auto met NL kenteken kan mee met de verhuizing voor paar euro ,straks heb ik als Française die gevonden in NL en later in België ook weer een Belgisch kenteken poe poe ingewikkeld He leen .maar dat hier zo lang duur voor dat je een his krijg weet ik ook ben al achter gekomen wacht al zo lang,en toeval kan ik ook woensdag ergens ga kijken straks mischien een huis belgie en een huis nederland ..........
    zo over dat verf leen was allen een stuk aanrecht van hout van de keuken wat een brand vlek en die degenen die mij huizen overneem geeft een leuk bedrag wil wel dat het net uitzin toch en dan kan de opzicht als hij kom kijken niet ga zeur daar over .maar het hondje is nog niet gewassen ja ja ik weet het ppfffffff maar moet nu twee keer na België morgen voor het huis en woensdag had ik een anderen afspraken dus ben weer lekker op de weg.
    zo zie je lang verhaal maar dan ben je weer op de hoogste ok doei doei leen.

Peet
    Guest

Standaard

;D ;D O die Leen hè!!!!!!!!!

Ie ben ook nie wies hè, zouden ze hier zeggen. Je bent ook maf hoor! Ik denk als wij een avond met jou zouden gaan stappen, dat iedereen nog er over praat.
    Lachuuuuuuuhhhhhhhhhhhh
    èèn van de musketiers weet weer nie welke? Ze kan altijd nog terecht op onze website van pe oc le.
    Kga weer Peet-An

leen
    Guest

Standaard

oja peet an ik ben nu elke dag een uur of 2 bezich met traine heb ook hier thuis een kettler bank en alle gewichte een boks bal zandzak nu ben bezich met zware gewichten en sta nu al aardig strak bij mij telt mn armen schouders daar steek ik bijna al mn tijd in dat maakt indruk dus een body bulder word ik niet die traine elke spier ook de benen en buik dat kost teveel tijd maar borst arme en schouders is wel belang en die kuur geeft me in de zomer juist dat beetje extra dan groei je in 2maand waar je normaal een paar jaar voor nodig hebt maar ga weer aan de gewichten gr leen

leen
    Guest

Standaard

leeste je berich ja ben prettig gestoort hooooooooooooooooooooooooooi gr leen

Standaard

hahahahah ;D ;Dpeet ,leen stuur aan hem zelf berichten en nu weer gemeld dus dis opsporing hoef niet meer ,een villa nou nou wel lekker zegt maar die pushup hoef niet ben geen lola ferarie ;D maar zit wel goed .ja bedank peet lekker morgen ga ik beter zien ,maar ook straks als ik weer ga werk enzo heb een laptop bij mij dus tussendoor ff spiek op die forum ,stop ik wel even met die auto wil wel bij blijf hoor kijk na leen hij weet soms niet meer wat we over heb hiero :P,nou doe ik niet .heb al gezegd maken je niet druk dis maar een mobiel beetje debiel dat het zo gegaan maar ja omdat je nu een contract heb ,hoop ik niet dat je hier aan vast zit ,jammer anders wat ik met jou mee gegaan daar met mij zij ze nog niet klaar met zo is ben ik echt vel ,maar zal wel goed kom
    dus kalm aan peet ,ik typen me eigen gek vandaag okidokie Ocanne ben weer te laat zie ik

Standaard

was net ff bij annabol zeker lacht hahahaaha ;D zag weer een bekenden wie zal dat nou zij ;D
    kijk uit met die gewichten leen straks ga ik je jeroem noemen ;D

Standaard

;D ;D
    :

armen van leen met spier

Peet
    Guest

Standaard

: Ik wil je niet storen bij je training maar wou toch ff vermelden dat wij ook zo,n Ketler geval op de zolder hebben staan. Was nog van mijn zoon, maar mijn man traint er iedere ochtend een tijdje op. En ik hoef ook niet af te vallen maar ik moet wel een beetje opletten met wat ik eet en drink. Komt denk ik door de hormonen. Vroeger kon ik eten wat ik wou maar nu niet meer dus.

Gaat lekker verder met je training maar sla niet te hard tegen die zak hoor! ;D ;D :P
    Tjuuuuuuuuuus gr. Peet-An

Standaard

nou peet ik ben nu iets wat kg angekomen maar dat kom van het niets doen en achter die pc heb een betje dik kont gekregen >,maar doe nu ff een diet ga goed .
    maar heuhhhhh wel zak bedoel je peet ;D :

Peet
    Guest

Standaard

Bonsoir Ocanne.

Ik heb ook al blauwe vingers van het typen. Hihihi. Maarja, we zijn ook weer met z,n drieen hè! O, dus zonder pushup gaat ook wel lukken? Gooi dan je charmes maar in de strijd. En ik zal zeker wel ff tekeer gaan daar in die telefoonwinkel hoor! Wat dacht jij dan? Ik laat me niet belazeren!

En anders zeg ik wel ff dat ik dan mijn cybervriendin erbij zal halen. Zijn ze nou helemaal gek geworden? ;D En wat dacht je als ik ook Leen erbij roep? Onze Hulk!!!! ;D Dan dimmen ze wel ff.

Okè dan ik heb alweer een droge keel dus ga maar weer ff een kopje koffie drinken. Santè hè?
    Ik ga je weer lezen. Gr en bonjour en au revoir. Peet-An.

Peet
    Guest

Standaard

Nog ff dan. Ik bedoel die zandzak of boksbal van Leen waar die tegen aan staat te slaan bij zijn training. Weet je wel? :P ;D

Peet-An

Standaard

peet wist niet dat je een drog keel krijg van het typen ;D
    maar zegt maar daar bij die debiel foon dat je die mobiel expres heb gekoort omdat je zoon in parijs wonnen en darrom die berichten want bellen is te duur ,niet te lang wacht daar mee .ze heb daar bij dus debiel foon altijd een woord klaar dat weet je peet zet hem op dan morgen . >
    hooooooo die zak bedoel je :P,zie net te denken morgen sta mischien een eigenares voor mij neus in plats van een man lol ;D.pufff pufff puuff puuff ja hoor daar kom leen aan is klaar met ze training ;D ;D.Cu Ocanne

Peet
    Guest

Standaard

Morge Ocanne!

Ik zag dat je nog online was op dit forum dus dacht, gauw nog ff een briefie typen voodat ze weg gaat vandaag. Ik wens je veel succes met alles vandaag.

En over mijn debieltje, ik heb gister al kontakt met die lui gehad maar ze zouden het ff voor mij nagaan en dan belden ze van de week mij terug. Dus als ik vrijdag nog niks gehoord heb, ga ik naar de winkel waar ik het gekocht terug.

Nu ik wacht wel weer op jou berichtjes hoe het vandaag allemaal met jou afgelopen is. En sterkte in het ziekenhuis hoor! Niet huilen hoor! :'( ;D
    Straks kan je alles weer heel goed zien. :
    Groetjes dan en ik lees wel weer dan. Gr. Peet-An

leen
    Guest

Standaard

god zag op de planeet aarde een knap ventje lopen keek en zag dat het zn vriend ;D leen was en zag dat ie wat moois geschapen had hij was trots wat ie gemaakt had en hij zag dat het goed was en hij was gelukkig ;D

leen
    Guest

Standaard

wat een hooooooog moetttttt

leen
    Guest

Standaard

hoooooi musketierssssssssssss gaat ie met mij goed vrolijk als alfred kwak en zonder pilletje en een dikke kont is niet zo erg ocanne juist lekker en peet misschien ik samen met je man aan de gewichte samen anabolen vreten en vrienden voor het leven ;Dik heb er zin in vandaag als ik vrij ben altijd vrolijk werke bah lekker leven dat is het goed maar ja ik speel met alles mee lukt niet zal moeten werken tot ik 65 ben denk ik geen leuke gedachte maar was je zoon ook aan de training dan peet of gewoon een beetje traine ben net terug uit haarlem winkele en gelijk handel gehaalt kwam toch langs aalsmeer maar vrouwen zijn altijd wel erg bezig met hun gewicht terwijl een beetje vet op dij en heupen en dikke kont juist wel mooi is erg vrouwelijk maar dat zal ook wel verschille van man tot man mijn broer valt weer op heeeeeel mager vind ik niks hoor maar dat geld ook weer te dik is ook niet mooi maar vind julli wel gezel en top en we ggggggaaaaaan gewoon door toch gr leen

lee
    Guest

Standaard

geinig knakkertje die leen mensevriend

leen
    Guest

Standaard

raar dat niemand zich mengt in onze berichten we zijn net remie aleen op deze planeet raar maar waar ??? hij word toch zat bezocht dit forem kijk maar naar de aantal keer gelezen maar effe over waar het iegelijk om ging ***** xtc ik ben van plan om het voorlopig te laten wat het is kreeg vandaag een belletje van kennise die zaterdag een feestje geven en dan weet ik dat er eind avond geslikt gaat worden dus ik ga niet heb er wel zin in maar dan zou ik iets doen wat ik voorlopig niet zou doen en er naar toe gaan en niet slik dat werkt niet je moet er maar eens bij gaan zitten met je nuchtere kop dan heb je het ook niet naar je zin ze zegge leen wat ben je saai geen pillitje maar ja je kan niet altijd gezel zijn toch

leen
    Guest

Standaard

zo zie je maar musketiers ben er weer helemaal bij ga julli horen toch zit hier met een beetje keihard trance nr op de buren zullen wel weer blij met me zijn nou ja l . b god houd van me dat hebben julli gelezen toch ;D t

Peet
    Guest

Standaard

;D O jeetje Leen ,je was wel weer aan de gang op dit forum hè? Je hebt zowat op alle onderwerpen gereageerd. Op de sperma op de anaalbolen en weet ik al niet wat? Ja Leen, ik lees ze allemaal. ;D

Tuurlijk houd God van jou en ook van mij en zo ook van alle mensen. Jij bent een toffe gozer Leen! Jij krijgt vast een gouden stoel in de hemel! Maar je had beloofd met je hand op je hart dat je haar nie meer zou plagen! Je kan het niet laten hè?

Nou Leen mijn zoon had die Kettlerbank ooit eens van iemand overgenomen en heeft er een blauwe maandag op getraint, daarna ook niet meer. Nu, zoals ik al zei, traint mijn man ermee om een beetje conditie te houden. Niet echt fanatiek hoor! Mijn zoon was en is bezeten van basketball. Ocanne heb ik ook nog niet gezien vandaag maarja die heb het druk met die knappe dokters en grootgrondbezitters. ;D Ze is d,r maar druk mee hoor! Maar ik hoop ook voor haar dat het wat word met dat andere huisje.

Zo Leen, ik heb mijn zegje weer gedaan en ik lees wel weer van jou en/of Ocanne.
    Groetjes weer van Peet-An. Enne.. niet meer plagen hoor!

Standaard

Helloooooooooo msuketier

ben de weer ,ppffff net thuis wil allem me ff melden ,
    ga erst die berichten lezen en kom terug .
    zo leen heb ook niet stil gestaan hiero ;D
    tot zo Ocanne :

Pagina 4 van 9 EersteEerste ... 23456 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Oxazepam, en de gevolgen...
    By meneereddie in forum Algemeen
    Reacties: 12
    Laatste Post: 09-01-15, 17:02
  2. Gevolgen van een narcose
    By Detlef Kroeze in forum Algemene vragen over zorginstellingen
    Reacties: 15
    Laatste Post: 10-07-14, 16:00