Niet getreurd lieve schat
Na jaren piekeren heb ik de enige ultieme oplossing gevonden.
Met alle respect voor alle bijdragen in dit topic, maar deze 2 zijn de enige oplossingen die het zweten 100% stoppen.
De eerste oplossing is het minst interessant omdat er een operatie aan te pas komt. Je kunt een thoracale snede laten maken waardoor de zenuw die verantwoordelijk is voor het zweten van je handen wordt uitgeschakeld. Dan kan je handpalm niet meer zweten, maar van die oplossing ben ik zelf geen fan.
De tweede oplossing vergt geen operatie en ik ben er enorm fan van. Het heet iontoforese en je kunt het zelf doen.
Deze video hier
http://www.youtube.com/watch?v=Cc0pj2tf6_4
toont aan hoe je met een pan, en een batterij met 2 tegengestelde polen het zweten kunt stoppen.
Ik heb die opstelling thuis gemaakt en het werkt echt. Als je zo'n batterij koopt met 2 alligatorclips (ik had alles voor 40 euro) kun je het zweten stoppen door 2 weken lang elke dag je handen in die pan te leggen met de palm naar beneden.
Het ziet er raar uit, maar na 2 weken stoppen je handen volledig met zweten en er komt geen operatie aan te pas. Er bestaan apparaten die je kunt kopen (veeeeel duurder) om dit zelfde te doen, maar voor 40 euro kun je de opstelling zelf maken en dan ben je van je probleem af. Ik heb het ondervonden