Weergeven resultaten 1 tot 3 van 3

Onderwerp: Ben ik zwanger?

Twijfelende
    Guest

Question Ben ik zwanger?

hallo ik had myn verhaal al vertelt en had al een reactie daarvan.. ik had nog een vraagje het is nu 6 dagen geleden dat ik het had gedaan met me vriendje en we deden het toen zonder condoom maar hy ging er net uit voor het kwam dus het is twijfelend mr ik wou graag een test doen kan dat nu al ? want ik moet pas over 3 week weer ongesteld worden maar ik wil het al nu weten kan dat nu ? of moet ik wachten totdat ik ongesteld moet worden ?

Premium Account

Standaard Re: Ben ik zwanger?

Citaat Origineel gepost door Twijfelende Bekijk Post
    hallo ik had myn verhaal al vertelt en had al een reactie daarvan.. ik had nog een vraagje het is nu 6 dagen geleden dat ik het had gedaan met me vriendje en we deden het toen zonder condoom maar hy ging er net uit voor het kwam dus het is twijfelend mr ik wou graag een test doen kan dat nu al ? want ik moet pas over 3 week weer ongesteld worden maar ik wil het al nu weten kan dat nu ? of moet ik wachten totdat ik ongesteld moet worden ?
    Een zwangerschapstest ku je doen vanaf de dag dat je ongesteld zou moeten worden, in jouw geval betekend dat dus nog 3 weken wachten.

Standaard Re: Ben ik zwanger?

Ennuh: als je vriend net voordat hij klaarkomt zijn penis eruit haalt wil dat nog niet zeggen dat hij niet in jouw sperma heeft achtergelaten. Er komt altijd voorvocht vrij wat ook actief sperma bevat. Dus 'voor het zingen de kerk uit' is niet betrouwbaar.

succes!

Soortgelijke onderwerpen

1. Zwanger?
    By Doewy in forum Zwangerschap
    Reacties: 3
    Laatste Post: 20-11-07, 12:14
  2. Zwanger??
    By anonieeempjeee_1992 in forum Zwangerschap
    Reacties: 11
    Laatste Post: 19-11-07, 22:17
  3. Ben ik nou zwanger?
    By Just-samantha in forum Zwangerschap