Hai "pufje"
Het is echt niet mijn bedoeling om het geweten van de sprayers te zijn en ik neem aan dat pientje dat ook niet is. Het enige wat wij doen is al onze info die wij bezitten betreft medicatie en alle tips en tricks die misschien verlichten of misschien wel verhelpen in het openbaar te brengen. Dit niet om een soort "god"positie in te nemen, dit ook niet om ons zelf beter te voelen. Het is een forum om elkaar eventueel te kunnen helpen. Dus wij zijn er om ons steentje bij te dragen voor de mensen die eventueel nog wel met een bepaald medicijn of techniek van de neusspray af kunnen komen en jij bent er blijkbaar voor om de mensen die ECHT alles hebben geprobeerd maar tevergeefs een hart onder de riem te steken door aan ze te vertellen dat hun leven iet op hoeft te houden, of minder leefbaar hoeft te zijn, vanwegen een neusspray verslaving. Dat is toch mooi. Dan zijn beide kanten van de bezoekers van dit forum geholpen. Toch?
Ik zou wel even terug willen komen op(en dit is geen aanval) op het rijtje wat je maakte over gehandicapten, dikkertjes, enz; enz. Ik ben het niet met je eens dat je een neusspray verslaving in dat rijtje zet. Het is idd zo dt er veel soorten mensen zijn, met allerlei kronkels, afwijkingen en gebrekken zijn, MAAR een verslaving is een verslaving. Daar is altijd vanaf te komen. Ik zeg niet dat het makkelijk zal zijn. Ik zeg niet dat het een beetje moeilijk zal zijn. Nee het kan idd een WARE HEL zijn. daar heb je een punt. Je kan leven met een neusspray verslaving idd. Maar wil je dat? Wil de rest dat? Of wil je blijven proberen, blijven zoeken, blijven hopen op verbetering, verandering of misschien zelfs oplossing. Ik wil niet jou geweten spelen en ook niet die van andere. Ik heb het al druk genoeg met mn eigen geweten haha. Maar ik heb mezelf iets belooft. Dit geld voor 2 dingen. Mijn paniekstoornis(zenuwstelselafwijking in mijn geval) en neusspray verslaving. Zodra ik ook maar iemand kan helpen met advies hierin zodat zij of hij niet of minder door een hel gaat, grijp ik die kans met 2 handen aan.

Hier hou ik me aan. Ik ben geholpen door bepaalde handeling en medicatie op dit gebied, misschien meer door een simpele tip die ik kan geven.
Maar Pufje je hebt gelijk. Je kan leven met een neusspray verslaving...Maar kan het fijner,...misschien? who knows if you dont even try.
groetjes Hans