Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Oververmoeid of hormonaal ??

  1. #1
    pietje bell
    Guest

    Standaard Oververmoeid of hormonaal ??

    Ik ben oververmoeid zegt de huisarts.Dat kan ook wel kloppen maar waar ik steeds meer last van krijg zijn mijn gewrichten.Het lijkt erop dat als er over bepaalde gewrichten te hard gewreven word er bulten op ontstaan en het zeer pijnlijk aanvoelt.Dit is dan onder bij mijn ribben,mijn bekken(rugkant en er zit een bult in mijn lies.Om dit alles maak ik me vreselijk zorgen ,want normaal zit alles vast en loop ik hiervoor bij de fysio,maar nu zit het niet meer vast,maar is het pijnlijk en krijg bulten
    Ik ben hormonaal een drama met pms en heb daarom een Mirenaspiraaltje waarvan ik het vermoeden heb dat het voor mij niet goed meer is.
    Nu tegen mijn menstruatie zijn de verschijnselen het ergst. .In mijn hoofd ben ik niet oververmoeid ,alleen lichamelijk en er giert iets van binnen , daarom vind ik het zo raar wat er allemaal met me gebeurd.Wie herkent dit ??HELP!

  2. #2
    Premium + Account
    Lid sinds
    29-09-2006
    Posts
    184

    Standaard Re: Oververmoeid of hormonaal ??

    Oh, dit lijkt me geen pretje. Hoe gaat het nu met je, want ik zie dat je bericht al een tijdje staat. Heb je nog steeds last van je lichaam? Hoe lang heb je je mirenaspiraal?

    Groetjes, Yv

  3. #3
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Oververmoeid of hormonaal ??

    Pietje Bell,

    Als je dit leest, hoe gaat het nu met je?

    Groeten Luuss

Soortgelijke onderwerpen

  1. Oververmoeid
    By Anonymous me in forum Vermoeidheid
    Reacties: 11
    Laatste Post: 16-04-13, 13:55
  2. Oververmoeid?
    By evansky in forum Vermoeidheid
    Reacties: 2
    Laatste Post: 08-10-09, 23:14