Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 50 van 93

Onderwerp: Laxeerpillen

Standaard

Kan iemand mij meer vertellen over de werking van laxeerpillen en de schadelijke gevolgen hiervan. Ik gebruik al enige tijd laxeerpillen en wil er eigenlijk aan de ene kant van af maar aan de andere kant ben ik veel te bang om te dik te worden. Ik ben er niet van overtuigd dat deze pillen schadelijk voor mijn lijf zijn en blijf ze dus slikken :-[
    Ik wil het niet maar kan ook niet anders............wie kan mij overtuigen om ermee te stoppen??????
    Annie

Dorien
    Guest

Standaard Re: Laxeerpillen

he, een vriendin van me gebruikt laxeerpillen, eet weinig en sport heel erg veel. ik praat veel met haar en probeer haar ervan te overtuigen dat ze moet stoppen met die pillen! Maar zelf weet ik eigenlijk ook niet hoe gevaarlijk die dingen zijn..weet iemand van jullie een goede site waar de gevaren van die pillen opstaan? of kan iemand mij dat vertellen?...gr. Dorien

Dorien
    Guest

Trouwens, mijn mailadres is [email protected], zou je daar je reactie, als je die wil geven, heen willen sturen??

Sarah
    Guest

Citaat Origineel gepost door Annie1967
    Kan iemand mij meer vertellen over de werking van laxeerpillen en de schadelijke gevolgen hiervan. Ik gebruik al enige tijd laxeerpillen en wil er eigenlijk aan de ene kant van af maar aan de andere kant ben ik veel te bang om te dik te worden. Ik ben er niet van overtuigd dat deze pillen schadelijk voor mijn lijf zijn en blijf ze dus slikken :-[
    Ik wil het niet maar kan ook niet anders............wie kan mij overtuigen om ermee te stoppen??????
    Annie

Ik heb misschien een beetje een stomme vraag maar hoe kan je aan laxeerpillen komen???? ik heb overgewicht en voel me daardoor heel erg stom dus ik wil t graag weten..

ik wil ook graag weten waar je ze kan kopen ook bij de kruidvat op treklpeister??

Red face Re: Laxeerpillen

Citaat Origineel gepost door channie
    ik wil ook graag weten waar je ze kan kopen ook bij de kruidvat op treklpeister??
    ik heb ze vandaag ook voor het eerst gekocht
    je kan ze gewoon by kruidvat halen eigenmerk is 1,65
    ik ga ze vandaag vooor het eerst slikken
    hoop dat ik na paar keer slikken dunner ben

ben ik te dikje ?
    Guest

ik heb juist 12 druppeltjes laxeermiddel ingenomen ? val ik daar al van af of nog ni?

ben ik te dikje ?
    Guest

dik olifantje ? ik wil graag iets vrage ?
    weet je ma of pa dat da ja die pille neemt ?
    en val je er snel van af ? ik wil namelijk ook een 4 of 5 kilo afvalle!
    ik heb 12 drupples genome is dat genoeg nee zeker ?

mOuS
    Guest

hOii.. Ik ben pas 12 en ik wil graag laxeerpillen gaan slikken. Maar ik weet niet of je ze al kunt krijgen als je pas 12 bent. Weet iemand vanaf hoe oud je ze kunt krijgen? Alvast bedankt..!!

Aida
    Guest

Citaat Origineel gepost door Dorien
    he, een vriendin van me gebruikt laxeerpillen, eet weinig en sport heel erg veel. ik praat veel met haar en probeer haar ervan te overtuigen dat ze moet stoppen met die pillen! Maar zelf weet ik eigenlijk ook niet hoe gevaarlijk die dingen zijn..weet iemand van jullie een goede site waar de gevaren van die pillen opstaan? of kan iemand mij dat vertellen?...gr. Dorien
    maar val je vee af van deze pillen ?

Annelies
    Guest

Annie
    Ik ben ook al 8jaar verslaafd aan laxeermiddelen. Ben ook bang om ermee te stoppen. Ben bang dat mn darmen verziekt zijn en ben ook bang dat mijn buik dik wordt als ik stop met die pillen (omdat ik dan niet naar de wc kan gaan...)
    Ik durf (nog) niet naar de dokter...schaam me ervoor. Heb het pas mijn vriend verteld en die wilt graag dat ik er wat aan doe. Hij is wel bang voor de gevolgen (ik ben ook nog niet zo overtuigd van de gevolgen....). Maar ik weet dus niet hoe ik hiermee moet stoppen/afbouwen...
    Heeft er iemand ervaring mee?

Annie
    Als je bang bent om t dik te worden waarom volg je dan geen gezondheisprogramma . Dat programma zorgt ervoor dat je lichaam in balans komt en dat alles op een natuurlijke wijze. Afslankpillen is slecht. Je darmen wordenlui met alle gevolgen van dien.Er besatta namelijk een prgrammam wat er voor zorgt dat je op natuurlike wijze je overtollig kilo's kwijtraakt en dat je je behaalde straafgewicht behoudt.
    Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
    gr. Nelleke

hey.... ik ga ook laxeerpillen gebruiken ik denk niet dat je eraan dood gaat ofzo... of heeft het hele erge gevolgen en is hier iemand die er ervaring mee heeft en hoeveel val je ong. af als je laxeerpillen inneemt?? xje moi

Ruby
    Guest

hey =)
    Ik ben een meisje van 15 en lijdt ongeveer sinds een jaar aan een eetstoornis, ik ben afgevallen door weinig eten en veel beweging, ik heb nog nooit laxeerpillen gebruikt maar ben best benieuwd naar de werking ervan, maar ff een vraagje aan jullie allremaal; krijgen jullie nooit reacties van de verkoper als je zegt: een pakje laxeerpillen aub, dat staat tog raar dan weten ze tog meteen dat je een eetstoornis hebt! ik vind wel dat jullie erg makkelijk over laxeerpillen doen, jullie doen net of het enigste is wat je hoeft om af te vallen: laxeer pillen slikken, er komt wel wat meer bij kijken or, alleen het slikken van laxeerpillen is niet genoeg! beetje makkelijk allemaal en het is volgens mij ook best gevaarlijk, ik ben best gesgokt door jullie reacties ondanks dat ik zelf een eetprobleem heb. ik heb fases van uithongeren en zo gewoon mogelijk eten, maar nu vind ik mij weer te dik en wil ik weer drastisch afvallen, wat is het beste om te doen? dieetpillen of laxeerpillen?
    xxx Ruby

Rudy,, ik krijg no0iit wat te h0ren.. ik slik vanallez :P
    lax, crhoom GTF, Kelp lecithine 0fzo, vezeltabletten..
    verder drink ik kneippthee.. enne tja ..
    ik pr0beer zo min m0gelijk te eten maar ik vind t z0w m0eilijk
    ik heb zovaak eetbuie..

Ja ik pr0beer t o0k..
    maar hebben jullie tips 0m onder t av0ndeten uit te k0men..? want als ik een dag niet eten in het vo0ruitzicht heb lukt t me beter niet te eten als dat ik sav0nds wel m0et eten..

Gast7
    Guest

Angry Re: Laxeerpillen

ga gvd op een sport kom met je luie reet vd bank man en als je toch wil vrete koop een tros benanas hoezo een slappe zak loop toch niet te zeike vreet dan gewoonm niet dddddddddoooeeeeiii

Gast7 ..! ik weet niet h0eveel jij eet..!
    ik heb t0t nu t0ew een stukje k0mk0mmer gehad.. (wow wat lo0p ik t0ch te vreten :S)
    Verder lo0p ik hard, fiets ik skate ik en als ik weer mag ga ik weer zwemmen :S wow wat n0u met mn luie reet..!
    en in een banaan zit 90 kcals..!
    dan kan ik 1 banaan en een stukje k0mk0mmer per dag eten want dat zit ik alweer 0p de 100...

ik weet niet h0eveel jij eet:
    hoezo een slappe zak loop toch niet te zeike vreet dan gewoonm niet
    pr0beer jij maar is een maand of 2 of 3 niet te eten .. is m0eilijker dan je denkt..!

Maar t gaat nu weer g0ed yeaaah..!
    =XxX=

Anoniem5
    Guest

ik heb ongeveer 70 pillen geslikt, en ik heb er heel veel spijt van! ik heb volgens mij mijn hele darmen verpest! ik durf het verder aan niemand te vertellen, en dat ga ik ook niet doen. maar zou een van jullie mij alsjeblieft kunnen helpen? wat moet ik nu doen? zijn mijn darmen nu voor eeuwig beschadigd? kan ik ze niet meer ''beter'' maken of iets dergelijks? alsjeblieft, help me alsjeblieft? ik heb er zo'n spijt van! =(

Citaat Origineel gepost door Anoniem5
    ik heb ongeveer 70 pillen geslikt, en ik heb er heel veel spijt van! ik heb volgens mij mijn hele darmen verpest! ik durf het verder aan niemand te vertellen, en dat ga ik ook niet doen. maar zou een van jullie mij alsjeblieft kunnen helpen? wat moet ik nu doen? zijn mijn darmen nu voor eeuwig beschadigd? kan ik ze niet meer ''beter'' maken of iets dergelijks? alsjeblieft, help me alsjeblieft? ik heb er zo'n spijt van! =(
    Als het eenmalig was dan zal t wel meevallen..!
    maar als je n0rmaal al vet veel van die pillen slikt kan je ze best kap0t maken..
    H0eveel/vaak slik je ze..???

Citaat Origineel gepost door Den=)
    Als het eenmalig was dan zal t wel meevallen..!
    maar als je n0rmaal al vet veel van die pillen slikt kan je ze best kap0t maken..
    H0eveel/vaak slik je ze..???
    Ik ben ermee opgehouden, ik doe het nu niet meer. Ik heb mn verhaal min of meer ook verteld in het onderwerp ''Ik wil meer weten over laxeerpillen''. Daar sta ik nog onder de naam 'Anoniem5'

Kusje

Citaat Origineel gepost door Annelies
    Ik ben ook al 8jaar verslaafd aan laxeermiddelen. Ben ook bang om ermee te stoppen. Ben bang dat mn darmen verziekt zijn en ben ook bang dat mijn buik dik wordt als ik stop met die pillen (omdat ik dan niet naar de wc kan gaan...)
    Ik durf (nog) niet naar de dokter...schaam me ervoor. Heb het pas mijn vriend verteld en die wilt graag dat ik er wat aan doe. Hij is wel bang voor de gevolgen (ik ben ook nog niet zo overtuigd van de gevolgen....). Maar ik weet dus niet hoe ik hiermee moet stoppen/afbouwen...
    Heeft er iemand ervaring mee?
    8 jaar en nu al verslaagt dat schokt me... ik ben nu 14 bijna 15 en ben pas 4 weken bezig ofzow ik wou het eerst aan niemand vertellen maar ach jah mensen zijn erachter gekomen en zitten nu heel de tijd te zeiken dat ik over zulke dingen niet moet liegen ik heb nu maar gezegt dat ben getopt en dat het geen leugen was maar gestopt ben ik (nog) niet... een goede vriend weet dat ik nog niet ben gestopt en zit dat ik er strax dood aan ga ofzo... naar de dokter durf ik onder gene omstedigheid omdat ik ben bang dat mijn ouders er via hem achterkomen ze zeggen wel dat ze zwijgplicht hebben maar geloof me als hij erachterkomt mijn ouders dus ook.
    ik ben eigenlijk ook heel bang voor de gevolgen maar ik ben om een voor mezelf hele goede rede begonnen... ik ben bezig af te bouwen en te stoppen hopen dat het lukt uhm een tip om daar ook mee te beginnen nou ik zou eerst willen vragen hoeveel en wanneer slik je eigenlijk het ligt natuurlijk ook daaraan ik zal heel eerlijk zijn ik slik er 's ochtends 2 (ook als ik niet eet) 's middags 2 (ook als ik niet eet) en 's avonds 3~4 (en dan moet ik eten) dus je kan mij denk ik ook onder de verslaafde zetten... maar daar gaat het natuurlijk niet om ik wil je best helpen voeg me anders toe op MSN (iedereen mag dat trouwens doen) [email protected]
    ik hoop wat van je te horen
    groetjes Gwen (met een hele grote eetstoornis )

HELP, ik zie iedereen hier klagen hoe dik hij wel is als hij 1m80 is en 50 kilo weegt.. Maar dat is tog super mager?:O Ik ben nog geen 1m60 en ik weeg al 50kg! Nu voel ik me NOG dikker Ik zou heel graag afvallen, vooral aan mijn benen maar sporten kan ik niet volhouden en ik snoep heel graag.. Ik heb vroeger nog over gegeven, maar ik kon het niet langer volhouden, mijn keel deed ervan pijn. Ik heb soms van die dagen dat ik niets wil eten en dan eet ik de volgende dag extreem veel om de vorige dag weer in te halen. Ik zou egt heel graag laxeerpillen willen kopen, zodat ik me niet meer moet sgamen voor mijn uiterlyk. Kun je dat kopen in de apotheek? Heeft iemand meer raad voor me over die pillen? ([email protected])

anoniem99
    Guest

Question Re: Laxeerpillen

Hee , ik lees overal dat van laxeerpillen je darmen niet meer goed gaan functioneren.. is dat alleen als je er heel veel slikt, of maakt 1 pakje van 30 pillen niet zo veel uit je voor je gezondheid alvast bedankt

ehm... hangt er een btj vanaf hoe snel je ze slikt hea..
    Slik je ze in een dag is t niet super nja...
    Tis zo ie zo niet goed.. ik weet t nie..

anoniem99
    Guest

okee dankje

anoniem99
    Guest

Trouwens, sta je dan niet een beetje voor lul, als je aan de kassajuffrouw op laxeerpillen vraagt?? want de mensen die achter je in de rij staan horen dat natuurlijk ook!!

xx

Cool Re: Laxeerpillen

Citaat Origineel gepost door anoniem99 Bekijk Post
    Trouwens, sta je dan niet een beetje voor lul, als je aan de kassajuffrouw op laxeerpillen vraagt?? want de mensen die achter je in de rij staan horen dat natuurlijk ook!!

xx

Van die mensen in de rij trek ik me niks van aan. Ik vroeg gewoon naar laxerende pillen en de kassajuffrouw. En die mensen achter me keken me ook niet gek aan ofzo :P Maar, ga jij ze ook kopen dan?

xxx

je staat zeker niet voor lul bij de kassa. ik bedoel ik gebruik ze nu al iets van 4 maanden en ik haal ze dan bij de trekpleister daar kan je ze zelf pakken. ik was eerst ook wel bang dat ze het gelijk aan me zouden merken maar ze zijn eigenlijk ergens anders voor dus niemand zal zich gelijk afvragen of je ze ergens anders voor gebruikt ;-) eerlijk gezegt zou ik zeggen begin er niet aan maar ik gebruik ze zelf ook dus ik kan het niemand verbieden;-)
    denk wel eerst na over de gevolgen... want geloof me ik zit met een heel groot probleem..
    jullie mogen me nogsteeds toevoegen op msn:[email protected] ik sta altijd klaar voor iedereen:-)

ciao!
    gwenix

Wink Re: Laxeerpillen

Heey gewnix
    ik heb jouw toegevoegd op msn

Als jullie er ook met mij over willen praten voeg me toe :

[email protected]

groetjes xx

anoniem99
    Guest

Citaat Origineel gepost door -Rosa Bekijk Post
    Van die mensen in de rij trek ik me niks van aan. Ik vroeg gewoon naar laxerende pillen en de kassajuffrouw. En die mensen achter me keken me ook niet gek aan ofzo :P Maar, ga jij ze ook kopen dan?

xxx

Nou ik wou ze eerst kopen ja, maar nu besef ik dat het eigenlijk niet zo slim is als ik ten eerste alle gevolgen lees en te tweede heb ik zeker geen overgewicht; ik ben topsporter,maar toch is de verleiding bij mij erg groot, om niks meer te eten, om toch af te vallen en daarom wou ik ze ook gaan nemen. maar ik doe het eigenlijk niet, omdat ik gewoon het lef niet heb om ze te kopen!

xxxxx

Nou ik wou ze eerst kopen ja, maar nu besef ik dat het eigenlijk niet zo slim is als ik ten eerste alle gevolgen lees en te tweede heb ik zeker geen overgewicht; ik ben topsporter,maar toch is de verleiding bij mij erg groot, om niks meer te eten, om toch af te vallen en daarom wou ik ze ook gaan nemen. maar ik doe het eigenlijk niet, omdat ik gewoon het lef niet heb om ze te kopen!

xxxxx
    ik herken mezelf daar in, ik had het eerst ook niet maar toen heb ik alle moed bij elkaar geschraapt en toch gedaan ik wacht af op het effect, ik kan altijd terug
    Laatst aangepast door -Rosa : 15-09-06 om 19:50 Reden: verkeerd icoon

anoniem99
    Guest

Citaat Origineel gepost door -Rosa Bekijk Post
    ik herken mezelf daar in, ik had het eerst ook niet maar toen heb ik alle moed bij elkaar geschraapt en toch gedaan ik wacht af op het effect, ik kan altijd terug

ojaa oke, maar moet je dan niet hééél vaak naar de wc enzo?

xxx

ja je moet heel vaak naar de wc en het is niet zo dat je altijd weer terug kan... ik slik ze nu 4 maanden en het is heel moeilijk om ervanaf te blijven ik kan niet zeggen doe het niet omdat ik er zelf ook aan ben begonnen maar ik raad het iedereen eigenlijk wel af en toch ok weer niet omdat ze toch wel helpen... ik zou zeggen lees de gevolgen en denk er goed over na je kan alleen terug als je heeeeeel sterk ben en dat is niet iedereen

anoniem99
    Guest

Citaat Origineel gepost door Gwenix Bekijk Post
    ja je moet heel vaak naar de wc en het is niet zo dat je altijd weer terug kan... ik slik ze nu 4 maanden en het is heel moeilijk om ervanaf te blijven ik kan niet zeggen doe het niet omdat ik er zelf ook aan ben begonnen maar ik raad het iedereen eigenlijk wel af en toch ok weer niet omdat ze toch wel helpen... ik zou zeggen lees de gevolgen en denk er goed over na je kan alleen terug als je heeeeeel sterk ben en dat is niet iedereen
    oo maar is dat niet heel onhandig dat je vaak naar de wc moet met school ook enzo?

anoniem99:
    jawel maar het valt op school wel mee... ik bedoel ik slik meestal na het eten en vlak voor ik naar bed ga en dan meestal is het wel een beetje vervelend op school maar het valt best wel mee... het ligt er dan ook weer aan wanneer en hoeveel je heb geslikt
    mijn ouders mogen er echt met geen mogelijkheid achterkomen daarom kan ik niet altijd slikken en moet ik redelijk normaal eten

xxx
    P.S voeg me anders ff toe op msn: [email protected]

Hej, dorien, ik wil je graag helpen (tenminste, voor zover als ik kan)
    Origineel gepost door Dorien
    Dorien, luister, die pillen zijn gevaarlijk, schadelijk voor haar lichaam, daarnaast is je vriendin echt niet goed bezig. ik heb al 4 jaar eetstoornissen, van anorexia tot binge eating disorder en ik ben al 4 jaar doodongelukkig! Je kunt je vriendin van alles vertellen, maar het zal niet werken. Ik weet dat dit als verraad klinkt, maar je kunt haar leven 'redden'.. en ik zeg redden tussen haakjes omdat het letterlijk is, je kunt zorgen dat ze niet dood gaat, en figuurlijk: je kunt zorgen dat haar leven geen hel wordt, je kunt haar leven redden door het aan haar ouders te vertellen. Geloof me uiteindelijk is ze je dankbaar.
    als je meer wil weten, of denkt dat ik niet uit mn nek klets (dat doe ik echt niet.. maar het is aan jou of je er wat mee doet) dan kun je me mailen ok?
    ([email protected])
    succes
    nan

Leontien dank je wel!!! deze meiden moetn wakker geschud worden! ze hebben ieder, stuk voor stuk, een vertekend zefbeeld, en eetstoornis! en ondersteunen elkaar hierin. Dit heb ik tot 3 jaar terug ook gedaan... maar toen waren en geen mensen zoals jij! Ik hoop dat door onze postes, al is het er maar 1, dat er meiden zijn die stoppen met wat e aan het doen zijn!! en wee3r gelukkig en gezond gaan leven!!
    nan

anoniem99
    Guest

Citaat Origineel gepost door NannaDikkerd Bekijk Post
    Leontien dank je wel!!! deze meiden moetn wakker geschud worden! ze hebben ieder, stuk voor stuk, een vertekend zefbeeld, en eetstoornis! en ondersteunen elkaar hierin. Dit heb ik tot 3 jaar terug ook gedaan... maar toen waren en geen mensen zoals jij! Ik hoop dat door onze postes, al is het er maar 1, dat er meiden zijn die stoppen met wat e aan het doen zijn!! en wee3r gelukkig en gezond gaan leven!!
    nan
    heee
    wie is leontien??
    en ik heb geen eetstoornis hoor.
    en jij ben volgens mij degene met een vertekend zelfbeeld je hebt zelf de naam: NannaDikkerd

xx

Ik ga denk ik 3 x per dag naar de wc
    soms wat minder, soms gewoon 1 x
    maar gwen, hoezo kan je niet terug? ik kan er zo mee stoppen

ik slik er aan het eind van de dag voor het slapen gaan 2

en ik eet gewoon gezond

ik hoop dat het gaat lukken...

xxxxxx rosa

ps. als je mij er over wilt spreken voeg me toe op msn: [email protected]

anoniem99
    Guest

hee allemaal..
    ik heb ze nu zien staan in het kruidvat, je kunt ze idd gewoon zelf pakken... maarja ik was met een vriendin duss ik kon ze niet kopen..
    Alleen nu zijn ook 2 vriendinnen erachter gekomen dat ik niet veel meer eet:S
    dus ik weet niet of ik ze nou wel of niet moet kopen aan de ene kant wel want dan kan ik weer iets normaler eten waarschijnlijk, maar aan de andere kant ze hebben me al een beetje door, en als ze er dan achter komen gaan ze zeker weten naar mn ouders!!

wie weet wat ik moet doen:P?

xxxxxx

hee allemaal..
    ik heb ze nu zien staan in het kruidvat, je kunt ze idd gewoon zelf pakken... maarja ik was met een vriendin duss ik kon ze niet kopen..
    Alleen nu zijn ook 2 vriendinnen erachter gekomen dat ik niet veel meer eet:S
    dus ik weet niet of ik ze nou wel of niet moet kopen aan de ene kant wel want dan kan ik weer iets normaler eten waarschijnlijk, maar aan de andere kant ze hebben me al een beetje door, en als ze er dan achter komen gaan ze zeker weten naar mn ouders!!

wie weet wat ik moet doen:P?

xxxxxx
    Mijn vriendin heeft het ook in de gaten, maar ik zeg gewoon dat ik niet meer snoep, dat is beter voor me En zo laat ze het
    En mn vriendin zou dus nooooit naar mn ouders gaan denk ik.. maar ik ken jouw vriendinnen niet. Zeg gewoon dat je gezond wilt gaan eten, dan eet je bijvoorbeeld heel veel fruit waar ze bij zijn.
    succes! xxxx Rosa

Heey...
    Misschien echt een heel erg domme vraag maar waarom slikt iedereen laxeerpillen als sommige zeggen dat je er niet van afvalt? En hoeveel val je er dan vanaf? En hoevaak en hoeveel moet je ze slikken? Ik wil echt heel erg graag afvallen.... Ik beweeg gewoon genoeg en zo. Minimaal één of twee uur per dag. Kan iemand mij helpen... WAT IS DE BESTE MANIER OM AF TE VALLEN? dankje...
    xx Natasha

anoniem99
    Guest

Citaat Origineel gepost door natasha Bekijk Post
    Heey...
    Misschien echt een heel erg domme vraag maar waarom slikt iedereen laxeerpillen als sommige zeggen dat je er niet van afvalt? En hoeveel val je er dan vanaf? En hoevaak en hoeveel moet je ze slikken? Ik wil echt heel erg graag afvallen.... Ik beweeg gewoon genoeg en zo. Minimaal één of twee uur per dag. Kan iemand mij helpen... WAT IS DE BESTE MANIER OM AF TE VALLEN? dankje...
    xx Natasha
    Minder eten en veel sporten! dan moet je het alleen wel volhouden!

Sorrie hoor, maar ik heb het idee dat degene die hier posten niet echt serieus zijn (of ONTZETTEND dom). 1.80 met een gewicht van 50? 1.60 met een gewicht van 50? Sorrie hoor, ik geloof jullie niet echt of jullie zijn ECHT aan een huisarts toe.

Citaat Origineel gepost door Marie Bekijk Post
    Het gevolg van langdurig gebruik van laxeer pillen is o.a. dat je darmen lui worden.
    Daardoor kun je chronische diaree krijgen.
    je darmen kunnen de broodnodige voedingststoffen niet meer doorgeven aan je lichaam, waardoor je ernstige tekorten kunt krijgen wat weer problemen kan gaan opleveren voor al je andere organen zoals de nieren.

Als je werkelijk wilt weten wat de gevolgen kunnen zijn ga dan eens praten op het forum van http://www.sabn.nl.
    daar vind je ervaringsdeskundigen.

Ik zou ook zeker professionel hulp vragen als ik jou was.
    Praaat er eens met je huisarts over.
    ik wil ook laxeermiddelen beginnen slikken, maar mss moetk t tog maar niejt doen. Ik kan tog ook 2 mnd laxeermiddelen gebruiken en dan langzaam afbouwen en dan overstappen naar die activia die je stoelgang bevordert en pruimen etuh ensow en dan gaan mn darmen het weer zegmaar leruh om zelfstandig te functioneren lijkt mij tog?? en dan heel langzaam afbouwuh, dan kan t tog geen kwaad en dan hep je dat ping-pong effect tog niejt helemaal of sie ik da verxd?? naja DoeiDoei Car

ik heb vandaag voor 't eerst een laxeerpil genomen maar ik ga zometeen shoppen en ben bang dat als ik met een vriendin in een winkel sta onwijs naar de wc moet weet iemand hoelang 't ongeveer duurt voor je naar de wc moet ?
    ik heb echt best veel vragen over die dinge . wil iemand erover prate ? voeg me toe : [email protected] xx

ik heb er 1 op maar merk dr niks van . weet iemand hoeveel per dag genoeg is ?

rochie13
    Guest

Standaard Re: Laxeerpillen kopen

Citaat Origineel gepost door lin Bekijk Post
    je hebt ook thee die laxerend werkt... bij de kruitvat staan ze bij de kruiden. De thee is van kneipp classic.. die zijn niet zo schadelijk en het valt niet op dat je et drinkt.

X

hoe heet dat dan dan kan ik ff gaan kijken

ik ben bezig met slikken maar begin er nyt aan k heb zoveel spyt het is nyt echt dat je verslaafd ben ofso maar je durft nyt te stoppe omdat je bang ben dat je nyt meer gwn kan eten en naar de wc kan als je stopt met slikken en je wilt iets meer afvalle

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Ik wil meer weten over laxeerpillen
    By leentje in forum Laxeermiddelen
    Reacties: 46
    Laatste Post: 23-10-08, 19:28