Pagina 5 van 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 201 tot 250 van 434

Onderwerp: XTC gebruik-wat zijn de gevolgen?

Peet
    Guest

Standaard

: O gelukkig. Gr. van Peet-An.

Standaard

re - bonsoir peet en leen

hoe gat het met jullie !!
    was leen ook in die sperma zak ;D ,heb ook alles zit te lezen hohoho leen toch . ;D ;D
    nou ik had zeker een leuk dokter :,alles was goed nu over 3 manden terug voor de controle .
    ben dus nog na dat huis gewest was zo leuk huis maar pech pindakas was net verhuurd ze kon mij niet bereken via mobiel ook debiel natuurlijk geluk had ik een lang broek aangetrokken ;D ,acht ben darna na kennis gewest op bezoek was lang geleden dus niet voor niets ,maar had geen contact lens en mag nog niet moet paar dagen wacht ,dus op de terug weg ging ik richting Brussel in plats van NL ;D 8)ppffffffff wel lacht ,maar heb toch mij huis gevonden .
    zie dat leen weer de forum vol heb gedaan in zei eentje .hoor en zie weer van jullie bonsoir peet en leen Gr Ocanne

Standaard

: wat vergeten

leen heb niet zo dik kont hoor ;D ,mij taille 36 genoeg heup ,allen het kontje acht ben nu aan lijn dus straks weg kontje ;D .anders ga ik met je samen trainen ;D ;D ;D

Standaard

het reccord 202 ;D ;D ;D ;D ;D nu 300

Peet
    Guest

Standaard

Bonsoir Ocanne.

Nu, voor dat ik zo naar boven gaat om daar nog ff tv te kijken (andere zender is voetbal) ga ik je nog ff mailen.
    Wat jammer dan voor je van dat huisje. Maar je ken toch wel weer verder kijken? Ach, en je hebt nu toch nog een dak boven je hoofd? Maar het is wel jammer voor je hoor!

Ja hè, Leen heeft wel weer z,n best gedaan hè? Wel lachuh hoor! Wat fijn ook dat het met je oog ook allemaal goed is. Kun je alles weer goed zien al is het dan nog zonder kontaktlens! :

Ik ben ook al terug geweest voor mijn mobiel maar ook helaas net als bij jou, pindakaas. Ik heb dat kontrakt voor een jaar getekent en kan er niet zomaar vanaf. Ze vond het heel vervelend voor mij en heeft ook nog waar ik bij was de servicedesk van Dutchtone gebeld, maar die wisten het ook niet zo goed. Waarschijnlijk is het tijdelijk dat er geen sms bereik met SFR is. Dus ik ben weer mooi genaaid en misleid.

Ik heb ook al een boos mailtje naar Dutchtone gestuurd en gezegt dat ik me zwaar misleid voel dan, door hun en door die telecomwinkel. Maargoed, het zij zo en ga me er maar verder maar niet over opwinden. Ik heb nog wel een mobieltje en dan doe ik daar wel een prepaid van de KPN op,dan weet ik zeker dat het wel aankomt.
    Wat een gedoe hè?

Dus je hebt verder een leuke dag gehad? Even bij je kennissen langs en dan door naar Brussel? Bijna in Parijs? ;D Nu, Ocanne, ik ga zo ook maar ff mijn oogjes dicht doen en ik lees morgen dan wel weer. Welterusten en tot morgen. Groetjes van Peet-An.

Standaard

Bonjour peet

He wat verveel nou van je mobiel maar ik dacht al omdat je een contract heb dat een beetje moeilijk is ,je kan beter dat 1602 en tele 2 preselect is veel goedkopen bellen ook in het buitenlands dan KPN .
    die kan je bekijk op het internet www.tele2.nl .
    maar ga je jou niet opwinden van dat mobiel ,peet .

He he ben niet na Brussel hoor gewest maar omdat ik niet zo goed kon zien zonder lens rijd ik die richting ;D ;D ,maar moest na Nederland weer terug ,dat was een beetje kloot ,en vandaag ga ik weer na België ,met een vriendin je weet wel die zo ziek is en nog een kennis maar geluk hoef ik niet te rijden :P ,lekker relax dus .moet eigelijk ook nog na huizen kijken maar doe ik wel morgen van NL had ik berichten van gekregen ,zie wel wat het allemaal is je weet het nooit ,na België kan ik altijd verhuizen .maar moet wel snel gebuurd wil in de zomer toch na Spanje voor paar manden ,lekker genieten van de zon en ook wat werk daar met een vriendin ,ik ben weer druk bezig en daar is maar goed ook ,zit lekker in mij vel ;D de last tijden dus toch weer goed nieuw tussendoor.moet nu wel opschiet
    peet hoop dat je een lekker dag heb en hoor je later wel groetjes van Moi Ocanne

leen
    Guest

Standaard

hoiii kan voor jullie ook niks verborgen houden gebruik nickname hoe sporen jullie me op dan kan het nooit laten effe pest ;D peet ja dat contracht heb je voor een jaar afgesloten daar zit je aan vast zorg wel dat je hem 3maand voor de afloop datum opzegt anders loopt ie gewoon door en doe het aangetekent ben er ook verschilende keer mee de mist ingegaan neem debitel ik hed eerst telfort toen ging ik met vakansie naar de maladiven supermooi maar hadden gezegt dat ik daar kon bel en andere jonge had debitel kon wel gewoon bel en dat zie je van veel mensen kopen een halterbank en trimfiets enzv en dan gebruiken ze hem niet kost toch nog aardig wat fitnis spul en gewichten maar ik ga minder pest julli hebben me toch door ik kan niks verborgen houden voor julli hoe kan dat dan snap dat niet ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ga weer rijden wel stil nu hoor maar heb weer verse handel bijgehaald gister planten nu bloem waren duur trouwens inkoop maar ga julli er niet mee vervelen gr leen

leen
    Guest

Standaard

effe snel nog peet hoe ??? weet je hoe ik dat ben elkekeer inspekteur peet

leen
    Guest

Standaard

hoe hoe hoe hoe ???

Peet
    Guest

Standaard

;D ??? ??? Ja hoe hè?

Nu Leen,da,s voor mij niet zo moeilijk. Ik herken gewoon jou schrijfstijl en manier van praten. En volgens mij ken ik je achteraf ook al wat langer van dit forum dacht ik. Toen al eens over kaal worden of zoiets. Toen gaf Marie daar ook eens commentaar op en toen schreef jij volgens mij dan ook al iets lelijks terug. Ik meen me dat te herinneren hoor! ;D ;D Weet dat natuurlijk niet zeker!

Het oude forum had er toen eens een tijdje uit gelegen en daar stond toen ook al het èèn ander op. Ik kijk nu zo,n maand of 3 op dit forum, misschien al wel langer, maar dat weet ik niet meer precies. (komt door de medicijnen!) ;D Maar ik lees ook bijna alles en zodoende kwam ik ook met jullie in kontakt. Hopenlijk vind je dat niet erg nu? :-[

Want jullie zijn wel mijn vrienden geworden en dat doe je toch niet met iedereen. De rest lees ik wel, maar reageer er niet op. Alleen als ik denk,o dat is weer van Leen. Bv. Over die nicotine aanslag? Of was jij dat niet die zei, ik heb als een ketter gerookt en heb er geen last van? Dan vergis ik me. ??? :P

En Leen over dat mobieltje, ik heb vanmorgen een e-mail van Dutchtone gehad, dat het wel mogelijk moet zijn en dat ik anders weer ff kontakt moest opnemen met de klantenservice. Ach, ik zie wel. Ga straks eerst lekker met de collega,s uit eten. NU Leen, je bent weer helemaal bij wat mij betreft dan. Groetjes en au revoir. Peet-An.

Standaard

BOnsoir peet en leen

weer later thuis maar was best gezellig vandaag ,morgen lekker rust thuis ben nu al 2 dagen op pad ben nier meer gewend .
    misschien krijg je een anderen mobiel hoop voor jou ,maar moet je wel blijf bellen bij de duch peet
    ik voor mij was de eerst keer hier op deze forum ,maar net als jij erkend ik leen ,ja hij heb een special manier van schrijf He :P
    maar we heb je door leen ;D,ik kijk nu pas op anderen forum weet dat leen soms ff zit te pest daar lacht ,en soms wel apart nik nam. ;D
    maar zie dat je ook leuk dag heb gehad peet met die collega ,dis ook best leuk .ga weer lezen van jullie groetjes van Ocanne
    bonsoir

Peet
    Guest

Standaard

8) Bonjour Ocanne.

Ik kom vanmiddag nog wel ff. Moet nu zo eerst naar het werk. Tot straks oftewel; Atout à l'heure.

Au revoir. Groetjes van Peet-An ;D

Standaard

8) Bonjour Peet

Atout a l heure ;D Oc

Peet
    Guest

Standaard

Hoi Ocanne.

Hier ben ik dan weer ff. Ik was weer lekker ff naar de stad geweest. Nou Ocanne ik krijg denk ik geen ander mobiel maar dat hoeft ook niet, maar ik wou van die Dutchtone af, maar dat kan dus nog niet. Ik heb wel een mail van hun gehad dat het moet kunnen smsen naar Parijs en dat ik anders weer kontakt met de klantenservice moest opnemen. Maar dat heb ik ook al 2 x keer gedaan, dus stuur ik gewoon weer een reply op hun mail. Nee joh, dat toestel vind ik wel fijn, een Nokia 3310, lekker simpel ding.

Maar Ocanne, als je dan naar Spanje gaat,waar ga je dan heen als ik vragen mag? Wij gaan normaal ook altijd 2x per jaar naar Spanje maar nu dus voor het eerst in mei een keer naar Turkije. Kijken maar, hoe of dat bevalt. Maar Spanje is altijd leuk. Ik voel mij daar ook altijd thuis. Net of ik er in een vorig leven gewoont heb! Wij zijn al bijna alle costa,s en de eilanden geweest. Heerlijk!

Dus jij had het ook wel gezien van Leen? Wat een grappige kerel is het hè? Moet altijd zo om zijn schrijven lachen. Ik haal hem er zo tussenuit. Hij maar vragen, hoe dan? ??? Ja??????????? Nu, Ocanne,ik ga ff eten, ik zie je wel weer op dit net hè?
    Groetjes Peet-An

Standaard

Bonsoir Peet

ja dacht ik al van je mobiel je heb een contract van een jaar ,maar als hij het niet doet is bal toch ,misschien heb je niet gezien mij anderen berichten met www.tele2.nl je kan ook je zoon bellen op zijn mobiel is echt goedkoper ik zelf bellen veel na Spanje en België ook mobiel moet ik betaal je ga lacht 1 euro 87cent voor een mand gespreken ,dus proberen dat maar eens kan je elke dag met je zon lekker klets . :

ben ook zelf gek van Spanje ben vaker na palma ,grand canaria en nu is het baleares ,dus je ga lekker na Turkije ja ben zelf daar nog nooit gewest hoor ik het wel van jou als het wat is dan .

Ja over leen zag ik ook dat hij het was ,moet ik ook om hem lacht . ;D ;D
    bon appetit maar denk wel dat je al klaar ben met eten als je deze berichten ga lezen .dus misschien tot later Gr ocann

leen
    Guest

Standaard

hio peet en ocanne nee ik heb nooit iets gezegt over aanslag van shag was ik niet leesde dit forem vooral over kaal worden en middelen daar tegen ik zit daar wel mee heb nu finastaride en saw palmetto helpt wel geen uitval meer en voor de rest heb ik 2haartransplantatsie gehad met juni nog een die word uitgevoert in dusseldorf duitsland gek mijn vader heeft een oerbos haar mijn broer ook en ik ben de lul maar heb me iege er niet bij neer gelegt en ben er een gevecht aangegaan heb ne tot nu toe 15duizend eu gekost nu juni kost het me nog eens 5000eu dus een duur gevecht maar toen ik er aan begon dacht ik ga nooit met zo een badmuts lope maar het nadeel dat er tussen elke operatsie 14maand zit omdat ze een reep huid met wortels weg snijden waardoor je hoofd huid strak komt te staan en dan moet er weer rek in je hoofd huid komen dat duurt 14 maand ik ben donker bruine ogen en donker haar dan moet je je haar na nw in plant na 14 maand laten verdikken haar tussen de transplantate zetten bij blond haar is dat ,minder je kan beter blond zijn wat dat betreft maar ik zit nu weer redelijk in me haar nog een dan goed gaat nooit meer weg weer wat gewonne toch de kaarten van de natuur opnieuw schudden ik zat er heel erg mee vroeger vind het lelijk keek in de spiegel en zag iemand waar ik me eige aan stoorde en de een maakt er geen probleem van en vind het best ik kon dat niet maar zo kwam ik op deze forem en ik heb alleen daar op gereageert en toen kwam ik bij ocanne en toen ging ik met haar praten omdat ik ook die xtc gebruikt en toen kwam jij erbij en toen ginge we lekker catten en dat vind ik nog steeds top gezel ga julli horen gr leen

Peet
    Guest

Standaard

Hoi Leen.

Wat tof van je dat je weer ff online was. Dan had ik wel een beetje gelijk toch over dat kaal zijn? Dus, ik ken jou eigenlijk al veel langer dan, maar jij mij niet. ;D ;D

Maar Leen, ik kan het best wel begrijpen van jou hoor! Als je nog zo jong bent en je ziet dan zo langzamerhand je haar verdwijnen? Dan is het toch goed van jou dat je dat hierop zet en de ervaringen met anderen kan delen. Er zijn zat mannen die dat probleem ook hebben hoor!

Jij wilt een echt good looking mann zijn hè? Ik vind het best leuk, dat mannen aandacht aan zichzelf schenken en er goed en verzorgd uit willen zien. Alhoewel, op mijn werk zie ik ook weleens kalende mannen maar sommigen zijn best mooi om te zien hoor! Het hoort bij hun. Nu Leen, don,t worry, be happy en dat ben je toch wel? Ik ga nu ook nog ff naar die andere musketier mailen en zeg weer,adios en de groeten van Peet-An.

Peet
    Guest

Standaard

Bonsoir Ocanne.

Leen was er ook weer ff hè? Tof van hem hè? Nu, ik heb het gelezen wat je zei over die tele 2, maar hoe kan dat dan dat je zo weinig ervoor hoeft te betalen dan? Dat wat jij zegt, kan toch niet? Echt waar? Ik ben altijd zo huiverig voor zulke bedrijven, Ik vind het net zoiets als UPC waar wij hier de kabel en internet van hebben. Als je niet oplet, sturen ze je rekeningen van hier tot Tokio is mijn ervaring.

Ik heb sinds een jaar de rekening gewoon met een acceptgirokaart om te betalen, want ze houden zo 2 of 3 x het abonnementsgeld in en dan moet je zelf naar de bank om het weer terug te krijgen.En bellen of mailen naar hun? Nou ho maar. Ze doen er niks mee. En ik ben daar niet de enige van, hoor. Er zijn zoveel klachten over hun en zo ook in het progamma van Radar over Tele 2. Ik durf het dus niet zo goed. Ach, maar iedere week mail ik met Franrijk dus da,s ook wel makkelijk. Maar ik wou ook soms wel eens ff zomaar een sms je sturen en dat gaat alleen maar met de KPN of Vodafone op een mobiel.

Heb je alweer wat gehoord over nieuwe huizen? Je zou toch ook nog wat hier in NL gaan kijken? Dus jij bent ook al vaak in Spanje geweest? Heerlijk land. Weet je Ocanne, ik ben dus bijna al overal in Spanje geweest, maar ga het liefst naar Malgrat de Mar. Vinden we zo gezellig! De ene keer met de bus en soms ook wel met het vliegtuig en altijd in een hotel. Lekker je eigen laten verwennen hoor! Lekker helemaal niks doen. Heerlijk!

O jee, wat een lange weer hè? Straks zitten we aan het plafond of limiet en worden we er mooi van afgegooid! Gaan we gewoon op iets anders verder toch? Hi hi hi!!!
    Au revoir en ik lees weer graag. Gr. Peet-An 8)

PS. Ken je met Tele 2 ook mobiel bellen, smsen naar de Franse telecom aanbieder SFR dan? Ik lees het wel weer dan!

Standaard

Hoi leen

trek je niet van aan hoor leen die forum is om wat problemen uit te wissel ,ik allen zag je nam ben ga kijken meer niet maar moest wel om lacht toen op jou antwoorden ,maar over kal ;D gesproken kan ook mooie zijn ,maar begrepen ook best dat manen hier mee zit ,maar voor vrouw is dat nog erg denk ik ,
    maar nu heb je weer haar geluk ;D ,He leen houd meer van donker haar dan blond .ik zelf heb een dikke lang bos haar maar ik kal was ,hab ik ook alles voor over net als jij hoor .groetjes Ocanne

Standaard

Bonsoir Peet.

dis echt waar doe ik al lang hoor van dat tele2 ,je krijg een specificatie van hun ,ook de date ,de nummer ,en de tijd dat je gebeld dus niet van KPN ik bellen vaker na buitland dus voor mij is het goedkopen dan bij KPN ,en met dat tele 2 heb ik geen problemen allen omdat ik adsl heb dus een contract met die KPN moet ik zelf het nummer van tele 2 intoets als ik na buitenland wil bellen maar dis niet erg ,straks als ik verhuizen en toch een huis in NL heb nemen ik de kabel dan ben ik hellemaal van af van KPN ;D want die zij ook erg hoor niet allen de ducht .ik bellen wel na mobiel nummer in buitenlands mag ik denk wel dat je ook met je mobiel kan doen via tele2 preselect het dat ,anders kijk je ff op de site die ik al gaf .

Nee nog niets gehoord van huizen >,ze belooft ook van alles hiero maar zie niets woord ik hier moe van .maar denk dat ik ff maandag daar ff wat ga zegt ,ben buitenland maar geen debiel He ;D .dus woord weer lacht .moet zo veel regelen nog als ik na Spanje wil maar ja ik wil ook alles te gelijk ook . : ;D
    Spanje ja daar heb je te mest geen stres zegt ,zon,strand,lekker eten en siësta maar ook fiesta hahahaha,ben toen met de auto gegaan en dat wil ik dit jaar weer doen was een leuk ervaring .
    voor mij ook een lang dus ook bonsoir en le grand bonjour d Ocanne .

Peet
    Guest

Standaard

Hoi nog weer ff Ocanne.

Voor het naar bed gaan ff nog schrijven. Ik ga zo ook nog ff op die website kijken van tele 2. Wie weet?
    Jij was dus met auto naar Spanje geweest? Vind ik dan wel goed van je hoor want het is best een eind rijden. Wij hebben dat nog nooit gedaan maar dat komt ook wel omdat mijn man medicijnen gebruikt voor diabetes type 2, en dan kan ie niet zolang achter het stuur. Hier in NL, die afstanden gaat nog wel.

Maar ik vind het met de bus ook wel relaxt. Meestal gaan we ook met grote groep. Een paar jaar geleden waren we met z,n 18 met de bus naar Benidorm. Nou dat was lachuh hoor! Maar wat een pokke eind was dat. Dat dus nooit meer. Dan maar met het vliegtuig of met de bus tot aan Salou. Vorig jaar waren we nog naar El Arenal (Mallorca) geweest en naar Pineda de Mar. O ja en naar Lloret de Mar ook nog.

Nu, ik ga maar weer. Hè Ocanne, als dit vol te wordt en we moeten eraf, gaan we gewoon met de anaalbolus van Leen weer mee doen toch? ;D O ja, ik bedoel natuurlijk annabolen.
    Welterusten dan maar. Jij gaat zeker nog lang niet naar bed hè? Okè dan, ik lees denk ik morgen wel weer toch?
    Groetjes Peet-An.

Standaard

bonsoir peet en leen

zal ik maar zeg tegen jou bonne nuit et a demain ,maar we gewoon door hoor hiero ;D,toch .in el arenal was lang geleden ben ik ook daar gewest was ook leuk ,toen ik met de auto ben gewest na baleares heb dat niet in een keer gedaan ,had een hotel genomen en de anderen dag weer verder allen is best vermoed dat hele rit te doen maar wel mooie ,en daar in spanje had ik mij auto kon overal na toe . ;D
    nu ben ik ook weer van plan met de auto te ga natuurlijk ga mij hond ook mee ,dan blijf ik daar voor paar manden ,dus dat is te doen en heb geen hast .

over tele 2 zal ik maar zegt proberen het zal je zien dat het echt goedkopen is denk dan dat je elke dag jou zoon ga bellen :dus zal ik nu maar zegt tot morgen groetjes Ocanne

Standaard

Hallo leen

deze is voor jou mischien heb je hier wat aan zag dat toeval op internet ,maar die plats ik hier niet bij die anabole ok moet je daar ff kijken www.angelfire.com/ab/ergo/labtest8.
    mischien lukt het je niet maar zoek ik wel de goed site darvan .
    groetjes Ocanne.

leen
    Guest

Standaard

hio musketiers wat peet zij over het wel of niet staan van en dunnend haar ik denk dat het tussen je oren zit tegen mij zijden ze ook van het staat je goed scheer de rest weg maar ik vind dan krijg ik echt zo een aso kop en ik vind het maar niks kalig zijn worden dat is een gevoel die ik niet onder worden kan brenge wel is het dat ik het vroeger erger vond als nu dat kan ook komen dat het nu steeds meer word en niet minder maar ja nog een keertje onder het mes geen pretje trouwes reclame word het gedaan als een feestje maar dat is het niet na operatsie heb je zwelling op je hele gezicht net of je inelkaar bent geslagen ongeveer5 dagen blijft dat zo en neemt langzaam af heb ik er wel voor over mijn vriendin vind het geen probleem maar staat er wel achter maar ik doe het voor mn eige ze is ook al die keren meegeweest in de kliniek ben je 2dagen 3de dag word je terug gebracht je word ook opgehaalt van huis als je dat wilt het is dezelfde bedrijf waar gerard joling en barney zijn geholpen en jeroen smits je weet wel van die tel spelletjes : en ocanne heb dat aangeklikt maar begrijp niet wat hun doen hoor ik nog wel van je en voor een vrouw is het erg kaal maar voor een man ook als je er een beetje uit wil blijven zien toch maakt je oud zo een badmuts gewoon een beetje mooi oud worden en ik heb geen rimpels maar als ik die zou krijgen voor dat ik heeeeeel oud ben laat ik die ook weghalen maar dat probleem heb ik niet geluk en dat andere ben ik bijna uit en dan me rest van me leven met haar beter :amen maar ga weer aan de slag ga juli horen toch gr leen

Peet
    Guest

Standaard

Hallo Leen.
    Leuk dat je er weer was vandaag. Ja, tuurlijk Leen, het is precies wat jij zegt, het zit meestal tussen de oren. Maar als jij dat als een probleem ervaart, moet je doen wat er mogelijk is toch? Ik vind het trouwens heel wat, wat jij er allemaal voor over hebt. Maar als het helpt en je hebt er dan ook nog het geld voor? Gewoon doen dan!

En ook over die anabolen, zag ik dat je alweer goeie reacties hebt gehad en dat zijn dus van die dingen waar Ocanne en ik denk ik weinig verstand hebben. Maar daarom kunnen we je nog wel steunen hoor! Het is toch fijn dat er dan iemand op dit forum komt die jou dan goede tips kan geven. Kun je zoiets samen bespreken! En de èèn weet dit en de ander weet dat, en zo kan je elkaar helpen.

Nu Leen, maak er in ieder geval maar een goed weekend van en ga maar niet naar dat feestje hoor want je kunt nu niet alles tegelijk in nemen. Doe maar iets leuks met je vriendin ;D en de kinderen ofzo! Ik ga wel weer van je lezen. Groetjes van Peet-An 8)

Peet
    Guest

Standaard

Bonjour Ocanne.
    Wat een weertje hè? Je bent zeker ook uit geweest vandaag?Of ben je huizen wezen kijken? Nu, ik hoor wel weer toch?

Weet je Ocanne, ik zat gisteravond nog ff met m,n oude mobiel te prutsen en probeerde alsnog een smsje naar SFR en raad eens? Hij deed het zomaar weer! Ik kreeg gelijk een smsje van mijn zoon terug van hoe kan dat dan? Nu, ik hoop dat het zo blijft dan ga ik met die nieuwe alleen maar bellen. Dit was van O2 dan hè! Wat eerst niet meer ging. Nou ja? Miracle? ???

Ook heb ik via het internet info aangevraagt over tele 2 en die moeten me nog berichten. Dus wacht ik dat wel ff af. Nu, heb jij verder nog nieuws? Ik heb Leen ook nog ff geschreven en we gaan hem supporten hè?
    Ik ga weer en hoop gauw weer van jou te lezen dan!
    Groetjes Peet-An.

Standaard

Hoi leen

ja ben ik ook ga kijk na die site die ik je had gestuurd ,dis denk ik de verkeer ;D ,kijk ik wel of ik het nog kan vinden ,ging over anabole enzo .
    best interessante voor jou dan maar om het te lezen vond ik wel goed zo leer je nog iets .
    had gelezen dat vier op de tien test" o in Nederlands zij vals dus over testex ,de testex elmu prolongatum 250 dus moet bevat testosteron-cypionaat;125mg/ml ook 123mg/ml is echt .ook de testosteron depot moet bevatten testosteron enantaat;250mg/ml ook testosteron enantaat ;232 mg/ml is echt .

bijv;product primosteston Depot moet bevat testosteron enantaat;250mg/ml ,hij bevat nandrolondecanoaat;16mg/ml dis zij vals
    kan je een beetje volg leen ;D,zal goed kijk na die site en proberen die nog te stuur je kan het beter zelf lezen .
    en mischien heb je ook hiet wat aan .groetjes van ocanne

Standaard

hallo Peet

zeker lekker vandaag was vanaf 9h vanmorgen op pad al en ben nu net thuis , ben wel druk gewest de hele week nu wat rustuig die week end. :
    zeker miracle van jou mobiel beter toch ,over tele je kreeg denk ik over twee berichten dat klop maar heb je ook adsl van KPN of kabel !!
    over huizen wacht ik nu wel ff kan toch niet snel dus moet geduld hebben maar dat val niet mee met mij . : ;D

zag ik net over leen tuurlijk ga we hem supporten heb hem zelf een berichten gestuurd hoop dat hij hier uit kom ;D.ga ook weer verder in huis kijk ik straks weer .
    heb leen toch feestje morgen dacht ik ;D : ;D

groetjes van Ocanne

Peet
    Guest

Standaard

Bonjour weer Ocanne.

Zo heb net het eten op en ga d,r weer eens lekker voor zitten. Ja ik heb ook maar gelijk van dit mooie weer geprofiteerd en heb buiten al de ramen gezeemd. Nu meid, dat was ook wel een keer nodig zeg? Had ik de hele winter nog niet gedaan. Erg hè? Lekker belangrijk ook, nou ja? ;D

Dus je was lekker de hele dag de hort op geweest? Lekker met je kindje gewandelt? Daar was het ook echt weer voor hè. En het hele weekend blijft het zo hè? Heerlijk hoor! S, nachts een beetje vriezen en overdag lekker de zon. Doe ik net of dat ik al in Spanje zit. 8) 8)

Hè maar Ocanne, wat goed van jou dat jij zoveel info voor Leen had zeg! Zal die best blij mee zijn! Vind ik echt knap van je hoor dat je dat weet te vinden op het internet!
    O ja, en over tele 2 , daar heb ik al wel een bevestigingsmail van gehad en ze zouden me zo spoedig mogelijk informeren. Dus daar wacht ik nog op.

Ook ben ik nog steeds met die ducht aan het mailen over mijn klacht en nu blijkt dat het eigenlijk niet kan naar SFR smsen. Wel bellen, maar dat wist ikzelf ook al.Heb ik weer terug gemailt dat ik daar dan mooi klaar mee ben en na dat jaar NOOIT meer DT wil. Zo dan!!!!! > :'( Moest ik ff kwijt! ;D

Ga je weer lezen en au revoir. Grande groeten van Peet-An.

Peet
    Guest

Standaard

O ja Ocanne op je vraag van de KPN. Ik zit hier met de gewone telefoon wel op de KPN en en met de pc op Chello van UPC. Op de kabel dus. Geen adsl. Ik weet niet of dat hier al kan? Ga ook wel eens vragen.
    Groeten weer. Peet-An. :

Standaard

Bonsoir peet

hahahaaha lekker belangrijk moet wel om lacht om jou .
    ik hoef het niet te doen heb wij hier een glazenwasser chique He . ;D

ik zag toeval die site dacht gelijk Ho dat is wat voor leen ,via internet kan je alles vinden .
    maar weet nog niet wat je heb adsl of kabel voor je pc peet .?in verband met tele 2 daarom vraag ik het .
    dus die ducht debiel foon doet hij het of doet hij niet nu.
    ja een jaar zit je al vast acht dis zo voorbij maar blijf mail met hun dan maken ze allemaal gek bij Ducht . ;D
    volgen keer moet je overal kijken en goed alles vragen ,dan maken je een keus maar niet meer bij die ducht.
    ben nu ook voorzicht met alles voor je weet ben je genept ???
    moet nu ff wat mail stuur en kijk straks weer .a plus tard peet Ocanne
    8) 8) 8) ;D
    zag de rest net dus als je kabel heb dis geen problemen voor tele2 ,in verbant met kpn ik zelf heb adsl dus heb een contract met kpn en kan via tele 2 bellen wel moet ik zelf het nummer intoesten van 1602 dst moet ik elke keer doen als ik na buiteland wil bellen maar je zie het wat een gezeik jij met ducht ik met kpn ,straks nemen ik de kabel ben ook van kpn af ppffff .ben nu echt weg doei peet

Peet
    Guest

Standaard

;D Ik ben d,r weer!!!!!!!!!!

Zo dus jij hebt een glazenwasser? Poepie sjieki dan. Komt ie ook altijd bij jou een kopje koffie drinken zeker? ;D
    En over dat nieuwe mobieltje van mij, ik kan er zeker wel mee bellen, ook naar het buitenland en kan er in NL ook mee smsen maar niet naar die Franse SFR provider. En daar had ik het dus wel voor gekocht.

En ik had al veel inlichtingen toen ik naar die telecomwinkel ging, maar zij en DT hebben mij in die winkel ervan overtuigd dat het wel kon. Maar in de praktijk dus niet. Kan je het nog volgen? Het kan dus alles, alleen niet smsen naar SFR. Ik heb in die winkel heel duidelijk gevraagt om wat het beste bij mij past en dat het van de KPN moest zijn omdat die als enige aankomt in Frankrijk, volgens mijn zoon dan en volgens het internet waar ik ook van te voren al info over heb gehad.

Nu genoeg over die debielfoon. Wordt er gek van. :P :-/ Nee hoor, ik la me nie gek maken hoor! Komt wel weer goed. Maar Ocanne, wat is beter dan dan met de pc? Op de kabel of met adsl? Wat is het verschil dan? Leg me eens uit! Ik ga wel weer een keer lezen dan. Au revoir en gr. van Peet-An.

Guest

Standaard

Hallo peet

toch een beetje stil hier gewest ,maar ben de weer . :
    hoop dat alles goed is.
    leen ook niet meer gewest ,hoop wel dat hij die berichten lezen .
    over kabel en adsl is toch een pot nat ;D ,dis net als je debiel foon ,heb ook te maken met KPN ,maar dat kan je opzoek op internet dis wat makkelijk dat ik het hier moeten uitleg . :
    over die glazenwasser die zie ik nooit en heb ook geen koffie . ;D
    heb ff druk dus kijk ik morgen weer ff .groetjes van Ocanne Bonsoir

Peet
    Guest

Standaard

Bonjour Ocanne.

Dat is weer ff geleden hè? Ik moet ook ff toegeven,dat ik ook niet zoveel op de pc was. Ben ook veel weg geweest met dat mooie weer. Hoe is die verder daar bij jou? En Leen is ook niet geweest. Ach ja,met dat weer gaat iedereen de hort op. Maar we blijven toch wel hè? Dan maar wat minder.Ik heb verder ook niet zoveel te melden nu, dus ik kijk wel weer als er iemand van jullie is geweest.

Au revoir en de groeten van Peet-An. 8)

Guest

Standaard

Bonjour peet

met mij is alles prima goed he .
    en dis zeker met dat weer ,we blijf niet achter de pc nou ja allen s avond dan ;D.
    ja leen heb te druk met die bloemen denk ik . :.
    ik zelf ben erg druk druk met alles maar beter dan binnen zit toch :P.dan ga ik nu ook weer en kijk ik weer .
    groetjes van Ocanne au revoir .

Peet
    Guest

Standaard

Oh, gelukkig is alles goed. Met mij ook! En ben je nog steeds zo druk,druk druk? Ja, dat kan hè met dit weertje krijg je weer energie. Maar doe je wel een beetje kallum an dan, anders raak je nog overspannen? ;D ;D ;D Moeten we weer een lijn openen! ;D

En Leen? Die is de krokussen aan het verzorgen. Geen tijd ff nu! Maar komt wel weer toch? Okè dan, ik lees hoop ik wel weer eens wat van èèn van jullie?

Au revoir en de groeten van Peet-An. ;D

Guest

Standaard

Hallo Peet

zie dat je weer ff gewest leuk ,maar wens niet bang ik raken niet nooit meer overspannen hoor ;D ;D ,zeker druk maar ook voor huizen en dan schiet niet op te mest hier in NL >. mischien als ik me gek laat verklaar dan ;D :.maar morgen ff rust .
    duur mij te lang voor een huis dus denk dat ik lekker weg ga na de zoon beter dan wacht wacht he peet ,heb een goed mobiel ;D dus ze kan me overal bellen als het was is .
    ja niets meer gehoord van leen mischien dat het haar te lang is gewoorden en dan zie hij die berichten niet meer ;D ;D geintje hoor leen :.
    hoor ik je wel weer peet groetjes van Ocanne

Peet
    Guest

Standaard

Bonsoir Ocanne

Hier ben ik ook dan weer eens ff. Nu Ocanne, als je inderdaad toch hier niks meer te zoeken hebt, zou ik als ik jou was ook naar de zon gaan hoor! Je hoeft toch voor niemand meer hier te blijven? En als jou werk enzo het ook allemaal toe laat, nou dan, mooi inpakken en wegwezen. Hondje mee! Laptop mee!

Ik ben al ook ff op het net aan het zoeken geweest, hoe ik zo voordelig mogelijk met de Pasen een weekendje naar Parijs kan. En dat lukt al wel aardig dus.

Ja die Leen, hij laat mooi niks meer van zich horen hè? Ik moest wel weer lachen om jou opmerking van dat Leen zijn lange haren misschien voor zijn ogen hangt en daarom ons niet meer ziet. ;D ;D Menen we niet hoor Leen!!!!! Je weet wie het zeggen en als M....het maar niet zegt toch? Kom maar gauw weer eens het forum.

Nu Ocanne, laat ook mij ook weer eens wat van je lezen of ben je nog steeds zo druk? Ik zie wel weer dan.
    Groetjes en au revour Peet-An.

leen
    Guest

Standaard

hello musketiertjes van me hier is ie weer die leen met dat verblindende haar ;D ben zaterdag toch naar dat feest gegaan mijn vrindin wou toch dat had ik beter niet kunnen doen toch p genomen en een zeer slechte doodziek ben ik er van geworden en al mijn kennise ook mijn zus was er ook en zwager allemaal ziek zwaar depri hoofd pijn misselijk kwam me nest niet meer uit kon niet naar veiling echt k.u.t mijn vriendin ziek dat heb je wel eens blijft iligaal troep de een doet er dit in de ander dat een soort roelette spel gevaarlijk toko s dicht ben pas woensdag weer gaan starte moest wel ben nog niet in orde heb dat wel eens meer gehad paar jaar geleden was toen 2weken van pad ik heb het nu voorlopig gehad met die troep bleee moet er niet meer aan denke ga over paar maand anab nemen dan moet je er een gezonde leefstijl op na houwen 1 soort vergif is genoeg anders gaat het niet goed met leentje zaterdag ben ik nog aan het matten geweest musketiers in leiden bij me zaak liep een junki hij werd helemaal gek brak een standaart af van een fiets die daar stond van een klant een sloeg hiermee op de ramen van winkels en schreeuwde iets over verkeert gekregen ***** niemand dee wat echt stonde hoop mensen bang toe te kijken ik liep naar buiten vroeg of ie temmes gek was geworden toen zij ie ik sla je ramen in en mij mn kop eraf nou dat heb ik maar niet afgewacht hij was een kop groter maar lag binnen 2sec tegen de grond heb hem beet gepakt en tegen de grond gegooit mn vriendin had al de polis gebeld stonde minstens 15 mense niemand dee wathad hem liever een paar goed geplaatste stoten gegeven maar je moet uitkijken wat je doet want recht in nl is krom daders worden beschermt echt een zooitje hier tuig word beschermt toen ik hem tegen de grond vast had en in bedwang hield kwame er wel mensen naar me toe die zijde van kijk uit wat je doet straks zit jij nog vast ken je nagaan hoe dat leeft bij de mensen daarom durft niemand wat te doen op straat klimaat wat door het zogenaamde recht in nl word gemaakt >ik denk dat je nu steeds meer zo krijgt dat als je inelkaar word geramt door en groep iedereen door loopt daarom train ik je kan alleen op je eige vertrouwe ze willen een samenleving waar ieder mekaar helpt nou dan moeten ze de wet aanpassen je weet wat er toen met die jongens gebeurde die toen die dief achterna ginge ocanne jij hebt aardig gezocht op internet over anabolen he heb al er wat van gelezen maar ik gebruik allen die deca denk ik en ga er strompa injec bij kopen over maan of twee zet ik er de eerste spuit in weet niks meer ga julli horen gr leen

Peet
    Guest

Standaard

Hoi Leen. Musketier.

Ik had al zo mijn vermoeden dat jij WEL naar naar dat feestje was gegaan. Echt waar, daar had ik zo,n idee van en dat je daar ziek van zou zijn. Maar ik wou het niet direkt hierop zetten. Ik dacht,dit is niks voor Leen om zolang niks van zich te laten horen. Maar gelukkig ben je er weer. Nog wel een beetje ziek maar dat komt wel weer goed hoop ik voor je.
    Doe het inderdaad voorlopig maar niet meer hoor! Je moet in conditie zijn voor die andere kuur.

Jeetje Leen wat vertel je nu toch allemaal weer! Wat heb jij dan nu weer meegemaakt. Erg zeg! Ja wat een tuig hè? En dat verder niemand wat doet dan hè? Onbegrijpelijk! Waar moet dat naar toe? Nu, ik hoop voor je dat dit je niet meer gebeurd want je zou er zelf wat van over houden! Wat een mentaliteit tegenwoordig!

Nu Leen, zoals je wel ziet zijn we niet zo freqent meer op het forum, maarja met dit mooie weer heb je zoveel andere dingen om te doen en dan word het vaak alleen s,avonds nog ff op pc. En Ocanne is ook ergens heel druk druk mee dus ja dan komt het er ook niet meer zo van. Maar ik blijf wel hoor al word het dan wat minder! En jij toch ook wel hè?
    En ik had ook weer je berichtje voor M.... gelezen. Pestkop ben je toch hè? ;D ;D

Nou ja als je maar lol hebt in het leven toch? Moet kunnen. Ik ga nu maar weer en hoop weer snel iets te lezen van èèn van beide. Hou me op de hoogte hè?
    Groetjes weer van je musketierre Peet-An. :

Guest

Standaard

Heeee leentje ben je er weer eindelijk ppffff.

net zo als pet dacht ik het dezelfde over die zaterdag ,dus niet zo goed geval dit keer en je kon ook niet werk zie je dat je die klus ook kwijt raak daardoor ....maar stop ff nou hier mee doe maar lekker verder met die anabool .maar hoop dat je weer beter ben
    en snel weer bloemen verkopen .hop hop hop . ;D ;D

ook vervel zegt wat het gebuurd bij jou toko ,maar leen dat weet wij al lang dat zo is je moet hier in NL je laat slaan want als je zelf is doet om jou te verdeden ben je strafbaar dis toch krom hiero ,de wereld verander niet zij de mensen zelf denk ik zo .
    ik zelf heb in mij kofferbak van mij auto zo honkbal knuppel maar geen bal hierbij dis ook strafbar ,ben snel na de winkel gegaan heb 25 van die tennis ballen ;D gekort zegt ik tegen die agent tja ben erg sportief hoor :P ,kan nog niet een bal slaan ;D,maar wel met die stok omga als het moet ,beter niet maar als ik het moet gebruiken doe ik het ,zoals peet zei heb druk gehad maar zo als jullie zie vergeten doe ik niet musketier zijn met ze drie dus nu ff een mail voor peet groetjes van Ocanne

Guest

Standaard

hallooooo peetcoucou c est moi ;D ;D

alles ok peet !!
    je dacht dezelfde als ik over leen ,maar geluk is hij de weer die leen . ;D
    ja peet ik had wat druk maar kom toch altijd kijk of je er gewest ben hoor nu doe ik weer ff rustuig aan ok zal me nu wat meer melden dan of die laptop ook mee in de auto dan mis ik geen berichten .

vandaag weer de hele dag op de weg ben net weer thuis ,en zag dat leen ook weer terug was heb dat verhaal hellemaal gelezen
    ook gelezen van die anderen moet wel om hem lacht die leen toch . ;D
    moet ff wat mail bekijk en dan lekker na bed dis weer laat maar morgen ben ik er weer groetjes van moi Ocanne

leen
    Guest

Standaard

zo blij dat ik weer thuis ben knallende hoofd pijn wat een vergif zeg hoop dat ik er niet meer van over hou echt wat een vulles troep me zwager belde nog rijd op duitseland met zn bloemen had het zelfde narighied maar ook hij moest wel in duitseland heeft ie vaste winkels die bij hem kopen als je niet opkomtdagen klante kwijt maar ook hij had liever in zn nest gebleven maar ik denk dat je me te goed door hebt peet an je vermoeden bleek waarhied echt ik had geen zin maar me vriendin zij kom gaan we effe dat effe werd 5uur maar ja iege schuld dikke bult of zo en ocanne je hebt gelijk ook met je knuppel maar je zal altijd zien gebeurt er wat ken je er niet bij of je bent telaat maar een rare wereld word het je moet bijna vermoord worden mag je wat doen echt een omgedraaide wereld in de vs is dat een stuk anders ik was paar weken geleden in een cafe die zit vlak bij mijn zaak werd mij een barreta vuurwapen aangeboden had er nog meer zij ie alles kon ie regele heb er voor bedankt ik heb er wel even naar gekeken maar dat ken je beter uit je hoofd laten hij kon ook granaten regelen wat een wereld zeg die gozer is echt gek wat moet je nou met een handgranaat wat voor bin laden nou ze mogen die rotzooi houwen ik doe het wel met mn vuisten lukt dat niet jammer dan maar als iedereen met een pistool gaat lopen dan loopt het echt uit de hand echt een gevaarlijke wereld maar ja musketiers het weer is goed inieder geval verkoop is ook weer lekker met die kou was het niks dus hand dit wel nodig om de rekeninge te betale dacht dat ik dit jaar wel goed gedraait had maar er is weer een aardig bedrag aan de belasting gegaan was gelijk een stuk armer maar dat hebben we allemaal allen werk je bij een baas is het er gelijk afgehaald en ja over marietjeeeee die reageert op onderwerpen waar ze zelf niet over mee kan praten vind ik zij is weer moddervet dan zit ze er weer boven op met die dikke hol volgens mij zit ze de hele dag achter de comp alles uit te vissen ze heeft daarnaast volgens mij geen leven zo komt ze op mij over ze was ook alleen heb ik ook een keer gelezen en ze is met alle soorte traininge bezig lees maar leefstijl training en met alles waar je maar weinig moet doen om afte vallen en met alles wat door het ziekefons betaalt word wat voor niks is daar betaal ik ook mee ongewilt gewoon een beetje ruggegraat tonen en minder eten en niet zeuren dat je het zo moeilijk hebt gewoon zelf wat doen om afte vallen ze heeft ook hoofdpijn aanvallen enzv een beroeps klager echt een wrak kneus tja zulke mensen moet ik niet echt en kan dan toch niet laten om effe wat te zeg maar kan het voor peet nie verborge houwe maar ik lul weer teveel gr musketiers an anne groete leen

Guest

Standaard

Hoi leen

erg van jou die hoofdpijn He .is een dokter in deze forum ;D ;D
    je ziet het met die troep kan je ziek zijn ook nog geld ga kost omdat je hier door niet kan werk maar als het zo blijf ga dan ff na de dokter ff schek kan geen kwaad toch.
    wat je net zei over die knuppel kan wel te laat zijn ,maar de polis van deze tijden meestal broekie ;D,misschien niet altijd nee toch wel altijd te laat :.tja dis eng dat je in deze tijden alles kan kopen hier in NL ,maar
    zegt leen zo granaat op het gebouw van de belasting zal niet gek zijn ;Dmaar wel in het week end hoor dan is niemand aan het werk zo ben ik ook weer . :

maken je niet bos over Marmietje :P dan help je zelf hiermee toch ,je mag jou eigen mening over heb ,dis toch zonder dat je zelf ga opfokken
    dis niet zo belangrijk zo moet je denken.ff een paar paracetamol en voorlopen geennnnnnnn feestje dan ga het beter met je zal je zien .Groetjes van verplegster Ocanne. ;D

Peet
    Guest

Standaard

Hallo dan weer Leen.

Dus je hebt er nog steeds last van? Da,s nie zo mooi dan. Hopenlijk heb je het voor voorlopig dan ff gehad.Ik kan wel tegen je zeggen van, ik heb je gewaarschuwt, maar jij bent toch al een grote jongen.(Letterlijk en figuurlijk) ;D

En anders ga je nog zeggen dat ik op M.... lijk die zich overal mee bemoeid. Doe ik nie hoor! Maar ik vind het wel sneu voor je want ja, zoals je zegt, het kost je alleen maar geld als je niet kan werken en je uitgaven gaan wel door. Ja, als je bij een baas werkt heb je dat niet maar ja, jij hebt wel alle vrijheid al moet je dan ook hard werken. En eigen baas zijn is toch ook wel fijn.

Leen, heb je ook nog ff op die andere anabolen gekeken? Je kan er kleine ballen van krijgen en minder zin in sex. :P Moet je wel mee uitkijken dan? ;D ;D Anders moeten we weer een probleem oplossen met de musketiers. Maar gelukkig hebben we nog een dokteres hier op het forum, dus die helpt je dan ook wel weer! Dokter Marmietje zo noemt Ocanne haar! ;D ;D

Ik kreeg daarnet nog een reclame van Holliday Inn in Leiden met aanbiedingen. Ik zei tegen mien man, nou dat kunt we best wel weer es doen en dan ga ik mooi ff naar Leen z,n bloemenwinkel. Dus wie weet? ;D : Als je tenminste niet weer met zo,n koppijn in huis zit? Je ziet mij al aankomen?

Nu Leen, ik ga ook nog ff aan Ocanne mailen en ik lees wel weer dan. Doe kallum an en hou je haaks hè?
    Groeten van Peet-An. èèn van je weet wel?

Peet
    Guest

Standaard

Bonsoir zuster Ocanne ;D

Hier ben ik dan ook weer ff. Ik was blij weer te lezen van jullie. Ja hè Ocanne, die Leen heb wel weer wat meegemaakt hè? Is het dan ook zo erg waar jij woont dat je een knuppel in je auto hebt liggen? Ik denk ook wel dat het in de randstad erger is dan hier maar hier kunnen ze ook wel wat van hoor!

Wat ik soms niet begrijp is dat na het weekend hier in onze wijk er altijd wel een paar bushokjes gesneuveld zijn of verkeersborden hier in de vijver liggen? Dan denk ik van, wie doet nou zoiets? Hoe kom je op het idee? Da,s misschien dan niet zo erg als wat Leen zegt, maar ik kan er soms met de kop niet bij!

Regelmatig overvallen op juweliers en benzinestations dat is hier ook vaak aan de orde hoor! Maar zoals ik het al eens eerder zei van toen wij dat weekend in Rotterdam waren. Nou, dan kijk ik echt mij ogen uit hoor! Jullie zijn dat denk ik al wel gewent? Maar ik ben niet bang voor ze hoor! Echt niet! Ik schop ze zo voor hun kinderbijslag! ;D Maar gelukkig is me dat nog nooit overkomen en dan weet je ook niet wat je doet, denk ik.

En Ocanne, ben je nog steeds zo druk? En heb je al ideen over of je nog naar de zon gaat? Ook nog niks van huizen hier gehoord? Nu ik ben benieuwd naar je plannen? Maar wel blijven mailen hè? Je hebt toch een laptop. En anders kan je altijd nog in Spanje op de kabel gaan! ;D 8) 8) Nu ik hoop ook weer gauw wat van jou te lezen. Ik ben blij dat we vandaag weer alledrie op de sjet waren.
    Groetjes ook weer van Peet-An

leen
    Guest

Standaard

hoi musketier peet an jij had het met anne over rotterdam maar hier is het echt ook zo aan het worden bushokjes bij de regelmaat hier bij een brug waar die zout en zo in bewaart word regelmatig in de fik gestoken echt zot om over te praten zinloos maar het gebeurt en ik ik denk over die anab denk ik dat die persoon echt hele agresiefe anab heb gebruikt omdat ik toen met die deca kuur geen last had van seks vermindering wel werd ik prikkelbaarder erg dat wel kon weinig gebeuren of ik werd kwaad dat staat bekend van anab maar ik weet niet wat dat persoon geslikt hebt en hoe lang en als je naar hollyday in bent moet je maar eens langs lopen en ocanne marmietje is dat een spelfout of een nw naam voor onze vriendin wel geinig jij praat leuk met dat franse accent ik probeer een voorstelling te maken hoe julli eruit zien je zet een bepaalt beeld bij die berichte gek he dat doe je toch onbewust ,maar ocanne jij hebt ook gelijk dat je die troep nooit hebt genomen ook peet was er geen voorstander van nu het niet gezelig meer was is ga ik er steeds meer over denk om het te laten wat het is deze ellende is die paar uur niet waard marmietje wel geinig had het zelf niet eens door maar peet kwam ermee maar ga weer eens voor de tv hange gr musketiertjes gr leen

Peet
    Guest

Standaard

;D Nee joh Leen!

Die naam had Ocanne bedacht hoor! Ikke niet! Ja, je hebt gelijk. Ik heb dat ook zo van wie en hoe zijn jullie eigenlijk? Ik maak me eigen daar ook wel eens een voorstelling van! Nu, wie weet sta ik echt zo een keer voor je neus! Lachuhhhhhhh ;D Dus jij gaat nu ff voor de tv hangen? Dan ga ik nog ff wat mailtjes versturen en nog ff wat surfen op het net en als ik je niet meer spreek, dan een heel fijn weekend.Groetjuuuuuuuuuuus Peet-An :

Peet
    Guest

Standaard

;D Nou Leen, wat zie ik net op het journaal? Je kan met de lightrail voor de deur van de winkels in Leiden uitstappen. Here we come!!!!!!!!! Greetzzzzzzzz Peet-An. ;D

leen
    Guest

Standaard

nee peet dat begreep ik wel dat het ocanne was maar ik weet nooit of ze nu spelfout maakte met marmietje of dat ze een geintje maakt leuk dat accent ik denk dat ze praat gelijk aan hoe ze schrijft denk jij ook niet peet gek eigelijk we zitten al een tydje te praten het lijkt of we elkaar al jaren kenne en we hebbe elkaar nooit gezien maar misschien is dat wel het leuke ervan maar toch ben je nieuwgierig gek maar waar raar idee dat er iemand reageert op wat je zegt anoniem achter zn pc of toch niet meer zo anoniem als in het begin we weten nu best veel van elkaar raar eigelijk mensen met totaal verschillende levens en ideeen mijn comp staat in de kamer en staat dag en nacht aan online heet dat geloof ik en ik kijk toch regelmatig effe ook als ik onderuit hang op de bank maar ja voor jou ook een super weekend en voor je man en ook natuurlyk ocanne sssssssssssuper weekend gr leen

Pagina 5 van 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Oxazepam, en de gevolgen...
    By meneereddie in forum Algemeen
    Reacties: 12
    Laatste Post: 09-01-15, 17:02
  2. Gevolgen van een narcose
    By Detlef Kroeze in forum Algemene vragen over zorginstellingen
    Reacties: 15
    Laatste Post: 10-07-14, 16:00
  3. XTC gebruik-wat zijn de gevolgen?
    By in forum Algemeen