Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Mondhoeken

Prenen M-L
    Guest

Standaard

Kan er iemand op dit forum een tip geven voor gescheurde mondhoeken?

MVG

Guest

Standaard

meer fruit eten, zoals kiwi's. Eventueel vitamineprepsraten (tijdelijk) gebruiken.

Marie
    Guest

Standaard

ik kreeg ze ook terwijl ik veel fruit eet en grote dosis vitamines slik.
    Van mijn hterapeut kreeg ik Salvia complex van bonusan.
    Even aanstippen en het trekt gauw weer dicht.

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Standaard Re: Mondhoeken

Hier hebt ik een artikel geplaatst over mondhoek en lip eczeem en eventuele behandelingen.

ik was gisteren in de kruidvat om teathree olie te kopen voor onzuivere huid(op aanraden door iemand ergens in dit forum) En toen naast die olie stond een klein glazen potje dat KLOVEX creme heette,voor de droge en gebarsten huid,
    ik heb het maar meegenomen met het idee van kan het altijd proberen want het was niet duur(geloof 2 euro) en ik smeer het nu een dag en me mondhoek is niet meer rood(heel klein sneetje nog)maar voelt al veel minder pijnlijk en de roodheid/exzeem achtig iets rond me neusvleugels is ook weg! Geweldig ik raad het aan voor diegene die dezelfde problemen als mij hadden Heerlijk ik ben echt heel erg blij hiermee en voel me super! (Bron: http://www.medischforum.nl/onderwerp/7592 daar staan meer ervaringen en oorzaken genoemd)
    Misschien dat dat een oplossing kan zijn?
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Soortgelijke onderwerpen

1. Branderige/Rode mondhoeken uit het niets.
    By Anoniempje12345 in forum Huid - gezicht
    Reacties: 0
    Laatste Post: 25-11-14, 20:07
  2. Scheurtjes in de mondhoeken
    By chrizzaxo in forum Mond en tand
    Reacties: 6
    Laatste Post: 06-12-10, 23:33