Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 351 tot 400 van 518

Onderwerp: Verslaafd aan neusspray en neusdruppels

Four Roses
    Guest

Standaard Re: Verslaafd aan neusspray en neusdruppels

Jeetje Jonnepon dat is wel een zeer goede vooruitgang zeg! Je bent echt een topper dat je het direct zo goed oppakt!
    Goed van je die antitip voor Nasonex, altijd goed om te weten.
    Ik ben zelf inmiddels nu vier weken gestopt en voel me prima. Ik gebruik af en toe de Vicks inhaler met mentol, dat is gewoon een mentolstick en mag gewoon gebruikt worden. Mijn dikke en pijnlijke ogen zijn helemaal weggetrokken en zie er voor het eerst in twee jaar weer een beetje gezellig uit hahaha.
    Succes verder Jonnepon.

Jaaa ik voel me echt wel alsof ik nu de hele wereld aan kan, haha! Ik gebruik het nog wel een beetje als ik ga slapen ofzo, maar verder niet meer!
    Ojah Vicks, Dampo en al die smeerseltjes ken ik wel idd.. gebruikte ook weleens Vicks, maar meer ook omdat ik ook asmatisch ben. Dus als ik het daarvan óók nog eens benauwd kreeg, dan had ik weleens zon stikje idd.
    Oei dikke en pijnlijke ogen? Dat is ook niet lekker.. Mij hartkloppingen gaan nu eigenlijk ook niet meer echt.. Soms als ik onder de douche sta, maar misschien is dat dan ook omdat ik de kraan op heet heb staan, dat het door de warmte komt ofzo..

Four Roses
    Guest

Goed zo! Ga zo door. Dit is ook een goed verhaal voor iedereen die dit onderwerp volgt om nu eens twee succesverhalen te zien en zo zien mensen dat het toch best eenvoudig is om er van af te komen als je maar weet wat je kunt verwachten. Denk dat dat de sleutel is.

Denk het ook..

Bij deze een oproep voor alle verslaafden die dit lezen:

Stoppen is niet zo moeilijk als het lijkt! (Ongelooflijk dat ik dit nu zeg, haha! Als ik dit een maand geleden had gelezen had ik het echt niet geloofd)
    In iedere neuspray verslaafde zit een stopper! (Om nog even in te gaan op de anti-rook campagne)
    En je wilt niet weten hoe vrij het is om niet constant te moeten uitrekenen hoeveel neusspray je nog hebt of nodig hebt voor zondag (winkels dicht) of mee moet nemen als je ergens heen gaat (logeren, school, op stap..)
    En dan nog eens iets: het bespaard vet veel geldddd!! (Geld maakt misschien niet gelukkig, maar je wordt wel gelukkig als je geld bespaard, geloof me!)

Dus iedereen, kom maar op, en stop!!

Ben benieuwd of er nog meer helden zijn die bezig zijn met stoppen of zijn gestopt!

Het is een poosje gelezen dat ik gepost heb, maar afgelopen week ben ik eindelijk naar de huisarts gegaan.....
    De hele winter gemoddert met kinderspray, ik had wel meer lucht en sprayde nog maar 2 to 4 keer per dag, dus er zat al een verandering in. Maar de definitieve stap kon ik niet maken om helemaal te stoppen.
    Dus deze week eindelijk bij de dokter geweest en zij belt mij as week op (na overleg met de KNO-arts) om een behandelplan met mij te starten en ze wil mij dan ook regelmatig in de praktijk zien.
    Ze dacht zelf dat het ook goed was om een gedragstherapie te gaan volgen, omdat ik al meer dan 25 jaar aan de spray zit, om de knoppen in mijn hoofd om te zetten.
    Dus als het goed is laat ik in de loop van de volgende week hier horen wat er gaat gebeuren........

@Jonnepon,
    Ik ben nu 18 en ook verslaafd, probeer nu af te kicken met de zoutoplissing (elke dag in het potje doen) Doe het al 2 weken, dus denk dat het wel redelijk goed gaat.
    Jij schrijft alleen dat je vader het ook gebruikt, mijn vader ook. Zou het echt misschien iets erfelijks zijn?

Een simpele oplossing!
    Het is al eerder genoemd door oa Sietske. Koop in plaats van xylometazoline de neusspray van Vogel (cinuforce) of Vsm (inileen) en het slijmvlies zal niet meer zwellen.
    Ik was een paar maanden verslaafd en er in een paar dagen vanaf...

@ Bananie: Woehoee, dapper dat je het gevecht tegen die neusspray aangaat.. Het komt goed! Ben zeer benieuwd naar de vorderingen.. Je zult merken: het is voor een zeer groot deel gewoon gewoonte..

@ Ntsj: Okee, mooi dat het goed gaat! Ja ik heb geen idee of het erfelijk is.. Mijn vader gebruikt Otrivin Menthol..

@ Rbz: Vogel en VSM is mooi als het helpt, hoelang ik het ook gebruikte, het werd er alleen maar erger van en ik had het gevoel dat er een ballon in mijn hoofd ontplofte.. Maar er zijn vast ook mensen bij wie het helpt. Simpele oplossing vindt ik het niet echt, want je gebruikt nog altijd neusspray. Je moet er maar vanuit gaan dat alles wat je erin sprayd, slecht is... Hoe natuurlijk de ingredienten ook zijn.

Four Roses
    Guest

Helemaal mee eens met je laatste comment Jonnepon, maar voor alle stoppers:

het vervelende gevoel van verstoptheid duurt maar 1 dag, na dag 1 word je wakker met een neus die lekker open is. is dat het niet waard??

Als ik dit eerder had geweten, dan had ik niet twee jaar lang die stomme rotneusspray gebruikt, maar was ik al direct gestopt.

Sinds 21 februari ben ik ook aan het afkicken van mijn neusdruppelverslaving. Ik gebruikte het ruim 9 jaar. Heb een aantal jaar geleden Flixonase gehad van mijn huisarts omdat ik toen ook wilde stoppen maar dit hielp niet. Nu heb ik Nasonex gehad en ben ik ook de 2-6 jaar variant gaan gebruiken van de neusdruppels en ik moet zeggen dat ik het heel even moeilijk heb gehad. Nu gaat het overdag prima maar zodra ik op bed ga liggen gaat er 1 neusgat dicht. Ik ben nu sinds zaterdag aan het proberen om de druppels 's nachts te laten liggen maar het is wel moeilijk hoor. Heeft iemand hier misschien een idee wat ik kan doen om dat ene neusgat open te krijgen? Ik vind het zeer moeilijk om te slapen met een neus die dicht zit.

Four Roses
    Guest

Hoi Jojo,

Heel goed dat je stopt! Ik ben zelf nu paar weken gestopt en het gaat SUPERGOED!
    Dit is de website die mij er vanaf heeft geholpen: http://www.siepman.nl/neussprayverslaving/default.aspx

Als je trouwens op je zij ligt gaat volgens mij het bovenste neusgat open door de zwaartekracht.

Citaat Origineel gepost door Four Roses Bekijk Post
    Hoi Jojo,

Heel goed dat je stopt! Ik ben zelf nu paar weken gestopt en het gaat SUPERGOED!
    Dit is de website die mij er vanaf heeft geholpen: http://www.siepman.nl/neussprayverslaving/default.aspx

Als je trouwens op je zij ligt gaat volgens mij het bovenste neusgat open door de zwaartekracht.
    Ik zal de link zo eens doorlezen.

Het probleem is dat als ik op mijn linkerzij ga liggen mijn neusgat links dicht gaat zitten en als ik op de rechterzij ga liggen gaat hij rechts dicht zitten. Als ik rechtop ga zitten gaat mijn neus wel open maar kan moeilijk zittend gaan slapen.

Ik kon mijn post niet meer aanpassen maar wilde nog vragen of ik de Nasonex altijd mag gebruiken of moet je daar ook een keer mee stoppen?

Four Roses
    Guest

Het schijnt dat je Nasonex (heb ik ook gehad) wel "altijd" mag gebruiken omdat er geen xylometh.... (ingewikkeld woord) zit wat wel in Otrivin etc zit. Maar beter ga je overal helemaal van af. Cold Turkey methode is aan te raden omdat je dan maar 1 dag in de ellende zit en daarna het al heel snel beter wordt.

Wat betreft het zijslapen: als je op je linkerzij ligt, moet je rechterneusgat opengaan en andersom. Je moet dus blijven draaien.

Het schijnt dat je Nasonex (heb ik ook gehad) wel "altijd" mag gebruiken omdat er geen xylometh.... (ingewikkeld woord) zit wat wel in Otrivin etc zit. Maar beter ga je overal helemaal van af. Cold Turkey methode is aan te raden omdat je dan maar 1 dag in de ellende zit en daarna het al heel snel beter wordt.

Wat betreft het zijslapen: als je op je linkerzij ligt, moet je rechterneusgat opengaan en andersom. Je moet dus blijven draaien.
    Dat klopt wat je zegt. Ik zal eens kijken of het mij ook gaat lukken via de Cold Turkey methode. Ben in ieder geval al trots op mezelf dat dit zo gelukt is.

Four Roses
    Guest

Zeker Jojo, heel goed dat je er mee bezig bent!

Trouwens, wat je wel altijd mag gebruiken is de Vicks inhaler! Dat is gewoon een mentholstick die je op vervelende momenten kan gebruiken. Probeer dit eens ipv neusspray of druppels.

Zeker Jojo, heel goed dat je er mee bezig bent!

Trouwens, wat je wel altijd mag gebruiken is de Vicks inhaler! Dat is gewoon een mentholstick die je op vervelende momenten kan gebruiken. Probeer dit eens ipv neusspray of druppels.
    Oké... die ga ik onthouden. Bedankt!

Ik heb vanmorgen contact opgenomen met mijn huisarts om te vragen of ik in 1x kon stoppen met de Nasonex. Echter was ik vergeten dat ik ook last heb van hooikoorts dus de assistente zei dat ik wel mocht stoppen en het aan kon kijken en als ik weer last kreeg weer kon beginnen. Dus ik kijk nog wel even wat ik doe. Misschien kan ik beter na het hooikoortsseizoen stoppen met de Nasonex.

Four Roses
    Guest

Hoi Jojo,

Voor je hooikoortsklachten zou je je kunnen verdiepen in Oralgen, die therapie gebruik ik ook. Dan ben je ook van de Nasonex af.

Oké... daar zal ik van de week eens rustig naar gaan zoeken. Bedankt weer voor de tip!

Thumbs up Re: Verslaafd aan neusspray en neusdruppels

hoi allen , ik ben alain uit brugge . 45 lentes jong en nogthans kerngezond ( buiten een kleine hernia enz ) , kwaaltjes uit ouderdom he .

toch wil ik jullie meedelen dat ik reeds neusdruppels gebruik ( intens ) 6 tot 8 maal per dag sinds men 18de jaar . dus inderdaad nu reeds 27jaar lang .
    begonnen met vickssprays enz tot in nu eindelijk op een punt zit dat ik sofrasolone gebruik , dit is een mengeling met een klein beetje cortisonen erin , denk niet dat er zwaarder bestaat in de vrije handel .
    ik gebruik dit nu reeds een 2 jaar en begint ook steeds minder effect te hebben eenmaal ik echt verkouden raak . dan is het miserie tot en met .
    ik panikeer erg vlug als ik zonder zit of als men neus ook maar een beetje verstopt .
    ben al ondertussen geopereerd ook aan mijn neus , zogezegd om beter te ademen enz , helpt totaal niks van mij .
    na een maand zat ik weer volop in de spray . erg vervelend en erg duur .
    1 tot 2 flesjes per week loopt al vlug op he .

ik heb al gehoord van die plakkers voor op je neus ? iemand ervaring mee ?
    of bestaat er iets die beter is maar minder verslavend ?
    ik heb me al afgevraagd of ze geen buisjes kunnen inplanten die de gaten open houd ?
    graag meer info want ik geraak het kotsbeu .

mvg alain
    brugge
    bestaan er geen bijeenkomsten ofzo om daarover te babbelen ?
    greetz

@ Jojo: Nasonex kun je opzich wel erg lang gebruiken, maar het is natuurlijk beter van niet. Broer van mn vriend maakt het en hij zegt dat je neustussenschotje naar de maan gaat. Maar eerlijk gezegd gebruik ik het zelf ook. Misschien dat ik er ooit nog af kom, maar ik ben net van de gewone neusspray af dus ff kalm aan haha!

@ Alain: Ik denk dat we je paniekerigheid allemaal wel snappen hier. Want ik heb al wel door; hoelang je ook verslaafd bent: verslaafd is verslaafd. Ik gebruikte jaaaarenlang minstens zoveel als jij.
    Buisjes in neusgaten lijkt me geen optie, gezien de functie van het neusslijmvlies. Opereren leek mij ook een verademing, maar mijn KNOarts vertelde me dat dit weinig zin heeft, en vooral tussen de oren zit. (Zoals de hele verslaving in feite)
    Plakkers op de neus heb ik nooit van gehoord. Weet ook niet of het helpt, want waarschijnlijk zit er toch geen xylometazolyne (of hoe heet die zooi ook alweer) in, terwijl DAT juist de stof is waar je neus om zeurt.
    Heb je al eens geprobeerd om acuut te stoppen? Gewoon: flesjes weg? Ik heb het wel gedaan en velen hierboven ook. Je zult merken dat de verslaving voor een groot deel gewoonte is, en dat het zonder neusspray na een paar dagen best leefbaar is!!
    Hmm, nou dit zou je zon bijeenkomst kunnen noemen. Verder weet ik er geen.
    Gebruik je ooit weleens Flixonase of Nasonex? Nasonex is minder verslavend.
    Ik kan me haast niet voorstellen dat je na 27 jaar verslaving nog geen lijflijke klachten hebt ondervonden..?
    Ik had namelijk hartkloppingen etc.

Four Roses
    Guest

Beste Alain,

Kijk eens op de site: http://www.siepman.nl/neussprayverslaving/default.aspx
    Daar staan hele goede tips op om te stoppen. Ik ben zelf twee jaar verslaafd geweest en in een klap gestopt en dat was verrassend makkelijk!

Als steuntje kun je altijd Vicks Inhaler gebruiken, dit mag onbeperkt gezien het maar een mentolstick is, maar geeft wel hele fijne verlichting.

Citaat Origineel gepost door Jonnepon Bekijk Post
    @ Jojo: Nasonex kun je opzich wel erg lang gebruiken, maar het is natuurlijk beter van niet. Broer van mn vriend maakt het en hij zegt dat je neustussenschotje naar de maan gaat. Maar eerlijk gezegd gebruik ik het zelf ook. Misschien dat ik er ooit nog af kom, maar ik ben net van de gewone neusspray af dus ff kalm aan haha!
    Oké... ik hou het in de gaten. Ik begon over het neusschotje tegenover mijn huisarts en zij vertelde dat kno-artsen dit nog nooit gezien hebben bij mensen met de neusdruppelverslaving. Over de Nasonex is mij dit niet verteld, de assistente zei zelfs dat ik het gewoon lange tijd mocht gebruiken.

Ok dan, even in de herhaling.

Inmiddels meer dan anderhalf jaar van die zooi af maar ik zie dat vele nog worstelen met deze materie, daarom even een overzicht gemaakt van al mijn voorgaande verhalen.

Als eerste te beginnen met de Nasonex neusspray, alleen op recept verkrijgbaar.
    Gebruik zeker in het begin de max. dossis en dat is twee maal per dag twee pufjes in elk neusgat. Gaat ook ontstekingen tegen.

Physiomer strong jet, is zeewater onder druk in een bus, er zijn drie uitvoeringen, zelf gebruikte ik de sterkste. Wel even goed lezen hoe het te gebruiken. Dit mag je de hele dag door gebruiken. Het is vrij verkrijgbaar.

Cinuforce pillen en spray van Dr. A. Vogel. ook vrij verkrijgbaar. De eerste dag heb ik op advies een afwijkende dosis gebruikt, om de twee uur twee pillen en elk neusgat twee keer sprayen. Wonderbaarlijk genoeg gaf dit snel verlichting.

Nu zit ik op de normale aanbevolen dosering voor Cinuforce, Nasonex gewoon nog dubbel en Physiomer gebruik ik niet meer.
    Zelf als je verkouden wordt, iets waar wij zeker niet op zitten te wachten, gewoon de hoeveelheid Cinuforce spray weer opvoeren en het gaat prima.
    Volgens mijn KNO art mag je overal mee stoppen als je denk er aan toe te zijn maar ga wel door met de Nasonex. Het is zaak om gewoon e.e.a. uit te proberen.

Je hoeft niet bang te zijn om te stikken, of je nou slaapt of niet je mond gaat vanzelf open als je lijf om meer zuurstof vraagt. Dit resulteert wel vaak in een droge mond bij het wakker worden maar van Biotene Oral Balance hebben ze tandpasta, mondbevochtiginggel, kauwgom en mondwater, wat erg goed help om je speeksel, weer op gang te helpen of te behouden.

Dan de verhalen dat bepaalde middelen je neustussenschot zouden vernielen, ook dat heb ik besproken destijds met de KNO arst, deze wist mij te verzekeren dat geen enkele neusspray of druppels dit veroorzaken, vaak is er schade opgetreden door neuspulken of i.d.
    Als je eenmaal schade hebt opgelopen aan dit schotje, dan mag duidelijk zijn dat spray of druppels niet mee werken aan de genezing.
    Die rotdruppels kunnen wel hartkloppingen veroorzaken.
    Je gaat er niet dood aan maar het is wel heel vervelend.

Succes allemaal, het is niet simpel maar zeker te doen.
    De lente komt er weer aan, als het je even mee zit kan je straks
    de bloemetjes buiten weer ruiken.
    Are you going to finish strong ?
    Groeten Johan.

Four Roses
    Guest

Beste Johan,

Bedankt voor je toevoegingen. Maar ik blijf er bij dat er ook een andere simpele oplossing is in plaats van al dat gedoe: cold turkey stoppen.

Je hebt dan maar 1 dag een vervelend gevoel en daarna ben je van het hele gepiep af.

Als ondersteuning kun je Vicks Inhaler gebruiken, onbeperkt voor de rest van je leven zonder schade.

Bij allergieen kun je navraag doen over de therapie: Oralgen, 5 jaar lang druppelen onder je tong en dan ben je binnen 5 jaar immuun voor je allergie, voor de rest van je leven!

Ik ga denk ik vandaag proberen niet te sprayen met de Nasonex.

Four Roses
    Guest

Goed zo Jojo! Heb je de Vicks Inhaler al in huis?

Goed zo Jojo! Heb je de Vicks Inhaler al in huis?
    Nee, ik ga het helemaal zonder iets proberen.

Four Roses
    Guest

Oke. Je hebt verder geen allergieen dan?

Oke. Je hebt verder geen allergieen dan?
    Tot nu toe niet maar wacht weer op mijn hooikoorts. Daar heb ik het ene jaar meer last van als het andere. Zo erg als mijn broertje het heeft heb ik het gelukkig niet.

Het gaat goed hier, heb de Nasonex nog niet gebruikt vandaag en de afgelopen dagen alleen maar 's morgens gebruikt.

Four Roses
    Guest

Goed zo! Voor de hooikoorts zou je nog kunnen kijken naar een huidtest in het ziekenhuis en Oralgen, maar dat wist je al he?

Goed zo! Voor de hooikoorts zou je nog kunnen kijken naar een huidtest in het ziekenhuis en Oralgen, maar dat wist je al he?
    Jaja, die ga ik onthouden! Bedankt hoor. Het gaat tot nu toe nog steeds goed. Mijn linkergat begint nu wat verstopt te zitten maar ik ga gewoon vrolijk door en ga er niet aan denken.

@ Jojo: Woehoeeee,, ff mijn respect aan je betuigen!!!

Citaat Origineel gepost door Jonnepon Bekijk Post
    @ Jojo: Woehoeeee,, ff mijn respect aan je betuigen!!!
    Dank je wel. En het gaat nog steeds goed.

Four Roses
    Guest

Hey Jonnepon, hoe gaat het trouwens met jou?

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Weet niet of jullie hier iets aan hebben;

Mijn huisartse raadde mij alle Vicks producten af ivm mijn chronische sinusitis .... Ze vertelde me dat Vicks érg slecht is voor de neusslijmvliezen.
    Ik gebruik echter nog wel de ouderwetse vicks-inhaler om mijn neus open te krijgen s'avonds voor het slapen gaan...verder nu de Avamys spray (beter dan de Beconase volgens mijn artsen daar Beconase cortisonen bevatten en Avamys niet).
    Ik moet zeggen dat ik in het begin sceptisch was over de Avamys (had het idee dat het niet werkte door terug dichtzittende neus s'nachts),maar nu ben ik er zeer tevreden mee.
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

Four Roses
    Guest

Hoi Agnes,

Ik gebruik nu sinds paar weken Vicks Inhaler, die is toch niet slecht? Is alleen een stickje met menthol. Ik heb er veel baat bij sinds ik ben gestopt met de reguliere neussprays.

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Die Vicks inhaler kan volgens mij ook niet slecht zijn, ik gebruik die ook; met succes!
    Goed zeg, dat je enkel dit nog maar gebruikt four roses! Is in ieder geval véél beter én gezonder dan al die neussprays!
    Volhouden hé, je bent goed bezig!
    Hoop dat ik zo snel mogelijk ook enkel maar die inhaler nodig heb (of niets meer, dat is het ideale plaatje) en geen spray meer nodig heb om mijn neus s'nachts open te houden!

Xx Ag
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Four Roses
    Guest

Hoi Agnes,

Ik had geen idee dat het zo makkelijk was om te stoppen! Anders was ik twee jaar geleden al gestopt toen ik er niet meer van af kon. Via mijn huisarts website gekregen met tips over o.a. cold turkey stoppen en na 1 dag: tadaaaaaa! Die website staat in de onderwerp, mocht je er behoefte aan hebben het te lezen.

Btw, ik zie bij een ander onderwerp over neusspray dat een oplossing voor stoppen de "airmax" schijnt te zijn voor 7,95. Geen idee wat het is, maar het googlen waard lijkt me.
    Laatst aangepast door Four Roses : 18-03-10 om 18:12

hoi , inderdaad de airmax , heb er van gelezen en je kunt ze al krijgen ( of bestellen ) juist over de grens nederland . bij ons in belgie denk ik nog niet verkrijgbaar .
    houd inderdaad de neus enorm open , zeker aan te raden voor sporters en ook s'nachts bij het slapen steek je hem in en houd je neusgaten meer dan open , moe maar eens je vingers in je neus steken en open rekken , komt ook veel meer lucht binnen he , ik weet niet of het allemaal perfect gaat helpen maar kan niet schaden he .
    ook van een apotheek doorgekregen te brugge ; nasonex flixonase aqua .
    blijkt een veel beter produkt te zijn die nogthans straffer is de de meeste maar met een afbouwend effect . kost wel meer dan gewone neusdruppels maar is aan te raden zegt ze .
    wie weet he .

greetz alain
    brugge

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Ik heb Nasonex gebruikt ....
    Vind persoonlijk Nasonex zwaarder dan Beconase en Beconase vind ik op zijn beurt weer zwaarder als de nieuwste Avamys > met als bijkomend voordeel dat de Avamys spray géén cortisonen bevat!

Four Roses
    Guest

Airmax is dus geen neusspray, maar meer een apparaatje wat je gebruikt om je neus open te houden? Ik weet dat er ook zulke klemmetjes op de markt zijn voor mensen die snurken, het lijkt me dat het zoiets is.

Goedemiddag allemaal,
    Als er zovele verslaafd zijn inclusief mijzelf en geloof me ik heb en ik probeer nog steeds om er vanaf te komen maar niets werkt en terwijl ik dit bericht type denk ik je zou twee steriele buisjes in je neus moeten kunnen zetten voor vier a vijf dagen dan zwelt het neusvlies op maar je kunt nog steeds adem halen in theorie zou dat kunnen werken .
    heeft iemand er enige idee over .

patrick186

airmax gaat die tot aan het slijmvlies en hoe ziet het eruit

moet deze week om de twee uur de spray nachts gebruiken ik kan niet slapen airmax lijkt de oplossing toch

Four Roses
    Guest

Hoi Patrick,

Heb je in deze berichtenreeks al die site bekeken waar ik het steeds over heb? Stoppen is echt niet zo moeilijk hoor.

ik weet het niet meer heb een afspraak met de huisarts om 09 00 uur ik wordt gek van mijn neus.????????

Four Roses
    Guest

Succes bij de dokter! Ben benieuwd. Mocht je mijn tips willen weten, dan hoor ik hwet wel.

Ben bij de dokter geweest deze denkt echt mee maar goed we moeten het zelf doen dus ik begin met een maal daags nasonex en drie maal mijn oude vertrouwde otrivin tweede week twee maal daags nasonex en twee maal otrivin ect en ze heeft me antihistamine een maal daags een tablet zo zal ik het moeten doen maar als je tips heb GRAAG IK MOET ERVAN AF gr

Pagina 8 van 11 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Neusspray
    By yolan in forum Keel, neus, oor
    Reacties: 15
    Laatste Post: 28-02-12, 09:14
  2. Neusdruppels
    By yolan in forum Algemeen
    Reacties: 4
    Laatste Post: 26-02-12, 11:55
  3. Neusspray net begonnen
    By Clockw0rk Pirate in forum Algemeen