Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Sipralexa en sex

  1. #1
    krekel
    Guest

    Standaard Sipralexa en sex

    Is dat normaal dat jij bij gebruik van 2 sipralexas weinig of zeg maar geen behoefte meer hebt aan sex???? Dat moest er nog aan mankeren.Je voelt je zo al beroerd van die depressie,pillen en dat wordt je dan ook nog afgenomen.....of ben ik een alleenstaand geval?????

  2. #2
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: sipralexa en sex

    Nee maatje,je bent zeker geen alleenstaand geval!
    Ik had,toen ik met die Sipralexa begon,ook een héél laag libido...maar dat verbeterd wel iets hoor mettertijd...ik heb daar gewoon zelf aan gewerkt!

    Maar....stop daarom nu niet met die Sipralexa aub....zodra die écht begint te werken voel je je rustiger en ontspannender en komt de zin vanzelf weer terug!!

    Liefs Agnes Xx
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  3. #3
    krekel
    Guest

    Standaard Re: sipralexa en sex

    Heeeel erg bedankt om me op te beuren!!!!!!!!!! Ooit kan ik anderen ook van dienst zijn............ dat weet ik zeker uit het verleden...... BEDANKT,kort maar wel heel gemeend

  4. #4
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: sipralexa en sex

    Geen dank maatje en idd;jij met je goede hart zal nog véél mensen kunnen helpen!

    Liefs Ag Xx
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking