Weergeven resultaten 1 tot 15 van 15

Onderwerp: Ultra contouring-vragen en ervaringen

nadine02
    Guest

Standaard Ultra contouring-vragen en ervaringen

Hallo,
    Ik heb op een website gelezen over ultra contouring. Dit zou een liposuctie effect hebben, zonder operatie welliswaar.
    Dit zou voor mij een goede oplossing kunnen bieden omdat ik enkel plaatselijk vet het rond mijn buik.
    Het blijkt een nieuwe medische techniek te zijn.
    Heeft iemand hier ervaringen mee ???

Nel
    Guest

Standaard Re: Ultra contouring, iemand ervaring

Hallo,

Ik heb geen ervaring met ultra contouring, maar het lijkt me wel spannend. Ik heb wel ervaring met het plaatselijk vet rondom de buik. Toch heb ik nog niet overwogen om het weg te laten halen. Daarbij komt dat ik het nu wel mooi vind, omdat er twee kinderen in hebben gezeten.

Ik ben ook wel geïnteresseerd maar zou het pas overwegen als het ook nog een stukje goedkoper werd.

Dental

nadine02
    Guest

Tja ... de prijs is niet exact goedkoop.
    Ultrashape wordt ook aangeboden in een hospitaal in London, maar daar kost het 1 pond per puls .... das nog veel duurder dan in Belgie. Ze konden me per telefoon zelfs geen exacte prijs geven. Bovendien waren ze volgeboekt tot einde maart !!
    http://www.cjinglefield-plasticsurg....ltrashape.html

nadine02
    Guest

Eindelijk ook een paar foto's gevonden van ultra contouring :
    http://www.probeautyclinic.com/info....a%20Contouring

san1974
    Guest

ik heb liposuctie gehad eind 2005 poliklinisch bij Ce in rdam en zou het gelijk weer doen....ben 6 liter kwijt en was een medische redenen.de contouren zijn mooier en vrouwelijker geworden,slank dat niet[voor mij wel] maar past beter bij elkaar de lichaamsverhoudingen.Pijn?nee helemaal niet,alleen paar dagen erna,soort spierpijn...en nu kan ik alles weer in het dagelijkse leventje en ben happy....wie vragen heeft?email me gr sandra
    wil iedereen helpen,die ergens mee zit met haar of zijn gewicht of figuur,of dat je twijfels hebt over deze kliniek kun je ook mailen.

Denise1
    Guest

Ik heb met mijn huisarts over Ultracontouring gesproken en die zag er helemaal geen graten in. Ik heb een afspraak in Mechelen bij Probeautyclinic gemaakt voor donderdag 23 februari voor een eerste behandeling van de onderbuik.

san1974
    Guest

Nou spannend allemaal zeg,wens je veel sterkte die dag en hou me op de hoogte,vind ik wel leuk....

Gastxyz
    Guest

Hi,

I do not speak Dutch, but from what I understand you had an Ultrashape treatment last week. I would like very much to hear how things went and if treatment holds its promises.

Thanks a lot!

Anne

san1974
    Guest

hello For who is this letter/email for me,sandra or other?greetings

GastXYZ
    Guest

Hello,

I think it is denise who was going to have the Ultrashape treatment?! Any other experience/advice is very welcome, too!

Thanks a lot!

Standaard Wie heeft er ervaring met ultra contouring

hoi,

wie heeft er ervaring met ultra contouring,dat is een nieuwe methode om af te vallen,deze methode maakt door middel van klankgolven vetcellen weer los waar je maximaal een halve liter vet mee verliest,wie heeft het laten doen en waar en wat kost zoiets,

groetjes sandra

hoi denise,

jij zegt dat je een afspraak had van 23 februari,hoe was het gegaan dat zou ik wel eens willen weten,

groetjes sandrag

Standaard hoi denise

hoi denise,

jij schreef dat je een afspraak had gemaakt op 23 februari hoe is het gegaan,

groetjes sandrag

Standaard Mechelen Denise

Hallo Denise, Ik ben benieuwd naar je reactie over de ultra contouring in Mechelen. Elly

Soortgelijke onderwerpen

1. Pijnbestrijding,ervaringen/vragen
    By Agnes574 in forum Medicatie en pijnbestrijding
    Reacties: 31
    Laatste Post: 28-01-11, 22:58
  2. RDX-Ultra
    By christel1 in forum Overgewicht
    Reacties: 0
    Laatste Post: 24-09-10, 19:53
  3. Ultra contouring
    By cuub007 in forum Esthetische ingrepen
    Reacties: 1