Weergeven resultaten 1 tot 14 van 14

Onderwerp: Anabolen-Heb je vragen?

  1. #1

    Lightbulb Anabolen-Heb je vragen?

    Ik wil niemand hier aansporen voor het gebruik van anabolen steroiden.

    Maar mochten jullie vragen hebben, stel ze gerust.

    Ik ben geen arts maar heb wel kennis.

    Groetjes Keano
    Laatst aangepast door Agnes574 : 14-01-08 om 14:08

  2. #2
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Anabolen-Heb je vragen?

    Keano,

    Merci voor je geplaatste posten!
    Hopelijk kun je mensen op de juiste weg helpen als ze Anabolen willen gaan gebruiken...beter juist en goed gebruik dan slecht gebruik!!

    Grtjs Agnes
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  3. #3

    Standaard Re: Anabolen-Heb je vragen?

    Dat is inderdaad wat ik er mee bedoel.....

    Als mense er voor kiezen om het dan toch te doen kan je ze beter een zetje in de goede richting geven!

    Ik las een paar topics dat ik bij me zelf dacht wat hulp kan geen kwaad

    groetjes keano

  4. #4
    Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar
    Lid sinds
    13-02-2007
    Locatie
    Gent
    Posts
    7.749

    Standaard Re: Anabolen-Heb je vragen?

    Groot gelijk heb je!!!

    Fijn dat jij er bent om die mensen te kunnen helpen dan!

    Ag Xx
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

    Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

  5. #5

    Standaard Re: Anabolen-Heb je vragen?

    is een kleine moeite!

    Ik draai zelf wedstrijden vandaar

    groetjes keano

  6. #6

    Standaard Re: Anabolen-Heb je vragen?

    Ik zal Keano evt ondersteunen, ik heb al ruim 8 jaar ervaring in deze wereld en doe ook aan wedstrijden.
    Je mag ook gerust een prive bericht sturen.

    Gr

  7. #7

    Standaard Re: Anabolen-Heb je vragen?

    ik wil graag ook annabolen gaan gebruiken ben nu 1.85 en weeg 60 km geen gezicht vindt ik zelf en ben ermee naar de dokter geweest en die zegt tegen me anabolen heeft ook geen zin het is gewoon je bouw je zal nooit echt groeien mischien is hier iemandt die zegt dat is onzin mij is het ook gelukt en waar moet je het injecteren arm ofzow

    gr marcel

  8. #8

    Standaard Re: Anabolen-Heb je vragen?

    beste Keano, ik heb al zo'n 6 jaar niets meer gebruikt. nu wil ik zo vmet de zomer een keer een keurtje doen maar....ik wil iets hebben wat geen haarverlies veroorzaakt. dus geen familie van de 5alfa dehydro testosteron (goed gespeld?)kun je mij advies geven? alvast bedankt!

  9. #9

    Standaard Re: Anabolen-Heb je vragen?

    Ik zit zelf te denken dan aan oxandrolon of primobolan. redelijk mild alleen geeft het weining massawinst. Maar wat je wint zal ook niet meer makkelijk verdwijnen die keiharde vvm. De kans op kaalworden is helaas altijd aanwezig. Ik zelf heb het gelukkig met nog geen een middel mee gemaakt.

  10. #10

    Standaard Re: Anabolen-Heb je vragen?

    Hoi keano,

    Ik ben een jonge man van 25 jaar en ben 1.80m. Ik train sinds mijn 18e en was toen 71 kilo. Ondertussen train ik nu dus 7 jaar naturel veel en zit inmiddels op de 95 kilo.Ik zit er over te denken om een winstrol kuur te nemen. 1 week 10mg pd. 2e week 20 mg per dag, 3e+4e week 30 mg per dag 5e week weer 20 mg per dag en de 6e ( laaste) week 10 mg per dag. Daarna nakuren met clomid of nolvadex. Tijdens de kuur mariadistel nemen. Ik wil graag 2 tot 3 kilo meer wegen en iets droger worden.

    uiteraard bestaat mijn dieet uit schone koolhydraten en 4 maaltijden met eiwititten.

    Is dat de juiste manier om de kuur te doen?

    grt sjaak

  11. #11
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Anabolen-Heb je vragen?

    Ben je eigenlijk helemaal gek geworden met die spullen te gaan slikken ? Clomid is al een middel dat ze aan vrouwen voorschrijven om zwanger te worden, jij bent al geen vrouw, als je graag je ballen ziet krimpen dan moet je daar zeker aan beginnen. Van winstrol kan je hartklachten krijgen, je cholesterol gaat stijgen en je lever kan naar de vaantjes gaan. En nolvadex kan je hypofyse van naar de botten gaan en wordt heel je hormoonhuishouding niet meer geregeld....
    Als je later graag een kinderen krijgt dan raad ik je aan om zeker met die troep te beginnen hoor... Alles wat je daar opnoemt is slecht voor je lichaam en zeker niet gezond te noemen, een vriendin van mij heeft clomid moeten slikken om zwanger te worden en zij werd er al kotsmisselijk van, zo'n spullen slik je zelfs als vrouw niet voor je plezier en als man is het al zeker niet aan te raden of het moet zijn dat je graag een kleine piemel en kleine ballen krijgt, heel agressief wordt en met iedereen wil op de vuist gaan. Sjaak, denk na aub en begin niet aan die troep. En persoonlijk, mijn zoon is even groot dan jou, even oud en weegt 71 kilo, hij doet aan klimmen, zwemmen, lopen dus is zeker sportief te noemen en ik zie hem geen 95 kilo wegen want dan komt hij de deur niet meer binnen ook al zijn het spieren, eens je stopt met trainen krijg je vet in de plaats en ik denk niet dat dit de bedoeling kan zijn.
    Leef vandaag, morgen komt wel

  12. #12
    Banned Premium ++ Account
    Lid sinds
    17-02-2010
    Locatie
    overijssel
    Posts
    4.083

    Standaard Re: Anabolen-Heb je vragen?

    oh oh oh, wat doen veel mensen toch ontzettend onverstandig!
    de rest heeft Christel al heel goed verwoordt.

  13. #13

    Standaard Re: Anabolen-Heb je vragen?

    kent er iemand goeie merken van anabolen? wil er aan beginnen maar ken er niets van? hvl setjes enz kan je me op weg helpen keano?

    grts jwz

  14. #14
    Premium ++ Account christel1's Avatar
    Lid sinds
    14-09-2010
    Locatie
    Buggenhout, België
    Posts
    2.806

    Standaard Re: Anabolen-Heb je vragen?

    gewoon niet aan beginnen dat is het enige goeie middel
    Leef vandaag, morgen komt wel

Soortgelijke onderwerpen

  1. Mirena plaatsen-vragen en ervaringen
    By Juul in forum Anticonceptie
    Reacties: 14
    Laatste Post: 06-12-07, 17:35
  2. Vragen over dieetpillen
    By milk in forum Voeding, vitamines en mineralen
    Reacties: 2
    Laatste Post: 25-09-06, 14:03
  3. Vragen over galstenen
    By onderwater in forum Gal
    Reacties: 4
    Laatste Post: 07-09-06, 14:55
  4. Vragen over anabolen
    By verward in forum Anabolen
    Reacties: 2
    Laatste Post: 27-04-06, 14:35