Weergeven resultaten 1 tot 2 van 2

Onderwerp: Mogelijke tips omtrent concerta

  1. #1
    Gast magda
    Guest

    Wink Mogelijke tips omtrent concerta

    best ouders
    ik wil graag reageren op het volgende ik heb zelf een zoontje van vier jaar
    die eerst concerta 18mg kreeg en nu sins kort 36mg het word volledig vergoed
    door onze ziektekosten verzekeraar Geove ik denk dat het uitmaakt voor wat
    voorn paket je kiest je kunt een gedeelte ook terug ontvangen van de belasting dat geld voor alla medicijnen op recept die je zelf moet betalen
    ik las ook de vraag over slaap problemen mijn kinderarts heeft mij laten weten
    dat als dat een probleem zou worden je een extra pilletje retalin kan geven tegen het einde van de middag of een pilletje waar ik de naam niet van weet die helpt het stofje aan te maken in de hersenen die nodig is om in slaap te komen

  2. #2
    liesbeth
    Guest

    Standaard Re: Mogelijke tips omtrent concerta

    Opmerkelijk dat Geove Concerta vergoed heeft. Wij zijn daar ook bij verzekerd, maar onze eigen bijdrage bedraagt circa EUR 45,- per maand. Wij hebben de meest uitgebreide aanvullende verzekering. Volgens ons vergoedde Geove (nu Menzis) met dit maximale aanvullende pakket EUR 200,-- voor het hele jaar en daar redt je het dus mee voor maar 4 maanden! Kloppen deze bedragen ook bij jullie? Dit is voor ons belangrijk in de keuze voor de nieuwe zorgverzekering 2006.

Soortgelijke onderwerpen

  1. Ademhalingsoefeningen-wie heeft ervaring/tips?
    By scarlet in forum Ademhaling en longen
    Reacties: 1
    Laatste Post: 25-07-04, 11:53