Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011
Weergeven resultaten 501 tot 519 van 519

Onderwerp: Verslaafd aan neusspray en neusdruppels

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Standaard Re: Verslaafd aan neusspray en neusdruppels

Ik heb gister bij de drogist in NL Nozoil menthol van Pharmacure gekocht om eens te proberen .. 1x sprayen in elk neusgat en dan even goed je neus dichtknijpen en het over en weer wrijven zodat het vanbinnen overal 'hecht' aan de slijmvliezen ... korstjes etc kwamen er vandaag allemaal uit! Wel maar 1x sprayen anders heb je olie aan je handen als je langs je neus wrijft .

Ik heb het gekocht omdat ze daar de kamillosan Ocean niet hadden en die is op!
    Daar ga ik morgen of overmorgen wel weer om; vind dat een supergoed produkt!!
    Ik vergeet zelfs m'n Nasonex door die natuurlijke spray (kam Ocean),dus dat is zéér goed!
    Neus is open: overdag en s'nachts .
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik wil wél iedereen aanraden géén Otrivine of Vicks produkten te gebruiken als het niet nodig is; deze produkten zijn erg agressief voor je tere neusslijmvliezen!! Zelfs de alom bekende inhalator van Vicks!
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Vandaag op stap geweest voor Kamilosan Ocean nergens te krijgen alleen de gewone kamilosan. Ging er van uit dat dit niet hetzelfde is.
    En maar te zwijgen over Nozoil menthol van Pharmacur. daarbij stonden ze me helmaal wazig aan te kijken. Zelfs de apotheek had het niet
    HELP

aan hahahans,kan bij onze apoteek gewoon verkrijgbaar,anders gewoon laten bestellen,is werkelijk de moeite voor het spul uit te testen.groetjes.

Agnes: een goede tip wat je zegt op 23/3/11 je neus even dichtknijpen, dat zal ik voortaan doen....

Verslaafd? geen idee eigenlijk, ik gebruik wannneer ik het nodig heb, soms niet elke dag ik gebruik Nasacort op recept al jaren...òòk fijn voor de hooikoorts en soms gebruik ik gewone neusdruppels van de apotheek en ik gebruik een gewone inhaler van Vicks...af en toe een snuifje....
    Liefde overwint alles, het geeft ons "de kracht" om verder te gaan!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Citaat Origineel gepost door hahahans Bekijk Post
    Vandaag op stap geweest voor Kamilosan Ocean nergens te krijgen alleen de gewone kamilosan. Ging er van uit dat dit niet hetzelfde is.
    En maar te zwijgen over Nozoil menthol van Pharmacur. daarbij stonden ze me helmaal wazig aan te kijken. Zelfs de apotheek had het niet
    HELP
    -Kamillosan Ocean van MEDA verkrijgbaar bij apotheek in België
    -Nozoil gekocht bij drogist in NL

Goede tip Agnes...Ik spray nu de Nasacort in beide neusgaten en knijp vervolgens mijn neus dicht, mond open anders stik je, en dan wrijf ik zoals je zegt heen en weer zodat de boel van binnen overal kan hechten...Dank je wel, ik vindt dat het helpt!

een tevreden gebruiker..... Doegieeeeeee en Groeten

een osteopaat heeft eens mijn neus opengezet, echt een aanrader.

Hoi,
    Ik zie dat je ondertussen al een hele verandering hebt doorgemaakt! Proficiat!!
    Veel zal je dan niet meer zijn met men advies, maar ik geef het toch maar effe mee.
    verslaving aan neusspray klinkt misschien belachelijk, maar dat is het helemaal niet! Neusspray werken doorsat ze je bloedvaatjes in je neusslijmvlies doen slinken, als je die middelen progressief blijft gebruiken ga je steeds een hogere dosis nodig hebben om die bloedvaatjes steeds weer te doen slinken.
    Aangeraden word om neussprays nooit langer als 1 week te gebruiken achter elkaar (zonder medische advies)
    Om er vanaf te raken raad ik de mensen altijd aan om naar de huisarts te gaan en cortisone-neusspray te vragen. Dit is op voorschrift maar niet verslavend. In't begin zal je dat nog moeten combineren met neusspray maar je zal voelen dat je de dosis progressief kan minderen.
    Zo heb ik het trouwens ook gedaan (ben zelf ook gekend met dat probleem) ik heb altijd neusspray in huis, zowel de cortisone als gewone, maar ik hoef de gewone nog maar zelden te gebruiken.
    Een tip voor als je een verkoudheid krijgt is om eerst de cortisonespray te gebruiken (geloof me dit is bijlange niet zo schadelijk als gewone neusspray!!)
    Succes nog!!

hallo,

Ik en al verlaafd sinds 1975, en we leven nu in okt 2012......

Cortison is net zo slecht en misschien nog slechter zeker bij langdurig gebruik het zijn wel hormonen.

Ach weet je,.....alles wat "teveel" gebruikt wordt is gewoon "ongezond" we maken allemaal een keuze en die zal niet altijd goed zijn, maar wel een tijdelijke oplossing...
    ook homeopatische middelen moet je in principe niet eeuwig blijven gebruiken, maar toch doen we dat....en zo zal er meer zijn.... een ieder van ons die wat mankeert heeft zichzelf wat aangeleerd, de ene persoon zal voorzichtiger zijn dan de ander.... en toch is het fijn en boeiend dat iedereen een eigen mening heeft..een ieder moet overleven op zijn of haar manier maar het is goed om dingen eens te overpeinzen...ook ik doet niet alles goed, maar ik probeer het wel en soms hebben tips wel degelijk nut....soms zit je in een spiraal, en daar moeten we dus uitkomen zo nu en dan...fijne dag....
    bedankt...

Hoge kwaliteit Nembutal beschikbaar voor verkoop.

Beste van Nembutal (Pentobarbital Sodium), mis geen speciale aanbiedingen, bestelling
    Nembutal (Pentobarbital Sodium) online en krijg kortingen en geweldig
    prijzen! Veilig online kopen Nembutal (Pentobarbital Sodium).

Neem contact met ons op voor meer informatie en info op ......... [email protected]

Ons kwaliteitsproduct is het beste dat u kunt vinden en we verkopen in kleine / grote hoeveelheden met gegarandeerde discrete levering. Al onze producten zijn leverbaar in pure kristal en poedervorm en zijn van de hoogste zuiverheid beschikbaar. Wij leveren andere producten op aanvraag. Van de klant en we verkopen tegen matige prijzen

Voordelen: Pentobarbitalnatrium (nembutale) is een voorgeschreven medicatie die soms gebruikt wordt voor de korte behandeling van slapeloosheid. Het kan ook worden gebruikt als pre-anesthetic, of voor de noodbehandeling van aanvallen. Nembutal is een barbituraat dat verslavend kan worden met langdurig of zwaar gebruik.

Neem contact met ons op voor meer informatie en info op ......... [email protected]

Contacteer mij via email voor meer informatie en info op ([email protected])

Hallo,

Ik heb tips gekregen van twee vriendinnen over Capsinol neusspray.
    Dit is een natuurlijke neusspray met Cayennepeper zonder verslavende stoffen.
    Het schijnt erg goed te werken en je kunt het gewoon kopen in winkels of bestellen.
    Ik wacht zelf ook op mijn bestelling :) Ben zelf namelijk ook al jaren verkouden en niks lijkt te helpen.
    Ook erg verslaafd aan neusspray... :(

Mijn huisarts zei dat het afkicken van 1 neusgat per keer geen zin heeft omdat de spray uiteindelijk bovenin de neus toch naar de andere kant kan. Ik zit nu in afkick fase maar pffff moeilijk zeg!

Hallo wat fijn om te lezen dat ik niet de enige ben met deze verslaving.ik gebruik al meer dan twintig jaar neusspray en alles wat hier gezegd wordt klopt...ik vroeg mij alleen af of de neusspray ook de veroorzaker kan zijn van een pijnlijk drukkend gevoel aan de zijkant van je neus ( eigenlijk het stukje tussende ogen ) ik heb daar al weken last van en het is alsof er kloppende dingen zitten die enorme druk op oogkassen en voorhoofd geven ,mijn huisarts zegt dat dat komt van neusspray en ik heb nu flixonase ampullen en cold turkey stoppen met spray maar pfff dat de neus nu dicht zit is éen ding maar dat drukkende kloppende gevoel bovenin is helemaal pijnlijk herkent iemand dit? Slapen lukt nu totaal niet pffff

Bij mij hielp / helpt het niet door de scherpte van het spul sloeg Mn neus juist helemaal dicht! Maar sommigen hebben er wel baat bij dus altijd proberen!

Zo lastig met allemaal verschillende adviezen...ik heb sinds vandaag flixonase gekregen met de opdracht om gelijk helemaal met neusspray te stoppen anders zou het niet werken ??? Dus zit nu met een dichte neus en kloppende neusamandelen? ( of wat zit er boven in de neus wat zo drukkend klopt ) en mag dus geen neusspray want waar ik voor kwam dat drukkende kloppende gevoel wat ook drukt op je voorhoofd en ogen dat komt door die neusspray verslaving? Maar afbouwen werkt dus niet en mag van mijn huisarts sowieso niet samen met flixonase? Pffff worden fijne nachten.....

Citaat Origineel gepost door Prisje Bekijk Post
    Zo lastig met allemaal verschillende adviezen...ik heb sinds vandaag flixonase gekregen met de opdracht om gelijk helemaal met neusspray te stoppen anders zou het niet werken ??? Dus zit nu met een dichte neus en kloppende neusamandelen? ( of wat zit er boven in de neus wat zo drukkend klopt ) en mag dus geen neusspray want waar ik voor kwam dat drukkende kloppende gevoel wat ook drukt op je voorhoofd en ogen dat komt door die neusspray verslaving? Maar afbouwen werkt dus niet en mag van mijn huisarts sowieso niet samen met flixonase? Pffff worden fijne nachten.....
    Ik ben echt heel benieuwd naar je resultaten, ik verslind momenteel zelf ook een flesje in de week :S

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 91011

Soortgelijke onderwerpen

1. Neusspray
    By yolan in forum Keel, neus, oor
    Reacties: 15
    Laatste Post: 28-02-12, 09:14
  2. Neusdruppels
    By yolan in forum Algemeen
    Reacties: 4
    Laatste Post: 26-02-12, 11:55
  3. Neusspray net begonnen
    By Clockw0rk Pirate in forum Algemeen