Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 74 van 74

Onderwerp: Problemen na het stoppen met anabolen

Gast43534
    Guest

Standaard Re: Problemen na het stoppen met anabolen

wat n ongelooflijk lulverhaal, probeer je opa bang te maken ofzo. Je moet gewoon weten wat je doet.

De melkboer,zonder melk
    Guest

Een goed beginnerskuurtje, zonder al te heftige bijwerkingen is: primo + anavar, en natuurlijk nakuren met clomid.

Mazzels de melkboer van 10 hoog.

Action Roy
    Guest

****Bump***
    Tsss Sorry van die paar pilletjes kan zoiets echt niet gebeuren, ik durf zelfs te zweren dat als je die pilletjes niet genomen had er precies hetzelfde met hem gebeurd zou zijn.

testobitch
    Guest

Citaat Origineel gepost door Josh
    Je moet nakuren met clomid, dan maak je weer eigen testosterone aan en groeien je ballen weer trug op oude niveau, mail me maar als je een adresje wil waar je die clomid kan halen.

Gegroet,
    hallo, ik zou graag clomid willen.. kan je mij er aan helpen ? mijn e-mail is [email protected] (2lage streepjes) alvast bedankt

testobitch
    Guest

pregnyl 1500 is ook welkom want die klote dokters willen het niet voorschrijven

Igor18
    Guest

hallo mensen ik ben nu 18 jaar train 2maanden volop en ik begin al veranderingen te zien maar het gaat mij veels te langzaam, me zwger is body builder en gebruikt dus als ik ze heb zal ik als eerste informatie vragen uiteraard, maar ik wil eigenlijk weten, ik ben 1.80 ongeveer weeg 64 kilo, ten eerste ik wil maar 2 kuren of iets dergelijks nemen,verstandig is het niet natuurlijk, maar ik ben vastbesloten om het te gaan doen, mijn volgende vragen, wat voor anabolen zal ik moeten halen om niet de foute richting op te gaan zoals hier boven allemaal staat en hoe kan ik hier aan komen, want mijn zwager wilt nix voor me regelen
    als je het prive wil houden ben ik altijd te bereiken op me email : [email protected] en ik zou het ook op prijs stellen om de reactie hier te plaatsen en naar me te sturen want ik ben nu al op zoek naar zoveel sites maar dit lijkt me 1 van de beste aangezien hier zo veel ervaren gebruikers zijn

met vriendelijke groet,

Igor

Trainen met je donder,zweten kreng!
    Anabolen zijn voor watjes!

Man! hormonen zijn helemaal niet slecht, mensen ik wil dringend groei hormonen zoals genotropin of somatotropin. Kan iemand me helpen?

aarson
    Guest

Citaat Origineel gepost door Igor18
    hallo mensen ik ben nu 18 jaar train 2maanden volop en ik begin al veranderingen te zien maar het gaat mij veels te langzaam, me zwger is body builder en gebruikt dus als ik ze heb zal ik als eerste informatie vragen uiteraard, maar ik wil eigenlijk weten, ik ben 1.80 ongeveer weeg 64 kilo, ten eerste ik wil maar 2 kuren of iets dergelijks nemen,verstandig is het niet natuurlijk, maar ik ben vastbesloten om het te gaan doen, mijn volgende vragen, wat voor anabolen zal ik moeten halen om niet de foute richting op te gaan zoals hier boven allemaal staat en hoe kan ik hier aan komen, want mijn zwager wilt nix voor me regelen
    als je het prive wil houden ben ik altijd te bereiken op me email : [email protected] en ik zou het ook op prijs stellen om de reactie hier te plaatsen en naar me te sturen want ik ben nu al op zoek naar zoveel sites maar dit lijkt me 1 van de beste aangezien hier zo veel ervaren gebruikers zijn

met vriendelijke groet,

Igor
    Kerel, je traint pas twee maanden, beter verdiep je je ook in aas want wat je nu van plan bent is echt niet goed. Je bent 1.80 en weegt 64 kilo. Dan ben je meer in de richting van een anorectiapersoon. Ik denk dat je als je een kuur wilt nemen je beter is van d-bol kan nemen 5mg a day :P en sustanon injects van 50mg per week :P anders zit je acht te overdreven. En nakuren :P maar daar heb je waarschijnlijk ook nog nooit van gehoord. Wat is je leeftijd??
    Echt geloof me kerel, aas is leuk spul maar verdiep je er zeker een paar maanden in lees echt alles wat je kan vinden.

Gast15
    Guest

Thumbs up

inderdaad wat een lul verhaal ik heb een kuur van 12 weken van naposim genomen en ik heb geen bijwerkingen behalve zo nu en dan koppijn in het begin en verder niks dus is aan te raden en je spiermassa groeid in een haf jaar tyd met aardig wat kilo's

Gast15
    Guest

Talking Re

aan te raden is als je 1.80 bent en je weegt zo weinig om eerst een eetschema te volgen zo veel mogelijk te eten en hard te trainen per dag verschillende spiergroepen maar voorral veel eten en dan denken aan de rest
    als je nu begint met anabolen zie je er niet uit na een jaar !!!! denk daar aan !!!!

Standaard Re: anabolen

ben aan t kuuren met deca en test. wie kan mij vertelen welk middel ik t best kan gebruiken om na te kuuren .

zoek iemand die mij aan wat pakjes clomid kan helpen.

gr p

Gaster
    Guest

Citaat Origineel gepost door paul bayer
    ben aan t kuuren met deca en test. wie kan mij vertelen welk middel ik t best kan gebruiken om na te kuuren .

zoek iemand die mij aan wat pakjes clomid kan helpen.

gr p
    Let maar op, na het stoppen met de anabolen zullen jullie gezichtsveranderingen opmerken, uiteindelijk zal dit zo'n verandering om de paar uur gebeuren, en zullen jullie wensen dat jullie niet aan de anabolen zijn begonnen.

Tribulus Terrestris
    Guest

Tribulus Terrestris..
    Zoek op internet, bestel en gebruik..
    En het komt weer goed..

Gast7
    Guest

Thumbs down Re: Problemen na het stoppen met anabolen

jonge wat lul je nou je heb wel een kuur nou koopt dan bij jou dealer ook een nakuur

jornjorn
    Guest

Hoi D. Brauwer

Heb precies hetzelfde probleem en het verhaal id leeftijd is ook hetzelfde.
    Maar we moeten van het probleem afkomen. Daarom zal ik graag met je in
    contact willen komen.

vriendelijke groet Jorn
    [email protected]

jornjorn
    Guest

Citaat Origineel gepost door brouwer
    ik ben een man van 25. ikheb vanaf mijn 18 t/m mijn21 anabolen gebruikt(stromba,dianabol,testosteron,deca) ik kreeg met bepaalde problemen te maken zoals, kleinere testikels en mindere sex drift.na 4jaar niks meer gebruikt te hebben heb ik toch nog steeds het zelfde probleem. ik ben bij een uroloog geweest die niks kon vinden en nog meerdere artsen. mijn vraag is of dat u mischien een spe******t weet die mij kan helpen?

vr.gr. D.R.Brouwer
    Heb precies hetzelfde probleem en verhaal ID leeftijd maar we moeten van het probleem af mail me.

vriendelijke groet, Jorn
    [email protected]

Citaat Origineel gepost door mirjam Bekijk Post
    Als je in de eerste instantie die troep niet had gebruikt had je dit probleem ook niet gehad, dat wilde ik even zeggen.
    Wat heb je er tenslotte aan als je er uit ziet als de meest mannelijke man en je presteert niks meer, dan ben je pas een mislukkeling.....
    Nog nooit problemen gehad. Kom maar s langs

mrJ.je weet heel veel,over het gebruik van anabolen.ik wil wat vragen persoonlijk.hoe kan ik je mailen,of bellen wand ik krijg geen normaal advies.Grt arno

Citaat Origineel gepost door Guest Bekijk Post
    Clomid doet niks met je ballen, dat is punt 1. Clomid blokt oestrogeen zodat je lichaam niet gaat overcompenseren wanneer er een tekort aan testosteron is na je kuur. HCG werkt op je LH en zou je kunnen proberen om de testikels weer op formaat te krijgen. Dit is allemaal wel vlak na je kuur, na 4 jaar moeten je ballen hun normale formaat allang weer hebben en moet alles weer volledig werken.
    Idd iemand met verstand. Het is idd te laat vor middelen hormoontherapie zou ik echter overwegen maar op dit gebied ben ik nog maar een noob

Beste,

Ik ben journalist en ik ben bezig met een reportage over het gebruik van anabolen in België.

Ik spreek daarover met diverse deskundigen en artsen, maar ik wil ook graag het verhaal laten horen van ervaringsdeskundigen: sporters die anabolen gebruiken of hebben gebruikt en daardoor gezondheidsproblemen hebben gekregen. Vandaar deze oproep: wie wil in een tv-interview vertellen over zijn ervaringen met anabolen?

De insteek van mijn interview is positief. Ik wil weten welke bijwerkingen iemand ervaart.

Heb je ervaringen met anabolengebruik en wil je aan een interview meewerken? Of ken je iemand die dat heeft?

Dan zou het fijn zijn als je me wilt mailen op [email protected]

Alvast bedankt voor de hulp.

Vriendelijke groet.

Beste pillen voor spiermassa - http://probolan50.nl

Natuurlijke anabolen - ttp://probolan50.com

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. Anabolen
    By Billy77 in forum Anabolen
    Reacties: 4