Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Pijn aan mijn teelballen

  1. #1
    hai
    Guest

    Standaard Pijn aan mijn teelballen

    hai, ik schaam me erg om hierover te moeten praten maar ik heb de laatste paar dagen 'pijn' in mijn rechterbal. net alsof iemand er tegenaan heeft getrapt, zo'n gevoel geeft dat. en ik ben nu redelijk bang dat het iets ergs is. en me huisarts is een vrouw ..en dat je daar aan komt zetten van ......... en dan verwijst ze me zeker door en dan ziet iedereen het? ...help me....

  2. #2

    Standaard

    Hallo,
    vraag van je huisarts een verwijskaart naar de uroloog.
    Egaal welke arts, ze zien jou als mannelijk patient als mens----als klant!!!----waar ook geld aan te verdienen valt---- Ze hebben jou met respect te behandelen!!! Schaamte ???waarvoor??? Als je tandpijn hebt ga je toch ook naar de tandarts. Ik weet een heel goede uroloog maar die zit in Emmeloord.
    Kom voor jeself op en laat het onderzoeken, misschien is het niets ernstigs en je bent blij en gerust gesteld----het slaapt wat rustiger.
    Groetjes van Jule

  3. #3
    hai
    Guest

    Standaard

    ey j. bedankt. ja je hebt gelijk, waarvoor schamen. daar zijn ze voor en ja ...niemand is optimaal gezond tog. ik heb er goed overna ged8 en ik denk dat ik ook ff langs ga ...hopen dat et nix ergs is .....weet je ik heb gister ff goed gebeden en de pijn is nu al wat lichter

    see u, bye

  4. #4

    Standaard Re: Pijn aan mijn teelballen

    Een suspensoir of een strak zittende onderbroek lost ook veel op.
    Proberen kan altijd.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Verlost Van Reuma Door Dieet!
    By Gast: Jeanine in forum Algemeen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 05-07-14, 13:57
  2. Problemen na het stoppen met anabolen
    By brouwer in forum Anabolen
    Reacties: 71
    Laatste Post: 16-03-13, 14:39
  3. Pijn in benen
    By Kiki in forum Diabetes / Suikerziekte Forum
    Reacties: 34
    Laatste Post: 14-06-12, 15:10
  4. Reacties: 7
    Laatste Post: 13-08-10, 00:32
  5. Pijn in onderbenen
    By Dorien in forum Algemeen
    Reacties: 5
    Laatste Post: 04-02-07, 18:27