Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergeven resultaten 51 tot 66 van 66

Onderwerp: Ik wil dood

kiraa
    Guest

Standaard Re: Ik wil dood

Citaat Origineel gepost door S a b i n e
    eey ik ben een meisje van 14 die vaak problemen thuis heeft en met jonegsn door liefde of te goede vriendschap door ruzies word ik dan depri en wil ik dood ik ben bang dat ik me zelf wat ana doe ik heb al een keer me pols gesnede wat kan ik hier aan doen dat als ik depri ben me zelf niks aan doe help me alsjeblieft xxx meisje 14 die bang is
    Hallo kleine meid,

Hoe kan dat toch in zo een hoofdje zulke verdrietige dingen inzit, terwijl je net komt kijken op deze soms leuke en soms niet leuke wereld.

Maar goed ik begrijp je verhaal niet helemaal ik weet dat je dood wil, maar er staat ook iets over vriendschap, jongens enzo wat bedoel je?

En zo te zien aan de reacties zijn er toch mensen die de moeite en tijd nemen om jou een lief berichtje te sturen, nou ik zou daar toch wel een beetje blij van worden

Groetjes kiraa

Mooi he paars is vast je lievelingskleur

Wenneke
    Guest

Citaat Origineel gepost door emma61 Bekijk Post
    Graag gedaan jongen,hoe gaat het nu?
    Met mij gaat het redelijk,Dropje,ik ben nu de Xanax aan het afbouwen,dat valt niet mee.
    Van de slaapmiddelen ben ik af,dus er is vooruitgamg,
    Zijn er nog meer mensen op dit forum die 4maanden of langer Xanax hebben gebruikt?
    Ik ben begonnen met 2maal daags 1mg,en zit nu sinds een maand op 0,5mg,sinds ongeveer een week heb ik last van angstgevoelens,onrust,en als ik niet uitkijk krijg ik ook nog straatvrees,als ik de deur uitmoet moet ik mezelf echt dwingen om rustig te blijven.
    Voorlopig moet ik ze nog blijven gebruiken van mijn psychiater,maar hij zei ook tegen mij dat het geen makkie is om van de Xanax af te komen.
    Ik hou me maar zo kalm mogelijk,en laat het maar over me heen komen,het scheelt dat ik weet dat stoppen met Xanax paniekgevoelens weer versterkt terug laat komen.
    Groetjes,Emma
    Hoi Emma,
    ik regaeer nogal laat maar... Ben je nog steeds die Xanax aan het afbouwen?? En hoe gaat het nu met je?
    Ik heb dat ook meer dan 4 maanden geslikt. Zware depressie nadat mijn ex-verloofde me 70 dagen voor ons huwelijk aan de deur zette, omdat hij het niet zag zitten om een persoonlijk probleempje tussen ons uit te praten.
    Ik heb Xanax niet afgebouwd ondanks de waarschuwingen van mijn huisdokter, ben gewoon gestopt van vandaag op morgen. Ik wilde ervan af... Heeft me superveel energie gekost, en ik had echte afkickverschijnselen zoals overtollig transpireren en beven. Kalm was ik verrevan... Maar nu, bijna 3 jaar later, ben ik weer een gelukkige jonge vrouw, Xanax-vrij en gehuwd met een schat van een jongeman. Maar mijn methode is zeker geen aanrader...

Greetz,
    Wenneke

heey meis

ik weet hoe het voelt ik deed het zelf ook
    ik ben er misschien net een paar maanden van af.
    ik zou je erg graag willen helpen. of het er over hebben
    mijn e-mail aderes is [email protected]
    groetjes daisy

oh klein meisje, wat heb ik medeijden met jou, ik weet precious hoe je je voelt, maar Someone, somewhere, thinks of your smile,
    and while doing this, life stays worthwhile,
    So when you are lonely, remember it's true,
    Someone, somewhere, is thinking of you ... , laat je leven niet verpesten, da het desnoods voor jezelf of een geliefde
    mag ik je email adres, ik kom net uit een depressie en wil je erbovenop helpen, ik ben slecht 12 maar niet dom, dus wil je aub uw email adres geven om te praten ?
    Laatst aangepast door mikemouse : 22-12-06 om 17:37 Reden: fout

Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Dagboek berichten
    18

Ej sabine,
    Ik lees je berichtje nu pas, (schaam, schaam)...
    Maar hoe gaat het nu met je?

Ik begrijp een beetje hoe je je moest voelen...
    mocht je er behoefte aan hebben dan zou ik je graag iets willen laten lezen wat je miss helpen...
    laat je me even weten?

Liefs,
    Petra

Dagboek berichten
    18

@ MEWINDOW,
    voor jouw geldt hetzelfde! ik kan het je sturen in een pb als je dat graag wilt...
    Just let me know!

Liefs,
    Petra

Dagboek berichten
    18

@ MEWINDOW,

Je hebt een PB.

Groetjes
    Petra

doe je niks aan ik denk er ook overmaar ik wil nog niks doen.
    als we er met zun 2 over praten komen we er mischien aan uit

Dagboek berichten
    18

Citaat Origineel gepost door tijs drummerman Bekijk Post
    doe je niks aan ik denk er ook overmaar ik wil nog niks doen.
    als we er met zun 2 over praten komen we er mischien aan uit
    Thijs,

Voor wie is dit berichtje bestemd? Dat is nml voor mij niet helemaal duidelijk!

Petra
    moderator geestelijke gezondheid
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

nja ik heb dus hetzelfde probleem
    ik snij me
    ik wil dood
    ik ben depresief
    onlangs heeft een vriendin van me zelfmoord gepleegt en nu ben ik ze dus kwijt
    ik kan er bij niemand over praten
    mijn pa is alcolist
    ik rook voor de probleme ik drink voor de probleme
    en ik ben pas 14
    als iemand me wil helpen aub
    [email protected]

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Beste Jorg,

Geef de moed aub niet zomaar op...je leven lijkt nu één grote,donkere,zwarte wolk...maar probeer die wolk kwijt te raken...achter de wolken schijnt namelijk altijd de zon!
    Geef niet zomaar op,maar vecht ertegen aub...voor jezelf én de mensen die om je geven!!!

Veel sterkte!!!!
    Agnes
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

hee meisje,
    ik heb thuis ook heel problemen gehad en nu nog steeds,
    alleen de dood is geen oplossing,
    praat erover met vrienden die je kan vertrouwen,
    en die ook om je geven,
    je moet je hart luchten en niet alles bij jezelf houden.

Je moet voor jezelf een plekje vinden waar je naar toe kan gaan en even tot rust komen.
    Blijf positief naar het leven kijken,
    je hebt nog zoveel dingen die je kan doen en waar kan laten maken.
    Studie, eigen huisje, een partner, zelf kinderen krijgen.
    en je weet nu zelf hoe je het niet moet doen,
    probeer dan de liefde die jij nie hebt gehad aan je eigen kinderen te geven,
    en misschien aan je partner.

Denk goed na over wat je wilt doen meis,
    maar NIET de dood!

hou vol

liefs

Banned Premium ++ Account

hallo....heb poos geleden hier een mooie spreuk gelezen::
    zelfmoord is een permanente oplossing voor een tijdelijk probleem.
    heb het zelf ook heel moeilijk gehad, maar ben zo blij dat ik het volgehouden heb, want ik heb nu een fantastisch leven....
    echt nooit gedacht dat dit nog eens voor mij weggelegd was

sterkte

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

@ Alxxandraa,
    Mooi gesproken

@ Sietske,
    Ja dat is inderdaad een goede spreuk...
    Ben ook blij dat je het niet hebt opgegeven maar bent blijven vechten en dat je nu een gelukkig leven hebt!

De vader van mijn overbuurkinderen pleegde zelfmoord en een paar jaar later de vader van een goede vriend van mij... familie, geliefden en vrienden blijven rondlopen met de vraag waarom ze niks gemerkt hadden, wat er anders had kunnen zijn, veel schuldgevoelens, veel verdriet, veel pijn...
    Wat ik hiermee wil zeggen is dat zelfmoord niet de oplossing is of kan zijn! Praat altijd met iemand die je vertrouwt over hoe je je voelt en wat je denkt, krop je emoties niet op want dan worden het van kleine mugjes hele grote olifanten en raak je steeds meer in de knoop en worden die gedachtes alleen maar sterker... kan jen iet praten schrijf je gevoelens dan op in verhaalvorm of gedichtvorm, schilder iets, maak muziek of doe iets anders creatiefs/sportiefs want ook dat kan enorm helpen en als je wilt laat hetgeen je gemaakt hebt dan zien aan de person die je vertrouwd...
    Er is altijd wel iets om voor te leven, hoe klein/somber/verdrietig/pijnlijk het soms ook kan zijn.
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Natuurlijke antidepressiva - http://shytоbuy.nl Ik heb de bestеlling zoals beloofd op tijd ontvangen en de pillen wеrken fantastisch.

Natuurlijke antidepressiva - https://shytоbuy.nl Ik heb de bestеlling zoals beloofd op tijd ontvangen en de pillen wеrken fantastisch.
    Natuurlijke antidepressiva

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Soortgelijke onderwerpen

1. Dood gevoel in rechterbeen tot aan de voet
    By linthout in forum Sport en spieren
    Reacties: 6
    Laatste Post: 11-04-10, 16:59
  2. Personeel ziekenhuis met de dood bedreigd - BN/De Stem
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 13-01-10, 20:00
  3. Geen relatie dood kinderen en griepvaccin - AD.nl
    Reacties: 0
    Laatste Post: 10-12-09, 01:30
  4. Ik wil dood!
    By Lia in forum Geestelijke gezondheid
    Reacties: 7
    Laatste Post: 28-10-09, 15:30
  5. dood door Mexicaanse griep - De Telegraaf
    Reacties: 1
    Laatste Post: 16-07-09, 15:39