Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 89 van 89

Onderwerp: Helpt roaccutane tegen acne?

Standaard Re: Helpt roaccutane tegen acne?

Citaat Origineel gepost door bernd b Bekijk Post
    iemand ervaring met tetracycline?
    laat alsjeblief weten!
    hoi, ik heb 10 jaar tetracycline gebruikt. wat wil je ervan weten?
    Vraag maar raak, als ik het weet zal ik het mailen.
    groetjes,
    Erretje

nadja peters
    Guest

wie heeft er ervaring met een 2de roa kuur?

nadja peters
    Guest

hallo ik ben nu 27 en ben aan een 2de kuur begonnen , heb eerder altijd de diane35 gehad en als je daarmee stopt komt het gewoon terug nooit meer zoals voor de 1ste roa kuur maar toch ik voel dat het erger word wie heeft er ervaring met een 2de kuur?

groetjes nadja

nadja peters
    Guest

kijk eens op www.roaccutanekuur.nl en deel je ervaringen

Marjenda
    Guest

Hallo Nadja,

Ik ben sinds 2 weken bezig aan mijn 3de roaccutanekuur, dus heb ervaring met een 2de kuur :-) dus vraag maar raak :-)

Groetjes,

Marjenda

TostiMetKaas
    Guest

Hallo,

Ik ben vanplan het ook te gaan gebruiken, maar ik vroeg me af of roaccutane ook helpt tegen acné op het lichaam? Zijn er plekken waar het niet helpt? En word je hele huis dun en is vallen hierdoor gevaarlijker? Ik val namelijk nogal wat met sport
    Alvast bedankt

nadja peters
    Guest

ja het werkt over het hele lichaam daarom word je huid overal droger en moet je goed smeren
    en als je zou vallen gaat gewoon je huid sneller kapot dat is niet gevaarlijk maar wel lastig
    en je kunt last krijgen van je spieren en je gewrichten lees eerst maar eens de bijsluiter dat kan ook op roaccutanekuur.nl daar vind je nog veel meer informatie
    groetjes en veel succes

Ik slik nu sinds 2 weken Roac. Afgelopen week had ik drie grote ontstekingen op mijn wang (waarschijnlijk als reactie op de Roac, want dat had ik nogmaal nooit zo heel erg), maar aan de rest van mijn gezicht zie ik nu al dat het gaat helpen! Ik ben inmiddels 42 jaar en heb al die jaren acne gehad. Ik heb nu ietwat last van droge huid, en elke dag lichte hoofdpijn. Ook wat sneller wondjes op mijn handen. Maar dit heb ik er allemaal graag voor over! Ik loop al jaren met een grote bos lang haar, die ik dan gedeeltelijk in mijn gezicht laat vallen, en ik hoop over een paar maanden mijn haar uit mijn gezicht te kunnen dragen!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik hoop met je mee
    Sterkte!!!

Is die hoofdpijn echter normaal?
    Anders zou ik dat toch even melden aan je dokter!!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Citaat Origineel gepost door jenneke Bekijk Post
    ik ben 37 en slik nu 5 maanden roaccutane ik moet nog 1,5 maand. ik gebruik 2x daags 20 mg. alle acne is weg. huid is dun en gevoelig maar dat is tijdelijk en wordt vlg. dermatoloog weer snel normaal na het stoppen met roaccutane. bijwerkingen van droge slijmvliezen zijn goed te bestrijden; ogen-duratears of tearplusdruppel, lippen-labello care gloss&shine (niet de gewone in een stick want die doet te weinig en moet je veel vaker smeren!) blijven smeren!! neus aan de binnenkant neutrale oogzalf of ook die labello uit tubetje. mijn huid is niet droog wel sneller geiiriteerd maar daar kan ik rekening mee houden en is er niets aan de hand. als je depri wordt: beslist met je arts overleggen!!!!!! roaccutane is bij mij het eerste wat eindelijk echt werkt ik ben daarvoor kapitalen kwijt geweest aan kleimaskers, scrubs, schoonheidspe******tes, uitdrogende en desinfecterende produkten etc. wel goede sunblock gebruiken omdat je er uv-gevoeliger van wordt (weer door die dunnere huid)
    groet en succes! jennek
    hoi.ik heb al sinds ik 12 ben last van acne.Het was eerst voornamelijk van die rode puistjes op mijn voorhoofd en kin.Ik heb werkelijk alles geprobeerd schoonheidsspe******t tot laser.Ik heb 3 kinderen .De puistjes op mijn voorhoofd en kin zijn weg alleen nou zijn het de laatste jaren van die dikke ondergrondse puisten onder in mijn hals onder de kin.Ik wordt bijna 38 en wil er echt eens een keer vanaf. Zal ik roaccutane proberen, ben er een beetje bang voor de bijwerkingen, van de huisarts kon ik het zo krijgen.
    gr. elmas

Hallo Iedereen,
    Ik ben Iris, 15 jaar.
    Ben nu ong. 16 weken bezig met Roaccutane.
    Het is echt stukke verbeterd! Ik heb er ook foto's van gemaakt, en dan zie je echt goed verschil. Ik ging net even de foto's bekijken, en ik stond gewoon versteld van. Ik vind het erg jammer dat ik de foto's hier niet kan laten zien.

Klopt het dat je bij je profiel ook foto's kan zetten? Ik dacht dat ik dat zag staan. Ik zag het wel even uitvogelen aangezien ik nog maar 10 min. lid ben.

Bijwerkingen die ik heb: droog, droog en nog eens droog.
    - Erg droge lippen.
    - Enorm droge huid.
    - In het begin had ik ineens heel veel rode uitslag op mijn handen en armen dit is wel weg, en ook toen ik van 20 naar 30 ging verhogen kreeg het opeens weer, maar ook dit is weer weg.

Maarja, met dit alles lijkt me te leven toch?

Iris

Mijn ex heeft - op aanraden van een huidspe******t - Roaccutane onafgebroken gebruikt voor een periode van meer dan 1.5 jaar en de dosis was naar het einde 2x hoger dan maximaal aangeraden door de fabrikant. Los van de bijwerkingen in zo'n geval, die nog versterkt werden omdat die gediplomeerde paljas zo snugger was om een overdosis voor te schrijven, heeft het niets geholpen. Maar persoonlijkheidsveranderingen en zelfmoordneigingen zijn bijwerkingen die ik aan den lijve ondervonden heb.
    Mijn neefje heeft het op voorschrift van een andere huidarts 6 maanden geslikt op een gelimiteerde dosis en hij heeft er geen nadelen van ondervonden. Die huidarts had vooraf gezegd "na die 6 maanden stop je, ongeacht het resultaat". Ik zal 5 keer nadenken voor ik het zelf zou innemen of aan kinderen geef.

http://en.wikipedia.org/wiki/Isotretinoin
    http://www.accutaneaction.com/Label/index.html

Jaren geleden heb ik ook Roaccutane geslikt voor het bestrijden van acne, volgens recept van de huidarts. Naast de "gewone" bijwerkingen heb ik nergens last van gehad. Zeker geen persoonlijkheidsveranderingen en zelfmoordneigingen, want dit lijken mij geen bijwerkingen van roaccutane. Inmiddels ben ik bijna 33 en heb nog steeds wat last van acne. Misschien ga ik binnenkort weer naar de huidarts en vraag hem weer om roaccutane.

Kun je mij iets meer vertellen over de werking van Aloë Vera? En welke Aloë Vera producten (in- en uitwendig) kan ik dan het beste gebruiken?

Ik (vrouw) heb sinds mijn 19e (nu 26) last van acné, vooral op- en rond mijn kin. Maar het lijkt zich nu zelfs uit te breiden naar mijn wangen. Ik heb al van alles geprobeerd, behalve (natuurlijke) huidreiniging en verzorging, ook de Diane 35 en Bardana kruiden. Als het al helpt is het tijdelijk, bovendien heb ik last van bijwerkingen van de Diane 35, dus die wil ook niet meer.

Nu overweeg ik ook Reoccutane, wat een echt paardenmiddel schijnt te zijn. Daarbij geeft dit ook ernstige bijwerkingen, behalve droge huid en laatste hoorde ik dat je er zelfs depressief van kan wordne. Maar ja, dat word ik ook van die acné, dus...

Persoonlijk ben ik ook voorstander van een natuurlijke oplossing. Maar tot nu toe heeft dit mij ook niet geholpen. Jij zegt Aloë Vera kan helpen, maar ik vraag mij af of dit ook bij mij zou werken.

Kun je mij iest meer inhoudelijk vertellen over de werking hiervan en hoe- en welke producten ik dan het beste zou kunnen gebruiken?

Alvast bedankt, Robi(n)

Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Dagboek berichten
    18

Wink Re: Helpt roaccutane tegen acne?

Hoi Robi en alle andere die meelezen!

In de rubriek natuurlijke geneeswijzen en spiritualiteit is een artikel geplaatst over Aloë Vera. Misschien kun je hier wat meer informatie vinden? Op de volgende link kun je het Aloë Vera -Artikel vinden.

Succes!
    Petra
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

Ik gebruik nu 1,5 maand roaccutane, maar er blijven nieuwe pukkels komen, heeft iemand hier ervaring mee?

katje45
    Guest

Citaat Origineel gepost door channie45 Bekijk Post
    Ik gebruik nu 1,5 maand roaccutane, maar er blijven nieuwe pukkels komen, heeft iemand hier ervaring mee?
    Hoi,

Heb hier geen ervaring mee. Misschien kan je het aan de arts vragen die dit voorgeschreven heeft.

Ik heb, sinds ik 8 maanden geleden gestopt ben met de diane pil weer last van acne... eerst begon het weer erg op mijn voorhoofd en nu veel op de zij/onderkant wangen.

Ik gebruik make-up van m.a.c. en dat helpt het redelijk te verbergen, maar ik heb er evengoed schoon genoeg van. Vooral als ik het er weer afhaal, dan schrik ik gewoon van m'n eigen huid (rooie plekjes, vergrote poriën, kleine putjes, (die hopelijk ooit weg zullen gaan) en veel hele kleine onderhuids verstopte talgkliertjes die vroeg of laat weer puistjes zullen worden... zucht). Alles geprobeert, niets helpt (behalve benzoylperoxide spul, maar dat droogt als je het langer dan 3 dagen gebruikt vreeeselijk uit bij mij..)
    Weer beginnen met hormonen is wegens bijwerkingen ook geen optie.

Wel heb ik al met al maar hele kleine pukkels/puistjes en mijn dokter vindt zelfs dat het heel erg meevalt. Ben van plan toch een doorverwijzing naar huidspe******t te vragen. Van roaccutane ben ik een beetje bang, vooral om het feit dat je er zo'n dunne en gevoelige huid van krijgt. Als het je talgklieren 'uitschakelt', is het dan niet zo dat je ook veel sneller rimpels krijgt? Of zie ik dit verkeerd..
    Herstelt je huid weer volledig na het stoppen van de kuur naar haar normale dikte en sterkte?

En heeft iemand ervaring met een dosis van 10 mg per dag?

suuuus
    Guest

visolie tabletten en chroomtabletten slikken..

Citaat Origineel gepost door Ikke Bekijk Post
    Ik heb last gehad van acne, daarvoor heb ik vanalles geprobeerd.. niets hielp.... enige optie zijn nu een laserbehandeling. of roaccutane.. maar bij de laserbehandeling moet iik 2maanden uit de zon blijven, en dat gaat niet ivm vakantie enzo... dus kies ik voor roaccutane

NU... wil graag weten, hoe de kuur is bevallen, en wat het resultaat is...... maar ook de bijwerkingen enz... zijn er mensen die roaccutane hebben gebruikt?

please let me know...

greetz Ik
    Ik heb wel een accutane gebruikt en ik kan je zeggen dat het geen pretje was. Het hielp wel maar er zijn heel veel bijwerkingen. Ik werd er behoorlijk neerslachtig/depresief van en had droge ogen en gebarste lippen. Ik voelde me gewoon klote. Ik ben Vita gaan gebruiken en dat verminderd de talgproductie zodat je ook geen vette huid krijgt en dus ook geen pukkels. Het werkt geweldig. En het is 100% natuurlijk met nul bijwerkingen!! Misschien ook iets voor jou?
    Laatst aangepast door Sylvia93 : 20-04-10 om 09:48

Hallo mensen,

Ik heb nu sinds mijn 13e levensjaar ook last van acne, soms hardnekkiger als anders.
    Maar toch, ik wou er nu na 2 jaar wel eens vanaf.
    Na een afspraak gemaakt te hebben bij de huisarts werd ik doorverwezen naar de dermatoloog.
    Die schreef mij Roaccutane voor, echter waren er wel hevige bijverschijnselen MOGELIJK.

Ik kreeg een boekje mee met alle MOGELIJKE bijwerkingen en ik schrok wel van en zag er toch wel een beetje tegen op.
    Na het nu 3 weken te gebruiken ben ik zo onwijs blij! Ik heb bijna geen acne meer op mijn gezicht en mijn ex-littekens worden allemaal zachter en je ziet ze bijna niet meer. Conclussie: Een strakke gladde huid. Wie wil dat nou niet?

Alleen zijn er wel bijwerkingen. Maar het ligt ook aan je uithoudingsvermogen.
    Want waar ik last van had en ook nog heb maar het went enorm: zijn droge lippen (gewoon te verhelpen met labbelo stickje of hoe het heet) En huidschilfers. Dat verhelp ik door een goed middeltje van de kruidvat wat ik er iedere ochtend op smeer, en dan is je huid nog mooier want het glanst een beetje en dat middel zorgt er tevens ook voor dat je littekens deels verdwijnen.

Je kan er ook een beetje depresief van worden, maar daar merk ik tot nog toe niets van.
    Ik denk eerder dat dat tussen je oren moet zitten. Ook vertelde mijn dermatoloog dat er van de 1000 behandelde patienten van hem 1 teruggekomen is met een waarschijnlijke klacht van stress, maar dit bleek niet eens door de Roaccutane te komen.

Zelf heb ik verhalen gelezen dat mensen dit hun ergste vijanden nog niet toewensen. Nou ik kan het iedereen aanbevelen. Maar het ligt er wel zeker aan of je kan volhouden of niet. En bij de meeste mensen verdwijnen ze pas na ongeveer 6/7 weken of zelfs later.
    In mijn 3e week is bijna alles weg!

Het is een kuur die je (ik tenminste) 6 maanden slikken moet, ik slik 20mg per dag 1x.
    Wanneer je de kuur afgerond hebt dan zal na 3 maanden alles van deze medicatie uit je lichaam verdwenen zijn.
    Of ze weg blijven is dan wel de vraag........ Ik hoop het van wel!

Dus schaam je niet, ga gewoon een afspraak maken bij de vriendelijke dermatoloog want die moeten ook wat te doen hebben.. en jij wil van je acne, puisten, pukkels of wat voor koosnaampjes je ze ook geeft af.

Succes allemaal, en ik hoop dat jullie net zo tevreden als mij zullen worden!

Citaat Origineel gepost door Thijs Bekijk Post
    Hoi hoi, ikzelf heb ook last van acne, al een aantal jaren (ben 17 ondertussen). Ik heb ook al verscheidene dingen gebruikt, maar die waren zoals zovelen hier zeggen zonder enig effect.

inds een maand of 3 ben ik er al mee bezig, en inderdaad, het werd bij mij gewoon erger in het begin. vroeger had ik wat puistjes, niet zo grote, maar na een maand roaccutane kreeg ik 2 grote knobbels in mijn hals. Die heb ik nu nog steeds, en er komt weinig betering in.
    Maar toch heb ik er nog steeds vertrouwen in, in mijn aangezicht is het enorm aan het verbeteren, en voor die knobbels heb ik sinds een week extra antibiotica gekregen.

De huidspe******te zei dat het inderdaad even een tijdje doorbijten is, en dat het in het begin erger kan worden, doordat de huid in 5 maanden tijd volledig wordt gezuiverd. Je krijgt dus eigenlijk al je acne die je nog ooit zou krijgen ineens in die periode van je behandeling.

Dus, als het erger wordt, geef het niet meteen op, want het werkt zeker wel.

Als nog iemand zulke ervaringen had wil ik die wel graag horen, dus, plaats ze hieronder maar ergens.

Cheers!
    Beste Thijs,
    Ik ben 18, sinds 3 maanden begonnen met roaccutane... Ik zit met hetzelfde probleem als jou geloof ik, ik voel een knobbel onder mijn kaakbeen, je ziet het niet maar het is eigenlijk wel pijnlijk, het voelt niet goed aan. Het is als een onderhuidse zwelling die je gewoon niet ziet. Ik vraag mij echt af wat dit is... Als iemand een idee heeft hoe dit komt, laat aub iets weten. Voor derest is het vrij haalbaar, wat iedereen zegt van hoe gevaarlijk het is en hoeveel risico's dit product inhoudt, schrikt mij wel af maar zolang je onder controle een degelijk ziekendhuis staat, kan er naar mijn mening niet veel fout gaan.
    Groetjes

Citaat Origineel gepost door Julles Bekijk Post
    Beste Thijs,
    Ik ben 18, sinds 3 maanden begonnen met roaccutane... Ik zit met hetzelfde probleem als jou geloof ik, ik voel een knobbel onder mijn kaakbeen, je ziet het niet maar het is eigenlijk wel pijnlijk, het voelt niet goed aan. Het is als een onderhuidse zwelling die je gewoon niet ziet. Ik vraag mij echt af wat dit is... Als iemand een idee heeft hoe dit komt, laat aub iets weten. Voor derest is het vrij haalbaar, wat iedereen zegt van hoe gevaarlijk het is en hoeveel risico's dit product inhoudt, schrikt mij wel af maar zolang je onder controle een degelijk ziekendhuis staat, kan er naar mijn mening niet veel fout gaan.
    Groetjes

Hoi Jules,

Wat jij zegt zou heel goed een opgezette klier kunnen zijn. Dit is ook een bijwerking van Roaccutane. Als deze ook pijnlijk is kan het ontstoken zijn, ik zou dan wel even langs de huisarts gaan. Omdat je weerstand laag is door de kuur geneest alles minder snel en ben je erg vatbaar voor infecties.

Groetjes lis

Citaat Origineel gepost door henk9 Bekijk Post
    Ik heb wel een accutane gebruikt en ik kan je zeggen dat het geen pretje was. Het hielp wel maar er zijn heel veel bijwerkingen. Ik werd er behoorlijk neerslachtig/depresief van en had droge ogen en gebarste lippen. Ik voelde me gewoon klote. Ik ben Vita gaan gebruiken en dat verminderd de talgproductie zodat je ook geen vette huid krijgt en dus ook geen pukkels. Het werkt geweldig. En het is 100% natuurlijk met nul bijwerkingen!! Misschien ook iets voor jou?
    Hoi

En heb je de keuze al gemaakt? Ik wil bij deze nog even toelichten dat je met Roaccutane ook echt niet in de zon kan en een kuur duurt minimaal 6 maanden meestal en dan nog 2 maanden erna dat het medicijn nog doorwerkt. Dus dat is ongeveer 8 maanden niet in de zon. Ik zou het daarom niet laten dus om een laserbehandeling te doen.

Succes!

Hoi hoi
    Mijn dochter slikt nu ook al sinds maart roccutane. En net als bij velen kwam er eerst hevige acne opzetten. Nu na 5 maanden slikken is ze vrijwel puistloos. Ze heeft een zacht gezicht er voor terug gekregen. Bijwerkingen zijn hevig. Denk aan pijn aan de spieren na itensief bewegen, droge lippen (zijn goede lipbalsems voor) soms slecht zicht bij lezen, sneller geirriteerd ,warmte aanvallen.
    Zij heeft dus ook de zomer geslikt en is niet verbrand wel goed consequent insmeren met factor 30 (Dermatoloog had als optie tijdelijk 4 weken te stoppen in vakantie, maar dan duurde de kuur wel langer!!) Ook heeft ze geen last van haaruitval.
    Kortom je moet er wat voor over hebben, maar je krijgt er ook wat voor terug. Onderschat het niet!!!!!

Hey allemaal,

Roccatuane werkt wel degelijk! De eerste 2 weken werd het een beetje erger. Daarna is de acne alsmaar afgenomen. Ik gebruik het nu 2 maanden en heb nu af en toe nog wel een puistje, maar de acne komt niet meer terug. Deze medicijn werkt echt goed en is de ultieme oplossing voor je acne. Een kuur duurt vaak minimaal 4 maanden.

Citaat Origineel gepost door Strik Bekijk Post
    Hallo,

Ik ben zo'n 10 dagen geleden gestart met het gebruik van roaccutane.
    1 x daags 1 capsule van 20 mg.
    Ben tot op heden niet echt tevreden. Integendeel zelfs. Droge lippen, droge huid maar wel met behoorlijke uitbarstingen in 't gelaat van ontstekingen. Is er iemand die mij kan vertellen over zijn of haar ervaringen? Alvast bedankt!!!

Strik
    Oei, het is nu heel lng geleden, maar zou je nog eens proberen, dan moet je nog eens bij de dokter gaan en bloedanalyse geven. Dit is een teken dat je een fote behandeling hebt gehad! want normaal krijgen mensen 20 * 2 ; 20*1 + 10*1 of 2* 10mg capsule per dag! dus als je 20 mg moet drinken zou beter geweest zijn 2 cpsules van 10 mg in te nemen! maar da doet er eigenlijk nie zoveel toe! Probleem is dat je soms ontstekingen kunt krijgen of problemen als je te veel of te weinig pakt heb ik op de bijsliter gelezen! maar de 2de week is zeer lastig en erg, dus je moet eigenlijk resultaat vanaf 3e week bekijken

Citaat Origineel gepost door Robi Bekijk Post
    Kun je mij iets meer vertellen over de werking van Aloë Vera? En welke Aloë Vera producten (in- en uitwendig) kan ik dan het beste gebruiken?

Ik (vrouw) heb sinds mijn 19e (nu 26) last van acné, vooral op- en rond mijn kin. Maar het lijkt zich nu zelfs uit te breiden naar mijn wangen. Ik heb al van alles geprobeerd, behalve (natuurlijke) huidreiniging en verzorging, ook de Diane 35 en Bardana kruiden. Als het al helpt is het tijdelijk, bovendien heb ik last van bijwerkingen van de Diane 35, dus die wil ook niet meer.

Nu overweeg ik ook Reoccutane, wat een echt paardenmiddel schijnt te zijn. Daarbij geeft dit ook ernstige bijwerkingen, behalve droge huid en laatste hoorde ik dat je er zelfs depressief van kan wordne. Maar ja, dat word ik ook van die acné, dus...

Persoonlijk ben ik ook voorstander van een natuurlijke oplossing. Maar tot nu toe heeft dit mij ook niet geholpen. Jij zegt Aloë Vera kan helpen, maar ik vraag mij af of dit ook bij mij zou werken.

Kun je mij iest meer inhoudelijk vertellen over de werking hiervan en hoe- en welke producten ik dan het beste zou kunnen gebruiken?

Alvast bedankt, Robi(n)
    Het is zeer slim dat je op basis van natuurlijke producten wilt genezen, MAAR als je er echt van af wilt zijn en voor een lange periode meot je roaccutane gebruiken! als dat biju niet zo erg is, zal je lagere dosis moeten innemen = minder bijwerkingen! pas wel op voor eerste 2 weken! doorbijten is de boodschap vanaf 3e week wordt da beter en beter

Beste Robin
    Om te beginnen is het belangrijk dat je het inwendig en uitwendig aanpakt. Inwendig zou ik aanraden de aloe vera gel te drinken. Dat zuivert je helemaal. Uitwendig gebruiken de meesten de zeep om zich te reinigen, de avocado soap (een stuk zeep) of de vloeibare zeep, dat is de liquid soap. Voor de verzorging na het reinigen zou ik je de aloe vera gelly aanraden, daar heb ik tot nu toe de beste resultaten mee gehad bij klanten.
    Ik wil je gerust ook een getuigenis doormailen van iemand met acné, mail me gerust op [email protected]e Dan stuur ik je eventueel ook meer info over dat kannetje.

Hebben jullie het product gladskin wel eens gebruikt? Het werkt vrijwel direct en heeft geen bij-effecten. Ik ben er zeer over te spreken. Meer informatie vind je op hun site, waar je het ook heel makkelijk kunt bestellen: www.gladskin.com
    Gr.

Gladskin werkt niet! Ik heb het geprobeerd en het deed helemaal niets! Ik had een folder bij de huisarts meegenomen. Het is gewoon een ordinaire verkooptruc van Gladskin. Op dit forum wordt toevallig opeens heeeel veel berichtjes geplaatst die Gladskin de hemel in prijst. Ook steeds door dezelfde auteurs die zowel acne als rosacea hebben en ook nog eens last hebben van scheerirritatie.

Trap er niet in!!

Citaat Origineel gepost door bernd b Bekijk Post
    iemand ervaring met tetracycline?
    laat alsjeblief weten!
    Ik heb Tetracycline uitgeprobeerd maar mij hielp dat niet!
    De stap nadien was Roaccutane en dat was het enige dat dan ook hielp! Bijwerkingen zijn dan ook navenant zoals al voldoende opgesomd drogen alle slijmvliezen uit.
    Gelijktijdig kan ik ook geen enkel product gebruiken om men gezicht met te wassen want dan krijg ik letterlijk wonden van de droogte. Soms schilfert men huid wel. Nog een absoluut voordeel, aangezien het inwerkt op de talgproductie word men haar veel minder snel vettig.
    Zorg zeker voor lippebalsem en eventueel kunsttranen voor je ogen. Doordat je ook een droge mond kan krijgen kan je sneller tandcaries krijgen.

Nog een nota die ik wil maken is dat zon en Roaccutane ook geen goed duo zijn!! Mij word het altijd afgeraden in de zomer, maar ik gebruik het nu ook weer.
    Ook na een kuur Roaccutane komt het bij mij weer terug, maar het duurt even en ik krijg betrekkelijk minder mee-eters en roodheid.

Ik heb 6 maand roaccutane gebruikt, en heb bijna tot geen puistjes meer. Wel moet ik zeggen dat het enkele bijwerkingen heeft die niet altijd even prettig zijn, droge lippen, hele droge huid, vermoeidheid. Bij mij sloeg de keur pas na 3 maand aan. Maar het eindresultaat is het allemaal waard!

Pillen tegen Acne - http://derminax.nl Ik heb de bestelling zoals beloofd op tijd ontvangen en de pillen werken fantastisch.

epsom zout!!! 10min per dag voor het douchen op je huid leggen. op laten drogen in de douch. daarna een olie gebruiken na het douchen. evt met benzoyl. En veganisme!

Hallo! Ik heb nu al 2 jaar lang acne en wat bij mij toch geholpen heeft is limoensap en tandpasta. Verder merk ik wel wanneer ik chocola of chips eet dat mijn acne meteen erger wordt.

Edit: Ik heb een kijkje op deze site genomen: http://www.acnegenezen.nl/ en heb hier een paar goede tips gevonden. Voortaan doe ik nu een ijsklontje op de puist, dat werkt echt heel goed!

Ik heb zelf 3 en een halve maand iisotretinoïne geslikt. En nou had ik me maar bedacht . Ik had wel echt een hele ernstige vorm van acnee , onderhuidse ontstekingen waren de ergste boos doeners . Maar goed om terug te komen op mijn punt. Ik ben na 3 1/2 maand gestopt . omdat ik zwaar depresief wer, maar ik ga de kuur ook zeker niet meer doorzetten . Mijn huid is super droog nu , ik krijg allemaal lijntjes op mijn voorhoofd,onder mijn ogen, bij mijn mondhoeken. Je moet je realiseren dat het niet niks is wat je inslikt. Naar mijn gevoel is het gewoon puur gif . Al de bijwerkingen die erbij horen . het kan egt niet gezond zijn. Ik word binnenkort gebeld door de dermatoloog en zal zeer zeker ter spraken brengen dat ik door dit middel gewoon weg verouderd ben op mijn 24 ste . Nou dan had ik liever een hele kop met puisten ipv rimpels. Ik word hier heel verdrietig van eerlijk gezegd . En dit is ook niet iets war ik voor ben gewaarschuwd . Want anders had ik zeker dit middel niet gebruikt. Ik hoop dat me oude huid structuur terug komt . Weed maar gewoon blij met wat god je gegeven heeft niemand is perfect . Wat ik zelf altijd gebruikt voor die rotte behandeling . was bacin soda , en het helpt !!! 1 x per twee dagen ff laten intrekken op de vochtige huid , en dan afspoelen en lekker insmeren . Ik hoop adt er meer mensen zijn die kunnen mee praten over de slechte ervaring van deze helse giftige kuur . sccs iedereen

Roacutane kan helpen maar belast ernstig de lever wat dan opnieuw resulteert in o.a. huidproblemen. Zij het dan in andere vorm.

Hallo,

sinds mijn tienerjaren al last van puistjes. Niet extreem zoals overal op het lichaam, maar vooral op het gezicht. Zeker geen pretje in je pubertijd. Vooral omdat je nog jong en onzeker bent. Sinds mijn 20ste dan maar naar een dermatoloog gestapt. In het begin is het echt niet prettig, omdat de acne net kan verergeren, maar dat nam ik graag bij. Ik zette door en na een paar maanden was mijn gezicht zo goed als pukkelvrij. Ook had ik, buiten de gekende droge lippen, weinig last van bijwerkingen. Nu koop ik soms nog Roaccutane via https://topapotheek.com/product/roaccutane-kopen/. Gewoon als ik merk dat er wat nieuwtje puistjes opkomen, neem ik een pilletje. In totaal zo'n 4 per maand om het te controleren.

Roaccutane is medicijn met risico's, maar ik heb het gebruik er zeker niet van beklaagd. Het is best je huisarts te contacteren zodat deze je leverwaarden kan nemen voordat je begint met het nemen van Roaccutane. Ook mag je niet zwanger worden tijdens het gebruik van dit geneesmiddel, omdat het schadelijk kan zijn voor de ongeboren baby.

Groetjes,
    Femke

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 1
    Laatste Post: 02-05-14, 21:48
  2. HELP - Niks helpt meer - Nog steeds last van acne wat nu?
    By Parel19 in forum Algemene medische vragen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 26-03-14, 14:40
  3. Huid: tijm helpt bij acne en jeugdpuistjes
    By FRANCOIS580 in forum Artikelen van Francois
    Reacties: 1
    Laatste Post: 21-03-14, 07:23
  4. Column: Aloe vera helpt tegen acne en psoriasis
    By FRANCOIS580 in forum Artikelen van Francois
    Reacties: 0
    Laatste Post: 04-08-12, 22:50
  5. Wat helpt tegen langdurige hoest