Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 93 van 93

Onderwerp: Laxeerpillen

Exclamation Laxeerpillen

heeY ,, ik heb al paar jaar boulimia, maar ik heb net een periode 8er de rug waarin ik gezond at en d8 "genezen" te zijn, maar ik ben van gd8en veranderd en nu haat ik mezelf want ik ben in die tijd 10 kilo aangekomen bahbah maar als ik zoveel kots krijg ik pijn dus ben ik aan de laXeerpillen gegaan, ik slik er nu 15 per dag ofzo, maar jaa nu hoor ik allemaal verhalen over dat het helemaal niet werkt ditdat, en dt je in plaats van vet alleen maar vocht mee verliest. is dat zo?? ik moet echt de waarheid weten! Ik vreet me eigen namelijk klem en dan denk ik paar pillen erbij en afvallen maar nu ben ik niet meer zo zeker of dat wel echt zo werkt na wat ik allemaal gehoord heb dus schijt je al die vetten ook uit of verlies je alleen maar vocht? Ik moet het egt weten

Standaard Re: Laxeerpillen

niemand reageerd op mij...

waarom zie ik bij iedereen allemaal adviezen behalve bij mij.

hey meisjee heb even voor je opgezocht wat de bijwerkingen zijn.
    Zoals je ziet verlies je geen vet.
    De reden dat je van laxeerpillen afvalt is omdat je veel vocht verliest.
    dit kan uitdroging tot gevolg hebben.

Bijwerkingen

Laxeer-dragees Bisacodyl (zelfzorg): Mogelijke bijwerkingen (o.a.)
    Buikkrampen
    Darmwerking, verstoord
    Diarree, waterige, met verlies van veel water en kalium (bij langdurig gebruik)
    Eiwit in de urine (= albuminurie)
    Gewichtsverlies
    Irritatie van de anus (bij gebruik van zetpillen)
    Spierzwakte

Ik heb het ook gebruikt helaas. Maar niet met BN maar met AN. Lax is ontzettend slecht eigenlijk, maja als je Ana hebt besef je dat niet.

Hee,,

Ik slikte er soms ook 15 per dag.. Ik ben er van flauw gevallen *ik ook bulimia dus ik weet hoe t is..*

Je kan er ong 10% van de ingenomen kcals mee verliezen.. Dit is het niet waard, het is verslavend en zoo ontzettend slecht voor je..

Ik weet dat dit geklets geen zin heeft.. Ik voel me ook nog steeds dik, maar t is wel fijn niet meer wakker te liggen van de pijn elke nacht..

Je moet beslissen wat je wilt met je leven.. Ik twijfel ook nog dag en nacht.. Maar jezelf verneuken terwijl je er niet eens dunner van word...
    Lax zorgt dat t sneller gaat allemaal maar pas NADAT de kcals er zijn uitgevist.. *kut lichaam hea??:P*
    Dus.. Je verliest idd heel veel vocht en je kan uitdrogen..

Plz zorg voor jezelf! Je bent t waard, iedereen is t waard hier =) Ook jij!!

Liefs en suc6,, kom op meis, je kan t wel ..!

Smile Re: Laxeerpillen

hee hee,
    ik heb een vraagje?
    als je by de kassa staat he,
    met die pillen. wat is de hoogste dosis die je mag kopen per keer?

ik ben niks engs van plan
    maar ik vraag het me gewoon af.
    trouwens ik bennet nieuw hier.
    ik zou graag wat mensen met ervaring
    toevoegen op msn. maar ik laat liever
    myn msn niet hier achter.

groetjes

hee hee,

ik ben een beginner hier in
    willen mensen met my over dit onderwerp praten?
    het liefst via msn laat je mn hier achter dan voeg ik je toe.

Je hebt PM of mail..

Question Laxeerpillen?

Ik wil heel graag aan laxeerpillen beginnen, alleen wat gebeurt er ?
    Krijg je dan Diaree?
    Ik weet alleen dt je er (gelukkig) heel erg van afvalt!

Standaard Re: Laxeerpillen?

Ik wil er ook graag aan beginnen!
    Ik denk niet dat je daar diaree van krijgt, hoop ik niet!
    Afvallen doe je wel..

Citaat Origineel gepost door davanzu21 Bekijk Post
    Laxeerpillen maken je hele ingewanden stuk, en je verliest vocht dat er bijna meteen weer aan zit. En als je veel neemt wordt je kotsmisselijk en kan je jezelf echt niet houden, je MOET naar de plee, waar je ook bent, al is het in de bus naar school.
    Mja, maakt me niet zoveel uit, je hebt wel gelijk, maar daar denk ik niet aan..
    Als ik maar afval..

Citaat Origineel gepost door BrokenHeart Bekijk Post
    Als ik maar afval..

Ik weet het, heb het zelf namelijk ook gebruikt. Idd daar denk je niet aan op dat moment. Maja...

Exclamation Laxeerpillen

Hallo,
    Weet iemand waar je laxeerpillen kan kopen maar dan in België?
    Ik woon in België, maar vind nergens laxeerpillen..

Citaat Origineel gepost door BrokenHeart Bekijk Post
    Als ik maar afval..
    ik heb ook gebruikt maar ben gestopt
    ookal val je af , je kan toch niet je hele leven die pilletjes slikken ?
    op een gegeven moment worden je darmen lui en kan je
    zelf nieteens meer poepen moet je met een stoma lopen ,
    lijkt mij nou niet bepaald comfortabel ...

hallo allemaal
    ik ben nu sinds januari bezig met afvallen en ben 15 kilo kwijt
    dit vooral door sporten enzow maar toch weeg ik nu nog 75 kilo ik vind dit heel erg en ik val nu ook haast niet meer af ik ben nu ook aan het overwegen of ik laxeer middelen ga gebruiken ik ga vanmiddag naar de winkel om het te halen ik voel me echt kut over mezelf ik vroeg me af of iemand mij meer over laxeermiddelen kan vertellen en een beetje steun zou ook heel erg welkom zijn!!!!!
    kusss

er zijn verschillende topics over.. lees alles gewoon ff door..

hoooi.. ik ben een meisje van 13 jaar en ik heb laatst laxeerpillen gekocht...
    ik vind mezelf echt best wel dik en ik wil zo snel mogelijk 12 kilo kwijt (pas dan ben ik tevreden.) maar ik weet eigenlijk niet hoeveel je er moet nemen.. kan iemand dat tegen mij vertellen??
    xx

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Geen....als je van je lichaam houd meisje!!

Laxeermiddelen zorgen voor:
    - vochtverlies (geen vet!) en dat vocht heeft je lichaam juist zo hard nodig!
    - een 'luie' darm...als je ze langer dan 3 dagen neemt vertraagt je darmwerking wat resulteert in extra vet- en suikeropname...en aankomen bijgevolg!

Eet gezond,neem véél vezelrijke (eventuuel caloriearme) voeding en beweeg regelmatig(dit resulteert in een snellere darmwerking met als gevolg:afvallen!!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Ik weet niet maar volgens mij kunnen jullie beter naar de psychiater inplaats van naar de drogist voor laxeerpillen. Jullie lijken wel niet wijs iedereen weet toch dat hij op deze manier heel zijn darmen aan gort helpt en afvallen nee hoor dat is geen vet wat je verlies maar vocht dus dat is de grootste onzin. Dus toch maar eens naar de psychiater en als ik naar de leeftijden kijk vraag ik me af waar de ouders zijn 12 jaar?

Lieve schatten,
    BEGIN NIET AAN DIE ROTZOOI.

Het enige wat je van laxeerpillen verliest is vocht, energie en gezonde darmen. Geen harde kilo's dus! Je zal in het begin misschien wel denken dat je afvalt maar dit is dus niet zo! Pas alsjeblieft op met die rommel, het werkt verslavend en je maakt jezelf van binnen helemaal kapot. Ik ken teveel meiden om me heen die zich suf eraan hebben geslikt en nu met kapotte darmen rondlopen; zonder pillen kunnen ze niet meer functioneren en ze moeten misschien wel aan een stoma. Stoma's zijn echt niet sexy, dan ben je uitgemergeld, ongezond en heb je voor eeuwig een zakje op je buik.

Niet doen lieve meiden, niet doen.

Ik weet hoe aantrekkelijk het is maar het helpt je zo niet..

Ook ik sluit me er bij aan wat er al gezegd is...je valt er NIET vanaf...tenminste niet wat je wilt. Je valt wat of omdat je darminhoud verliest (beetje knullig gezegd maar poep weegt ook) en omdat je vocht verliest.

Vooral dat vocht is gevaarlijk en vervelend....veel vocht verliezen is electrolyten balans verstoren wat betekend dat je in het ergste geval hartfalen krijgt (electrolyten zorgen dat je spieren goed functioneren en je hart is ook een spier!!).
    Daarnaast zal je tijdelijk vocht vasthouden!! als je stopt en wordt je dus ook zwaarder door lax gebruik!

ik wou vandaag ook laxeerpillen kopen,
    maar ze vroegen hoe oud ik was,
    ik zei dat ik 14 was en toen kreeg ik ze niet mee!
    want je moest 16 zijn ..
    weet iemand waar je ze kan kopen, zonder iets van leeftijdscontrole?

Banned Premium ++ Account

@liesstur,
    lees aub de voorgaande berichten/waarschuwingen.....
    het helpt echt NIET, je maakt jezelf kapot!!!!!

ik wil weten of die pillen werken,
    en ze uitproberen.
    maar dan moet ik wel weten waar ik ze moet kopen
    en dus zonder iets van een leeftijd.

Resultaat is 0 gram afvallen, maar héél véél buikpijn!! Toen ik 15 was, heb ik het twee dagen volgehouden. Ik was 0,5 kg kwijt, die er na een dag alweer aanzat, want het was alleen vocht. De buikpijn was te erg. Niet aan beginnen. Ga met een vriendin rennen in het park; eet mager beleg op je brood, gezond avondeten en maar af en toe snoep of snacks. Schiet meer op.

weet 1 van jullie misschien of de anti conceptie pil & laxeermiddelen samen gaan ?
    want ik kan het verder dus niet vinden op internet.

@liesstur,
    LUISTER AUB NAAR ONS!!!!!!!
    en ja laxeerpillen beinvloeden de pil

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Citaat Origineel gepost door liesstur Bekijk Post
    weet 1 van jullie misschien of de anti conceptie pil & laxeermiddelen samen gaan ?
    want ik kan het verder dus niet vinden op internet.
    Ten eerste raad ik je ten zeerste af om aan de laxeermiddelen te gaan, zie alle posts hierboven al, het is hartstikke gevaarlijk.

Overigens gaat de werking van anticonceptie achteruit, het is hetzelfde verhaal als wanneer je overgegeven hebt, of aan de diarree bent werkt de pil niet meer. Laxeermiddelen zorgen daar dus voor, dus werkt automatisch de anticonceptie óók niet meer.

Laxeermiddelen maken van binnen ook alles kapot wanneer je deze zomaar gaat slikken, laxeermiddelen zijn er enkel voor de mensen die problemen hebben met de stoelgang!

Het beste resultaat boek je met veel beweging (waarom ga je niet naar de sportschool? Het is gezond en superleuk!) En het veranderen van je eetpatroon, weg met de tussendoortjes, meer groente en fruit eten etc etc. Hiermee zul je blijvend afvallen, en verpest je niets aan je lichaam.

@ Sietske,

Lang leve de leeftijdgrens, ze zouden eigenlijk laxeermiddelen alleen moeten kunnen krijgen op recept!
    Laatst aangepast door Sylvia93 : 21-04-10 om 12:34

ja syl,
    helemaal mee eens...
    maar ja...puberale teeners willen toch niets aannemen....dus ik heb gezegd dat ze het allemaal maar moeten uitzoeken...
    gelukkig heeft mijn dochter nooit van die rare ideeen gehad toen ze jong was..zij luisterde tenminste.....

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

Citaat Origineel gepost door sietske763 Bekijk Post
    ja syl,
    helemaal mee eens...
    maar ja...puberale teeners willen toch niets aannemen....dus ik heb gezegd dat ze het allemaal maar moeten uitzoeken...
    gelukkig heeft mijn dochter nooit van die rare ideeen gehad toen ze jong was..zij luisterde tenminste.....

Jij blij dat je dochter nooit van die rare ideeën gehad heeft, maar volgens mij waren dit soort dingen vroeger gewoon niet normaal, de laatste tijd lijkt het hier wel normaal om aan de lax te gaan om af te vallen?

ja heel veel vriendinnen van mij gebruiken ze ook,
    zijn harstikke dun,
    en ik kende ze voor dat ze laxeermiddelen gebruikte ook,
    en nu een jaar later ongeveer zijn ze veel dunner geworden.
    dus ze helpen wel.

pfffffffffffffffffffffffffffffffffff

zijn harstikke dun,
    dus ze helpen wel.
    Wat denk jij dom zeg. Het is wel je lichaam hoor waarmee je risico's neemt. Als het goed is, moet dat nog jaren mee.

Premium ++ Account dotito's Avatar

@Sietske,Sylvia,Oki07

Ik sluit mij voledig bij jullie haar,en Sietske maak je niet druk.(Ik begrijp je he)Maar dat is idd zoals Oki zegt zo lomp als iets is dat meisje(dat kind).Als ze haar lichaam kapot wil maken,en ze wil naar niemand van ons allemaal luisteren.Tja das heel jammer maar; Wie niet wil luisteren moet maar voelen zeker!!!
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Do,

Idd ben het met je eens.

Meid, als je naar niemand hier wilt luisteren, dan klinkt het nu heel hard maar dan wens ik je er ontzettend veel plezier mee ( en een stoma-aanvraag alvast doen?)
    Ik vind het trouwens wel onzin dat omdat 'zogenaamd je vriendinnen het gebruiken' (wie zegt dat? Sommige meisjes zijn van zichzelf gewoon al prachtig mooi, dat ligt meer aan de erfelijke eigenschappen) Maar als hun van een hoge brug springen en zich verzuipen doe jij dat ook? Echt meisje, doe het nou niet! Wees verstandig!! Als je écht wilt afvallen, doe dat dan op een goede manier!!

*gaat serieus op zoek nu waar je een verzoek kunt indienen voor medicijnen die voortaan enkel op recept verkrijgbaar moeten zijn*

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ze helpen idd .... om het broodnodige vocht uit je lichaam te onttrekken ....
    en als je zin hebt om hele dagen met buikpijn te lopen en diarree; veel plezier!
    Intussen maak je wél je lichaam kapot (ook organen!!) en je hebt maar één lichaam!!
    Benieuwd hoe men zich voelt als de schade er is en die niet meer omkeerbaar is .....
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

@ag,
    zonde van onze tijd.....
    ze wil niet anders..
    vandaar post van syl

zijn harstikke dun,
    dus ze helpen wel.
    Meid toch....ik schrik er gewoon van als ik alleen hier al zie hoeveel jonge meiden zichzelf met laxeer middelen om zeep willen helpen...
    Een nichtje van mij is het jaren geleden ook gaan doen....gevolg, ziekte van Crohn, jonge meid die al tig keer geoprerrd is en nu met een stoma moet leven en haar billen zijn een gatenkaas geworden door alle fistels.
    Denk eraan dat dit dus het gevolg gaat worden als jullie met deze middelen gaan beginnen!!!!!
    Mijn nichtje heeft nog enorm veel gelukt dat ze nog leeft.
    Maar willen jullie dit als vorbeeld???
    Dat jullie over een aantal jaar ook minstens 3 keer per jaar geopereerd moeten worden aan alle chronische ontstekingen die zich in de darmen zicht steeds weer vast zetteN.
    Zien jullie jezelf over een paar jaar nog gezellig gaan stappen terwijl je met een stoma loopt??
    En zouden jullie je niet generen als je straks een leuk vriend krijgt en je dan zal moeten vertellen dat je met een stoma loopt???
    De ziekte van Crohn is vaak het gevolg van deze ondoordachte zaken als laxeerpillen slikken om af te vallen.
    Ik hoop dat jullie je verstand erbij houden, ook al weet ik dat dat in de pubertijd erg moeilijk is en je geneigd bent alle goed bedoelde adviezen in de wind te slaan.
    Laxeerpillen slikken om af te vallen staat gelijk aan jezelf ten gronde richten.

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Onassa,

Ontzettend bedankt voor je bijdrage!!

Meiden hier dus het levende bewijs wat er gaat gebeuren wanneer je fanatiek aan de laxpillen gaat enkel om 'af te vallen'.

@ Ag,

Ben het idd ook helemaal met jou eens!

Ik kan er nog best wat aan toevoegen:

Ik heb het ook heel lang gebruikt, heb immers ook een pro ana forum gehad.
    Hoe? Ik had een traumatisch verleden, en wilde vluchten voor mijn gevoel.
    Ik kwam hier (was 2006-2007 ofzo?) en zag topics over lax, en ik zo waarom zou ik het niet doen, toen kwam ik op een weblog via hier, en ben heel erg ziek geworden.
    Ik ben inmiddels opgenomen geweest en beter hoor.

Ik heb er weinig gevolgen aan gehad. Tijdens het gebruiken wel, en dat gevoel is niet bepaald leuk. Noodstoppen maken en rennen naar de wc, en het ergste is dat je het gewoon midden in de bus in je broek doet.

Ik ken mensen die nu stoma's hebben, en eeuwig aan de kleanprep enzooi zitten.
    Laatst aangepast door davanzu21 : 05-05-10 om 01:46

Premium ++ Account christel1's Avatar

Mijn dochter wordt 22 in oktober en moest ik zien dat ze aan de laxeermiddelen zit, krijgt ze een plets tegen haar oren, eerlijk gezegd. Ze heeft maatje 36 en toch vindt ze dat er een paar kilo's afmogen, nee dus. Meiden die nog zo jong zijn, mogen gewoon niet aan de laxeermiddelen, toch geen kinderen van 12-14 jaar zoals ik hier boven gelezen heb. Gebruik liever jullie verstand. Hebben jullie een huisdier zoals een hond of zo ? Wel ga er 's morgens en 's avonds een half uurtje of een uurtje mee wandelen. De hond zal heel tevreden zijn en jullie gaan er gratis calorieën mee verbranden. Of neem zo een leiband die je aan je taille kan doen en ga er eens een half uurtje mee lopen. Heel gezond. 's Morgens een gezond ontbijt, 's middags normaal eten en 's avonds mee eten met de rest van de familie, een gezond tussendoortje (yogourt, fruit, granenreep). Hou de fastfood buiten. Mijn beste vriendin heeft darmkanker gehad, heeft een tijdelijke stoma gehad en moet nu gemiddeld 12 keer per dag naar het toilet spurten. Willen jullie dan echt zo door het leven gaan ? Bij haar was het wel niet van laxeermiddelen te nemen, maar begin er aub niet mee. Natuurlijk wij zijn de oudjes, maar neem eens wat wijze raad aan van de moderator en anderen die hier bezorgd zijn om jullie welzijn....
    Greetz
    Christel1

de beste laxeermiddel is nog steeds melk......die gebruiken en sowieso helpt ie wel..anyhow wel een interessante discussie en vrij gedetailleerd

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. Ik wil meer weten over laxeerpillen
    By leentje in forum Laxeermiddelen
    Reacties: 46
    Laatste Post: 23-10-08, 19:28