Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 50 van 94

Onderwerp: Overmatig zweten:Wie heeft tips?

Standaard Overmatig zweten:Wie heeft tips?

Hallo,

Al zo lang ik me kan herinneren heb ik last van overmatig zweten. Vooral mijn handen, voeten en oksels. Ik heb al veel gelezen op andere forums maar daar gaat het vooral over zweethanden en niet de rest van het lichaam.
    Vaak is het zo erg dat mijn handen/voeten/oksels kletsnat zijn (geen stinkzweetvoeten maar gewoon nat). Het komt in allerlei situaties voor, dus niet alleen bij contact met anderen. Komt het iemand bekend voor of heeft er iemand tips??

steffi
    Guest

Standaard

Hey,

Ik heb hier ook veel last van gehad. Had alle deo's geprobeerd maar niets hielp. Het enige wat echt helpt is AXITRANS ! Dit is verkrijgbaar in de apotheek en je hebt het voor handen, oksels, voeten en voorhoofd. Enige nadeel: na ongv 2 maanden begon de werking te verslechteren. Daarom ben ik er nu in de winter mee gestopt zodat ik het in de zomer weer kan gebruiken. Maar het werkt gegarandeerd! Prijs: ongev 10 euro.

Zeker eens proberen! Het heeft mijn leven in ieder geval een stuk leuker en gemakkelijker gemaakt.
    Succes en laat zeker iets weten !
    -xxx-

Standaard

Hartstikke bedankt voor je reactie!! Ik ga het morgen gelijk kopen en zal je zeker laten weten hoe het bevalt!
    xx

syl
    Guest

Standaard

Hoi, ook ik ken het probleem. Onder mijn oksels vind ik het het ergst, want die zie je zo erg. Vooral op je werk!
    Ik ben de lotion van odorex gaan gebruiken. 2 a 3 keer per week onder je oksels deppen voor het slapen gaan en je zweet de hele dag niet meer onder je oksels.
    Je kan het bij de supermarkt kopen en de drogist.
    succes ermee.
    ps: niet gebruiken na het scheren, want dat doet zeeer.

Standaard

Hoi Steffi, ik ben verschillende apotheken langsgeweest maar niemand kent Axitrans! Ze hadden ook geen andere producten die ze konden meegeven zonder recept van de huisarts.
    Ik las op het forum dat ook iemand anders dit probleem had!
    Odorex Dry gebruik ik ook, dat werkt prima maar ik weet niet wat ik tegen mijn zweethanden kan doen! :angry:

ikke:)
    Guest

Standaard

hey hannah ik heb presies het zelfde probleem gehad met zweet maar ik ben er nu (bijna) helemaal vanaf . Het klinkt misschien raar maar met odorex extra dry heb ik veel meer lol in me leven. Je moet het echt proberen het is helemaal niet duur iets van 2euro bij drogist. suc6 xxxxxxx

ikke:)
    Guest

Standaard

oh ik zie net dat je dat al gebruikt maar tegen zweethanden weet ik geen oplossing

salut
    Guest

Standaard

odorex dry, de ulieme oplossing......

Lynek
    Guest

Standaard

Axitrans is te koop bij iedere apotheek in België, kost prijs is iets van een 10€ maar na enige tijd te gebruiken verminderd het effect en begint het zweten weer zoals vroeger.

Gast: ikke
    Guest

Standaard

Wat ik heb laten doen is botox inspuitingen in mijn oksels en dan blijft het zweet effectief een maand of drie (afhankelijk van de persoon) weg. Ik ben er heel tevreden van !

Niet geregistreerd
    Guest

Standaard Re: Overmatig Zweten

Ik heb ook positieve ervaring met Axitrans, gewoon eens proberen!

Robert
    Guest

Standaard Re: Overmatig Zweten

Goeiemiddag mensen,

heb ook erg last van overmatig zweten, vooral bij mn oksels en net wat er gezegd wordt is dit erg belemmerend bij mijn dagelijkse bezigheden, zodat je je niet helemaal optimaal kunt functioneren en jezelf kunt zijn.
    daarom heb ik sinds vandaag Odorex Flacon Extra Dry aangeschaft, is vloeibaar spul(lijkt op water) en je moet het 2 a 3x per week deppen met een watje.
    ben erg nieuwsgierig hoe dit gaat uitpakken maar waar ik ook erg nieuwsgierig naar ben is of er mensen dit middel ook zelf gebruiken en zo ja?wat zijn jullie ervaringen daarmee?
    Hoop snel wat te vernemen van mensen die ditzelfde probleem/middel hebben.

Grtz Robert

jacquelien
    Guest

Thumbs up Re: Overmatig zweten

Hoi allemaal,

Ik heb zelf ook last van overmatig zweten en sinds kort heb ik de oplossing gevonden!!!
    Ik gebruik nu sinds een maand of 5 Vichy anti transpirant.
    Het is verkrijgbaar bij appotheek en kost nog geen 10euro
    Er zijn verschillende produckten van spray,roller en creme
    je brengt het de eerste week meerdere malen aan en daarna hoef je
    het nog maar 1 keer per week te gebruiken.Je kunt gewoon deo gebruiken en natuurlijk douchen.
    Het geeft geen geur af en geeft geen vlekken in de kleding{je moet het wel even laten indrogen}
    kortom het is een hele verrijking aangezien ik vroegen nergens heen durfte en er altijd een penetrante lucht om mij heen hing waardoor het zelfs niet met veelvuldig wassen uit mijn kleding ging.
    Dit werkt echt!!!!!!!!!

Groetjes Jacquelien

mirela
    Guest

Standaard Re: Wie heeft er tips voor overmatig zweten?

Ik ben al een tijdje niet meer online geweest. Maar ik heb niet stil gezeten.

Ook ik heb hyperhidrosis al meer dan 30 jaar.. Na het bezoek van verschillende dermatologen, internisten en neurologen ben ik nu eindelijk op het goede spoor gezet (hoop ik)..

Er is een kliniek in Nederland die je van je overmatig zweetprobleem (hyperhidrosis) af kan helpen. Er zijn een aantal stappen die je zult moeten ondergaan en er zijn verschillende soorten middeltjes die je ervoor kunt krijgen. Voor meer informatie raad ik je aan om eens een kijkje te nemen op de site. www.sudor.nl

Groetjes Mirela

Remy
    Guest

Hallo mensen..
    Ik had en vraagje.
    Ik heb dus ook odrex extra dry want ik wordt echt gek van dat zweten kan gewoon helemaal niks leuks aan of ik zweet al weer en daar wil ik heel graag vanaf maar hoe moet ik het nou precies doen ik hoop graag dat jullie dit mij goed willen uitleggen hoe je het precies moet aanbrengen enzo .

Remy

Remy
    Guest

Hallo mensen.
    Ik ben het echt helemaal zat met zweten kan gewoon niks leuks aan daarom heb ik odrex extra dry gekcoht maar ik weet niet helemaal preceis hoe ik het erop moet doen ofzo want het lukt niet goed bij mij..
    dus ik hoop erg graag dat iemand het mij wilt uit leggen alvast dank.

remy

dientje
    Guest

Ook ik heb tips....Sudor is erg dicht in de buurt bij mij...in Almelooooooo
    Maar... de echte Hyperhidrosis mensen weten dat Odorex etc niet helpt!
    Botox is bij met het enige wat nu echt werkt!!!

ellie
    Guest

Hoi ook ik heb erg last van het zweten onder mijn oksels.Ik kan daardoor bijna niets aan behalve slobberkleding.Ik heb ook Odorex geprobeerd en Seneo 5, bij mij helpt het niets.
    Zelfs een middeltje via de huisarts helpt niet.
    Ben bang dat enige optie inderdaad botox is.
    Heeft hier iemand ervaring mee??
    Is het erg gevoelig??
    Welke kliniek raad je me aan??
    Helpt het echt??(het kost natuurlijk nogal wat)

Alvast bedankt voor eventuele reacties
    Groetjes

....
    Guest

Unhappy Re: Wie heeft er tips voor overmatig zweten?

Ik ben een meisje van 17 en sinds vorig jaar begin ik erg te zweten. Ik heb geen last van overgewicht ofzo. Ik zweet vooral in de oksels maar het ergste vind ik de handen. Ik kan niemand een hand geven en op school worden mijn blaadjes kletsnat onder mijn handen ik geneer mij hiervoor dood. Ook in de turnles zweet ik enorm wat erg genant is. In de zomer krijg ik een natte kont van het zweet.Ik heb gehoord ban Botox maar heb liever een andere behandeling dan operaties of iets dat met ziekenhuizen te maken heeft.Kan iemand mij alstubloeft helpen, Ik ben het echt zat, zelfs op dit moment zweten mijn handen :'(

Gast123124124
    Guest

kijk op http://www.overmatigzweten.nl voor meer info!

Gastt
    Guest

Ik heb even op de site van odorex gekeken en er staat bij hoe je t moet gebruiken maar hoevaak moet je t gebruiken; elke avond?

en of je echt niet meer zweet en dus de hele dag droge oksels hebt?

dat lijkt me echt heel fijn!

Gastt
    Guest

sorry maar weet niet hoe je een bericht moet bewerken, maar nog 1 vraag;
    als je odorex gebruikt en je doet inspanningen zoals fietsen, is t dan ook nog droog? want daar erger ik me ook aan..

(naar de stage fietsen en al met zweetplekken aankomen )

Gast 2
    Guest

hebben er ook mensen last van overmatig zweet bij je kont ?
    zo ja wa doe je eraan ?

Thumbs up Re: Wie heeft er tips voor overmatig zweten?

Citaat Origineel gepost door hannah
    Hallo,

Al zo lang ik me kan herinneren heb ik last van overmatig zweten. Vooral mijn handen, voeten en oksels. Ik heb al veel gelezen op andere forums maar daar gaat het vooral over zweethanden en niet de rest van het lichaam.
    Vaak is het zo erg dat mijn handen/voeten/oksels kletsnat zijn (geen stinkzweetvoeten maar gewoon nat). Het komt in allerlei situaties voor, dus niet alleen bij contact met anderen. Komt het iemand bekend voor of heeft er iemand tips??
    hey hey
    ik zelf zweet ook als een otter is begonnen na mijn bevalling.ik zelf heb er nu bijna geen last meer van.ik gebruik sinds een paar weken oderex samen met homeopathische druppels tegen overmatig zweten(SALVIA van A.Vogel)en bij mij helpt het echt de druppels zijn ook niet duur rond de 4,50.ik zou zeggen probeer het!!! mede zweters succes!!!

BOTOX , Botox onder je oksels en je hebt 5 tot 6 maanden geen druppeltje zweet.
    Ik had er ook altijd last van tot mijn arts e hierop attendeerde, nooit aan gedacht.
    Nu kan ik niet meer zonder. Ga om de 8 maanden (blijft nu steeds langer weg) Naar de kliniek in Breda. Fijn is het niet, maar het is me mijn droge t shirts dubbel en dwars waard.

weet er hier iemand of botox ook geschikt is voor handen? ze zeggen dat het heel pijnlijk is

berry
    Guest

hoi

Tip: Gebruik syneo 5. Kost ongeveer 20 euro bij o.a Da Drogisterij.
    Werkt ontzettend goed in ieder geval voor de oksels. Gebruik 1 tot 2 keer p/w en het blijft 3-5 dagen droog! Zeker het proberen waard. Helpt waarschijnlijk ook op de handen. Je kunt er ongeveer 3 maanden mee vooruit.

groetjes

Gast100
    Guest

AXITRANS is ongeloofelijk!! ik heb het nu 2 dagen en al 2 dagen bijna geen druppeltje zweet!! hoopelijk blijft dit "sprookje" duren :-)

volgens mij is axitrans enkel verkrijgbaar in België (denk ik toch)

groeten!!

Hoi!
    Ik zweet ook erg onder oksels,haden en voeten. wat bij mij helpt voor voeten is gehwol 'voetfris'' of voetencreme van de etos. Deze verzorgen je voeten en zweet minder.Ook zoveel mogelijk sandalen en slippers dragen helpt.Voor handen is het moeilijk.Ik was ze erg veel met gewoon koud water.
    Oksels is jammer genoeg een geval apart....Heb al allerlei deo's en dingen geporbeerd,maar vichy helpt het beste.Dit is een creme die je voor het slapengaan moet smeren;de 1ste week 4 dagen, de 2de week om de dag en vanaf de 3de week 2 dagen achter elkaar.het nadeel is dat als je het een keer vergeet je weer van voor af aan moet beginnen.Maar het helpt wel!Ik hoop niet dat het net zoals dat belgisch middeltje minder gaat werken....
    ga ook zeker info zoeken over botox of dichtbranden van de kliertjes. Het is nl zo dat het gewoon overmatig veel vocht is wat je lichaam niet 'nodig' heeft en je dus niet ergens anders meer gaat zweten.
    Heel veel succes iedereen!
    Liefs,lieke

hallo

ik heb ook last van overmatig zweten maar alleen op mijn werk......en als ik iets ga doen buiten huis dus angst zweet....
    ik doe op mijn werk al een blouse aan dat je het niet zo snel ziet maar nu ga ik ook zweten tussen mijn benen echt zo erg dat mijn broek er nat van word en het niet fris ruikt deo erover en dan stink je zeker heb ik al geprobeerd....
    ik heb met baby doekjes over mijn broek gewreven maar dat werkt ook alleen maar averechts.
    iemand ideeen ik zit er echt erg mee het gebeurt alleen op mijn werk (zittend werk)

alvast bedankt!!!

AROMAR
    Guest

Hoi Knorretje,

mijn dochter van 12 had ook last van jeuk (en uitslag) na inspanning, ze sport 2 x per week en kreeg daarna zo'n uitslag, het leek wel alsof ze door een brandnetelstruik was gelopen. Bij de apotheek diverse lotions en zalven en talkpoeders gehaald, maar dit hielp niet, wanhopig werd ik er van, want 2 keer per week sporten is 2 keer per week last. Op een moment hebben we HEROCYN medicated skin poeder uit Bali gekregen en bij mijn dochter werkt het geweldig. Nu heb ik laatst wat van die poeder aan iemand gegeven die zulke erge zweetvoeten had dat het zweet door zijn sokken heen ging en zijn vrouw er achter aan moest met een dweil vanwege de lucht. Hij heeft die poeder gebruikt en hij heeft GEEN last meer, zweet wordt heel goed geabsorbeerd door deze poeder, het is ook een medicinale poeder, dus voor diverse huidproblemen kun je deze gebruiken.
    Ik heb inmiddels deze poeder uit Bali gehaald en help er veel mensen mee.
    Als je deze ook wilt proberen kan ik je altijd wat geven hoor.
    Groeten, Marjolijn

ik heb er last van onder mijn oksels wat helpt het best ?

Mexxi
    Guest

Yes..

Wat een geluk dat ik dit forum ben tegen gekomen!

Elke dag weer.. Ik schaam me echt super dood. Ik heb 1 shirtje waar je het gelukkig niet ziet, maar de rest.. Zoo jammer. Ik denk dat ik die Odorex Extra Dry Lotion eens ga proberen. Kan je die gewoon in elke drogist kopen? En hoeveel kost hij dan ongeveer? Hoeveel mensen hebben er goede ervaringen mee?

Echt alvast SUPER bedankt. Hopelijk kan ik nu dit stomme zweten weg halen..

Liefs, Robin

ik had het ook ik gebruik nu om de avond odorex extra dry lotoin

het werkt echt !

alleen by mense met hyperdosis nyt

Mexxi
    Guest

Oke En kan je het gewoon bij de drogist kopen of bv. de op=op?

Liefs, Robin

ik haal het by de kruidvat
    je hebt verschillende dingen die niet duurder zijn dan 5 euro

Hallo Hallo,

Ik heb jullie reacties gelezen... Toen ik toevallig naar RTL aan het kijken was zag dat er nu van die nieuwe pads en t shirts op de markt zijn gekomen die je bij het overmatig zweten helpt.

Je kunt ze lekker makkelijk via de site bestellen en moet zeggen dat die pads geen zweet vlekken achterlaten als je lang aan hebt....

de site Dryshiel.nl

echt top dingen die pads

Ik gebruik de okseldingen "A-patch" . Echt super! Is even wennen, maar ze werken echt en zitten goed. Uitvinding van het jaar wat mij betreft! Wil je meer informatie over deze A-Patch, of de verkooppunten, dan kun je mij een privebericht sturen!
    Laatst aangepast door Sylvia93 : 28-06-10 om 23:52 Reden: reclamelink

Dryshield.nl

sorry

Hoi Allemaal,

Ben blij dat ik op deze site terecht gekomen ben... de positieve reacties op bepaalde producten geven me een beetje hoop.
    Ik heb veel last van zweten in de oksels.
    Ik draag meestal zwart omdat je het daar het minst de natte kringen ziet.
    Ik zou graag grijs of kleur dragen maar daar zie je de kringen vanaf een km afstand!
    Ik ben niet zwaarlijvig of zo. Ik heb ook alleen maar last van okselzweet. Geen zweetvoeten of klamme handen...

Als andere mensen nog met lange mouwen lopen loop ik al lang met een t-shirt en nog zweet ik onder mijn armen. Deo is dan ook mijn beste vriend. Neem altijd deo mee waar ik ook naar toe ga. Heb geen last van de geur enkel de enorme grote natte vlekke.

Enorm vervelend!
    Wat helpt nu het best.
    Lees van sommige dingen dat je die enkele malen per week moet smeren...
    Heb je dan ook nog een deo nodig? Zo niet, heb je dan geen last van geurtjes?

Hopelijk kan iemand me helpen

Groetjes en al vast bedankt
    Leen

Hai Leen,

Ik heb ook vaak last van overmatig zweten en gebruikte veel zalfjes en al dat soort dingen maar het hielp na een tijd niet meer en toen ben ik begonnen met het dragen van okselbeschermers... Heb je dat al keer geprobeerd?

Groeten,

Boreas

Hoi Boreas,

Nee die heb ik nog niet geprobeerd. Zou liever de oorzaak aanpakken...
    Want waar blijf je met die okselbeschermers bij een open t-shirt?
    Gebruik momenteel Dove invisible dry (product van het jaar) ...
    De natte kringen in t-shirt zijn kleiner maar nog steeds niet helemaal droog.
    Dus nog steeds zwarte t-shirts
    Hoop het te kunnen oplossen.
    Waar kan je van die okselbeschermers halen?
    Alvast bedankt voor de reactie

Groetjes

Ik bestel ze altijd op Dryshield.nl en bij de drogisterij DA kun je ze ook halen heb ik gehoord !!

Ik begrijp dat je de oorzaak wil aanpakken maar denk dat je hier zeker een goede oplossing mee hebt gevonden op korte termijn toch?

Leen heb je even naar de site gekeken ?

Hoi Boreas,

Ja, ik heb gekeken en ga het er maar op wagen...
    Ben tevreden over deo die ik nu heb.
    Maar als ik me een beetje opjaag dan komen de kringen alweer tevoorschijn
    Misschien dat ik daar de winter wel mee doorkom. Ik laat het je in alle geval weten hoe het verder verloopt.
    Heb ook odorex gevonden in de winkel weet niet wat ik daar van moet verwachten. Sommige zijn er blij mee, andere krabben zich kapot van de jeuk...
    In alle geval al ne dikke mercie voor je tips!

Groetjes uit België!

Hallo,

Ook ik heb last van overmatig zweten. Ik heb er sinds mijn 19e last van! (ben 22 nu) Ook ik heb al veel dingen er voor gebruikt, maar niks helpt. Syneo 5, Alcl3 (alleen op reccept verkrijgbaar) Ik zie en hoor dat veel mensen tevreden zijn met botox. Maar je krijgt het niet vergoed en moet het dus uit je eigen zak betalen. Maar het is zo ontzettend duur? Ik dacht echt dat ik de enige was, met overmatig zweten. En eigenlijk heb ik er voornamelijk last van als ik ergens ben, waar ik me niet echt op me gemak voel? Terwijl ik eigenlijk geen reden heb om me niet op mijn gemak te voelen! Ben van mezelf heel spontaan. Alleen merk ik hoe langer, hoe erger het wordt. Eerts was het alleen onder mn okels, nu dus ook mn voeten, handen, gezicht en zelfs op mn rug! Dit begint echt mijn sociaal leven te lijden, kan er zo depressief van worden! Begin langzamerhand, maar zeker minder (leuke dingen) te doen, vanwege het overmatig zweten. Das toch niet normaal? Ik wil ook net als ieder mens, leuke dingen doen met mijn vrienden enzovoorts. Ik begin zelf te denken dat het misschien psygiesh (hoe je het ook schrijft) is? Weet me geen raad meer!

Citaat Origineel gepost door Leen81 Bekijk Post
    Hoi Boreas,

Ja, ik heb gekeken en ga het er maar op wagen...
    Ben tevreden over deo die ik nu heb.
    Maar als ik me een beetje opjaag dan komen de kringen alweer tevoorschijn
    Misschien dat ik daar de winter wel mee doorkom. Ik laat het je in alle geval weten hoe het verder verloopt.
    Heb ook odorex gevonden in de winkel weet niet wat ik daar van moet verwachten. Sommige zijn er blij mee, andere krabben zich kapot van de jeuk...
    In alle geval al ne dikke mercie voor je tips!

Groetjes uit België!

No prob !!!

Hoi,

Ik heb er ook last van!! Tis misschien maar een kleine troost maar je bent echt niet alleen. Ik ben voorlopig een beetje geholpen met een deo van Dove (product van het jaar...) maar als ik echt zenuwachtig word of het is stikheet heb ik nog kringen. Maar niet zo groot meer als eerst.
    Boreas raade me de okselbeschermers aan...
    Heb ze besteld maar ze zijn nog ni geleverd.
    Volhoude he! Ik hou me vast aan de gedachte dat ik er ooit vanaf ben...
    Moet toch?
    Groetjes
    Leen

Ik heb gemerkt, dat ik niet alleen ben. Alleen volhouden is zo moeilijk..aangezien het steeds erger wordt en op meerdere plaatsen voorkomt! moet weer eens afspraak met de dokter maken. Voor eventuele verdere opties. Waar ik nog meer van baal, is dat het mn sociaal leven begint te beheersen!

Ik heb er ook best last van en moet altijd goed denken aan wat ik aantrek omdat het anders heel zichtbaar kan zijn. MAAR, LET OP:

ALUMINIUM CHLOORHYDRAAT zit in de Nivea Deodorant sensitivezonder alcohol en ook inderdaad in de Dove Deodorant Silkdry (gouden dop), niet in Dove fresh touch. Onlangs woonde ik een seminarie bij over borstkanker.Tijdens het vraag/antwoord moment vroeg ik waarom de okselde meest frequente plaats was voor de ontwikkeling vanborstkanker. Mijn vraag kon toen niet beantwoord worden, maar onlangsontving ik post waarin ik het antwoord op mijn vraaggevonden heb en dat ik graag met jullie allen zou willendelen.

De hoofdoorzaak voor borstkanker is het gebruik vanANTI-TRANSPIRANTEN. De meeste producten op de markt zijn eencombinatie van anti-transpiranten en deodoranten. Deodoranten zijn onschadelijk. Kijk a.u.b. de samenstelling van je producten thuis na!Indien zij ALUMINIUM CHLOORHYDRAAT bevatten, GOOI ZE DAN ONMIDDELLIJK WEG! (zelfs onder de naam van deodorant). O.aRexona en Dove deodorant)...
    Probeer andere merken te gebruiken die dit bestanddeel niet bevatten. De reden is simpel:slechts enkele delen van ons lichaam zijn in staat toxischestoffen te elimineren, zijnde: de knieholtes, achter de oren, tussen de benen en de oksels.

Deze toxische stoffenworden uitgestoten onder de vorm van zweet. Anti-transpiranten verhinderen het zweten. De toxischestoffen verdwijnen niet uit het lichaam, maar wordenopgestapeld in de lymfeklieren onder de armen. De oorsprongvan de meeste borstkankers is in deze bovenzone van de borstte vinden. Mannen zijn minder gevoelig aan de ontwikkelingvan dit type ziekte. Zelfs al gebruiken zeanti-transpiranten, blijven deze op de Okselharen kleven en dringen ze niet onmiddellijk in de huid. Vrouwen die anti-transpirant gebruiken vlak na het ontharen hebben nog meer risico omdat via de kleine wondjes de chemische stoffen nog sneller het lichaam binnendringen.

Ik raad aan om speciale bandjes aan te schaffen (soort maandverbandjes) ze zijn overal te bestellen op internet en niet duur, je ziet er niets van. Er zijn ook speciale BH's die dit soort bandjes vasthouden onder de oksels. Kleren schoon en geen zweetplekken en toch je stoffen kwijt.

Sorry voor het lange verhaal.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Overmatig zweten (hyperhidrosis)
    By Matthew038 in forum Transpiratie
    Reacties: 4
    Laatste Post: 21-11-13, 00:52
  2. Oplossing voor overmatig zweten
    By mirela in forum Transpiratie
    Reacties: 6
    Laatste Post: 06-08-13, 17:03
  3. Odaban middel tegen overmatig zweten!
    By Tess71 in forum Transpiratie
    Reacties: 2
    Laatste Post: 01-07-09, 14:54
  4. Overmatig zweten van handen en voeten
    By saartje in forum Transpiratie
    Reacties: 10
    Laatste Post: 05-04-06, 10:17
  5. Ademhalingsoefeningen-wie heeft ervaring/tips?
    By scarlet in forum Ademhaling en longen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 25-07-04, 11:53