Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 50 van 135

Onderwerp: Laxeerpillen kopen

afvallen
    Guest

Standaard Laxeerpillen kopen

ik zou graag willen weten waar je die laxeerpillen koopt. ik ben 14 jaar, 1.69 m lang en ik weeg 50. I vind mezelf egt veel te dik! ik zou ook graag van die pillen willen kopen maar ik ben bang dat ik ze niet meekrijg! groetjes, mij
    Laatst aangepast door Agnes574 : 10-11-07 om 23:22

ik ben nieuw hierrr
    Guest

Standaard Re: laxeerpillen kopen

Citaat Origineel gepost door afvallen
    ik zou ook graag willen weten waar je die laxeerpillen koopt. ik ben 14 jaar, 1.69 m lang en ik weeg 50. I vind mezelf egt veel te dik! ik zou ook graag van die pillen willen kopen maar ik ben bang dat ik ze niet meekrijg! groetjes, mij
    eeej ik heb laatst (ook voor het eerst) pillen gekocht die de stoelgang verbeteren enzo en ze helpen best goed. ik heb ze gekocht bij de eurodrogist voor 4.95 euro
    groetjes

ik...nieuw =)
    Guest

Standaard Re: Laxeerpillen kopen

luister neeh..ma ik heb der ook gekocht voor €4.95
    maar se sijn heel schadelijk... pak niet TE gevaarlijke...en pak nooit teveel!!!... mjah meer kan ik er niet over seggen he...het is jouw lichaam...maarpas tog op met die dingen al seg ik het zelf...

xx me.

afvallen
    Guest

Wink Re: Laxeerpillen kopen

Citaat Origineel gepost door ik...nieuw =)
    maar se sijn heel schadelijk... pak niet TE gevaarlijke...en pak nooit teveel!!!... mjah meer kan ik er niet over seggen he...het is jouw lichaam...maarpas tog op met die dingen al seg ik het zelf...

xx me.
    zal ik doen hoor ik vind alleen dat ze niet heel erg goed helpen (wel beetje maar niet mega goed ofzoow) dus misschien ga ik chroom pillen kopen. ma dat weet ik nog niet helemaal zeker groetjes, mij

zal ik doen hoor ik vind alleen dat ze niet heel erg goed helpen (wel beetje maar niet mega goed ofzoow) dus misschien ga ik chroom pillen kopen. ma dat weet ik nog niet helemaal zeker groetjes, mij
    Als je geen last hebt met de stoelgang, moet je er gewoon afblijven.
    Afvallen doe je door beter te eten en meer te sporten, niet door pillen te slikken.
    Laxeerpillen brengen ook gevaren met zich mee. Je kunt er een luie darm van krijgen en dat wens ik je echt niet toe.

Denk na voor je iets gaat slikken...op je 14e is dat eigenlijk buitengewoon dom.

PrisC
    Guest

Standaard Re: laxeerpillen kopen

Citaat Origineel gepost door ik ben nieuw hierrr
    eeej ik heb laatst (ook voor het eerst) pillen gekocht die de stoelgang verbeteren enzo en ze helpen best goed. ik heb ze gekocht bij de eurodrogist voor 4.95 euro
    groetjes

Kan je ze ook bij en apotheek kopen,,?
    alvast bedankt

anoom
    Guest

ik zou ook graag willen weten waar je die laxeerpillen koopt. ik ben 14 jaar, 1.69 m lang en ik weeg 50. I vind mezelf egt veel te dik! ik zou ook graag van die pillen willen kopen maar ik ben bang dat ik ze niet meekrijg! groetjes, mij
    Meisje,

Ik heb geen informatie over laxeerpillen! Maar lees het boek "Radeloos" eens van Carry Slee.. Daarin loopt het helemaal verkeerd af! Ik las jouw situatie en dacht er meteen aan. Je bent 1.69m en weegt maar 50! Dat is helemaal niet veel! Je kan niet te dik zijn, geloof mij nou maar.. Het is onzekerheid! Doordat je je onzeker voelt, wil je afvallen om zekerder te worden.. Maar pas op he! Je bent niet te dik, het is een evrzinsel! Maar afvallen doe je echt het vest door gevariërd te eten en veel water te drinken! Ook sporten hoort erbij! Dat is jouw sleutel tot succes! Als je toch van plan bent aan pillen te beginnen, doe het met mate en houd jezelf onder controle!

Groetjes mij!

Citaat Origineel gepost door anoom
    Als je toch van plan bent aan pillen te beginnen, doe het met mate en houd jezelf onder controle!

Groetjes mij!
    Dat is een dom advies.
    Eerst raad je het haar ten sterkste af en daarna mag ze het met mate doen. Je hebt het tegen hele jonge mensen, controle is niet aan de orde!

Meiden: als jullie echt denken dat laxeerpillen jullie problemen gaan oplossen, ga dan eerst eens langs de huisarts.
    Die mag niets zeggen tegen jullie ouders, dus daar hoef je je alvast geen zorgen over te maken.
    Als je maar 50 kilo weegt en je vind jezelf nog steeds te zwaar, dan heb je hulp nodig. Dat klinkt negatief, maar dat is het niet.
    Jong zijn in deze tijd is best moeilijk. Je moet zoveel. Studeren, leuk eruit zien, presteren.
    Ga gewoon eens langs de huisarts, of praat met de vertrouwenspersoon van school. De kindertelefoon kan je misschien ook helpen.

Veel succes!

lin
    Guest

je hebt ook thee die laxerend werkt... bij de kruitvat staan ze bij de kruiden. De thee is van kneipp classic.. die zijn niet zo schadelijk en het valt niet op dat je et drinkt.

X

Citaat Origineel gepost door lin
    je hebt ook thee die laxerend werkt... bij de kruitvat staan ze bij de kruiden. De thee is van kneipp classic.. die zijn niet zo schadelijk en het valt niet op dat je et drinkt.

X
    Ja, ga elkaar nog adviezen geven ook nog. Als je minderjarig bent, oftewel in de groei, dan moet je fijn van dit soort middelen afblijven. Los je problemen op een andere manier op ipv je gezondheid op het spel te zetten.

An0niempje
    Guest

Hoi..

Ik ben een meisje van 14 jaar, ben 1.77 en ik weeg 52 kilo's maar ik vind mezelf nog veels te dik en wil graag aan laxeermiddelen komen maar ben bang voor de reactie van zo'n uhm..

Hoo0wii,,

ik ben een meisjj van 14 jaar 162 klein en 54.5 kilo's dik..!!!!!!!! ik was afgevallen tot de 51 maar t zit er weer aan
    heb zoveel last van vreetbuie en slik dus laxeermiddelen om me minder schuldig te v0elen maar ik wil ze niet gebruiken.. dus m0et ik van die vreetbuie af..!!
    help ..!!!

zal best kunnen dat t niet zwaar is.. maar ik ben dik en dus wil ik zoiezo 50 wegen :P t0en ik 51 wo0g v0elde me ik stukken beter..!!!
    Dus,, als mensen tips hebben tegen vreetbuie..?!?!?!

liefs, Den

michelle
    Guest

Smile Re: Laxeerpillen kopen

Citaat Origineel gepost door lin

X
    heeft dit het zelfde effect?

@ Michelle,,
    wel een beetjj,, v0lgens mij is t iets minder sterk.. dat weet ik niet zeker eigelijk.. je z0u t m0eten pr0bere :P ik m0et o0k weer halen..

Hopeloos meisj
    Guest

Unhappy Re: Laxeerpillen kopen

Heeyy ,
    Ben j te dikk als j 1.70 bent en 61,8 kilo weegt ?!
    Ik wil ook grag laxeer pillen gaan kopen ik weet alleen niet waar en of het heelschadelijk is ?!
    Ik vind mezelf namelijk egt te dik eerst viel het wel mee maar door de scheiding vn me ouders ben ik veel meer snoep en chocolade gaan eten en nu pas ik haast niet meer in mijn broeken xS xS ik ben daar egt niet blij mee want ik krijg al zovaak te horne dat ik dik ben en als ik der met vriendinne over praat zeggen ze van je bent helemaal nite dik of maar dta valt tog reuze mee ze begrijpen het geowoon niet en ik wil gewoOn naar het zwermbad kunne gaan dese zomer dus.. Zal het verstandig zij om ze te gaan slikken of niet ?! Groetjes ene hopeloos meisje

@Hopelo0s meisjj,,
    Volgens je BMii ben je niet te dik..! Maar dat ben ik o0k niet en tja,, het gaat er gewo0n 0m h0e je het beste in je vel zit t0ch..???
    Vriendinne van mij zeggen o0k niet dat ik dik ben..! ik ben "normaal"...

Verstandig is het natuurlijk niet 0m ze te slikken mja,, je valt er eigelijk niet veel van af .. Maar ik slik het als ik te veel heb gegeten..! dat scheeld wel..!!!
    ik heb laatst 0ntzettend veel gegeten..! maar ik was zelfs 0.4 afgevallen 0mdat ik 10 lax had geslikt.. Die dag daarna zat er wel 0.2 bij..! maar ik ben do0r de lax niet aangek0men..!
    Tis dus meer,, je valt er niet van af maar je kan SOMS vo0rk0men aantek0men..

Ik zou alleen geen 10 laxeerpillen nemen.... Is een beetje veel. Wat ook kan helpen is niet iedere dag op de weegschaal te gaan staan. Tuurlijk weeg je meer als je veel gegeten hebt! Een deel van die voeding is gewoon je lijf nog niet uit, en dat komt er dan op de weegschaal bij. Dat is geen gewicht van je lichaam! Als je er dan echt zo bang voor bent om aan te komen, ga dan de dag nadat je veel gegeten hebt een half uurtje fietsen ofzo. (als je toch al fietst iedere dag, rij dan een stukje om) Dat helpt echt al genoeg. Is niet slecht voor je lijf. Je versterkt je spieren, verbetert je bloedsomloop, vermindert (de kans op) cellulite.... Laxeerpillen moet je echt niet nemen...

Trouwens, om even terug te komen op de eerste post. Ik ben ook 1.69, ik weeg nu 52 kilo, en ik vind mezelf zooo perfect dun! Ik heb een hele tijd meer gewogen (verkeerde pil voor mij, woog met diane 59 kilo, moest ook wel goed opletten wat ik at. Nu heb ik een andere pil (Yasmin) en ik heb dus een veel lager gewicht, en kan lekker eten!) Enne, met die 52 kilo....zit ik in maatje 34... Kleiner is er niet hoor meiden. Kijk maar is eerder naar je kledingmaat. Dat is een goede graadmeter voor je gewicht ;-) Dunner dan 34/36 moet je niet worden (36 is niet vetter dan 34, maar meestal gewoon door een andere bouw, bredere heupbotten enzo), kleinere kleren zijn niet te koop, dus als je in 34/36 zit, heb je een prima gewicht!

ik zit in 36/38.. dus ..
    maar als ik 1 lax neem werkt t niet meer dus drm nam ik er 10..
    Mja,, tis o0k 0ngez0nd en ik weet dat ik beter niet elke dag kan wegen maar ik weeg me s0chtends 2x
    smiddags 3x en sav0nds 2x..
    Dus mindstends 7x..! en vaak n0g wat tussendo0r .. ben verslaafd aan dat ding...

Mijn lichaam is vet.. en tis me lief..! ik heb er maar1..! dus ik wil ervo0r z0rgen dat ie dun w0rdt..! l0gisch..?
    Ik wil een mo0ii lichaam en ik acepteer me wel als ik 10 kil0w minder ben..!
    t0en ik 3 kil0w minder wo0g dan dit (ben aangek0me helaaz) beg0n ik mijn liichaam m0oiier te vinden en ik was zeker!! eindelijk durfde ik iemand vo0rbij te fietsen of langs te l0pen..
    Ik wil me zeker en mo0ii v0elen in mijn lichaam! en daarvo0r m0et ik wat 0ver hebben..!

Citaat Origineel gepost door Den=)
    Mijn lichaam is vet.. en tis me lief..! ik heb er maar1..! dus ik wil ervo0r z0rgen dat ie dun w0rdt..! l0gisch..?
    Ik wil een mo0ii lichaam en ik acepteer me wel als ik 10 kil0w minder ben..!
    t0en ik 3 kil0w minder wo0g dan dit (ben aangek0me helaaz) beg0n ik mijn liichaam m0oiier te vinden en ik was zeker!! eindelijk durfde ik iemand vo0rbij te fietsen of langs te l0pen..
    Ik wil me zeker en mo0ii v0elen in mijn lichaam! en daarvo0r m0et ik wat 0ver hebben..!
    hoi Den,

Hoeveel weeg je dan eigenlijk?

54*schaam*
    Ik was van 58 tot 51 afgevallen maar eeh.. ik v0elde me dun enz0w.. en t0en ging ik eten.. t0en kreeg ik eetbuie en tja... de hele maand mei heb ik l0pen eten..!!!
    Wadan..???

Nou Den, dit betekent dat je NIET dik of VET bent, dit is toch een geestelijke probleem. Ik zou zeggen geniet van je leven.

Citaat Origineel gepost door soetje
    Nou Den, dit betekent dat je NIET dik of VET bent, dit is toch een geestelijke probleem. Ik zou zeggen geniet van je leven.
    Whaha,, Thx maaree.. ik ben vandaag weer vo0r dik uitgemaakt 0p scho0l .. en ik denk altijd na over eten.. h0eveel cals zitten er in dit..? k0m ik aan als ik dat eet..? k kan er niiet mee st0ppe.. s0ms heb ik van die aanvallen dat ik niets meer durf te eten enz0w.. echt iriitant..
    nja,, echt b0eiiend dit

Citaat Origineel gepost door Den=)
    Whaha,, Thx maaree.. ik ben vandaag weer vo0r dik uitgemaakt 0p scho0l .. en ik denk altijd na over eten.. h0eveel cals zitten er in dit..? k0m ik aan als ik dat eet..? k kan er niiet mee st0ppe.. s0ms heb ik van die aanvallen dat ik niets meer durf te eten enz0w.. echt iriitant..
    nja,, echt b0eiiend dit
    Nou diegene die jouw uitgemaakt heeft voor dik is blind of jaloers. Ik zou echt niets van aantrekken. Je moet sterk staan in je schoenen, want leven is harder dan paar pubers die je schelden. Als je met dit onderwerp niet kan omgaan kan dit in toekomst grotere problemen veroorzaken (ik lijk nu wel op een psycholoog) maar wat ik wil zeggen GENIET VAN JE LEVEN!

whaha,, thx psych0h :P

Question Re: Laxeerpillen kopen

1.69? en 50 kg? te dik?! ik ben 20, ook 1.69m en weeg 66!!, ik hebt 56 gewogen, maar moest van mn dokter terug beginnen eten, omdat ik gwn te zwak en te mager was, mn gezicht begin intevallen.. hoe kan je nu in godsnaam te dik zijn?!

Citaat Origineel gepost door fietje
    1.69? en 50 kg? te dik?! ik ben 20, ook 1.69m en weeg 66!!, ik hebt 56 gewogen, maar moest van mn dokter terug beginnen eten, omdat ik gwn te zwak en te mager was, mn gezicht begin intevallen.. hoe kan je nu in godsnaam te dik zijn?!
    hoi

Ze zijn ook niet dik, alleen hen zelfbeeld is behoorlijk beschadigd waardoor ze niet meer helder kunnen nadenken en ook niet willen nadenken. Zo straffen ze zichzelf over verleden en/of heden is gebeurt.

toch?

Flowerchild
    Guest

Dit lijkt wel een pro-anorexia site.
    Ik vraag me af of het de bedoeling is van dit forum dat mensen elkaar verder in de sh*t helpen.

ik wil graag laxeerpillen kopen, maar ik weet niet waar ik die moet kopen bijv. bij drogist of apotheek gaan ze dan geen vragen stellen?
    xxx

eeeeh right..

Mijn bmi is nu 20.45
    En ik wil zoiezo onder de 20!!
    met 45 is t 16.73.. Dat wil ik o0k behalen..
    Maar nu beginnen mijn buie meer op BED te lijken *schaamt zich heel erg..* kut eten

Moet je dat bij de balie vragen? of staat het gewoon ergens in een van die kasten? En krijg je het dan wel mee? :O een beetje verdacht als een meisje rond de 14 laxeerpillen koopt vind je niet? Hoe hebben jullie het allemaal gedaan?

Groetjes!

Citaat Origineel gepost door ik...nieuw =) Bekijk Post

xx me.
    Lieverd, er is niks mis met je lijf, maar met je hoofdje.
    Zoek een leuk vriendje en kijk eens om je heen hoeveel mensen om je geven.
    Dik zijn is niet het probleem, of je moet 100 kilo wegen.

Wink Re: Laxeerpillen kopen

Citaat Origineel gepost door Pientje Bekijk Post
    Lieverd, er is niks mis met je lijf, maar met je hoofdje.
    Zoek een leuk vriendje en kijk eens om je heen hoeveel mensen om je geven.
    Dik zijn is niet het probleem, of je moet 100 kilo wegen.

Ik vind het lief van je dat je zo bezorgt bent maar ik ben niet van plan om er heel veel te slikken, het gaat ook om dat ik laatst aan de diaree was, en toen heb ik een week niet gepoept :$ dat is een beetje raar dus vandaar wil ik ze graag kopen.

Kan je ze bij de Tuinen, kruidvat of de etos kopen?

xxgroetjes

heej ik koop ze gewoon bij de kruidvat
    er zijn hier echt veel mensen die ertegen zijn dat ben ik niet gewend. op de meeste sites steunen ze elkaar gewoon.
    mja ik moet toegeven laxeerpillen slikken is niet echt DE oplossing maar het helpt wel
    ik zit er nu iets van 4~5 maanden aan vast.. en ik ben al 7 kilo afgevallen
    maar jah kijk ik slik er ook echt f*cking veel op 1 dag... eerst niet maar op een gegeven moment kreeg ik ruzie met mijn ouders...die nu op het punt staan om de scheiden en toen had ik het helemaal gehad.. ik had er toen 10 op 1 dag op... en nu zit ik aan 6~7 op 1 dag :$ ik weet het heel slecht maar het is heel moeilijk om te stoppen
    dat wat derana had geschreven.. misschien geloof je het niet maar klopt wel soort van. Je moet er eigenlijk nooit mee beginnen.. mijn vriendin is erachter gekomen en de concierge op mijn school ook. nu moet ik elke week met de schoolmaatschappelijk werkster op school praten heel KUT maar jah ze denkt nu dat ik gestopt ben maar dat is niet zo. Mijn vriendin zit er op te letten dat ik wel eet dus neem ik nu elke dag een appel mee naar school, heel gezond en er zitten niet zoveel cal. in.
    ik wil graag weten wat andere mensen hiet van denken. ik ben blij dat ik niet echt gestopt ben want vergeleken met jullie ben ik echt dik!! zeker nu voel ik me zo iedereen hier is 1.67 en weegt 50 of minder :O
    ik ben 1,80 en weeg 65!!! dus ik voel me echt dik... ik woog wel eerst bijna 70 dus dat was helemaal een ramp! mijn ouders hebben het wel weer bijgelegt maar ik ben bang dat ze toch gaan scheiden.
    maar jah... ik hoop dat ik wat reacties krijg
    Kus
    Gwenix

Ik gebruikte ze ook, maar nu ik er eventjes mee gestopt ben
    kan ik opeens niet meer poepen al een week lang niet..
    Alleen als ik echt heel veel gegeten heb dan slik ik er 3
    Naar school neem ik alleen 1 appel mee en mn ouders maken zich wel zorgen om me maar als hun er bij zijn doe ik net alsof ik gewoon veel eet :P maar goed, wat eten jullie allemaal op 1 dag dan?

xxx Rosa

Citaat Origineel gepost door afvallen Bekijk Post
    ik ben ook 1.69 m en ben 13 jr en weeg ook 50
    ik heb ze gwn by ut kruidvat gekocht en kreeg ze gwn mee 30 stuks maar 1,65
    gwn van kruidvat huismerk moet je bij de kassa vragen die verkoopsters zegge er gwn niks van en als ze wat zegge moet je zegge dat je vader of moeder of broer of zus ziek is en dat jij ze ff moest halen ( mij is nog nooit gevraagd waarvoor ik ze kocht !!!) xxx my .

Citaat Origineel gepost door Mirr Bekijk Post
    ik wil graag laxeerpillen kopen, maar ik weet niet waar ik die moet kopen bijv. bij drogist of apotheek gaan ze dan geen vragen stellen?
    xxx

by kruidvat doe ik ut gwn aan balie vrage niemand die er wat over zegt ! voor 30 pille betaal je maar 1,65 maar als je echt wil afvalle moet je gwn vinger in je keel steke [ doe ik ook en dat werkt beter] xx

ik heb vraagje : ik heb nu laxeerpillen gekocht maar durf ze niet te slikken ik weet dat ik een watje ben maar k durf ut echt niet
    alleen vinger in mn keel . weet iemand hoe ut 't beste moet ?

Citaat Origineel gepost door An0niempje Bekijk Post
    Hoi..

Ik ben een meisje van 14 jaar, ben 1.77 en ik weeg 52 kilo's maar ik vind mezelf nog veels te dik en wil graag aan laxeermiddelen komen maar ben bang voor de reactie van zo'n uhm..
    hee je bent 1.77 m en 52 kg dat is zo FK niet te veel juist eerder te weinig joh echt waar k ben serieus hr !!!!!!!!! ik ben 1.69 en weeg 50 !!!!!!!
    en jy ben veel langer dan mij dus jy mag wel 58 ofso wege denk ik
    ik heb laxeer pillen maar durf ze niet in te nemen ik ben bang dat ik op school opeens onwijs aan de diaree ga enso .

rochie13
    Guest

ik bedoel bij de kruidvat dan van een of andere kruiden staan ze ofzow...
    en trouwens jullie zijn allemaal hartstikee gezond kijk mij ik ben 13 weeg 73kilo en ben 1.72 lang nou...

ik kon die thee nyt vinde maar ik wil stoppe mt die pille

rochie13
    Guest

dat begrijp ik maar kan je niet iest van de kindertelefoon bellen dat is toch anoniem en om hulp vargen als je er vanaf wil komen want ik begrijp het wel!! want ik zou het ook willen!!

in die kruidvat by my staat die thee nytt :S alleen een homeapatisch gbeure alleen daar begin ik maar nyt aan :P

k ben weer aangekomen t moet er weer af maar kan soms egt nyt stoppe met eten wel een een eeibui echt irri weeg nu 52 ! als dat nyt te veel is weet ik t ook nytmeer

Question Re: Laxeerpillen kopen

heej! ik wil ook laxeerpillen! ik heb voor de darmen buscopan gekregen is dat ook een laxeermiddel? ik kan het nergens vinden of het er één is:s en in het kruidvat welke middelen zijn dan de beste???
    tanks! tink tin...

ik zou dr als ik jou was gwn helemaal nyt aan beginne je kan beter gezond afvalle ik zit aan die pille en t is geen pretje

mn msn in [email protected]

ik wil die pillen ook wel proberen maar helpt het egt voor je vet? of raak je meer alleen gewicht kwijt??

lien_xx
    Guest

Cool Re: Laxeerpillen kopen

Citaat Origineel gepost door Pientje Bekijk Post
    Als je geen last hebt met de stoelgang, moet je er gewoon afblijven.
    Afvallen doe je door beter te eten en meer te sporten, niet door pillen te slikken.
    Laxeerpillen brengen ook gevaren met zich mee. Je kunt er een luie darm van krijgen en dat wens ik je echt niet toe.

Denk na voor je iets gaat slikken...op je 14e is dat eigenlijk buitengewoon dom.
    Ik ben 13.. ik ben 1.58 en weeg 51!!
    Dat is dus echt te veel.. ik ben ook best flink..
    ik heb vanmiddag laxeerpillen gekocht: (kruidvat, 30pillen 1.65 euro)

Ik heb om kwart voor 6 een geslikt.. ik merk nog niets..
    Ik wil gewoon wat slanker worden..

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Online Propecia Kopen
    By in forum Haar
    Reacties: 15
    Laatste Post: 09-08-18, 08:51
  2. Waar kun je laxeermiddelen kopen?
    By anoniempje in forum Laxeermiddelen
    Reacties: 36
    Laatste Post: 30-12-13, 22:56
  3. Laxeerpillen
    By Annie1967 in forum Laxeermiddelen
    Reacties: 92
    Laatste Post: 06-10-13, 13:45
  4. ‘Als je vrouw wegloopt, kun je beter een pistool kopen’ - BN/De Stem
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 31-01-07, 13:13
  5. Waar kan ik laxeermiddelen kopen?
    By madelien in forum Laxeermiddelen
    Reacties: 2
    Laatste Post: 05-05-06, 16:08