Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 51 tot 100 van 135

Onderwerp: Laxeerpillen kopen

Standaard Re: Laxeerpillen kopen

Ik heb ze ook gekocht precies dezelfde.
    maar ik merk het wel ik slik er 2per dag en dit is de 4de dag.
    er staat datje ze maar 3 dagen mag slikken maar ik ga nog even door.
    idd. ik wil ook gewoon wat slanker worden..

hee,,
    ik be 1.73 en weeg iets van 70n kg.
    ik schaam me er egt voor en ik kan me eigenlijk
    nooit aan een dieet houden.
    daarom ben ik waarschijnlijk van plan om laxeerpillen te kopen
    maar weet iemand mischien of je die ook op het internet
    kan kopen.. het lijkt me zo voorlul om ze in een winkel vol met allemaal mensen te kopen
    groetjes mij

hallo allemaal,
    ik ben nieuw hier =) maar dat boeit niet echt =P
    Ik wou even zeggen dat ik heel even die pillen slikte. Ik ben er mega snel mee gestopt omdat het een vreemd effect had...
    Ik kreeg ontzettende buikpijn, was duizelig en viel vaak bijna flauw en had ook last van krampen. Als dat normaal is, dan hoeft het voor mij niet hoor..
    Ik ben 14, 1.70 meter en weeg 55 kilo. Dit is toch een gezond gewicht..?
    En volgens mij zijn die pillen echt heel erg slecht voor je lichaam.. echt heel slecht.
    Stop er dus gewoon mee, er zijn genoeg andere manieren om af te vallen!

xx. Elise

Ik heb ook lax gebruikt, en moest dus in de bus naar school keihard naar de wc, woow dat was echt stressvol, dat is het nadeel! Je valt er snel mee af op korte termijn, maar daarna zit het er snel weer aan hoor, dat is letterlijk vet irritant.

Als het so slecht is waarom gebruikt iedereen het dan??
    En hoe kan jj het dan in de winkel krijgen?
    hallo mag ik een pakje laxeerpillen??
    kijken ze jj dan niet raar aan?? en krijg jj dat gwn?

xx
    Laatst aangepast door Agnes574 : 10-11-07 om 23:30

Standaard Laxeerpillen kopen

wy vinden ons te dik en willen laxeer pillen gebruiken??
    Maar krijg je dat zo maar in de winkel??
    moet jj gwn dat vragen ofzo??
    en word jj er echt dunner van??

xxx

Exclamation Re: Laxeerpillen kopen

Hey iedereen, Ik ben een meisje van 12 jaar en ik weet helemaal niet meer wat ik moet doen. Ik ben heel klein (1.54) En ik weeg 47.. Veel te dik!!
    Ik ben echt heel erg boos op mezelf want ik kan gewoon niet afvallen!
    Ik was vandaag met mijn vriendinnen gaan shoppen, en zij pasten al die leuke truitjes en ik moest van die stomme slobbertruien aan, zodat ze niet konden zien hoe ik eruit zag. En Bij gym houd ik bijn buik altijd in..
    Jongens vinden mij ook maar niks.. Gewoon omdat ik dik ben.. Dus ik las een paar van jullie berichtjes door, en ik zag dat iemand zei dat je ze bij de kruitvat/trekplijster kon kopen. Denkje dat ze dat zomaar aan meisjes van 12 geven? stellen ze voor de rest geen vragen van: Wat wil je ermee doen? Ofzo. Zoja, wat moet ik dan zeggen?
    Hebben die pillen Btw nog smaakjes ofzo? Ik heb echt hulp nodig want ik vind me echt te dik..

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Neo,
    Niet aan beginnen meisje,echt niet!
    Je verliest er enkel vocht door wat tot uitdroging kan leiden en vet verlies je er echt niet mee...
    Als je dan toch iets wilt nemen zou ik bij de drogist eens zoeken naar 'vetblokkers' of iets dergelijks...pillen die je tijdens of na het eten inneemt en die het grootste deel vet wat je binnenkrijgt 'vasthouden' en afdrijven...ikzelf gebruik daarvoor Appelazijn van Riemini...maar de drogist(in NL)vertelde mij een tijdje geleden dat dit produkt uit de markt gaat en er hiervoor iets nieuws komt!
    Gewoon vragen aan je drogist...ze helpen je graag en kijken echt niet raar,maar blijf aub van de laxeerpillen af;uitdroging,luie darmen(waardoor je alleen maar dikker wordt)en zelfs beschadigingen aan je darmen en organen kunnen door het gebruik van laxeerpillen ontstaan!!!

Wees aub voorzichtig met wat je neemt!!!
    Sterkte en succes
    Agnes Xx
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Laxeerpillen veroorzaken diarree...ik loop daar zelf nu al geruime tijd mee(en ik gebruik géén laxeermiddelen)en door die diarree neem je veel te weinig nodige voedingstoffen,vitaminen,mineralen ed op,waardoor je zwakker wordt en dat is allemaal écht helemaal niet gezond voor je lichaam...

Dus aub...wie denkt over het gaan gebruiken van laxeermiddelen of wie ze al neemt;stop er AUB mee! Breek je lichaam niet af,zorg voor een gezond lichaam!!!!

Zie mijn topic 'Misselijk' in de rubriek 'Maag- en Darmklachten'
    Agnes
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

*Suzanne*
    Guest

Citaat Origineel gepost door afvallen Bekijk Post
    ik zou graag willen weten waar je die laxeerpillen koopt. ik ben 14 jaar, 1.69 m lang en ik weeg 50. I vind mezelf egt veel te dik! ik zou ook graag van die pillen willen kopen maar ik ben bang dat ik ze niet meekrijg! groetjes, mij
    Meid geloof me, je bent echt niet te dik. Het is echt geen goed idee om laxeerpillen te slikken, als je er eenmaal aan begonnen ben kom je er nooit meer vanaf! Niet doen dus ! Afvallen kan je ook op andere manieren doen, zoek gewoon op google, of koop desnoods het Sonja Bakker boek. Maar in jou geval is dat helemaal niet nodig want je bent slank genoeg!

*Suzanne*
    Guest

Citaat Origineel gepost door anoniempiepie Bekijk Post
    wy vinden ons te dik en willen laxeer pillen gebruiken??
    Maar krijg je dat zo maar in de winkel??
    moet jj gwn dat vragen ofzo??
    en word jj er echt dunner van??

xxx
    Je word echt niet heel veel dunner van laxeerpillen! En als je wel dunner word en je stopt ermee zit het vet er zo weer aan ! En als je dan nog een beetje pech heb zit er nog meer aan dan je eerst had! En als je je echt te dik vind, Ga dan lekker samen sporten. Het is trouwens heel erg slecht om laxeerpillen te slikken, je kan er namelijk een luie darm van krijgen, dat is een chronische verstopping in je darm, dat houd dus in dat het een blijvende verstopping is waar je dus niet meer van af komt! Dus meid blijf gewoon van die pillen af Dat is het beste voor jou en je lichaam!

hai ik ben een meisje van 11 en ik wil laxeer pillen kopen maar ik weet niet waar

En waarom wil je ze kopen dan? Als het is om af te vallen, lees het bericht hier boven even, klopt helemaal.

Xx

laxeerpillen maken je darmen lui, je darmen wachten nml met werken totdat de volgende lading pillen er weer aan komt.

Ik heb in een slechte periode veel laxeerpillen genomen, en volgens de doktoren mag ik blij zijn dat ik geen stoma nodig heb gehad...

Willen jullie een stoma, zo'n zakje buiten je lichaam waar je poep in komt...koop dan vooral die laxeerpillen. Wil je dat niet...laat je lichaam dan gewoon zijn werk doen!
    Laatst aangepast door Agnes574 : 18-01-08 om 18:40

ps; van laxeerpillen val je niet af...je verliest je darminhoud en vocht...maar dat zit er binnen 1 dag toch weer aan. Vet raak je er niet mee kwijt!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik sluit me volledig bij Wendy haar laatste 2 posten aan!!

Begin er niet mee;
    Het helpt je niet te vermageren,enkel maar om je lichaam kapot te maken!
    Er zijn genoeg andere manieren om gezond en goed af te vallen!!

Agnes

Hoi hoi..

Nu ik allez hier zo lees ben ik er idd wel tegen. Ik Probeer gewoon veel water te drinken en niet veel te eten. ik ben van 47 kilo naar 42 gegaan. Dus laxeerpillen doen niet al het werk, Dat doe je zelf
    XX

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

5 kilo kwijt????
    Goed zeg!!!!!!!
    Nu zorgen dat je niet té weinig gaat wegen hé?

Grtjs Agnes
    Ik 'lijn' ook door véél water te drinken en gewoon iets minder en gezonder te eten!
    Nog altijd dé manier!

Lieve meiden, ik ben zelf pro ana en ik ben ontzettend TEGEN laxeermiddelen. Voor het afvallen werkt het TOTAAL niet, het drijft alleen vocht af en dus geen vet. Na een vreetbui heeft het geen zin, voordat je denkt dat je een vreetbui krijgt ook niet. Het werkt dus totaal niet om de kcal/vet uit je lichaam te halen. En als je laxeermiddelen gebruikt, zou je eigenlijk zelfs nog extra moeten drinken, dus die afgedreven vocht drink je er weer bij.
    Bovendien, denk je dat het er mooi uit ziet om een stoma te hebben? Of dat je voor de rest van je leven problemen hebt met naar het toilet gaan? En je kan niet zonder naar het toilet gaan en aangezien gezondheid meestal toch niet boeit: leuk zo'n opgezwollen buik omdat je niet kan 'poepen', alleen maar omdat je laxeermiddelen hebt gebruikt die NIET eens werken bij het afvallen. Nog voor niets schade toegebracht ook.

@ Justify, hoe kan je jouw eigen grenzen kennen als je pro ana bent? De an stem overschreeuwt wsl jouw eigen stem....weet je echt wat de consequenties zijn vraag ik me af?!

Citaat Origineel gepost door WendyK Bekijk Post
    @ Justify, hoe kan je jouw eigen grenzen kennen als je pro ana bent? De an stem overschreeuwt wsl jouw eigen stem....weet je echt wat de consequenties zijn vraag ik me af?!
    Dit is gewoon mijn eigen stem en ik wil gewoon terug naar mijn oude gewicht wat ook nog eens een gezond gewicht is. Toen ik dat oude gewicht had, deed ik totaal niets aan afvallen. Ik ben nog nooit ergens verslaafd aan geraakt en ik heb het nodige negatieve gedaan. Ik weet wat ik aan kan en heb sowieso een extreme zelfcontrole. Ik wil absoluut geen ondergewicht. Bovendien sinds ik met pro ana bezig ben, met het afvallen, gaat alles stukken beter in mijn leven. Ik heb weer een sociale kring, school gaat ontzettend goed. Dit is voor mij gewoon een weg om gelukkiger te worden. En ik weet dat er genoeg zijn die zichzelf verliezen, maar daar zal ik dus niet 1 van zijn.

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Goed gezegd en gelijk heb je Justify!!
    Laat je niet ontmoedigen of raken door meningen van anderen,die totaal geen weet hebben van jouw situatie!!!
    Zorg wel dat je idd géén ondergewicht krijgt en zorg goed voor jezelf én zéker ook voor je lichaam!!
    Iedereen doet weleens dingen die misschien niet in het 'voorgestelde' beeld passen,maar niemand is perfect toch???!!!

Wat is je streefgewicht trouwens? En past dat gewicht bij je lengte en lichaamsbouw?
    Dat is namelijk héél belangrijk,maar hopelijk weet je dat zelf wel

Ik persoonlijk kijk niet echt naar mijn gewicht,maar naar mijn lichaam...als ik daarmee tevreden ben(met de vorm en proporties)kan het me écht niet schelen hoeveel ik weeg...als ik me maar lekker in mijn vel voel!

En idd...ik kan het hier blijven zeggen...laxeerpillen; daar val je écht niet van af,het brengt je lichaam enkel maar enorme (onherstelbare) schade toe!!

Standaard Re: Laxeerpillen/verkeerd zelfbeeld

hey iedereen!!
    ik ben 13 jaar ik ben 1.63 en ik weeg 47 dus veel te veelll!!!!
    ik wil graag laxeerpillen gaan gebruiken.
    ik weet het alleen nog niet helemaal zeker.
    Ik wil maar 4kilo afvallen hoelang doe je daar over???
    geef me alstjeblieft ADVIES!!!

xxx Elies

Standaard Re: Laxeerpillen/verkeerd zelfbeeld

[QUOTE=Eliesje100;16196]hey iedereen!!
    ik ben een meisjevan13 jaar ik ben 1.63 en ik weeg 47.
    ik ben niet dik maar mijn benen wel
    misschien ga ik toch laxeerpillengebruiken
    geef me alstjeblieft ADVIES!!!

xxx Elies

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Lieverd,

47 kilo is écht niet teveel!!!
    En laxeerpillen gebruiken om 4 kilo af te vallen...en daarmee je darmen om zeep helpen voor de rest van je leven?????
    Als je je benen te dik vind meisje: werk dan gericht op je benen,maar spaar je spijsverteringsstelsel aub!!
    Lees de artikels eens in de rubriek 'Voeding',daar kun je best nuttige en verantwoorde informatie en tips uit halen.
    Succes Elies
    Xx Ag

Unhappy Re: Laxeerpillen kopen

Hee, .

Vorig jaar heb ik dit alles ook gelezen. .
    En toen woog ik 54. Ik vond mezelf prima en dat allemaal dankzij laxeerpillen. Ik vond mezelf dun genoeg en begon gewoon weer vet veel te eten op een dag!
    Nu ben ik 15 kilo aangekomen. En weer 4 kilo afgevallen. *zucht* ik weeg nu 64. En ik wil zó ontzettend graag terug naar 54! Vandaag zei iemand 'haha, ik kan je aan je vet naar me toe trekken!' , terwijl hij mijn buik vastpakte. Ik voel me zo dik en lelijk. Ik walg van de persoon die ik in de spiegel zie. Ik draag wijdere kleding om mijn heupen te verbergen.. Ik wil zo graag afvallen.
    Weet iemand hier hoe ik me voel of heeft iemand tips ? ..

Liefs,
    x Elise

Unhappy Laxeermiddelen kopen

Hee
    ik ben een meisje van 14 jaar en echt veel te dik voor mijn lieeftijd en lengte
    Liever wil ik niet zeggen hoe zwaar, maar ik wil graag laxeermiddelen kopen.
    Weet iemand ook waar je die kan kopen?
    ik word er niet mee gespest maar ik zit er heel erg mee..
    ik ga ook naar turkije, en daar loop ik niet in een badpak maar er moet dan wel wt af!
    Als iemand mij zou willen helpen, heeel graag!

Oh my god mensen ik ben net 1m 60 en ik weeg 67kiloo!!! dt is egt veel te veel ik wil wel laxeerpillen kopen maar bn bang dt ik se tog niej in neem dusz en die thee missgien is er nog iets andrs waar je snel vn afvalt?? ik wil minstens 10 kilo afvalle sewkers nu ik heb gesien wat sommige vn jullie wegen!! ik wil ook me vinger in me keel steken en dt heb ik ook gedaan maa t werkt niej ik kn dn niej overgeve als ik dt doe heeft iemand enig idee hoe je andrs kn overgeven??? of andrs waar je iets andre pillen mt wat minder gevaar kn kopen?!

xxx anoniempjee

Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Dagboek berichten
    18

Hoi Anoniempjee,

Waarom wil je afvallen met laxeerpillen?
    Voordat je aan laxeerpillen begint, wil ik je aanraden om even hier lezen wat laxeerpillen doen!

Succes,
    petra
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

Hey Anoniempjee,

Om te proberen af te vallen door je vinger in je keel te steken is toch wel het domste wat je kunt doen. Evenals laxeerpillen. Beide maken je helemaal kapot!!!
    Begin alsjeblieft niet aan deze methodes, er zijn ook andere manieren om gewicht kwijt te raken. Ooit erbij nagedacht wat er kan gebeuren als je te vaak je vinger in je keel steekt? Wat de gevolgen ervan kunnen zijn, omdat je er niet meer mee kan stoppen?
    Dit zelfde geld ook voor die laxeerpillen. Er zijn zoveel gezondere methodes om gewicht kwijt te raken. Probeer dat eerst voordat je zulke rigoreuze dingen gaat gebruiken/doen.
    Ik hoop dat je wat kan vinden om je gewicht wat te minderen, maar nogmaals, gebruik niet je vinger in je keel of laxeerpillen hiervoor. Je bent pas veertien, meissie, maak je leven niet kapot met deze dingen.
    Heel veel succes!!!

Liefs
    Déylanna
    The best move is to follow your heart

ik ben 13 jaar en ik ben niet dik . maar ik wil een paar kilo er af..! ik been 1.60m lang en ik ben 55 kilo .! en ik vind me zelf echt enit ECHT dik .. maar wel dikkig.. en nu heb ik een vraagje . kun je laxeerpillen ook bij de aphotheek halen ? of in een andere winkel op texel .? wij ehbben namelijk geen kruidvat enzo op texel..
    Liefs Esmee

ik heb namelijk ook alle dieten al geprobeert en ik sport 2 X in de week ..
    XX

heey

ik neem heel soms een laxeerpil.
    dan gaat het wel goed.
    ik ben 13jaar 1,64 en ik weeg nog steeds 47 zoals een paar berichten voor ook al staat.
    eigenlijk ben ik niet dik, maar mijn benen zijn zooooo vet!!!
    ik kan ze alleen maar dunner krijgen door iets van 10kilo af te vallen . maar ik wil niet weten hoe ik er dan uit zal zien.

ik heb tegen iemand op school verteld wat mijn problemen zijn dat ik me te dik vindt enz. en dat heeft ze aan zoveel mensen verteld dat zelf mijn leraren en me mentor het weten. als ze trakteren (leraren) en ik wijs het af, dan kijken ze me zo raar aan en proberen ze tog of ik het wil aannemen.

ik weet niet wat ik moet doen om mijn benen dunner te maken. aan iemand die ik ken me problemen te vertellen heeft geen nut. daarom doe ik het hier.

heeft iemand het zelfde als ik van me benen. en wilt iemand me tips ervoor geven om ze dunner te maken?/

xx Elies

heey ESZ!

ik weet hoe wel hoe je je voelt!!
    die laxeerpillen kan je volgensmij niet bij de apotheek kopen. en als ze het zouden hebben, ben je misschien nog wel te jong om het daar te halen. daarom koop ik ze ook bij het kruitvat. heb je daar dan geen andere drogist?????
    je kan ze bij iedere drogist halen. maar reken er wel op dat niet iedereen je het zal geven. ik had eerst bij de etos gevraagt maar daar moet je 18jaar voor zijn.

su6
    xxx Elies

Dagboek berichten
    18

Meiden,

Ik hoop dat jullie begrijpen waarvoor laxeerpillen bedoelt zijn! Volgens mij is dit namelijk niet het geval! Laxeerpillen zijn niet bedoelt om af te vallen!!

Laxeermiddelen zorgen voor:
    - vochtverlies (geen vet!) en dat vocht heeft je lichaam juist zo hard nodig!
    - een 'luie' darm...als je ze langer dan 3 dagen neemt vertraagt je darmwerking wat resulteert in extra vet- en suikeropname...en aankomen bijgevolg!

Eet gezond,neem veel vezelrijke (eventuuel caloriearme) voeding en beweeg regelmatig(dit resulteert in een snellere darmwerking met als gevolg:afvallen!!

Langdurige gebruik, resulteerd tot nare maag- en darmklachten!

Meiden als jullie echt willen weten of jullie te dik zijn, check dan even je BMI.

Als laatste wil ik nog even zeggen dat ik het heel goed vind dat de Etos, geweigerd heeft laxeerpillen weg te geven, je bent idd nog veels te jong!

Succes!
    petra

heaaii ja ik denk ook dat ik het niet mee krijg.. en op texel kan ik best wel veel mensen ,,
    Maar heeft dan misschien iemand een tip om aftevallen en toch niet zo veel honger te hebben want, ik heb zoon last van vreetbuien.!

Liefs Esmee

dus als ik nu bij een drogist binnen stap en ik ken die gene.. ben ik de lul..

Dagboek berichten
    18

Veel water drinken!

Citaat Origineel gepost door xEszx Bekijk Post
    heaaii ja ik denk ook dat ik het niet mee krijg.. en op texel kan ik best wel veel mensen ,,
    Maar heeft dan misschien iemand een tip om aftevallen en toch niet zo veel honger te hebben want, ik heb zoon last van vreetbuien.!

Liefs Esmee

Ik heb toch effe een vraagje voor alle bovenstaande mensen die willen afvallen.
    Waarom moet er altijd gelijk naar de laxeermiddelen gegrepen worden???????????
    Er is hier al meerdere malen geschreven dat het zoooooooooooo slecht is voor je lichaam.
    Serieus, het maakt je lichaam kapot!!!
    En bij de meeste is het gewicht in combinatie met de lengte gewoon normaal.
    Ik begrijp best dat er bij enkele van jullie toch wat af moet (al dan niet omdat je het zelf wil) maar laat alsjeblieft die zooi staan.
    Ik vindt het echt goed dat de Kruidvat of de Etos, of welke drogist dan ook geen laxeermiddelen meegeven. Laxeermiddelen zijn niet ontworpen om af te vallen...dus moeten ze daar ook niet voor gebruikt worden.
    The best move is to follow your heart

ik weet het allemaal .. maar geef mij dan 1 manier om te zeggen hoe ik ten 1e van me vreetbuien af kom.. ik weet het veel water drinken .. heb ik geprobeert,! en okal heb ikgeen honger meer dan doe ik het gewoon omdat ik het lekker vind.!
    XX Esmee.

luister jij bent niet dik .! jij bent 9 cm langer dan mij en 5 kilo lichter en als nog vind jij je dik ..! nouja, hoeveel sport je eigenlijk ? want als je veel sport en niet HEEL veel eet ben je toch gezond .?

liefs Esmee

Dagboek berichten
    18

Exclamation Re: Laxeerpillen kopen

Laten we wel met respect blijven reageren a.u.b.
    Gewicht en lengte zeggen niet alles, ook bouw en spiermassa speelt een rol. Voorbeeld een vriendin van mij had hetzelfde gewicht als mij en dezelfde lengte, alleen zij leek beetje vol, net niet mollig. Bij mij kon letterlijk de ribben tellen. Nu weeg ik 7 kilo meer als zij en is het in evenwicht.

Groetjes,
    Petra
    Citaat Origineel gepost door xEszx Bekijk Post
    luister jij bent niet dik .! jij bent 9 cm langer dan mij en 5 kilo lichter en als nog vind jij je dik ..! nouja, hoeveel sport je eigenlijk ? want als je veel sport en niet HEEL veel eet ben je toch gezond .?

liefs Esmee

Vanwaar de titel laxeermiddelen kopen? :O
    Moet je niet doen, tenzij je niet goed naar de wc kan gaan!

Anders kan je gaatje's in je darmen krijgen

Groetje's marjolein

ff een goeie tip! Wil je met een schone lei beginnen, drink gewoon een paar slokken olijfolie, dat laxeert heel goed!

Citaat Origineel gepost door Mirr Bekijk Post
    ik wil graag laxeerpillen kopen, maar ik weet niet waar ik die moet kopen bijv. bij drogist of apotheek gaan ze dan geen vragen stellen?
    xxx
    Mirr waarom wil je ze kopen?
    Omdat je niet goed naar het toilet kan gaan?
    Of omdat je dunner probeert te worden door laxeerpillen?

Groetje's

heey,

ze hebben wel gelijk dat je juist aankomt van laxeerpillen!
    Ik gebruik ze maar heeel af en toe. 1 keer in de maand ofzo en neem ik er 2.
    zelf dan kom ik meer aan dan normaal afvallen.
    ik ben in iedergeval gestopt met die pillen want, ik kan heel de nacht niet slapen van de buikpijn
    er moet tog een andere manier zijn?? ja dat weet ik minder eten en meer water drinken, maar dat is zo moeilijk, want ik heb ook wel eens van die vreetkikken

ik woog voor die laxeerpilllen 46 en nu 47 dat is in een dag gebeurt. en ik heb allebei de keren s' ochtends gewogen.
    ik weet niet wat ik moet doen ik ben 1,65 weeg 47 ben 13 jaar.
    Mensen zeggen dat ik niet dik ben. Maar mijn benen zijn het wel
    geef me tips om vooral mijn benen dunner te krijgen plz

Je gewicht kan van dag tot dag verschillen, en dat kan soms inderdaad een kilo zijn. Daarom is het niet verstandig je elke dag te wegen, dan ga je je druk maken om niks.
    Met je lengte, gewicht en leeftijd zeg ik inderdaad ook dat je niet dik bent. Als je vindt dat je benen te stevig zijn, kan ik je dit zeggen: Lijnen helpt niet. Als je slankere benen wil zul je daarvoor moeten trainen. Hoe je dat het beste doet, zou je na kunnen vragen bij een fitnesscentrum. Die kunnen je helpen de juiste training te kiezen. Want gezien je leeftijd moet je wel uitkijken dat je niet te zwaar of teveel traint.

Succes!

Xx

Mystica
    Guest

Laxeermiddelen zorgen ervoor dat het vocht uit je lichaam gaat maar verbrand geen vet

Bij langer gebruik zal het je lichaam schade toe brengen. Als je echt wilt afvallen moet je niet als oplossing de zogenaamde snelste maar tijdelijk goed gevoel gevende troep gebruiken

Ga naar een dieetiste zou ik zeggen en neem gerust met haar/hem je eetpatroon door. Hier zal je meer aan hebben dan een jojo effect dat je door laxeermiddelen en andere dit soort troep, dus onbewust en ongezond afval pogingen, welke je missh wel jaren lang zal uitproberen. Geloof me, je verricht alleen maar onnodig schade aan je lichaam, darmen etc. Want vitamine opname door al dat gelaxeer zal afnemen en op den duur gaat je gezondheid ook achteruit en ben je nog steeds niet afgevallen

Pas op met wat je je lichaam doet..je leeft maar 1x

3x perdag op de weegschaal staan is ook fout. Dit zorgt er alleen maar voor dat je negatief wordt als je niet de gewenste resultaat ziet. Je kan een dag vocht vasthouden, of je hebt je spieren getraind en deze wegen zwaarder dan lichaams vet

1x perweek is meer dan voldoende.

Mystica
    Guest

Na het een en ander en heeellang over dit onderwerp na te denken + te informeren denk ik dat ik toch de methode min of meer heb kunnen ontdekken. Althans..bij mij heeft dit geholpen. Alles heeft toch een beetje te maken met onze denkwijze..althans zo zie ik het weer

Voor de mensen die willen afvallen:
    Als eerst moet je je denkwijze veranderen. Onze hersenen werken een beetje raar. Meestal houden we ons in gedachten meer bezig met dat gene wat we "niet" willen dan wat we "wel" willen. Onze lichaam gaat zich dan richten op dat gene wat ie nu juist niet wil en gaat die kant op werken.

Ga eerst eerlijk voor je zelf na, heb je in je hoofd "ik wil" minder wegen of ik ben te dik en "had gewilt" dat ik niet dik was???

Als je echt in je hoofd zit met ik ben te "dik " ga je automatisch meer eten. Of na paardagen gestaakt te hebben met eten je weer terug gaat vallen in je oude eet-patroon.
    Omdat je je focust op dat negatieve ga je je ook automatisch richten op dat gene wat je nu eigenlijk anders zou willen hebben. En je blijft daar hangen want je wilt het anders. Je denk alleen dat je het anders wilt. Maar verder blijft het daarbij.

Zodra je je bezig houd, maar dan ook eerlijk in je hoofd bezig houdt met dat gene wat "je wilt", dus minderwegen dan ik ben te dik, ga je automatisch minder eten of kiezen wat je wel of niet gaat eten. Je past je automatisch aan.
    Bij dat negatieve ga je eerder een gedachte creeren van; ik ben toch al dik! en val toch niet af dus dit kan er ook bij! . Bewust of onbewust doe je dit.

Laat dat gedachte van "ik ben te dik" achterwegen en richt je op ik wil minder wegen. Te dik of niet. Denk gewoon ik wil minder wegen. Dit is echt de eerste stap. Bij alleen een gedachte ik ben te dik ga je je zelf negatief beinvloeden en dit is de valkuil.

Probeer het uit zal ik zeggen.

Elke dag Sla en salade moet je niet vergeten. Sla,salade rauwkost zorgt voor goede darmwerking en water natuurlijk. Verder gewoon gezond blijven eten en geen dieetjes verzinnen die je niet je hele leven lang kan uitvoeren
    Je moet je gewoon trainen in als ik van deze neem moet ik van dat ander minder nemen. Tuurlijk zullen er momenten zijn waarbij je wat meer eet. Hoort er bij. Het moet geen last zijn maar een levenspatroon. En als laatst natuurlijk beweging Dit is echt noodzakelijk. Elke dag minimaal een halfuurtje lopen moet te doen zijn. Maar fitness of hardlopen is natuurlijk helemaal goed.

En en.. voor het eten niet snoepen, chips, koek etc. Hierdoor ga je minder aan tafel eten, waardoor je de hele avond blijft snoepen. Door het snoepen gaat je suikerspiegel sneller omhoog en na een tijdje daalt het. Dus je hersenen denken; heb voldoende binnen terwijl dat tijdelijk en nep is. Ja je hebt te veel vet en suiker binnen idd maar dat vult dus niet. Soms denk men, ik neem een koek en sla het eten over. Koek ziet er zo klein uit dus denk je, ik kom er niet van bij. Maar als je gewoon eet, vult dit als eerst. Zit ook minder energie dan een vette koek in. En je lichaam doet er de hele avond over om de energie die je door gewoon eten binnen heb gekregen weg te werken. Terwijl een koek niet vult, tijdelijk je veel energie in eenkeer binnen krijgt, en na dat je suikerspiegel weer gedaalt en dit gaat redelijk snel, gaat je lichaam niet zo hard werken en dus geen energie gaat gebruiken om te verbranden als bij gewoon eten.

Dus sla geen eten over!!! maar wel een volle koek. Natuurlijk mag je ook een koekje of iets anders, maar wel met mate

Ga geen tijdelijke oplossingen zoeken, je moet gewoon je eet-patroon veranderen. Te weinig eten wil niet zeggen dat je gelijk afvalt en blijvend resultaat zal houden. Juist niet. Je gaat richting jojo effect. En op een gegeven moment als je lichaam juist dat gene wat ie mist binnen krijgt gaat ie dat gelijk opslaan. En ga jij weer denken " ik kom van alles bij" << dit veroorzaak je zelf.

eetbuiten..
    Dit ontstaat echt doordat je je te veel bezig houdt met het bijkomen en je denkt dat je door minder eten gaat afvallen of door laxeermiddelen. Als je onbewust aan het dieeten bent en je al eetbuien hebt,... bestaat een kans dat je geen voeldoende voedingstoffen binnen krijgt en je doordat je 1 iets extra neemt, je lichaam dit automatisch gaat opslaan.Want je lichaam is slimmer dan je denkt, die weet dat hij dat extratje (wat niet eens extra is) een tijd lang weer niet zal krijgen, dus slaat ie maar gelijk op.
    Je eetbuiten komen door tekortkoming aan voedingstoffen en na deze eetbui slaat je lichaam automatisch alles op. Stukje bij beetje, langzamer hand kan je hierdoor een eetstoornis ontwikkelen

(btw.. dit is mijn manier van geweest..dus.. bron of een medischeverklaring zou ik niet kunnen overhandigen )

hoi Eliesje100. Ik wil eventjes kwijt dat jij ABSOLUUT NIET dik bent.
    Kijk maar eens op www.voedingscentrum.nl en zoek dan eens naar de BMI meter.
    Ik kan je verzekeren dat jij echt niet bij overgewicht zit hoor!
    Dus begin alsjeblieft niet aan afvallen als het niet nodig is!
    Dat heb ik ook gedaan en nu zit ik in een kliniek (al 5 maanden) omdat ik doorgeslagen ben met afvallen omdat ik mezelf te dik vond (vind) en nu heb ik dus een keihard gevecht met mijn Anorexia.

Jij hoeft echt niet af te vallen meid! en begint er ook niet een belletje bij je te rinkelen als iedereen zegt dat je niet dik bent?
    Dat zeggen ze absoluut niet voor niets!
    Dus geloof me, en doe het jezelf niet aan.

Groetjes Neo.

Ps. je bent NIET dik!!

Soortgelijke onderwerpen

1. Online Propecia Kopen
    By in forum Haar
    Reacties: 15
    Laatste Post: 09-08-18, 08:51
  2. Waar kun je laxeermiddelen kopen?
    By anoniempje in forum Laxeermiddelen
    Reacties: 36
    Laatste Post: 30-12-13, 22:56
  3. Laxeerpillen
    By Annie1967 in forum Laxeermiddelen
    Reacties: 92
    Laatste Post: 06-10-13, 13:45
  4. ‘Als je vrouw wegloopt, kun je beter een pistool kopen’ - BN/De Stem
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 31-01-07, 13:13
  5. Waar kan ik laxeermiddelen kopen?
    By madelien in forum Laxeermiddelen
    Reacties: 2
    Laatste Post: 05-05-06, 16:08