Weergeven resultaten 1 tot 7 van 7

Onderwerp: Zeurende spierpijnachtige klachten in bovenbenen

  1. #1

    Red face Zeurende spierpijnachtige klachten in bovenbenen

    Hallo allemaal,

    Ik heb al enkele jaren af en toe wat spierpijnachtige klachten in mijn bovenbenen. Het geeft een zeurderig onrustig gevoel. Op het begin was het af en toe en dichte ik het toe aan sporten of het langer zitten op een stoel (werk op kantoor) maar de laatste tijd houdt het veel langer aan en nu zit het ook niet alleen meer aan de onderzijde van mijn benen.
    Ik ben al eens naar een huisarts geweest en die heeft uitgesloten dat het Trombose was. Ook is mijn cholesterol prima, rook in niet, sport ik 1x p/w en ga 3x p/d met de hond erop uit. Hij zei dat het waarschijlijk wat hoog aan de huid liggende zenuwbanen waren. Maar omdat ik het nu door mijn hele bovenbeen voel lijkt me dit niet de oorzaak. Verder voel ik me gezond, niet bijzonder vermoeid ofzo dus fybromialgie lijkt me ook sterk, daarbij heb ik het alleen in mn bovenbenen...

    Iemand enig idee waar ik het moet zoeken en hoe ik het zo kan verwoorden dat een huisarts ook effectief mee kan zoeken?

    Alvast bedankt voor jullie reactie

    Martijn

  2. #2

    Standaard Re: Zeurende spierpijnachtige klachten in bovenbenen

    Hallo Martijn, Mag ik vragen voel je heel verantwoordelijk - en precies -en ben je heel gevoelig? je denkt wat een rare vraag, maar deze dingen te samen kunnen naar mijn gevoel dit soort klachten veroorzaken.Lorline

  3. #3

    Standaard Re: Zeurende spierpijnachtige klachten in bovenbenen

    Ik heb hele erge pijn bovenbenen enz ik heb spierreuma martijn misschien jij ook? het zijn vaak gevoelige zie bovenstaande mensen die dat hebben, maar het is niet zeker hoor! Wel weet ik waar over je praat.groetjes Lorline

  4. #4

    Standaard Re: Zeurende spierpijnachtige klachten in bovenbenen

    Hoi Lorline,