Weergeven resultaten 1 tot 43 van 43

Onderwerp: Oud-en-Nieuw??

  1. #1
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Question Oud-en-Nieuw??

    Hoi iedereen,

    Hopelijk heeft iedereen een goede en leuke jaarwisseling gehad !!!!! ......

    Maar...wie weet zijn er ook leden die iets ongewoons,grappigs,leuks,lachwekkends,hilarisch hebben meegemaakt/gezien
    of juist iets heel vervelends,raars,schrikwekkends,angstaanjagends??? ??

    Indien je het met ons wil delen....ga je gang!

    Ag Xx
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  2. #2
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    HAHAHAHA.......
    Lees aub Felice haar 'oliebollenverhaal' eens in de rubriek Enquetes>ik ben tevreden over mijn uiterlijk< hilarisch leuk verhaal...!!!!!

    Dat bedoel ik nu...hihi...
    enne Felice;geen oliebollendromen???? haha,dikke XXX
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  3. #3
    Felice
    Guest

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Hahaha, ja, Agnes, ik vind net jouw berichtje hier...en heb daarna mijn oliebollenverhaal nog eens over gelezen! ja, hilarisch he! Ik moet er ook om lachen hoor! Haha! Alleen de weegschaal niet...en dan gaan mijn mondhoeken ook zakken... maar ik heb het toch zelf gedaan he...elk pondje gaat door het mondje!
    Als je maar een middenmaat weet te vinden in het streven, niet dat alle leuks en lekkers verbannen wordt.
    Gelukkig voor mij zijn er niet het hele jaar door van deze zoetigheden en ongezonde dingen.. nu weer normaal eten. Ik hoop dat mijn man morgen de rest van de oliebollen enz. mee neemt...! (een collega bleek ze wél meegenomen te hebben en die vonden gretig aftrek hoor!)

    En wat zegt de weegschaal tegen jullie na deze dagen? Valt het mee? Bij mij moet er 1 kilo af...liefst meer, maar dit ongeveer van deze dagen. Maar mijn weegschaal speelt met mij. Die geeft de ene keer wel 5 ons of zo meer aan dan de keer onmiddellijk erna. Tja...


    Wie heeft met Nieuwjaar 's avonds de muscial Doemaar op de tv gezien trouwens? Die bleek erg de moeite waard te zijn, veel meer dan een musical. Helaas heb ik veel te laat de tv aan gezet, en toen bleek hij erg mooi te zijn dus. Wij hadden niet veel met de muziek van Doemaar, daarom hadden we ook geen plannen om er naar te kijken, maar achteraf dus spijt. Hoop dat er hier ook mensen zijn die hem wél helemaal gezien hebben en hebben weten te waarderen.

  4. #4
    Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Lid sinds
    31-01-2007
    Locatie
    Leven gaat in sneltreinvaart
    Posts
    1.909
    Dagboek berichten
    18

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Op na het volgende OUD & NIEUW alweer!

    Wat zijn jullie plannen?
    Hebben jullie er zin in of juist niet?
    Ga je het zoals jij het liefste ziet vieren/ het nieuwe jaar inluiden?
    Kortom hoe kijk jij tegen het oud& nieuw aan?

    Geef je hier je mening, en je wensen door!

    Groetjes,
    petra
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

  5. #5
    Premium ++ Account dotito's Avatar
    Lid sinds
    15-11-2008
    Locatie
    Antwerpen
    Posts
    3.654

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    spijtig genoeg moet mijn ventje van oud op nieuw werken,(hij staat van wacht)dus veel gevierd gaat er bij ons niet worden.dit jaar gaan we gewoon thuis bij vrienden een flesje kraken,en gezellig wat bijpraten.zo heb ik toch ook nog iets voor naar uit te kijken.
    olleke bolleke
    rebussoleke
    olleke bolleke knol
    doe de glaasjes nog eens vol
    drink ze uit met heel veel zwier
    ik wens jullie allemaal een jaar vol vreugde en plezier

    lieve groetjes,Dotito

  6. #6

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Wij blijven 's avonds met oud en nieuw gewoon thuis, overdag waarschijnlijk even op visite bij beide opa's en oma's. 's Avonds gaan we gezellig spelletjes spelen met een wijntje. Gister hebben we een klein pakketje met siervuurwerk gehaald dus dat ga ik afsteken (moeder en zus durven dat niet).

    Eigenlijk besef ik het nog nieteens zoveel dat het morgen alweer oudjaar is, het is allemaal zo snel gegaan!!

    Voor iedereen alvast: Gelukkig nieuwjaar!!

  7. #7
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Als het niet te glad en sneeuwachtig is dan ga ik naar een feestje van een vriend en anders blijf ik denk ik lekker thuis...
    Vuurwerk hebben we niet, er zijn al gennoeg mensen die hier momenteel al lopen knallen

  8. #8
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Oudejaarsavond lekker thuis > schoonmoeder en haar vriend komen gourmetten.
    Nieuwjaarsnacht ook lekker thuis > de woefkes zijn énorm bang van het knallende vuurwerk,dus hopelijk regent het hard en veel zodat er niet veel geknald kan worden (mijn excuses aan de vuurwerkliefhebbers!!).
    Verder lekker slapen na het geknal (ze geven toch gevaarlijke gladheid af hier) en op 1 jan uitslapen en wat bijkomen ... dan nog wat verplichte 'nieuwjaarwensenbezoekjes' en op 2 jan samenkomen met familie en dan is het weer 'als vanouds' ... en 2010 begint!

    Back to normal , YES!!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  9. #9
    Lara '52
    Guest

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Met oud-jaar onder ons beidjes met een natje en droogje,dat al begint van in de namiddag (vis :tongfilets met champagnesausje met aardappel en fijne groenten ) dessert : chocoladeschuim -advocatentaart. en om middernacht een koel flesje om te toasten op ons en de kinderen hun geluk .

    Wees toch voorzichtig Syl met het vuurwerk , een ongeluk is gauw gebeurd ; hier al een paar keer meegemaakt , met ongelukkige afloop , en ook vd. dieren niet aangenaam

    1jan. komen alle kinders en kleinkinders tesamen een 17 tal en dan jawel ,Luuss , gehaktballen met en zonder kruiden gebakken een 4 tal kilo -kaasschotel met fruit ,vlaamse vlaai met rozijnenbrood vh. huis ;dat is al jaren en dagen zo met nieuwjaardag, ons huis lijkt dan op een pensionaat door de drukte en ieder wil zijn zegje doen en hopelijk ben ik 2 jan. niet ziek naar jaarlijkse gewoonte hang ik dan over de pot voor 2 dagen . STRESS .....

    Voor ieder een jaar vol geluk en goede gezondheid en héél véél liefde !!!! :

    grtjs Celest

  10. #10

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    @ Celest,

    Ik let wel op hoor! Ik doe het al een aantal jaar achter elkaar. Maar idd het is erg gevaarlijk, vooral in de buurt waar ik woon. Hier wordt nogal veel vuurwerk naar mensen toegegooid (vorig jaar bijna iets op me gehad, gelukkig goed afgelopen) ook hebben ze veel illegaal vuurwerk, vorig jaar belande een lawinepijl onder een auto, had echt het idee die auto gaat kaboem zeggen, maar dat viel nog wel mee! Dit jaar idd weer oppassen geblazen!

  11. #11
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    @ Agnes, heerlijk lekker thuis met je schoonmoeder en vriend Wij passen tot 3 januari op de 3 katten en hond van de buurvrouw + kids. De hond slaapt al sinds zondag bij ons en schrikt van die paar knalletjes van de afgelopen paar dagen en de buurvrouw had gevraagd of wij de katten binnen wouden houden ivm vuurwerk dus die heb ik net naar binnen gedaan en hun kattebak schoongemaakt.. De meeste dieren zijn bang voor vuurwerk, ikzelf vind siervuurwerk wel mooi, maar ik hoop op regen voor de knalpotten want die zijn de grootste ergernis!

    @ Celest, lekker met zijn tweetjes het nieuwe jaar inluiden Leuk dat de familie nieuwjaarsdag altijd komt en die kaasschotel met fruit lijkt me heerlijk! Wel vervelend dat je dan 2 dagen moet bekomen van al die stress, hopelijk heb je daar deze keer minder last van!

    @ Syl, ja ze zijn hier ook al aan het knallen, veel illegaal vuurwerk ook altijd en idd het gooien van vuurwerk naar mens en dier is helaas ook gewild Vorig jaar nog een vriend van mijn broertje was met hun hond wezen lopen, jeugd op het schoolplein gooide vuurwerk naar die vriend en de hond, die jongen zei dat ze op moesten houden, maar dat deden ze niet en na vele waarschuwingen heeft die jongen de jeugd hardhandig aangepakt... Als ik met onze buurhond loop dezer dagen en ze vuurwerk naar mij en/of de hond gooien dan hebben ze aan mij een hele kwaaie!

    Oudjaarsdag gaan papa, mijn broertje en ik gourmetten met alle hapjes en drankjes van dien en als het 's avonds goed weer is ga ik nog even op visite bij familie en dan naar een feestje van een vriend en als het geen goed weer is missch even langs de buurtjes... nieuwjaarsdag wordt het waarschijnlijk familie op bezoek en 2 januari heb ik alweer een verjaardag dus wordt nog wat met het alcoholpercentage en mijn gewicht (misschen kom ik dan eindelijk toch aan!)

    Aan een ieder een hele fijne jaarwisseling gewenst en een gewledig niewujaar! Proost!

  12. #12

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    @ Luuss,

    Aahw Dat snap ik ook nooit, dat ze vuurwerk naar dieren gooien! En groot gelijk hoor, zou ik ook niet over me heen laten komen!

    Gek genoeg vind onze kat vuurwerk helemaal geweldig. Vorig jaar waren wij voor het eerst thuis met oudjaarsavond en toen wilde de kat de hele tijd naar buiten. Dus om 12 uur is mn moeder buiten met de kat op het balkon gaan staan, ze vond het helemaal geweldig! We laten haar verder ook niet buiten, en laten haar ook niet in dr eentje op het balkon, je weet maar nooit welke gek een keer een pijl verkeerd richt etc. Vorig jaar was zo'n pijl al omgevallen en uit elkaar gesprongen onder een auto, en een paar jaar terug had mn opa perongeluk ook zo'n pijl verkeerd neergezet en die ging toen ook tegen de ruit van een flat aan. Gelukkig niks gebeurt toen, maar is toch wel altijd een beetje schrikken. Ben dan ook wel blij wanneer het allemaal weer over is!
    Nieuwjaarsdag is hier ook altijd gevuld met verplichte bezoekjes aan familie. Ik heb vandaag de laatste verjaardag gehad (héérlijk als zo'n kind op 30 december jarig is *not* ) Maand Januari is rustig met verjaardagen, geloof dat ik de enige ben eind januari, en een neef, maar daar hebben we geen contact meer mee.

    Kortom, hoop dat iedereen veilig het nieuwe jaar ingaat en natuurlijk heel veel gezondheid gewenst!

  13. #13
    Premium ++ Account dotito's Avatar
    Lid sinds
    15-11-2008
    Locatie
    Antwerpen
    Posts
    3.654

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    @Sylvia,ja dat verbaasd mij ook dat u kat tegen vuurwerk kan.de meeste honden of poezen gaan daar van lopen.erg he dat er mensen bestaan die vuurwerk naar dieren durven gooien.wees maar voorzichtig met vuurwerk!!
    ikzelf heb er schrik van,als ik dat nog maar hoor doe ik mijn gordijnen al dicht.

    De best wensen terug,voor iedereen

  14. #14
    Premium + Account Ronald68's Avatar
    Lid sinds
    04-11-2008
    Locatie
    NOP
    Posts
    760
    Dagboek berichten
    1

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Oliebollenbakken is begonnen met de top 2000 er bij. Vanavond met de hele familie naar mijn zus. Gezellig een spelletje doen met kadootjes. En vanacht weer teveel vuurwerk afsteken. De jongens mogen ook dit jaar!.

  15. #15
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    @ Ronald, wij hebben hier getepanyakied (bakplaat) met de top 2000 op de achtergrond, ik moest en zou dat luisteren
    Geven jullie elkaar elk jaar cadeautjes met oud en nieuw? Hoe vonden je jongens het voorwerk afsteken?

    Heeft iedereen een leuk oud en nieuw gehad???

  16. #16
    Premium + Account Ronald68's Avatar
    Lid sinds
    04-11-2008
    Locatie
    NOP
    Posts
    760
    Dagboek berichten
    1

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    @ Luuss,

    We doen altijd een dobbelspelletje waarmee je cadootjes kunt verdienen/verliezen/ruilen. Gewoon voor de gezelligheid met oliebollen, biertje wijntje frisje enz.

    De kinderen vonden het vuurwerk fantastisch. Vanavond gaan ze de rest opmaken ik had veels te veel ingeslagen.

    Ondanks dat we niet thuis waren toch nog een aantal bekenden tegen gekomen. Hardstikke gezellig.

  17. #17
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    @ Ronald,
    Dat klinkt erg gezellig! Leuk dat je kids zoveel lol hebben gehad en dat ze vanavond nog even 'stout' mogen zijn En bekenden tegenkomen met oud&nieuw is altijd leuk, zeker als je dat minder verwacht

  18. #18
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Allereerst;

    De allerbeste wensen voor 2010 !!

    Hier was het vrij rustig; ook qua vuurwerk ... echter de dag erna begonnen er hier in de straat wéér....grrrr!!!! Mijn oudste westie heeft écht afgezien!

    Verder niets te melden, de 'verplichte dagen' zijn gelukkig gepasseerd en het 'gewone, alledaagse' leven gaat weer verder ...
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  19. #19
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    @ Agnes, hier waren ze vanaf donderdag tot gister aan het knallen (rotjes en strijkers), met oudjaarsavond veel siervuurwerk gezien dat ze met nieuwjaarsdag gingen opmaken...
    Gelukkig was de hond van de buurvrouw niet echt bang voor vuurwerk, ze schrok soms wel even van een knal maar raakte daar vrij snel 'gewend' aan... de hond van een vriend zat trillend onder de tafel in een hoek echt zielig

    Mijn oud en nieuw planning ging ietwat anders... eerst thuis heerlijk gegeten, mijn broertje ging naar een vriend, thuis met mijn paps muziek geluisterd en samen met de hond gewandeld voordat het grote geknal zou beginnen, mn paps nieuwjaar gewenst en toen ben ik even wezen buurten. Bij mijn beste vriend (woont 5 huizen verderop) geweest en nog even gekeken naar t vuur maar dat stelde dit jaar niks voor in verhouding met de afgelopen 2 decenia Naar huis gegaan, samen met papa met de hond gelopen toen het vuurwerk bedaard was, mijn paps ging op bed, ik heb nog even bij mijn beste vriend geweest om daarna naar de stad te gaan. Het was erg gezellig allemaal, veel mensjes gezien en om 12 uur nieuwjaarsdag was ik weer thuis... Mijn oom was helaas al geweest, 's middags kregen we nog visite en 's avonds was ik bekaf...
    Ik ben blij dat de 'verplichte dagen' weer voorbij zijn en iedereen weer normaal doet

  20. #20
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Iemand al plannen voor het komende oud & nieuw?

    Mijn neefje van inmiddels 10 vroeg mij in de zomer al of ik dit jaar bij hun oud&nieuw kwam vieren, want het was zo gezellig toen hij 3 was en later toen hij 7 was dat ik daar was. Ghehe zo grappig dat hij het zich nog kon herinneren en zijn mams niet
    Ik weet niet eens of hij het onthouden heeft en ze zitten dan ook in Bretagne hun 2e huis, dus ik zie wel of ik daar heen kan...
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  21. #21

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Luuss: ach wat leuk en schattig van je neefje, wel bijzonder dat hij dit nog weet te herinneren....

    ik heb geen plannen...die maak ik soms pas in die week ervoor....misschien òòk wel eens lekker om aleen te zijn? ik heb jaren allerlei mensen uitgenodigd die alleen waren, want dat vond ik zo sneu...ha,ha,...ach ik vindt het fijn als iedereen een beetje aandacht en liefde krijgt....dit jaar weet ik het echt niet, ik zie het wel....Dagggg
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  22. #22
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    lekker met zn tweetjes

  23. #23
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    @ Elisabeth,
    Ja ik vond het ook erg schattig en zeker bijzonder dat hij dat nog weet
    Wel zo handig dat niet te vroeg te plannen vind ik hoor, meestal als ik plannen maak dan loopt het toch anders Wel lief dat je altijd mensen uitnodigde die alleen waren!

    @ Sietske,
    Lekker rustig! Kan je doen waar je zelf zin in hebt
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  24. #24

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Luuss: ja soms lopen situatie's altijd anders èn dat is soms heel erg verrassend en leuk....

    Sietske: hèèl knus met zijn 2-en....geniet er maar fijn van.....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

  25. #25
    Premium + Account Ronald68's Avatar
    Lid sinds
    04-11-2008
    Locatie
    NOP
    Posts
    760
    Dagboek berichten
    1

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Wij zitten 's avonds weer bij mijn zus mits we een hoop geld winnen met ons december kraslot, dan wordt het Euro Disney.
    Hopelijk houd ik het dit jaar wat langer vol dan 2 uur overigens veel gezelligheid gemist.

  26. #26
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Samen met zijn tweetjes zoals Sietske en eigenlijk met 4, de woefkes niet vergeten he, die krijgen ook een speciaal diner dan
    Leef vandaag, morgen komt wel

  27. #27

    Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar
    Lid sinds
    26-07-2008
    Locatie
    Noord-Holland
    Posts
    4.190

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Wij blijven gewoon met zn 3en thuis. Vriend zou eigenlijk naar ons toekomen, maar was vergeten dat hij met vrienden had afgesproken (haha ja dat heb ik m wel ff kwalijk genomen !) Maar goed, nu zijn we gewoon met zn 3'en thuis en gaan we net zoals voorgaande jaren het gewoon gezellig maken met elkaar!
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

  28. #28
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Met schoonmoeder en haar vriend lekker thuis hier met z'n 4-tjes ... hopelijk blijf ik tot middernacht wakker
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  29. #29
    Premium ++ Account dotito's Avatar
    Lid sinds
    15-11-2008
    Locatie
    Antwerpen
    Posts
    3.654

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Gewoon met zijn tweetjes thuis blijven, lekker eten/drinken. En misschien rond een uur of 11 naar mijn ventje zijn beste vriend gaan. Die vraagt gewoonlijk altijd om even iets te komen drinken met zijn familie. Is elk jaar zo'n gewoonte dat we naar daar naartoe gaan.
    Is wel onder voorbehoud hoe ik me op dat moment voel, heb ik pijn of zo dat gaan we wel niet.
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk


    Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

  30. #30
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    @ Elisabeth,
    Ghehe ja is idd leuk

    @ Ronald,
    Dan hoop ik dat je geld wint!

    @ Syl,
    Jammer dat je vriend niet komt, maak het maar extra gezellig dan thuis!

    @ Agnes,
    Lekker dat het bij jullie is, ik hoop dat je wakker kan blijven

    @ Do,
    Gezellig dat jullie in elk geval met zijn tweetjes zijn en je ventje niet hoeft te werken Ja wat ik ga doen is ook altijd afhankelijk van hoe ik mij voel! Hopelijk voel je je goed genoeg om gezellig even langs beste vriend van je ventje te gaan!
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  31. #31
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    02-09-2010
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Posts
    1.163

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    met oudejaardag gaan we schoppen- in namiddag uit eten onder ons beidjes (s'avonds verteren we het niet meer ), en in de late avond flesje -kaasschotel en tv( man) -ik een boek lezen .1 Jan. komen de kinderen en kleinkinderen dat is wel druk zo'n 20 pers. en wij zorgen voor eten ..... Met kerst zijn we een paar dagen op hotel aan onze kust, laten we ons verwennen dan kunnen we er terug tegenaan met de dagen die nog komen ...

  32. #32

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    We vieren het met 14 vrienden bij ons thuis. Iedereen neemt iets te eten mee en na 13:00 gaan we uit. Zie best een beetje op tegen de drukte bij mij thuis, maar het komt vast goed. De katjes gaan met z'n drietjes naar de slaapkamer met al hin spulletjes. Kunnen ze lekker in het donker zitten op en onder het bed.

  33. #33
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    02-09-2010
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Posts
    1.163

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    @okio7,Hé wij sturen ons poezen ook slaapkamers op met al hun hebben houden, zij liggen ook zo rustig ver vd. drukte

  34. #34
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Mijn poezen vliegen ook de kamer op als het druk is, ze hebben er zelfs drinken staan en een kattenbak, ja ja, die wordt altijd uitgeruimd en blijft dus proper en ik vind dan niets op de kamer in een hoekje
    Leef vandaag, morgen komt wel

  35. #35
    Premium ++ Account
    Lid sinds
    02-09-2010
    Locatie
    Oost-Vlaanderen
    Posts
    1.163

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    OEPS, ik dacht dat ik een bericht al verstuurt had....De gaten beginnen te komen zeker ..
    met oudjaardag gaan we gezellig schoppen al uitkijken vd.solden ...in de late middag gaan we uit eten (wildmenu)dan moeten we s'avonds niets zelf meer doen ..een broodje - kaas - wijntje en we genieten vd. avond...onder ons beidjes ; kinderen komen op 1 jan. zo 'n 20 tal pers. wij zorgen vh. eten elk jaar hetzelfde en ieder is blij ....wel druk ....

    Met kerst zijn we een paar dagen aan de kust zalig ontspannen ....

  36. #36
    Premium + Account
    Lid sinds
    14-11-2009
    Posts
    458
    Dagboek berichten
    12

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Nu ik dit allemaal lees over dat de katten in de kamer gaan, daar heb ik geen lasst van. Mijn kat heeft daar gelukkig geen last van gehad de afgelopen jaren! Het eerste jaar was hij rond 12 uur nog gewoon buiten. Maar denk dat het dit jaar wel anders word aangezien die kat overal van schrikt maar we zullen het zien. Moet wel zeggen dat onze hond er niet tegen kan en hij kruipt het liefst onder de bank terwijl dat niet past want het is een golden retriever. Maar die kruipt wel altijd in een hoekje. Geven jullie je huisdieren nog iets van relax pillen? Doen wij vaak bij onze hond wel.

    Dit jaar met oud en nieuw hebben we 's avonds denk ik nog redelijk rustig, eigelijks weet ik het nooit van te voren. Ik weet dat mijn vriendin bij me komt. En dat we bij mijn ouders zijn en me broers zijn der ook, en verder wie er komen zien we op de avond zelf wel. En dan om 12 uur heerlijk naar buiten iedereen gelukkig nieuwjaar wensen en dan naar het dorpsplein toe om naar vuurwerk te kijken en iedereen gelukkig nieuwjaar te wensen en gezellig nog wat te drinken met z'n allen en waarschijnlijk de kerstboom in de brand das altijd wel lekker warm. Maar ik zie het wel

    Gaan jullie nog wat bijzonders doen verder

    Liefs,
    Jorientjeee
    Laatst aangepast door dolfijnjorien : 19-12-10 om 12:52
    Misschien moet je jezelf eerst tegenkomen voordat je het kunt zijn.

  37. #37
    Premium ++ Account Luuss0404's Avatar
    Lid sinds
    13-05-2009
    Locatie
    Groningen
    Posts
    5.659

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    @ Dolfijnjorien,
    Onze bouvier kroop ook altijd onder de tafel en zat te rillen bij alle knallen zowel bij vuurwerk als bij onweer
    Vorig jaar paste ik op de dieren van de buren, met moeite kreeg ik alle 3 de katten in hun huis en de hond was bij ons. We gingen met haar wandelen voordat het geknal begon en nadat het afgelopen was zijn we nog een nachtronde gaan wandelen, zij gaat namelijk achter het vuurwerk aan alsof het speelgoed is en das niet de bedoeling!

    Ik heb nog niks afgesproken voor oud en nieuw. Weet niet hoe ik me dan voel en maak dus liever geen afspraken, ik weet waar ik heen kan allemaal en ze zien wel of ik kom of niet
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

  38. #38
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard oud en nieuw



    Met dikke kussen en al wat jullie je wensen kunnen.....
    Christel
    Leef vandaag, morgen komt wel

  39. #39
    Premium + Account Ronald68's Avatar
    Lid sinds
    04-11-2008
    Locatie
    NOP
    Posts
    760
    Dagboek berichten
    1

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Jarno heeft 8 pallets in stukken gezaagd bij mij op het werk. Deze nemen we lekker mee. Fikkie stoken! leuk man.
    Verder zijn de sterretjes al ingeslagen voor het maken van de rookbommen. Het vuurwerk hier is hier toch 3x nix.

  40. #40
    Premium + Account Ronald68's Avatar
    Lid sinds
    04-11-2008
    Locatie
    NOP
    Posts
    760
    Dagboek berichten
    1

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Het wordt vast geen Euro Disney, op één kraslot is al 5 euro gevallen dus dat schiet al lekker op.

  41. #41
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    @Ronald, hier ook geen win for life.... 2,5 euro gewonnen das echt niet veel he
    Leef vandaag, morgen komt wel

  42. #42

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Hallo lieve Kakeltje, Dotito, Suske, Agnes, Luuss, Ilse, Hella en natuurlijk aan allemaal, ben al een tijdje niet meer op het forum geweest!
    Maar wil toch via deze weg iedereen een geweldig 2011 wensen ;-)

    Veel liefs,
    Tess

  43. #43
    Premium ++ Account dotito's Avatar
    Lid sinds
    15-11-2008
    Locatie
    Antwerpen
    Posts
    3.654

    Standaard Re: Oud-en-Nieuw??

    Ook van mij aan IEDEREEN de BESTE WENSEN voor het jaar 2011' xxxxxxxxxxxxxxxxx


    Veel liefs en geluk toegewenst


    DOTITO
    Alleen je eigen denken maakt je bewust van geluk of ongeluk


    Elke betere wereld begint met jou en in jou.
    Niet morgen bij een andere, maar vandaag bij jezelf

Soortgelijke onderwerpen

  1. Nieuw Zorgverzekeringswet
    By Leontien in forum Peilingen
    Reacties: 5
    Laatste Post: 17-05-10, 20:46
  2. In Leiderdorp gaat een nieuw medisch centrum van start - Unity FM
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 21-12-06, 23:50
  3. 'Nieuw drama in operatiekamer dreigt' - Elsevier
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 21-10-06, 00:43
  4. Zwaarlijvige gezinnen gezocht voor nieuw Tv programma
    By redacteursbs6 in forum Overgewicht
    Reacties: 0
    Laatste Post: 16-06-05, 17:29
  5. Nieuw Platform
    By Ineke Janssen in forum Voeding, vitamines en mineralen
    Reacties: 2
    Laatste Post: 07-01-04, 16:23