Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergeven resultaten 401 tot 434 van 434

Onderwerp: XTC gebruik-wat zijn de gevolgen?

Peet_An
    Guest

Standaard

Hallo Leen

Nou nou, zou wou ik het niet zeggen, maar het is wel zo! Ja, het is toch zo? Als je er niks aan vind, moet je het gewoon niet lezen. Ik lees ook niet alles hoor wat hier op staat.

Hè maar leuk weer dat Ocanne er weer bij is hè? Jeetje, wat was dat lang geleden! Ja, die gaat maar lekker zwemmen en wij maar werken hè? Hihihi. Nouja, het is haar gegunt.

En ik ben eerlijk gezegd ook wel weer blij, dat het hier niet meer zo heet is. Dit is beter zo .

Nu ik ga weer van jullie horen hè? En die andere gasten, de mazzel .
    Groetjes van Peet_An.

Guest
    Guest

Standaard

Originally posted by Peet_An@19-08-2003, 18:21:22
    Hallo Leen

Nou nou, zou wou ik het niet zeggen, maar het is wel zo! Ja, het is toch zo? Als je er niks aan vind, moet je het gewoon niet lezen. Ik lees ook niet alles hoor wat hier op staat.

Hè maar leuk weer dat Ocanne er weer bij is hè? Jeetje, wat was dat lang geleden! Ja, die gaat maar lekker zwemmen en wij maar werken hè? Hihihi. Nouja, het is haar gegunt.

En ik ben eerlijk gezegd ook wel weer blij, dat het hier niet meer zo heet is. Dit is beter zo .

Nu ik ga weer van jullie horen hè? En die andere gasten, de mazzel .
    Groetjes van Peet_An.
    hoi peet an

tja wat een figuur zeg maar ja die heb je ook op deze wereld meer dan me lief is

maar ik vraag me af hoe ze dat betaald ik zou toch geen maanden weg kennen op vakans weet je kost zat die vakans naar griek koste me zat nu ben ik aan het sparen om naar thai te kennen met jan feb moet effe kijken

maar geld vliegt uit mn handen met dat huisje weet je

en ik vind ook gewoon door kijken als je het niks vind voor hun gaat het nergens over dat geloof ik graag maar wij zitten zolang al te praten begon over ***** maar daar ben ik mee gestopt en ocanne met der vriend die gebruikte en toen ging het contackt verder en

wat betreft die brand daT was inderdaat in dezelfde straat in het midden van mijn straat was in de brand in een kledingzaak de eigenaar schijnt ruzie gehad te hebben met een paar marrokaane daar en toen schijnd die marrokaan gezegt te hebben jij komt wel en s avonds is er een fles benzine gegooit en toen brand ondstaan gister zijn er 20 ramen bij diverse winkels ingegooit bij mij niet gelukkig

rare wereld harde wereld

maar jullie hebben toch een aparte e meal of zo hoe doe je dat dan lijkt me beter kan ik rechtstreeks praten met julli zonder zulke kneuzen zoals die laatste

scheelt een hoop ergenis occane was iets met ocanne @hotmeal of zoiets

hoor het wel hoe en wat

groetjes leen en blijven chillen he

OC
    Guest

Standaard

Originally posted by Guest+19-08-2003, 15:44:07--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Guest @ 19-08-2003, 15:44:07)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--OC@19-08-2003, 11:45:16
    hahahahahaha die peet toch ;=0)))......sorry maar ik moest ff............heuhhhh kijk ff je mail ok groetje van hoooooosean hihi............
    hoi occanne heb je paar miljoen gewonnen of zo lekker tydje ibiza haal ons effe op dan hoe ken je dat betalen dan ik wil ook wel effe in het zwembad beter als werken

je zit toch al een tydje daar feeste kost zat hoe en wat doe je daar dan

gr een musketier [/b][/quote]
    hello best gast of welk musketer ben je ............die alles wil wetten .maar ik wil je dat wel vertel ik wonnen niet meer in Nl,en heb ik heb geen een maar twee zwembad en geen stress nu weet je genoeg ;-)))))))))))))

Gast: ocanne
    Guest

Standaard

hello peet-an en leen

dis weer festje hiero op die forum maar ja ik wou jullie ff de groeten doen en ff een berichten of beter aantwoorden op die een gast was wat vergeten hij vroeg wat ik hier dee nou niets lekker niets erg he hihi............ doeiiiiiiiiii ocanne

Guest
    Guest

Standaard

Originally posted by OC+19-08-2003, 20:59:16--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (OC @ 19-08-2003, 20:59:16)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
    Originally posted by [email protected], 15:44:07
    <!--QuoteBegin--OC
    @19-08-2003, 11:45:16
    hahahahahaha die peet toch ;=0)))......sorry maar ik moest ff............heuhhhh kijk ff je mail ok groetje van hoooooosean hihi............

hoi occanne heb je paar miljoen gewonnen of zo lekker tydje ibiza haal ons effe op dan hoe ken je dat betalen dan ik wil ook wel effe in het zwembad beter als werken

je zit toch al een tydje daar feeste kost zat hoe en wat doe je daar dan

gr een musketier
    hello best gast of welk musketer ben je ............die alles wil wetten .maar ik wil je dat wel vertel ik wonnen niet meer in Nl,en heb ik heb geen een maar twee zwembad en geen stress nu weet je genoeg ;-))))))))))))) [/b][/quote]
    tja nu weet ik nog niks maar laat maar je wil het niet kwijt

veel succes daar en hoor het wel weer

gr leen

Guest
    Guest

Standaard

Originally posted by Gast: ocanne@19-08-2003, 21:08:48
    hello peet-an en leen

dis weer festje hiero op die forum maar ja ik wou jullie ff de groeten doen en ff een berichten of beter aantwoorden op die een gast was wat vergeten hij vroeg wat ik hier dee nou niets lekker niets erg he hihi............ doeiiiiiiiiii ocanne
    hoi peet

is dat ocanne wel vind haar raar overkomen volgens mij zit er iemand haar na te doen en is zij het helemaal ze vraagt welke musketier wie dat was raar denk dat ze dat wel zou moeten weten

maar ja lekker boeiend

hoor je wel peet an

gr leen

Peet_An
    Guest

Standaard

Hoi Leen.
    Die berichten zijn wel van Ocanne hoor. Die heeft het gewoon heel erg naar haar zin op Ibiza. Ja, en de rest weet ik ook niet. Zou ze aan jou kunnen vertellen maarja? Ze geniet er in ieder geval wel van en gelijk heeft ze&#33; Lekker 2 zwembaden&#33; Toe maar&#33; Heerlijk toch?

En Ocanne, jou heb ik persoonlijk al een e-mail terug gestuurd op je adres die ik van jou mail had. Hoop dat je daar ook nog eens op wilt reageren. En als niet, dan ook okè&#33; Bonne nuit&#33;

Groetjes en nog een fijne avond beide. P. A van de musk. B)

Guest
    Guest

Standaard

Originally posted by Guest+19-08-2003, 21:16:09--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Guest @ 19-08-2003, 21:16:09)</td></tr><tr><td id='QUOTE'> <!--QuoteBegin--Gast: ocanne@19-08-2003, 21:08:48
    hello peet-an en leen

hoi peet

is dat ocanne wel vind haar raar overkomen volgens mij zit er iemand haar na te doen en is zij het helemaal ze vraagt welke musketier wie dat was raar denk dat ze dat wel zou moeten weten

maar ja lekker boeiend

hoor je wel peet an

gr leen [/b][/quote]
    hello leen B)

nee hoor ik ben het echt allen dacht ik dat een vremde gast hier was dus zo doen en over die musketier weet ik nog wel die nam heb ik toen vertel maar je zei het al
    lekker boeiend ;-)))

hoi hoi peet
    heb ik die mail al gehad merci hoor je morgen wel denk dat je nu al na bed ben toch ;-)))
    groetjes van ocanne :P

Fan
    Guest

Standaard

Originally posted by Guest+19-08-2003, 15:49:27--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Guest @ 19-08-2003, 15:49:27)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
    Originally posted by [email protected], 23:33:44
    <!--QuoteBegin--Peet_An
    @17-08-2003, 15:20:26
    Hallo dan weer Leen.

Hier weer ff een mailtje van mij. Nou gelukkig is het niet meer zo warm hè? Pfff, vond het maar niks hoor&#33; Het is nu tenminste ook beter weer voor je toko en voor het opknappen van je buitenhuis. Want met die hitte schiet dat ook niet op denk ik. Nou, en als alles dan klaar is Leen, kun jij en je gezin lekker ervan genieten toch?

Heb jij trouwens ook last gehad van die brand bij de winkels in de binnenstad van Leiden? Ik hoop het toch niet voor je hoor&#33;

En hoe gaat het verder met je? Nog steeds clean wat betreft die troepzooi? Zal wel hè? En laat het maar zo hoor Leen. Je ziet wel, het kan ook zonder.

En wat je nog vertelde over die boot van je. Ik had het gister nog op tv gezien dat het steeds drukker word, ook op het water. Hier en daar moet je filevaren. Nou, daar ben je dan lekker mee&#33; Nee Leen, dan kan je beter in je buitenhuisje verblijven. Leer je vaak nog andere mensen kennen enzo.

En je hebt ook gelijk hoor. Het geld kan je toch niet meenemen, en de kinderen komen nu ook niks tekort en als we de pijp uitgaan, hebben ze ook nog genoeg. Ik geniet er ook nu zelf zoveel mogelijk van.

Nu, voor de rest heb ik niet zoveel te vertellen. Hier gaat alles z,n gangetje. Heb ook niks geen nieuwe dingen gekocht ofzo de laatste week. Dus als je weer eens zin en tijd hebt schrijf je maar weer eens hier op het forum.

Wat een saai forum trouwens nu hè? Echt niks meer te beleven&#33; Jeetje, wat was het toen toch leuk en ook wel interressant hè? Niet alleen met ons toen, maar toen hadden anderen ook nog weleens wat te klagen of te vertellen . Maar nu? Pff saaiiiiiiiiii zeg&#33; Maargoed, het zal wel goed met iedereen gaan&#33; Of niet natuurlijk&#33; Hihihi.

Groetjes weer van Peet_An. Tjo hè&#33; *

Mijn hemel wat een geteut zeg, daar is deze site toch zeker niet voor bedoeld? Ga lekker ff ergens anders lopen teuten zeg. Het niveau van een tuinhekje hier, een hersencel op halve kracht. Als je wat nuttigs te melden hebt dan graag,maar niet dit persoonlijke gezeik waar niemand op zit te wachten. Heel saai voor jou misschien maar spanning moet je elders zoeken.

PFFFFFFFFFF
    he lamlul
    weet je word er teminste nog wat gezegt op dit forem en als je er niet tegen ken gewoon optieven

bijdehande gelul van je meestal een mannetje van niks zelf niks te melde alleen maar negatief geouwehoer

afz leen [/b][/quote]
    Dag meneer Leen, of zal ik zeggen meneer Lamlul?

Ik maak graag zelf uit wat ik doe eikel&#33; En voor jouw dreigende taal ben ik niet bang, MINKUKEL&#33;&#33; Wat dat ben je een suflul&#33;

Guest
    Guest

Standaard

Originally posted by Fan+20-08-2003, 11:53:48--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Fan @ 20-08-2003, 11:53:48)</td></tr><tr><td id='QUOTE'>
    Originally posted by [email protected], 15:49:27
    Originally posted by [email protected], 23:33:44
    <!--QuoteBegin--Peet_An
    @17-08-2003, 15:20:26
    Hallo dan weer Leen.

Hier weer ff een mailtje van mij. Nou gelukkig is het niet meer zo warm hè? Pfff, vond het maar niks hoor&#33; Het is nu tenminste ook beter weer voor je toko en voor het opknappen van je buitenhuis. Want met die hitte schiet dat ook niet op denk ik. Nou, en als alles dan klaar is Leen, kun jij en je gezin lekker ervan genieten toch?

Heb jij trouwens ook last gehad van die brand bij de winkels in de binnenstad van Leiden? Ik hoop het toch niet voor je hoor&#33;

En hoe gaat het verder met je? Nog steeds clean wat betreft die troepzooi? Zal wel hè? En laat het maar zo hoor Leen. Je ziet wel, het kan ook zonder.

En wat je nog vertelde over die boot van je. Ik had het gister nog op tv gezien dat het steeds drukker word, ook op het water. Hier en daar moet je filevaren. Nou, daar ben je dan lekker mee&#33; Nee Leen, dan kan je beter in je buitenhuisje verblijven. Leer je vaak nog andere mensen kennen enzo.

En je hebt ook gelijk hoor. Het geld kan je toch niet meenemen, en de kinderen komen nu ook niks tekort en als we de pijp uitgaan, hebben ze ook nog genoeg. Ik geniet er ook nu zelf zoveel mogelijk van.

Nu, voor de rest heb ik niet zoveel te vertellen. Hier gaat alles z,n gangetje. Heb ook niks geen nieuwe dingen gekocht ofzo de laatste week. Dus als je weer eens zin en tijd hebt schrijf je maar weer eens hier op het forum.

Wat een saai forum trouwens nu hè? Echt niks meer te beleven&#33; Jeetje, wat was het toen toch leuk en ook wel interressant hè? Niet alleen met ons toen, maar toen hadden anderen ook nog weleens wat te klagen of te vertellen . Maar nu? Pff saaiiiiiiiiii zeg&#33; Maargoed, het zal wel goed met iedereen gaan&#33; Of niet natuurlijk&#33; Hihihi.

Groetjes weer van Peet_An. Tjo hè&#33; *

Mijn hemel wat een geteut zeg, daar is deze site toch zeker niet voor bedoeld? Ga lekker ff ergens anders lopen teuten zeg. Het niveau van een tuinhekje hier, een hersencel op halve kracht. Als je wat nuttigs te melden hebt dan graag,maar niet dit persoonlijke gezeik waar niemand op zit te wachten. Heel saai voor jou misschien maar spanning moet je elders zoeken.

PFFFFFFFFFF

he lamlul
    weet je word er teminste nog wat gezegt op dit forem en als je er niet tegen ken gewoon optieven

bijdehande gelul van je meestal een mannetje van niks zelf niks te melde alleen maar negatief geouwehoer

afz leen
    Dag meneer Leen, of zal ik zeggen meneer Lamlul?

Ik maak graag zelf uit wat ik doe eikel&#33; En voor jouw dreigende taal ben ik niet bang, MINKUKEL&#33;&#33; Wat dat ben je een suflul&#33; [/b][/quote]
    zo achter je comp kan je alles zeggen schijthol ga hier niet verder op in
    sufkut

Guest
    Guest

Standaard

Originally posted by Peet_An@19-08-2003, 21:35:11
    Hoi Leen.
    Die berichten zijn wel van Ocanne hoor. Die heeft het gewoon heel erg naar haar zin op Ibiza. Ja, en de rest weet ik ook niet. Zou ze aan jou kunnen vertellen maarja? Ze geniet er in ieder geval wel van en gelijk heeft ze&#33; Lekker 2 zwembaden&#33; Toe maar&#33; Heerlijk toch?

En Ocanne, jou heb ik persoonlijk al een e-mail terug gestuurd op je adres die ik van jou mail had. Hoop dat je daar ook nog eens op wilt reageren. En als niet, dan ook okè&#33; Bonne nuit&#33;

Groetjes en nog een fijne avond beide. P. A van de musk. B)
    hoi peet an

toch ocanne dan nou ja mens kan zich vergissen lekker ibiza valt niet tegen maar ja ik ga verlopig een tijdje van de comp af ga een tijdje in mn huisje zitten kan ik af en toe wat doen daar en ben bezich met een over name winkel in leidsendam ik ben er nog aan het praten over de overname kosten misschien kom ik er uit proberen waard leuke winkel

groet jes musketier

Peet_An
    Guest

Standaard

Nou Leen, da,s nog eens een goed bericht over die overname. Ik hoop dat het je lukt. Da,s weer mooi zaken doen, of niet dan?

En gelijk heb je dat je nu beter bij je huisje blijft. Kan je er wat meer tijd aan besteden dan hier alleen maar op die stomme computer te zitten. Had je trouwens hierboven ergens gelezen, dat we fans hebben. Nou ja? Worden we toch nog eens wereld beroemd in Leiden en omstreken&#33;

Nu Leen, als je wel weer thuis bent en je gaat weer achter de pc, moet je maar ff de berichten hier in de gaten houden. Maar besteedt nu maar eerst je aandacht aan het huisje. Anders komt ie nooit klaar&#33; Ga wel weer eens van je lezen dan&#33; De groeten en hou je haaks.

B) Peet_An.

Sjon
    Guest

Standaard

A: Leer eens normaal Nederlands. Je kunt werkelijk geen 2 zinnen lezen zonder te struikelen over de taalfouten.

B: Leer te relativeren. Je kunt er een 100% gezonde levensstijl op na houden en toch op je 30e komen te overlijden. Mijn visie: heb lol, maar denk na.

ANONIEM MEISJE
    Guest

Standaard

Ik heb net zelf een bericht geplaatst op deze site, en zag toevallig deze onderwerp. Ik moet eerlijk bekennen dat ik veel ervaring heb met het onderwerp *****, ik zelf weet precies wat ik wel of niet moet gebruiken en hoeveel. Omdat ik namelijk vroeger en nu nog steeds veel aanwezig ben in de "house-scene" en dat soort zaken.
    XTC is eigenlijk een erg heftige drug, het kan opeens omslaan en hele rare dingen met je doen. Ik heb het gelukkig niet zelf meegemaakt, maar heb wel dit om me heen gezien. Ikzelf gebruik MDMA, dat is net zoiets als XTC, alleen het werkt minder snel, en het is minder heftig, maar je krijgt wel zo ongeveer hetzelfde gevoel als bij het gebruik van XTC. Alleen....bij XTC ga je onwijs lopen knarsetanden, en heel raar kijken, bij MDMA ben je gewoon lekker vrolijk en los, net alsof je aangeschoten bent. Het enigste verschil met aangeschoten is dat je uren kan doorgaan met dansen. Een nadeel: je moet het inderdaad niet thuis doen, tenzij je een feestje heb of zo, want je kan dan echt geen moment meer stil zitten. Ikzelf heb daar toch geen problemen mee, want ik ben toch iedere weekend ergens op een party te vinden.
    Maar goed, als je een beetje "veilig" ***** wilt gebruiken, dan moet je MDMA gebruiken. Nou, oke, ***** zijn nooit veilig, maar als je de schadelijkheid wilt "beperken", zou ik toch maar MDMA nemen.

Gast: Ojd
    Guest

Standaard

[FONT=Arial] Hoi wat is hier stil zegt denk dat al die mensen gezond leven nu maar deze topic is veel gelezen :P

Peet_An
    Guest

Standaard

Na een hele lange tijd, kom ik hier ook weer eens even kijken en vraag me eigenlijk ook af, waar is iedereen? Gaat het zò goed nu met jullie?

Gr. Peet_An

Gast: Ocanne
    Guest

Standaard

Helloooo met mijn ga erg goed en met u ..........zo u ben hier nog steeds B)

Peet_An
    Guest

Standaard

Nee maar, kijk eens aan&#33; Ocanne is er in ieder geval weer. Goed zeg, dat het goed met je gaat. Hier ook hoor&#33; Nog altijd op Ibiza? Jeetje, dat is een tijd geleden hè Ocanne?

Kom echt heel toevallig vandaag weer eens op deze site en zag dat er iemand de topic omhoog had gehaald en ik moest gelijk aan jou denken. Nu, ik hoop dat je weer eens wat van je laat weten.

Groetjes Peet_An

Guest

Standaard

Hello Peet dis zeker een tijd geleden he ppffffffffff............ heb vandag weer gekijk hier en zag dat erg stil was dus dacht ik ff toch een bericht mischien kom leen nog ff langs nee ben nu weer in het land hihi...... je was net ook online dus je zie dit groetjes en au revoir h34r:

Peet_An
    Guest

Standaard

O zo ja. Ja, wie weet komt Leen ook nog eens weer langs?

Wij zijn vannacht terug gekomen van vakantie in Salou. Hè maar, hardstikke leuk je weer eens gesproken te hebben. Echt waar&#33; En ja, au revoir dan maar en bonne nuit.

Peet_An

Guest

Standaard

ff nog kijk hier
    en zag je bericht zo zo je ben nog later op peet_An ...maar ja je ben net terug van spanje zeker mooie weer daar ..ik ook ben net terug nou ja nu 2 week maar niet na spanje hoor veel verder weg en het wat Super B) .en vond ook leuk dat je hier ff was nu al vast de groetjes van mijn en tot ziens....hee we zit weer bowen de top :P OC au revoir

Peet_An
    Guest

Standaard

Hallo Ocanne en Leen.

Ik zat zomaar ff wat te zoeken en opeens kwam ik weer hier terecht. Ik wil iedereen en in het bijzonder, jullie nog een heel goed nieuwjaar wensen en hoop dat het intussen goed met jullie gaat.

Mochten jullie dit lezen, dan de hartelijke groeten van Peet_ An

smartman
    Guest

Standaard Re: *****

Mensen Mensen toch ***** is niet de antwoord voor al u dagelijkse saaiheid neem een hobby bijvoorbeeld naar de bios cafe uit eten of achter je pc een homepage proberen te bouwe of nog beter lees de bijbel
    ik heb al vanaf school geleerd DRUG IS SLECHT maakt je lichaam kapot enof je leven,hmm dus je wilt je goed voelen he? neem een vriend/din en maak liefde.
    Doe iets goed in de maatschappeij bijvoorbeeld aardig tegen je buurman wezen of oudere mensen helpen met iets!! positief denken.
    drank is ook niet de oplossing,oh ja wat staat er telkens met kleine blokletters onder het beeld scherm van een alcoholische reklame DRINK MET MATE

PS: ***** tast je brein aan en je lichaam functies & delen en word omkeerbaar dus te laat is te laat

Smartman
    Guest

Mensen Mensen toch ***** is niet de antwoord voor al u dagelijkse saaiheid neem een hobby bijvoorbeeld naar de bios cafe uit eten of achter je pc een homepage proberen te bouwe of nog beter lees de bijbel
    ik heb al vanaf school geleerd DRUG IS SLECHT maakt je lichaam kapot enof je leven,hmm dus je wilt je goed voelen he? neem een vriend/din en maak liefde.
    Doe iets goed in de maatschappeij bijvoorbeeld aardig tegen je buurman wezen of oudere mensen helpen met iets!! positief denken.
    drank is ook niet de oplossing,oh ja wat staat er telkens met kleine blokletters onder het beeld scherm van een alcoholische reklame DRINK MET MATE

PS: ***** tast je brein aan en je lichaam functies & delen en word omkeerbaar dus te laat is te laat

Edo
    Guest

Citaat Origineel gepost door Smartman
    Mensen Mensen toch ***** is niet de antwoord voor al u dagelijkse saaiheid neem een hobby ...
    Ik heb zelf nog nooit ***** gebruikt, althans, geen party drug en alleen als de docter het naar binnenschoof.

Ik heb ooit gewerkt aan een documantaire over *****. XTC was een onderdeel. Net als alcohol zorgt het voor een uitdrogende werking. Zelfs marahuana heeft dat effect. Er wordt beweerd dat het als een glas wijn werkt. Een joint hoeft ook niet verslavend te zijn, wijn ook niet. Maar de mogelijkheid blijft aanwezig.
    De ex van mijn vriendin stond ermee op en doofde zijn toeter pas als hij weer lag te slapen. Anyway.... Vraag een neuroloog wat XTC doet in je hoofd. En zeker bij regelmatig gebruik.

Zoals 'smartman' al zei, neem een hobby... drink een wijntje op z'n tijd. En als het dan echt moet draai je een lekkere joint, op z'n tijd. Maar doe het niet als gangmaker. Dat ben je namelijk zelf.

sùrykmkoh
    Guest

Standaard Re: Wat zijn de gevolgen van XTC gebruik? antwoord

‘Het laatste onderzoek naar de gevolgen van XTC brengt helaas slecht nieuws. XTC gebruik leidt ertoe dat je hersens vernietigd worden, het tast je geheugen aan, het zorgt ervoor dat je je vaak of altijd depressief voelt, het tast je concentratie vermogen aan. Na 50 pillen treden deze verschijnselen op, ongeacht het tijdsbestek waarin ze geslikt zijn.

Dat zijn de gevolgen!

Standaard Re: Wat zijn de gevolgen van XTC gebruik?

Als ik dit hier allemaal lees dan hoop ik dat mijn kinderen later van al die rotzooi afblijven hoor. Ik ben een moeder van 40 en heb nooit, nooit enige troep als dit gebruikt. Ik rook niet, drink niet, neem geen pillen of wat dan ook, heb een stressvolle job en en al even stressvol huishouden en ik kan mij toch ook ontspannen en mezelf amuseren als ik uitga ZONDER al die troep? Maar ja, ik ben dan ook een moeder die praat met haar kinderen, een hoop andere ouders zouden dit ook beter doen (zonder met de spreekwoordelijke verwijtende vinger te zwaaien) en als je dan toch wil experimenteren dan is dat jullie zaak maar ik kan enkel zeggen "t&#233;" is nooit goed dus doe het asjeblief met mate

Standaard Re: XTC gebruik-wat zijn de gevolgen?

Jullie zijn allemaal kk domme mensen serieus!!! Weet je wat XTC met je lichaam doet???!! Weet je hoe slecht het voor je hart is??!! Ik heb mijn ex verloren omdat ie een overdosis had genomen, hartstilstand gehad. Heb ik veel verdriet van gehad!!! Dus alle mensen die zeggen dat ***** goed zijn, zijn gewoon KK DOM!! Mijn ex dacht ook dat ie wel zijn grenzen kende..... nou NIET DUS!! Dan kun je nog beter roken of blowen. Maar blijf van de pilletjes af!! Er kan vanalles in zitten en als je eenmaal hartkloppingen krijgt dan is het te laat want dan is je hart al beschadigd! De stof die in XTC zit heet MDMA, maar vaak zit er iets anders in waarvan je de bijwerkingen niet weet. Hier ff een paar gevolgen van XTC hopelijk ga je nu een beetje nadenken.............

-blijvende hersenbeschadiging
    -nier en leveraandoeningen
    -psychoses (meestal blijvend)
    -hartkloppingen
    -men raakt makkelijk in een (permanente) depressie
    -angstgevoelens
    -stemmingswisselingen
    -hallicunaties (meestal nadat de 2de pil is ingenomen kort na de eerste)

lijkt me niet echt fijn als je zoiets mee zou moeten maken................

En er zijn indd mensen die niks voelen of die denken dat je lichaam er wel tegen kan. Maar geloof me dat kan het niet!! Het is echt niet gezond voor je!! Je lichaam kan het mss een ijdje uithouden maar er komt een moment dat het uitgeput is.. en dan begint het pas..........

--------------------------------------------------------------------------------

wat is dit kansloos zeg. als iemand zijn mening erop zet is dit normaal en je mag gerust zeggen dat het vervelend is als iemand steeds alleen de y schrijft want dat is ook super irritant.
    ga niet lopen doen alsof ***** stoer zijn want het maakt je leven kapot

dankje en ik ben een kind

angelesjuh je hebt gelijk maar je hoeft niet met kk te spotten want dat is ook zielig

Premium ++ Account
    Dagboek berichten
    12

Dag Zielig,
    ik ben ook een kind. Is Zielig soms zielig? trouwens ik vind zielig een akelig woord.
    Ik hoop als kind zijnde, dat jij, zielig; gaat vertellen wat je bedoeld?
    Geniet van het leven, het is later dan je denkt!

Dag gossie,,

ik lach me dubbel het emailtje dat ik stuurde dat dit zielig was was voor het eerste gesprek dat ik las op de eerste pagina ze deden gemeen tegen elkaar daarom zielig

toen ik verder keek bleek dat er nog hele verhalen volgde. niet goed gelezen dus.

ik geniet ook zeker van mijn leven dus wat heeft er mee te maken?

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Een voormalig vriendin had zonder dat ik het wist een XTC pil gebruikt voordat we ergens hadden afgesproken om uit te gaan. Ze werd bleek en ik vroeg haar of ze frisse lucht of water nodig had, maar dat had ze niet, desondanks heb ik haar tegen haar zin mee naar buiten getild, bijna buiten gekomen zakte ze in, had ze een hartstilstand en hebben ze haar behandelt en daarna 24 uur gemonitort in het ziekenhuis. Helaas heeft ze er geen lessen uit getrokken...

Een ieder moet natuurlijk zelf bepalen wat hij/zij wel of niet doet, maar het kan meer kapot maken dan je lief is...
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789

Soortgelijke onderwerpen

1. Oxazepam, en de gevolgen...
    By meneereddie in forum Algemeen
    Reacties: 12
    Laatste Post: 09-01-15, 17:02
  2. Gevolgen van een narcose
    By Detlef Kroeze in forum Algemene vragen over zorginstellingen
    Reacties: 15
    Laatste Post: 10-07-14, 16:00
  3. XTC gebruik-wat zijn de gevolgen?
    By in forum Algemeen