Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 78 van 78

Onderwerp: Spastische darm-voeding en behandeling

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Standaard Re: Spastische darm-voeding en behandeling

Zal pas volgende week zijn dat ik hier iets meer neerzet over maag/darmonderzoek....te druk momenteel!

Lieve Déylanna...met de moeheid gaat het niet beter en niet slechter...pff...
    maar ja...we zetten door!!

Liefs Ag Xx
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Hey Agnes,

Gewoon lekker rustig aan doen, lieverd.

Dikke kus
    Déy
    The best move is to follow your heart

Hey Agnes,
    hoe gaat ie nu daar? hier net zo lekkr kon net nietaar de wc wel aan drang oei en wat kreeg ik een last van me blaas wat een pijn zeg. toen ff gewacht en toen lukte het wel maar was veelste hard net koneinen keuteltjes haha zo klein en het was zwart zo wat.ik weet het ook niet meer heb meer van die klachten ook me ogen. naja morge hoor ik waaneer ik een onderzoek krijg

Thumbs up Re: Spastische darm-voeding en behandeling

Citaat Origineel gepost door rafaelo Bekijk Post
    beter lezen eerst jah donderdag moet ik er weer heen. en ik zeg niet dat ik niet wil tiny beter lezen hey niet oordeelen over iemand die j niet kent je zou is moeten weten wat ik heb meej gemaakt ben zeker wel 30 x in het ziekenhuis geweest en elke x dachten ze dat het niets was mar toch had ik overlas last van vooral me buik daar boven op kwamen dus veel kleine kwaaltjes odeem spier pijn ogen etc, maar goed wat ik me dus af vraag kan je blaas ook iets te maken hebben met me darmen?
    ik oordeel over niemand rafaelo, ik geef alleen antwoord op jou post van 20-1-2008 wellicht moet je eens overwegen om je berichten iets duidelijker te formuleren zodat dit soort (misverstanden) niet meer ontstaan ik lees hier namelijk dat je niet geweest bent.
    verder zou ik je willen aanraden om eens je antistoffen consentratie te laten meten , dit is zoals gewoon bloedprikken dit word dan opgestuurd en na ongeveer 6 weken krijg je dan de uitslag.
    ik herken namelijk bepaalde klachten bij jou . de ogen , de spieren ,darmklachten, ik had een schildklierafwijking ,maar doordat ik te lang
    heb doorgelopen met mijn klachten ,is het er echt niet beter op geworden,
    dus laat alle onderzoeken gewoon echt doen, en vraag als ze niks aparts vinden vooral om dit bloed onderzoek.
    bij normaal bloed prikken kijkt een arts niet naar de concentratie antistoffen maar bij deze vorm van bloedprikken dus wel.
    ik heb nu echt het vermoeden dat jou klachten daarop terug te voeren zijn
    ik wens je veel sterkte en een hoop gezond verstand ,groet tiny

hmm ik heb wel 5 x bloed weze prikken maar indd niet wat jij zegt hier. maar ze konden nix vinden alles hebben ze onderzocht. maar ik heb vandaag gebelt en krijg binnen 3 dagen te hooren waaneer ik een darm onderzoek krijg. het enisge waar ik nu last van heb is dus die zeurende buik pijn en beetje last van slikken net of me adams appel wat groter is dat kan natuurlijk niet maar dat voelt zo of er iets onder zit net of ie groter is geworden. en zo heb ik wel meer klachten ogen spier pijn rug pijn keel klachten maar goed dat is per dag anders nu heb ik dat dus niet. merk ook als ik iets drink zo als melk og appel sap dat ik bij elke slok wat slijm krijg komt naar boven ofzo heel vreemd spuug dat elke x uit. nou maar ff kijken hoe het gaat deze week brrrr

nou wat een nacht werd om 4 uur wakker en kon niet meer slaapen dacht ff zitten en wat drinken tot ik in eens last van me blaas kreeg samen met me buik nou il naar de wc maar de pijn was te hevig en vooral me blaas zakte door de grod van de pijn ik dus weer ff gaan zitten en naar 5 minuten moest ik wel en jah toen kwam het er uit eerst erg harde ontlastin g en toen heel veel diaree snap er nix meer van dat is dus de laatse week zo nooit eerder gehad en dan vooral die hevige druk op me blaas en raar kijken uit me ogen word er dood ziek van kan toch geen pds zijn dit. maja ik bel 11 uur de huis arts wil er van af zijn want werken nix lukt. naja groetjes

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

En...wat zei je dokter???
    Neem je momenteel iets van medicatie? Zo ja welke en voor wat? Omdat je schrijft raar uit je ogen te kijken...bij mij komt dat door medicatie!!
    Ben benieuwd wat hij/zij zei....voor mij zijn deze problemen namelijk dagelijkse kost!!
    Grtjs Agnes
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

hey ik gebruig geen medicatie nix.en de dokter heeft me weer voor een gesprek gestuur morgen krijg dus een darm onderzoek plus een echo van me boven buik. hoor morgen waaneer hoop snel brrrrr wat een hel leef ik nu in eens weer in zeg. eerst moest ik naar de wc vanacht kreeg ik dus last van me blaas wou niet. toen weer ff ge wacht moest ik weer en jah alles er uit eerst was het kei hard en het laatse was puur diaree dus denk weer bijna een verstopping denk je niet? nu heb ik aleen wat zeurende pijn en af en toe wat ge borrel. maar had je als iets gevonden of je last kan hebben van je blaas met pds? hey bedankt

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

je darmen kunnen uitzetten en daardoor op je blaas 'duwen',daardoor kun je last hebben van je blaas

zal is kijken of ik ze bestel denkt wel is het gwoon een vitamine pil? nou ik heb geen diaree meer maar nou borrelt het vrij erg plus da zeurende gevoel brrr links en dan weer recht en in het midden van me buik is het erg gevoelig denk me darmen wat uitgezet indd .ben je ook wel is heel moe brrr dat heb ik ook nu zo moe echt nix dit zo

nou 14 februarie word ik 1 nacht op gemnomen in hetzoekenhuis zelf gevraagt en is denk ikk ook beter dan thuis om dat je dat spul moet drinken om je leeg te maken moet er half 11 zijn eerst een echo dan de volgende dag een darm onderzoek zal wel in de ochtend zijn ebben ze niet gezegt lijktme niet dat ze dat laat pas gaan doen om dat je al lang leeg bent dan haha. hoopen dat ik er dan van af ben want heb eigelijk de heele dag last is het geen keamp dan is het een zeurend gevoel erg koud zijn rug pijn raare druk op me blaas beweeg wel veel helpt wel moet ik zeggen. en eet veel groente fruit vezels etc. duis wat gezond eten betreft weet ik niet wat verder nog belangrijk is. groetjes

Hey Rafaelo,

Wat is een zoekenhuis??????????????????????

Een huis wat je moet zoeken ofzo?

Grapje!!!!

Ik neem aan dat je gewoon ziekenhuis bedoelt??

haahhaah hat vrselijk koud door me buik typen lukt dan niet zo goed brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr wat een kut zooi weer een weekend naar de hel kan bijna nix

nou bennu net wakker gaat al wat beter aleen zit ik me me klieren in mijn hals die prikken wat ofzo net of ze wat aan het drukken zijn this links ook hard recht gwoon normaal. en jah me ogen een beetje valt me op dat er vaaker van die koreltjes in zitten, mis van het computeren kan dat weet iemand dit dan gaa ik is wat minder achter me pc haha. bedankt

hoi rafaello
    laat je bloed toch eens controleren op anti stoffen, als jij het zo aan de arts vraagt, weet hij wat je bedoeld.
    volgens mij, heb jij een auto imuun ziekte, hierbij valt je imuunsysteem je organen en weefsels aan. je krijgt hierdoor allerhande klachten , ik hoor dat je het gevoel hebt dat er iets in je keel zit? dit zou een schildklier vergroting kunnen zijn .
    auto imuun ziekten zijn o.a schildklierziekten darmziekten oogafwijkingen reumatische aandoeningen enz enz .
    ik zelf denk dat de artsen op het goede spoor gezet moeten worden, en jij zelf kunt dit doen. ik raad je echt aan hierover te praten met je arts, want met gewoon bloedprikken vinden ze dit nooit zelfs al gebeurd dit 100 maal,dus rafaello aan jou de keuze!
    want zo blijf je ziekenhuis in en uit lopen,en je weet nog niks.
    en geloof me, ik praat uit ervaring
    ik krijg medicijnen en mijn antistoffen zijn bijna weer op peil,hierdoor voel ik me sinds jaren weer mens worden

naje me klieren zijn wat dikker sms komt denk ik diir het roken maar dat weet ik niet? maar ik krijg 14 februari een darm onderzoek dat eerst maar af wachten hey. en jah me bloed is overal op ge test alles ook me schildklier etc aleen niet wat jij zegt. maja kan nu wel gaan vragen moet eerst af wachte wat er it het onderzoek komt ik denk nix. het lijkt toch ook veel op pds vind je niet? ook om dat het soms goed is en dan in een x helemaal mis

maar IK krijg dus 14 februari een darm onderzoek wat ik me af vraag kunnen ze ook je slokdarm dan zien of dat niet wat miss heb ik daar last van dacht ik. groetjes

Welk darmonderzoek krijg je?
    Een endoscopie van de dikkedarm, of een endoscopie van de dunnedarm???
    Als je een endoscopie van de dikkedarm krijg, dan gaan ze met een endoscoop (flexibele slang) via je anus naar binnen om de dikkedarm te bekijken.
    Als je een endoscopie van de dunnedarm krijg, dan gaan ze via je mond naar de dunnedarm en dan kunnen ze wel je slokdarm zien.
    Dus het ligt eraan welke endoscopie jij krijgt.

Gr
    Déylanna

endoscopie krijg ik. maja ik weet het ook niet meer heb since gisteren weer last van maagzuur etc het hout nooit helemaal op die keampen komen ook weer terug en ik eet echt heel gezond en beweeg zeker genoeg elke dag fitnis bijna nou dat moet genoeg zijn. plus me werk want ik werk nu wel weer tijd niet kunnen werken te veel stres en pijn. maja donderdag af wachten moet er trouwens blijven een nacht is beter zijden ze naja het zal wel brrrr doet het eigelijk pijn zoon onderzoek weet jij dat? hey groetjes

Dat je een endoscopie krijgt, dat had ik ondertussen al begrepen, maar de vraag was: Welke endoscopie krijg je? Van de dikke darm, of van de dunne darm??

Of zo'n endoscopie van je darm pijn doet weet ik niet.
    Mijn moeder heeft voor drie jaar terug een endoscopie van de dikke darm gehad en haar hebben ze toen een lichte narcose gegeven gehad. Dus zij heeft helemaal niets van dat onderzoek gemerkt.

de dikkedarm gaan ze naar kijken

Dan kunnen ze niet in je slokdarm kijken.

ik kan je geruststellen ,een endoscopie van de dikke darm is helemaal niet pijnlijk!
    ik zelf heb dit al vaker gehad, je gaat op een tafel liggen, daarna word er een slang in je anus gebracht,deze is verbonden met een reservoire met water, beetje bij beetje word er water door die slang in je darmen gebracht,je voelt dit helemaal niet hoor! er worden dan een aantal foto's gemaakt.
    de tafel waarop je ligt, is wendbaar.
    je word nadat ze je dat gezegd hebben keer op keer een beetje gedraait,dit is voor de foto's van belang,na afloop, ga je in diezelfde kamer eerst naar het toilet.
    het resterende water kun je dan uitpoepen .that's it, helemaal echt niet pijnlijk of eng hoor, groet tiny

nou heb het gehad en dee toch wel pijn hoor. nou af wachte de 30 ste weet ik meer. ik heb het zo ontezettnd koud soms komt dat ook door me pds? weet niet of meer dat hebben en soms ook sweetirige handen. net of je heel zenuwachtig bent. hey goed weekend

plus lage rug pijn dat komt door pds of niet?

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Heb je de uitslag al van je onderzoek Rafaelo?
    Laat eens weten of daar iets uitgekomen is ok?

he sory lang niet langs geweest maar het is indd PDS gaad gelukkig goed met me wel last soms maar dat zal er wel bij hooren dat geborrel net of als je honger hebt etc en soms wat kramp. voor de rest gaat het goed veel bewegen gezond eten vezels onder andere. voor de rest weet ik niet wat goed is als je pds hebt. groeten

Middel tegen opgeblazen buik - http://shуtobuy.nl

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. Prikkelbaar darm syndroom
    By Agnes574 in forum Maag, darm en spijsvertering
    Reacties: 68
    Laatste Post: 20-01-16, 11:46
  2. Betere voeding voor ziekenhuispatiënten - Trouw
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 14-03-07, 01:06
  3. Richtlijnen goede voeding 2006 - Zorgkrant
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 20-12-06, 09:42
  4. Tips en recepten voor betaalbare gezonde voeding
    By white in forum Voeding, vitamines en mineralen
    Reacties: 4
    Laatste Post: 16-05-06, 20:40
  5. Voeding tussen door
    By kristel in forum Overgewicht
    Reacties: 1
    Laatste Post: 23-03-06, 21:29