Weergeven resultaten 1 tot 5 van 5

Onderwerp: Verkramping kaken/kiezen/pijn nekspier/hoofdpijn

Unhappy Verkramping kaken/kiezen/pijn nekspier/hoofdpijn

Vraagje: wie heeft dit ook?
    Ik heb regelmatig hoofdpijn (had al jarenlang migraine), dan doet mijn hele linkerkant vanaf schouderspier tot hele zijkant gezicht pijn (zeuren, steken tot misselijk aan toe), ik merk ook dat ik vaak s'morgens wakker wordt met een verkrampt gevoel in m'n kaken/kiezen, dit kan soms een hele dag aanhouden en als ik druk bezig ben merk ik vaak dat ik ongemerkt verkramp in die kaken/kiezen (tandenknarsen??)
    Het gevoel dat mijn neus/holtes verstopt zijn, niet verkouden ! Heb ook last van suizende oren en gehoorverlies (aan 1 kant, maar dat heb ik overgehouden aan een zware oorontsteking). Als ik dan hoofdpijn heb is dat gevoel van die oren nog eens versterkt. Wie herkent deze vervelende kwaal ?
    Ben soms ten einde raad, je wordt er zo moe van....... !

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Standaard Re: Verkramping kaken/kiezen/pijn nekspier/hoofdpijn

Heb je veel stress???

Ik verkramp namelijk bijna altijd omdat ik een stresskonijn ben met een depressie,heb CVS ook.
    En door die stress of gepieker krijg ik vaak hoofdpijn...
    Maar bij mij verkrampt ver alles,maar niet zo vaak mijn kaken...
    armen,benen,rug,schouders,nek,handen...

Ik ka je wel goed begrijpen;is heel vervelend!!!
    Al eens ademhalingsoefeningen(buikademhaling bijv)geprobeerd?

Grtjs Agnes
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

dries
    Guest

Citaat Origineel gepost door prinsesje Bekijk Post
    Vraagje: wie heeft dit ook?
    Ik heb regelmatig hoofdpijn (had al jarenlang migraine), dan doet mijn hele linkerkant vanaf schouderspier tot hele zijkant gezicht pijn (zeuren, steken tot misselijk aan toe), ik merk ook dat ik vaak s'morgens wakker wordt met een verkrampt gevoel in m'n kaken/kiezen, dit kan soms een hele dag aanhouden en als ik druk bezig ben merk ik vaak dat ik ongemerkt verkramp in die kaken/kiezen (tandenknarsen??)
    Het gevoel dat mijn neus/holtes verstopt zijn, niet verkouden ! Heb ook last van suizende oren en gehoorverlies (aan 1 kant, maar dat heb ik overgehouden aan een zware oorontsteking). Als ik dan hoofdpijn heb is dat gevoel van die oren nog eens versterkt. Wie herkent deze vervelende kwaal ?
    Ben soms ten einde raad, je wordt er zo moe van....... !
    Meschien is Yoga iets voor je. Je leert dan om te ontspannen. Ik ben daar momenteel ook mee bezig.
    Dries

Ik Heb ongeveer het zelfde een soort pijn bij de Neus en alsof er een druk achter mijn ogen zit maar het is geen Migraine Het lijkt alsof mijn schedel verkeerd zit.. en ik heb ook een suizende oor aan de rechterkant. ik weet het ook niet meer... En wanneer ik praat lijkt het alsof mijn schedel vastloopt.. Heel Raar maar egt

katje45
    Guest

Citaat Origineel gepost door Baby_Face90 Bekijk Post
    Ik Heb ongeveer het zelfde een soort pijn bij de Neus en alsof er een druk achter mijn ogen zit maar het is geen Migraine Het lijkt alsof mijn schedel verkeerd zit.. en ik heb ook een suizende oor aan de rechterkant. ik weet het ook niet meer... En wanneer ik praat lijkt het alsof mijn schedel vastloopt.. Heel Raar maar egt

Hoi,
    Heb je er ook bij dat je neus loopt. En dat er een soort regelmaat in zit. Dus hoofdpijn en clusters ?

Soortgelijke onderwerpen

1. Pijn in benen
    By Kiki in forum Diabetes / Suikerziekte Forum
    Reacties: 34
    Laatste Post: 14-06-12, 15:10
  2. Pijn in kies
    By ronnietjuh in forum Mond en tand
    Reacties: 5
    Laatste Post: 05-12-10, 18:28
  3. Pijn in borsten
    By carmen in forum Vrouwen
    Reacties: 4
    Laatste Post: 19-10-07, 16:32
  4. 'Thuiszorgklant moet kiezen wie komt helpen' - Algemeen Dagblad
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 06-11-06, 19:20
  5. Hoofdpijn door Diane35?
    By pilvraagjes in forum Anticonceptie
    Reacties: 3
    Laatste Post: 10-04-06, 11:51