Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergeven resultaten 101 tot 139 van 139

Onderwerp: Laxeerpillen kopen

Standaard Re: Laxeerpillen kopen

heey bedankt neo voor je reactie, maar ik let niet heel veel op me gewicht, maar meer op me uiterlijk.
    ik zou soms wel eens willen dat ik me kon inhouden ik ben inmiddels al aangekomen ik ben nu 48kilo.
    ik vind dat het egt niet meer moet worden, maar het is soms ook wel moeilijk.
    zou ik missschien mogen weten hoeveel je weegt enz? srry voor deze vraag

Lieve Eliesje,

met jouw leeftijd en lengte zit je echt op een gezond gewicht. Al zou je nu nog tien kilo aankomen, dan heb je nog geen overgewicht. Heb je het advies van Neo al opgevolgd en op www.voedingscentrum.nl gekeken? Want daar kun je zien dat je echt niet te zwaar bent en ook niet in de gevarenzone zit.
    Dus een kilo'tje meer of minder zal je echt geen kwaad doen. Kijk wel uit dat je niet te veel afvalt, dat is zeker zo gevaarlijk als te zwaar zijn.

En je uiterlijk, tja, dat is op jouw leeftijd een gevoelig onderwerp. Ik weet natuurlijk niet hoe je er uit ziet, maar zolang jij blij bent met jezelf, is dat alles wat telt. Smaken verschillen en niet iedereen vindt hetzelfde mooi. Wees tevreden met jezelf en straal dat uit, dan komt dat helemaal goed

Xx

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Probeer ipv van die slechte laxeermiddelen eens Benefiber van de apotheek...dit is gezond en zorgt voor een snelle,goede darmwerking!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Citaat Origineel gepost door Eliesje100 Bekijk Post
    heey bedankt neo voor je reactie, maar ik let niet heel veel op me gewicht, maar meer op me uiterlijk.
    ik zou soms wel eens willen dat ik me kon inhouden ik ben inmiddels al aangekomen ik ben nu 48kilo.
    ik vind dat het egt niet meer moet worden, maar het is soms ook wel moeilijk.
    zou ik missschien mogen weten hoeveel je weegt enz? srry voor deze vraag
    Hooi Eliesje, ik wil mijn gewicht wel zeggen hoor.
    Houd er alleen wel rekening mee dat ik inmiddels al op mijn gezonde gewicht ben gebracht. Mijn lengte is 1 meter 55 en mijn gewicht is 42. In totaal ben ik 5 kilo aangekomen. Dus toen ik naar de kliniek ging was ik 37. en nu dus 42.
    Ik heb alleen al 2 weken niet gewogen (ik moet namelijk om de week wegen)
    Maar iedereen om me heen zegt dat ik waarschijnlijk wel weer onder de 42 zit.. Maar dat zie ik maandag.

Groetjes

heey,

het gaat me niet zo heel erg veel om hoeveel ik weeg, maar om hoe ik eruit zie en ik heb best wil dikke benen. Daar zit ik dus mee. Ik vind het wel fijn dat mensen zeggen dat het allemaal wel meevalt, maar dit is ook zo. Maar niet met mijn benen
    vandaar dat ik toch wil afvalllen. maar het heeft gewoon echt geen nu want ik ben nu weer aangekomen 49,5
    ik heb nu echt besloten om te gaan afvallen

xx Elies

Nee nee nee! eliesje!
    Als je nu begint met afvallen ga je veeel te weinig wegen. Nu zit je al op een laag gewicht. Probeer jezelf alsjeblieft in de hand te houden, ik wens je niet toe waar ik nu mee zit te strijden. Je gewicht zit gewoon goed en er mag zelfs nog wel wat bij. Vraag anders aan andere mensen wat ze van je benen vinden,, Zoals je moeder of je vader of vriendinnen ofzo. Wel eng hoor,, maar zo kom je wel de waarheid te weten,,

Premium Account

deze site is echt een grote trigger voor veel mensen denk ik.
    koop die troep niet je weet niet waar je aan begint. beginnen met dit soort zooi is makkelijk, maar probeer er dan nog maar is van af te komen.
    eet gezond. beweeg. minder tussendoortjes langzaam zodat je er aan kan wennen.
    doe dit niet
    succes

Als je jezelf te dik vind chek eerst even je bmi !
    kijk dan als je te dik bent, zo niet, niet beginnen met afvallen,
    zoja, veel sporten, en veel gezond eten, snacks overslaan
    jezelf niet uithongeren natuurlijk, dat is slecht.

Precies, al die lax van de drogist is troep snap niet waarom ze het verkopen.. Ook al heb je last van je stoelgang, dan nog is al die lax van de drogist slecht! Ik werk in de zorg zo mega ontzettend veel mensen hebben een slechte stoelgang, nou niemand maar dan ook niemand neemt laxeerpillen. Het maakt je darmen kapot! En het helpt niet eens want het werkt pas in je darmen, en daarvoor is alles al uit je eten gehaald, en daarna kom je met dezelfde vaart weer aan omdat je vocht vast houd..

Pfff er is een heel subforum over lax aangemaakt :S

Idd,,

Als je opstopping hebt raad ik je Movicolon aan. Heb ik zelf ook en het is niet schadelijk. Je gaat er niet van aan de spuiterij maar je hebt wel een goede doorloop.
    Interesse? vraag ff na bij je huisarts.

Citaat Origineel gepost door Neo Bekijk Post
    Idd,,

Als je opstopping hebt raad ik je Movicolon aan. Heb ik zelf ook en het is niet schadelijk. Je gaat er niet van aan de spuiterij maar je hebt wel een goede doorloop.
    Interesse? vraag ff na bij je huisarts.
    Jeps of lactulose, microlax, klysma, clean-prep ect...

mensen doe het niet, je raakt afhankelijk van die dingen en ze werken niet eens. het enige wat ze je geven is buikpijn en diarree. heb me al eens ziek moeten melden op school vanwege die dingen. ik zal verder geen details geven maar die dingen verneuken alles ..
    (neee ik ben er niet verslaafd aan maar dit zijn feiten)

Je moet inderdaad niet aan de ''ernstige'' middelen gaan. Tenzij je huisarts het aanraad. Maar dan moet je wel een flinke verstopping hebben. En als je helemaal tegen laxeer bent, dan raad ik je aan om gewoon veel water te drinken.

suuuus
    Guest

groen thee drinken want dat zuivert je lichaam..of de thee van zonnatura ideaal gewicht..en je kan chroomtabletten slikken die haal je gewoon bij een gezondheidswinkel..Trek in ongezonde dingen en overgewicht kunnen worden tegengegaan met chroomtabletten. Chroom werkt samen met insuline, dat ervoor zorgt dat de spiercellen voedingsstoffen kunnen opnemen. En, heel belangrijk, vetten worden niet opgeslagen als een vetlaag, maar in de spieren verbrand! je krijgt minder trek in zoete dingen en het is heel goed voor je huid en haar..en geloof mij ik heb er veel profijt van

Gezond laxeren doe je met psylliumvezels en inulinevezels. Die kun je zonder problemen in een natuurwinkel kopen. Een ander goed en gezond laxeermiddel is kefir, een probioticum dat goed is voor je darmen. Daar kom je mee op je ideaalgewicht.

ikheb een groot probleem,
    ik ga morgen laxeerpillen kopen ,
    maar een vriendin heeft het ook gedaan ,
    die heeft geen problemen gehad?
    maar stel dat ik veel problemen er mee krijg?
    wat zou je kunnen krijgen dan?
    want ik wil graag afvallen.
    hoe duur zijn ze ongeveer?
    onder de 2 euro?
    alvast bedankt.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx'!

Hoho...

Ik denk dat je bedoeld dat in je tweede zin nog ergens het woordje ''geen'' tussen moet he?

Je moet helemaal geen laxeer kopen, nu kan je nog tegengehouden worden, zeker omdat je zegt dat je het nog gaat doen.

Waarom wil je laxeer, die kilo's komen met dezelfde vaart weer terug, en je darmen gaan finaal kapot.

Citaat Origineel gepost door lautjeballetje Bekijk Post
    ikheb een groot probleem,
    ik ga morgen laxeerpillen kopen ,
    maar een vriendin heeft het ook gedaan ,
    die heeft geen problemen gehad?
    maar stel dat ik veel problemen er mee krijg?
    wat zou je kunnen krijgen dan?
    want ik wil graag afvallen.
    hoe duur zijn ze ongeveer?
    onder de 2 euro?
    alvast bedankt.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxx'!
    Het verschilt per persoon hoeveel problemen je ermee krijgt, maar problemen krijg je toch wel. Ik slik het ook en kan er niet meer mee stoppen omdat ik dan het idee heb dat ik toch nog IETS goeds heb gedaan en hoop dat het een beetje gaat helpen maar heb nooit echt resultaat gezien! Koop die zooi niet, je gaat er heus geen kilo's door verliezen en het is echt niet chill om elke keer rond te lopen met rommelende darmen en buikpijn. Geloof me nou, begin er nou niet aan...

Er zijn nog veel meer manieren om gewicht te verliezen, geloof me..
    Sterkte!

Siri1966
    Guest

Citaat Origineel gepost door Don'tLetMeGetMe Bekijk Post
    Het verschilt per persoon hoeveel problemen je ermee krijgt, maar problemen krijg je toch wel. Ik slik het ook en kan er niet meer mee stoppen omdat ik dan het idee heb dat ik toch nog IETS goeds heb gedaan en hoop dat het een beetje gaat helpen maar heb nooit echt resultaat gezien! Koop die zooi niet, je gaat er heus geen kilo's door verliezen en het is echt niet chill om elke keer rond te lopen met rommelende darmen en buikpijn. Geloof me nou, begin er nou niet aan...

Er zijn nog veel meer manieren om gewicht te verliezen, geloof me..
    Sterkte!
    Nooit doen!!!
    Ga naar jouw huisarts en vertel over jouw probleem [hij/zij kan jou verder helpen].

Laxeermiddel kan op korte termijn grote problemen opleveren>>qua gezondheid!!
    [HEB JIJ DAT ERVOOR OVER??].
    WEES VERSTANDIG...IK HEB PERSONEN GEZIEN>>DIE ER AAN VERSLAAFD RAAKTEN>>EN DIE WAREN VER VAN HUIS>>HET SPUL IS LEVENS GEVAARLIJK!!!
    [Geloof mij maar].

Banned Premium ++ Account

ben het helemaal met bovenstaande posts eens........heb je voorgaande blz. ook gelezen??.
    je zult de reacties denk ik niet zo leuk vinden.
    maar het is echt zo
    1 je valt en niet van af
    2 je darmen worden ""lui""
    3 als je het vaker doet gaan je darmen kapot
    3 je weet denk ik best wel dat dit niet de manier is, gewoon minder cal. eten en veel
    water drinken, voor iedere maaltijd 2 glazen, je hebt dan wat minder eetlust en
    water is goed voor je hele lichaam.
    wat vind je van al die negatieve reacties??

Helemaal mee eens. Je darmen worden geforceerd om vocht af te scheiden. Dat kun je maar een paar dagen zonder schade aan je darmen doen.
    Een beter middel is "Colon clean", een prebiotica, bij de natuurwinkel of kruidendrogist te krijgen. 's Morgens en 's avonds een flinke theelepel met twee glazen water innemen. Wel genoeg vet bij gebruiken, boter of kokosolie en olijfolie en vooral levertraan, anders hou je honger. Vetten zijn langzame energie, krijg je minder gauw honger. Probiotica zorgen voor ideale spijsvertering, je krijgt dan geen verkeerde vetafzetting in je lichaam. Af en toe een halve dag vasten ot een uur of twee, valt best mee en het is is supergezond. Koolhydraten zoals suiker, brood, frisdranken e.d. zo veel mogelijk laten. Rauwe honing en stevia zijn prima.

We leven maar eens en leven met je mee!!

Banned Premium ++ Account

heb zelf eens vreselijke verstopping gehad na aantal buikoperaties, darmen wilden maar niet op gang komen ondanks laxeerthee en magnesiumpillen en laxeerpillen.
    ben naar HA geweest en die zij dat lactulose siroop het beste werkt omdat het gaat gisten in darmen, eerst heel veel winden laten maar paar dagen later was alles goed..
    ik d8 altijd dat dat 1 van de minst werkende middelen was....dus toch niet.
    dit is natuurlijk gewoon een laxeertip, niet om af te vallen.
    heb blz hiervoor ook al wat gezegt over afvallen met laxeerpillen,
    echt niet doen, lees maar blz terug...
    succes

Heey

Vragen de verkoopsters als je laxeer middelen kloopt naar je ID

Nee, maar wel iedere keer ''weet je hoe je het moet gebruiken, en dat het maximale aantal dagen 3 dagen is?''

Premium ++ Account dotito's Avatar

Wat ook heel goed is voor de darmflora is lijnzaad.Kan je kopen in een natuurwinkel of sommige suppermarkten.
    3/d een eetlepel lijnzaad met een glas water/fruitsap
    of je kan ook lijnzaadolie kopen help effectief
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk

Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Of tarwezemelen van Zonnatura...

Laxeermiddelen beschadigen de darmen. Wateroplosbare vezels zoals ispagula husk, inuline en psylliumvezels zijn beter, die ondersteunen de spijsvertering en beschermen de darmvlokken. Tarwezemelen moeten eerst 24 uur geweekt worden om de mineralenblokkers te neutraliseren. Lijnzaad lijkt me prima, maar niet te veel, maar vooral levertraan geeft de nodige vitamine D en omega3 vetzuren. Ik heb daar heel goede ervaringen mee en blijf dat dagelijks gebruiken. Groet.

Hoooii,

Ik heb al 2jaar niet gereageerd.
    Ben inmiddels 15 maar was toen net 13.
    Ik heb veel meegemaakt in de tussentijd en heb een eetstoornis ontwikkeld.
    als ik me berichten terug lees zag ik dat ik toen al zo bezig was met eten, lax etc.
    Toen was ik 13jaar, 1.63 en woog op zijn hoogst 49,5

nu ben ik 15jaar, 1,68 en me diepte punt 42,5
    Als mensen nou toen geweten hadden wat me dwars zat, was ik er nu niet zo aan toe.
    Alsjeblieft koop geen laxeerpillen!
    Je kan mijn berichten van 2jaar geleden terug lezen en herken je dingen?
    ga dan opzoek naar hulp, want je wilt egt geen eetstoornis hebben!!
    je kan me ook op me msn toevoegen als je hulp van mij wilt.
    Laat dan even een berichtje achter

xxx Eliesje
    Laatst aangepast door Eliesje100 : 11-12-10 om 21:25

rzvb
    Guest

kun je me toevoegen [email protected]

Sorry dat ik je nog niet had toegevoegd, maar ik was op vakantie (;
    XX

Begin er niet aan! het is niet goed voor je! en ben het met Eliesje100 eens.. Je wilt een eetstornis niet verder ontwikkelen!

Citaat Origineel gepost door anoom Bekijk Post
    Meisje,

Ik heb geen informatie over laxeerpillen! Maar lees het boek "Radeloos" eens van Carry Slee.. Daarin loopt het helemaal verkeerd af! Ik las jouw situatie en dacht er meteen aan. Je bent 1.69m en weegt maar 50! Dat is helemaal niet veel! Je kan niet te dik zijn, geloof mij nou maar.. Het is onzekerheid! Doordat je je onzeker voelt, wil je afvallen om zekerder te worden.. Maar pas op he! Je bent niet te dik, het is een evrzinsel! Maar afvallen doe je echt het vest door gevariërd te eten en veel water te drinken! Ook sporten hoort erbij! Dat is jouw sleutel tot succes! Als je toch van plan bent aan pillen te beginnen, doe het met mate en houd jezelf onder controle!

Groetjes mij!
    Verder hoef je niet te gaan lezen, ik snap de jeugd van vandaag niet meer. Een klein verschil willen ze al op dieet of dergelijk. Er is een oud inheemse gezegde men weet alleen wanneer de fysiekgelaat ziek is, maar dat is niet de enigste dat een mens bezit!

volgens mij weet jij prima dat je absoluut niet te dik bent, anders zou je leeftijd, lengte en gewicht er niet bij zetten.

hoi, ik was er ook lang naar op zoek. maar ik heb vandaag nog even gekeken en heb ze online gevonden bij de kruidvat. ze zijn nu niet op voorraadmaar ik ga nog even in de winkel kijken. ik hoop dat je hier wat aan hebt. zelf wil ik ze ook gebruiken. ik ben 13, 1.69 en 67,5 kilo. ik hbe dan ook overgewicht en wil snel afvallen. maar ik hoop dat je hier wel voorzichtig mee doet. ik ga morgen naar de winkel en als het slecht is meld ik dat meteen

hoi eliesje.
    Ik vind mezelf veel te dik.
    ik ben 1.69 en weeg 67,5 kilo
    zelf ben ik veertien en ik schaam me kapot
    iedereen op deze site heeft van die mooie dunne lichamen en dan kom ik aan met mijn gewicht
    ook heb ik overgewicht en ik weet niet wat ik moet doen
    daarbij heb ik ook zelfmoordpogingen gedaan door veel paracetamol en ibuprofen te slikken
    ik ben ten einde raad
    op school voel ik me niet prettig en nu ik ook nog eens zo dik ben weet ik echt niet meer wat ik moet doen
    Kan jij me helpen

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Soortgelijke onderwerpen

1. Online Propecia Kopen
    By in forum Haar
    Reacties: 13
    Laatste Post: 17-04-17, 14:56
  2. Waar kun je laxeermiddelen kopen?
    By anoniempje in forum Laxeermiddelen
    Reacties: 36
    Laatste Post: 30-12-13, 21:56
  3. Laxeerpillen
    By Annie1967 in forum Laxeermiddelen
    Reacties: 95
    Laatste Post: 06-10-13, 13:45
  4. ‘Als je vrouw wegloopt, kun je beter een pistool kopen’ - BN/De Stem
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 31-01-07, 12:13
  5. Waar kan ik laxeermiddelen kopen?
    By madelien in forum Laxeermiddelen
    Reacties: 2
    Laatste Post: 05-05-06, 16:08