Weergeven resultaten 1 tot 4 van 4

Onderwerp: Wie weet er meer over proviron?

Standaard Wie weet er meer over proviron?

hello,ik moet op vraag van de dokter proviron nemen,ik lijd aan dun haar krijgen met plekken,en borstvorming,wat ik vreemd vindt dat ik hoor dat er borstvorming en haarverlies kan komen,terwijl ik dit wil nemen ertegen,wie weet meer,dringend

Standaard Re: Wie weet er meer over proviron?

Ik kan niet uit je vraag begrijpen of je het middel slikt voor het haar verlies!
    als je echt plekken krijgt en geen totale uitval kan het zijn dat je de rijksdaalderziekte hebt.
    Ik weet niet de officieele naam van de ziekte.
    mijn vader heeft dit namelijk ook gehad.
    zou aan hem even moeten vragen hoe en wat.
    gr.minke

toevallige voorbijganger
    Guest

Lightbulb Re: Wie weet er meer over proviron?

Citaat Origineel gepost door abarth52
    hello,ik moet op vraag van de dokter proviron nemen,ik lijd aan dun haar krijgen met plekken,en borstvorming,wat ik vreemd vindt dat ik hoor dat er borstvorming en haarverlies kan komen,terwijl ik dit wil nemen ertegen,wie weet meer,dringend
    zie proviron is een middel TEGEN borstvorming, je zal er een mannelijkere gespierde borst van krijgen. dus dat zal de reden zijn dat jij dat hebt gekregen van je dokter.
    Wat wel belangrijk is is dat je dun haar tot haaruitval krijgt van proviron omdat het testosteron laat aanmaken waar een stof inzit die je haar van kwaliteit doet afnemen.

Standaard Re: Wie weet er meer over proviron?

Ik zit in de fitnesswereld en proviron is iets wat onder bodybuilders gebruikt wordt. Het hoort thuis in de categorie anabole steroiden. De dosis die jij moet gebruiken zal natuurlijk niet het effect hebben zoals bij bodybuilders die misbruik maken van het anabole effect ervan. Je wordt er wel wat mannelijker van.

Soortgelijke onderwerpen

1. Afslankpillen-wie weet er meer over?
    By nijntjerocks in forum Voeding, vitamines en mineralen
    Reacties: 47
    Laatste Post: 17-11-16, 14:40
  2. Aften-wie weet er meer over?
    By Laura in forum Mond en tand
    Reacties: 37
    Laatste Post: 28-10-12, 18:18
  3. Ik Weet Het Niet Meer..
    By Gast: Annemiek in forum Geestelijke gezondheid
    Reacties: 2