Weergeven resultaten 1 tot 20 van 20

Onderwerp: Computer virus

anoniem boy
    Guest

Standaard Computer virus

haloo

op mijn computer zit er volgens mij een virus..
    volgens mij heet het iets van pop-up ofzo..
    me pc word langzamer en er worde steeds internetsite's geopend venzelf..

wat moet ik doen?
    HELP ME!

alvast bedankt

Standaard Re: Computer virus

Hoi!

Heb je er al eens een goede virusscanner overheen gehaald?

Als je geen geld wilt uitgeven aan een virusscanner zijn deze ook gratis te downloaden een goede gratis scanner is antivir.
    De scanner vind je op www.antivir.de

Succes

Zet een pop-up blokker op je pc en een spyware filter dan heb je minder last van deze dingen en een goede virusscanner natuurlijk.

download gratis avast ,deze antivirus beschermt je pc volledig

Premium + Account Ronald68's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Mijn voorkeur gaat uit naar AVG. Maar Microsoft schijn nu ook een goede gratis scanner te hebben

goed bekeken,+punt is ook dat alles wat veilig is groen wordt aangeduid.groetjes nog

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Ronald,

Helemaal mee eens! Zelf al een aantal jaar tevreden gebruiker van AVG.

Overigens valt een Pop-up vaak niet onder de virussen. Een pop-up is een venstertje dat zomaar opeens tevoorschijn kan springen wanneer je een website opent. Wanneer je gebruiker bent van Mozilla Firefox kun je deze Pop-ups blokkeren.

Het lijkt er eerder op dat je last hebt van Trojans, zorg idd voor een goede virusscanner, ik raad je ook AVG aan, je moet hier wel voor betalen maar vaak zijn deze scanners een stuk beter dan de goedkopere versies. Wat je ook kunt downloaden is: Spybot - Search and Destroy, deze kan heel gering probleempjes zoeken op je pc.

(Haha oh zie hier dat ik op een post reageer van 5 jaar oud... Ach voor degenen die nog wat info willen hebben dus!
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

bedankt voor de tips Silvia,groetjes nog

Premium + Account Ronald68's Avatar
    Dagboek berichten
    1

Maarre horen de Computer ziektes eigenlijk wel thuis op medi city?

Overigens is de beste remedie als je toevallig al besmet bent een volledige herinstallatie van je besturingssysteem.
    XP is overigens u een verstandige keus omdat iedereen over gaat naar 7 waardoor er steeds minder virussen voor Xp ontwikkeld worden. Tevens zijn de meeste lekken al gedicht.
    Gisteren ongeveer 30 updates voor 7 mogen installeren, dus dat zegt wel genoeg.

Premium ++ Account Luuss0404's Avatar

Ik heb Ubuntu Linux, dus geen virusscanner ofzo nodig

Bij XP had ik AVG en die was gratis destijds en werkte prima. Alleen als mijn broertje die uitschakelde was het mis en kon ik zoals Ronald zegt de pc wissen en opnieuw installeren
    Verlies nooit de moed: soms gaat de deur pas open met de laatste sleutel van de bos

Premium ++ Account
    Sylvia93's Avatar

@ Ronald,

Je hebt idd een punt dat tegenwoordig voor XP minder virussen zijn omdat iedereen zich richt op windows 7. Maar toch ga ik liever met de tijd mee, XP gaat voor mij véél te sloom. We hebben hier nog een pc staan met XP en kan me rotirriteren aan het feit dat het al 5 min duurt met opstarten ( ja ik ben verwend )
    Het krachtigste medicijn voor ellende is loslaten!

Premium ++ Account christel1's Avatar

@Sil,
    Ik ben nog van de ouwe doos dan want ik werk nog altijd met XP en compu start heel snel op eigenlijk en ook AVG free (gratis dus) en nog geen problemen mee gehad. Maar ja mijne lappie is al een oud ventje maar ik ben al blij dat ik hem heb. En ventje informaticus zet hem bijna elk weekend eens op punt, ben altijd bang dat hij hem gaat killen, grapje

christel1.....nog veel plezier met je oude lappie,genieten en blij zijn met wat je hebt is zeker zo leuk als met een nieuwe lappie.groetjes nog

Premium ++ Account christel1's Avatar

Al nijg bedankt voor het aanbod, ga zeker eens een kijkje nemen
    Leef vandaag, morgen komt wel

aan Francoisdb,heb op mijn laptop anti virus microsoft security essentials.graag had ik je mening hierover .alvast bedankt.

Standaard Computer virus

I have two Gateways, 1 laptop running Windows Vista & MacAfee virus scan and a Gateway desk-top running Windows XP & MacAfee virus scan. Currently, I am getting messages from the laptop MacAfee virus scan to enable its firewall. I currently run the computers firewall on the laptop. On the desk-top I am running the computer supplied firewall & no MacAfee virus scans firewall.

Should I run both firewalls or the virus scans firewalls, or the computers firewalls??

Standaard Computer virus

I just wanted to express my thanks again to everyone who posted tips in this thread. I got a new computer two Sundays ago and started setting it up this past weekend, using tips from Breakdaddy, CKDad, serleran, capmarvel, and mbeacom.

Standaard Computer virus

The Trojan is One Of The Most Notorious Computer Virus.It effect a Computer Files and destroy it.sometimes it copy the same folder itself.Trojan Remover is The Key Of Remove From Our System.

Standaard Computer virus

There are billions of a virus, large and small. Virus can properly be called a virtual disease that affects a computer system, making it sick, compulsive behavior the way by the users do not need.

Soortgelijke onderwerpen

1. HPV-virus
    By Marinavdd in forum Algemene medische vragen
    Reacties: 0
    Laatste Post: 14-12-12, 21:47
  2. Reacties: 1
    Laatste Post: 09-06-11, 14:05
  3. Pap 3a en Cin 3 en ook nog hr Hpv virus
    By Vlinder66 in forum Vrouwen
    Reacties: 10
    Laatste Post: 07-06-11, 22:34
  4. Verslaafd aan de computer
    By Agnes574 in forum Algemeen
    Reacties: 18
    Laatste Post: 29-04-09, 22:52
  5. Virus doodt Lourdesgangers - Virus doodt Lourdesgangers - BN/De Stem
    By Nationaal Gezondheids Forum in forum Nieuwtjes over gezondheid en welzijn
    Reacties: 0
    Laatste Post: 18-10-08, 07:42