Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergeven resultaten 1 tot 50 van 100
    onbekende
    Guest

Question Zwanger door vingeren

Hallo!

Mijn vriendje heeft mij gevingerd maar is er niet in gegaan. Het is 1x gebeurd nadat ik hem had afgetrokken maar dat hebben we gelijk met een tissue afgeveegd. Ik moest maandag ongesteld worden maar het is nu zondag en ik ben het nog steeds niet. Ik zit al de hele week te stressen. Ook ben ik het erg onregelmatig maar toch. Ben ik nu zwanger?

Groetjes

Standaard Re: Zwanger door vingeren

Hoi,

Volgens mij hoef jij je geen zorgen te maken. Van vingeren wordt je niet zwanger. Waarschijnlijk omdat je zo loopt te stressen wordt je niet ongesteld. Wanneer je er het stressgevoel loslaat, wordt je wel weer ongesteld. Dat is moeilijk, omdat je er veel aan moet denken. Ikzelf ben een keer een half jaar niet ongesteld geweest vanwege stress. Dat is echt heel vervelend. Dus ik weet wel hoe moeilijk het is om het los te laten, maar misschien helpt het als je dit leest.

Groetjes,

Wendy

Citaat Origineel gepost door onbekende
    Hallo!

Mijn vriendje heeft mij gevingerd maar is er niet in gegaan. Het is 1x gebeurd nadat ik hem had afgetrokken maar dat hebben we gelijk met een tissue afgeveegd. Ik moest maandag ongesteld worden maar het is nu zondag en ik ben het nog steeds niet. Ik zit al de hele week te stressen. Ook ben ik het erg onregelmatig maar toch. Ben ik nu zwanger?

Groetjes
    Hallo
    ik ben 2 weken geleden gevingerd door mijn vriend!..
    toen ik ongesteld moest worden werd k het niet.. het is nu 2 weken later en ben het nog steeds niet!..
    ben ik zwanger? ik hoop het niet ..! en ik hoop dat jullie me kunnen helpen alvast bedankt!..

als je echt zo in de stress zit koop dan een zwangersschap test zijn je zenuwen meteen weg want met vingeren kun je niet zwanger raken.
    gr

ik heb ongeveer hetzelfde probleem. ik heb mijn vriendje afgetrokken hij is met zijn vinger in mij geweest, maar hij is niet klaargekomen. we hebben geprobeerd om seks te hebben , maar dat is niet gelukt. hij droeg een condoom. ik maakte mij helemaal geen zorgen tot nu: ik ben 2 weken over tijd. ik ben heel onregelmatig, daar maakte ik mij geen zorgen over maar nu wel. ik wil een test doen, maar zelfs wanneer die negatief is bestaat er nog een kans op zwangerschap ...

mijn moeder mag dit allemaal niet weten. ze zou mij vermoorden.
    gelukkig steunt mijn vriendje me, maar toch ben ik ten einde raad

Ik snap niet precies wat er nou wel en niet gebeurd is. Maar, koop een test, tientje bij de etos ofzo. Als die negatief is, kan je er vanuit gaan dat je niet zwanger bent. Dat je je nu zorgen maakt, kan zelfs de reden zijn dat je het niet wordt (ik snap je wel hoor, heb zelf hetzelfde wel gehad, maargoed, ik heb gewoon een test gedaan, en weg zorgen...) Je moet iig overtijd zijn ja, en zeker 2 weken na de 'sex' zitten, omdat je zo onregelmatig bent. Als je dan late eisprong had, dan weet je wel zeker dat de test betrouwbaar is.

Dusj, wanneer heb je gesext? En als dat 2 weken geleden is, testje halen, ben je zo mee klaar, je weet het gelijk (of nouja, 10 minuutjes ofzow)...

hey, bedankt voor je raad
    ben test gaan kopen en hij was negatief: zorgen weg en de volgende dag menstrueerde ik al

bedankt xxx

Super!

ik zit dus nu met het zelfde probleem
    mijn vriend heeft me een dag na mijn regels gevingert
    en nu gistere weer
    normaal moest ik donderdag mijn regels krijgen en vermits ik altijd vrij goed optijd ben maak k me nu zorgen
    wat als k nu zwanger ben??

als hij je één dag na je regels gevingerd heeft zou ik me niet al teveel zorgen maken, vermits jij toch een regelmatige cyclus hebt. je bent nu 3 dagen over tijd. maak je vooral geen zorgen ! heb ik ook gedaan en ze kwamen maar niet. wanneer de stress weggaat komt het vanzelf ! en als het zo niet lukt, doe dan een test, je zal zien dat er niets aan de hand is.

sterkte xxx

de eerste dag na je menstruatie ben je toch niet vruchtbaar, van vingeren zal er helemaal nix gebeuren dan. Gisteren weer.... ik zou me maar niet teveel zorgen maken, het komt wel, en anders inderdaad testje doen voor je gemoedsrust!

Ik was ook een keer helemaal gestressd... Ik moest het worden, maar na een week was is het nog steeds niet. Ik had een repetitieweek, dus veel stress, ik was juist DIE week bang dat ik zwanger was, dus alles bij elkaar. Ik heb toen een test gehaald, hem gedaan, en de uitslag was negatief. Niet zwanger dus. ik was gerustgesteld en de dag erna werd ik ongesteld. 2 weken te laat. Dus haal gewoon een test! Succes! xx

ik zit met een vraagje waar ik me zorgen over maak.
    is het normaal dat je maandstonden minder worden na de eerste keer seks?
    ik heb dat namelijk en ik maak me erge zorgen

hoi,

mijn vriend heeft mij ook gevingerd,ook helemaal naar binnen,ik gebruik wel de pil,kan ik dan zwanger zijn???.alle hulp welkom.het deed erna en tijdens ook pijn.

Premium ++ Account Petra717's Avatar
    Dagboek berichten
    18

Diehl002,

Je kan niet zwangerraken van vingeren, dus wees maar gerust.
    Just remember everyone reacts in a different way...
    Just respect that, even when it's hard...

M'n vriend heeft mij ook gevingerd & ik heb hem afgetrokken. Ik weet niet of hij is klaargekomen (maar er kwam alsinds vocht van hem aan te pas). Als ik m'n onderbroek aandeed(en ik haperde met m'n handen waaraan er nog voorvocht/sperma aanhing op m'n onderbroek), kan er daar dan geen sperma of voorvocht op zijn gegaan,& kan dat in m'n vagina glijden (ik hoor soms dat zaadcellen in de vagina glijden..) Of 'droogt' dat op?
    Iedere keer heb ik dat probleem, iedere keer zit ik te stressen, maar ik kan toch niet iedere keer een zwangerschapstest en/of noodpil kopen ?!
    Of zijn dit gewoon paranoïde gedachten ?
    Ik heb trouwens sinds april m'n (altijd onregelmatige ) maandstonden niet (en in april had ik ze doordat ik een noodpil had genomen uit stress).

uhm ik las ergens anders op een site dat een kerel wel een zoontje heeft alleen doordat hij een meid had gevingerd help hoe kan dit?

en vergeten om te vragen als je je zelf hebt gemastrubeerd maar NIET klaar bent gekomen maar dat er miss dan wel voorvocht om je vinger zit kan je meisje dan zwanger worden?als je haar daarna vingerd?

haaj mijn vriend heeft mij gevingerd en ik hem afgetrokken
    ik heb nu de laatste tijd last van steken in me buik dat over mijn rug gaat en heb bijna gene honger ik ben ook eits dikker geworden.
    maar kan het dat ik zwanger ben door hem ik hoop het neit ben zo bang daar voor en weet neit wat ik nu moet !!! als ik dit ana me ouders zal vertellen worden ze zo boos ... in mijn boxer is het ook wit slijm iew en wat is dat.
    hij is neit klaar gekoemn maar er kwam denk ik wle voor vocht bij t pas ?
    iedergeval wel bij mij !!
    sperma gaat och binnen 5 sec dood en glijdt toch neit naar binnen het moet toch bij de baarmoedermond langs ofzo voordat ej zwanger raakt ?
    ik wil heel graag geholpen worden
    groetjes bang meisje
    Laatst aangepast door cas : 09-01-08 om 22:15

Felice
    Guest

Héé bang meisje,
    ik zou eerst alle berichten hier even lezen en zet je zorgen maar opzij, je raakt echt niet zwanger van vingeren. En als je je zo druk makt erover, dan idd test kopen bij bv. de Etos.
    Je hebt wat afscheiding van het slijmvlies van je baarmoederwand, geen zorgen over maken, is normaal.
    Sterkte en succes!

Forum Admin
    Premium ++ Account
    Agnes574's Avatar

Idd bang meisje...je geen zorgen maken!

De steken etc zullen waarschijnlijk gewoon komen omdat jij hier mee inzit!

Sterkte Agnes
    De mooiste dingen in het leven kun je niet zien of aanraken,die moet je in je hart kunnen voelen...

Het beste medicijn is een hond ... heeft géén enkele bijwerking

ik heb echo laten maken kreeg krampen blijkt da tik galstenen heb ::::::::::O
    dus !!! nog thx voor jullie hulp binnenkort word ik geopereerd
    xxx cass
    Laatst aangepast door cas : 25-01-08 om 18:34 Reden: nam

Felice
    Guest

OKé Cas! Dan nog sterkte voor de operatie dus! En niet meer zulke dingen in je hoofd halen hoor, en als je twijfelt, aan je huisarts vragen. Daar zijn ze voor, niet meer met zoiets rond blijven lopen, dat maakt je gek van angst.

Ik heb ongeveer ook zo een probleempje..
    Mijn vriend en ik werden ook meer intiem, maar over sex haden we het nog nooit echt gehad..
    Nu wa ij twee weken geleden bij mij, en deden we wat we altijd deden.
    Maar toen kleede ij zich helemaal uit en ging op mij liggen..
    Ik voelde mij er ongemakkelijk bij en vroeg of hij van me wou afgaan..
    hij luisterde niet. uiteindelijk kwam hij klaar. tegen mij, niet echt in mij.
    Nu ben ik ng altijd niet ongesteld ( 3 dagen overtyd )
    en ik ben echt aan het stressen.
    nu moet ik wel zeggen dat ik al aan het stressen was een week voor mijn maandstonden.
    Kan het hier wat mee te maken hebben of niet?
    Ik ben 16 en helemaal ng niet klaar hiervoor..
    x

Felice
    Guest

Hallo Mel,

Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik ook zulke angsten had, vreselijk! Maar echt, ik denk dat je over tijd bent door de stress, echt waar! Maar 3 dagen te laat is nog niet veel trouwens. Kun je anders de klok er op gelijk zetten, of ook niet?
    Ontspan je, neem als je kunt een lekker warm bad, drink wat kamillethee, blijf rustig, leg een warme kruik op je buik, maak een lekkere grote wandeling.

Ik wil wel opmerken dat het helemaal niet lief is van je vriend...zoals hij deze situatie toch doorgedrukt heeft, terwijl jij daar duidelijk "NEE" tegen zei.
    Wat als hij nu al niet ''luistert'' naar jouw behoeften en wensen?
    Hoe oud is je vriend? Ik zou als jullie niet aan het vrijen zijn eens goed daarover met hem praten, in een voor beiden maar vooral voor jou veilige situatie.

Laat je nog wat horen?
    Sterkte en ontspan je vooral!
    (en bedenk ook of je de pil misschien wilt...beter voorkomen dan genezen!)

Felice

dankje voor je reactie =]
    ik denk ook dat het van de stress is, want nadat het gebeurt was zat ik al de hele tijd bezig van wat als ik nu zwanger ben..dus hebt mij op voorhand al zitten zorgen maken, en nu dat ze niet doorkomen ween ik de hele tijd en slaap ik bijna niet meer. Ook omdat als er iets zou zijn , mijn moeder echt zot zou worden..Ik heb al kalm proberen te zijn maar het lukt me gewoon niet meer.
    Jaa van 2 weken geleden tot nu heb ik er al ruzie met em over gehad..Hij was normaal niet zo en zoals toen had ik em nog nooit meegemaakt , ik heb hem dan meteen aan de deur gezet.. Maar ik merk nu wel dat hij spijt heeft. en sinds dan probeert hij niets meer te doen.
    Hij is bijna 17 , en we hadden het onderwerp al besproken.
    Maar hij is gewoon nog niet volwassen genoeg denk ik. Daarom dat ik het zeker ng niet van plan ben met hem.
    Xje !

Felice
    Guest

Ja Mel, wacht maar ''rustig'' af...en schrijf je spanning als je zin hebt hier maar van je af.

Bijna 17,allebei nog jong, en de hormonen zijn met hem op de loop gegaan...dat is het gevaar juist...en daarom zou de pil iets zijn om te overwegen. Niet dat dat hem een vrijbrief geeft om dan voortaan wel door te zetten wat hij wil als jij daar niet aan toe bent of niet wilt met hem. Zoiets moet je zeker weten, dat je dat met die ene persoon wilt. Anders heb je later toch spijt...
    Ik leef met je mee Mel, ik kan het me nog zo goed herinneren van vroeger, en ik kon er ook absoluut niet met mijn moeder of iemand anders over praten. Dan kun je bijna radeloos worden van de spanning.
    Zoek zoveel mogelijk afleiding. Heb je er met hem over gesproken dat je nu over tijd bent? (toen ik je antwoord begon te lezne hoopte ik al, dat je schreef dat de menstruatie gekomen was...) Dan heb je tenminste één iemand aan wie je het kwijt kunt. En dan zal hij zich een eventuele volgende keer wel beheersen.
    En als jullie er niet uit komen of je vertrouwt hem op dit vlak niet meer, dan zou ik ernstig erover denken wat je wilt met deze jongen, want dan is hij jou niet waard, dan houdt hij meer van zichzelf dan van jou.

Enne....weet je moeder wél dat je met hem vrijt? eventueel kun je misschien tóch je zorg aan je moeder vertellen, wie weet hoe dat positiever uit pakt dan je verwacht. En anders kun je naar de huisarts gaan, en aan je moeder iets anders vertellen waarvoor je naar de dokter wilt gaan? Hij heeft zijn beroepsgeheim en mag niet aan je moeder vertellen waarvoor jij komt. Of je kunt de huisarts consulteren zonder dat je moeder ervan af weet? ( ik ken je situatie immers niet daarin, dus dat weet jij wel hoe je dat het beste kunt aanpakken)

Hoop dat je gauw met het nieuws kunt komen dat je ongesteld geworden bent!
    Sterkte en succes, kom maar even bij me schuilen en uithuilen hoor!
    xxx Felice

Ik denk dat ik vandaag een test ga doen..Ik word echt zot van die onzekerheid.
    En de pil had ik al gevraagd aan mijn mama, maar.. niet omdat ik seks wou meer omdat ik echt pijn had van mijn maandstonden en ze echt altijd onregelmatig waren , ik kreeg ze bv meestal veel te vroeg.Ik kan daar met haar echt niet over praten , als je nog maar over seks begint word ze eiglek al kwaad, zis ngal katholiek =]
    Maar seks heb ik eiglek ng niet echt gehad, die keer was het er niet ver van maar ik ben denk ik toch niet ontmaagd.
    Ik heb het er met mijn vriend al over gehad,Maar hij probeert vaak het onderwerp te vermijden en van hem af te schuiven.Kdenk niet da hij bang is , hij is er echt van overtuigd dat er niets aan de hand is.
    Dat zullen we vndaag wel zien bij de test =]
    Ik hoop echt dat et negatief is,ik zou echt niet weten hoe ik dat aan iedereen moet uitleggen , en dan heb ik eiglek ng niet eens echt seks gehad.
    Dankje voor je steun =)
    ik heb ier echt veel aan.
    xje !

Hoi ,
    Keb 3 teste gedaan
    2 x predictor
    en 1 keer life test..
    predictor was onduidelijk maar precies positief..
    life test was duidelijk negatief.. ik ben dus geen stap verder geraakt, buiten ng meer stress..
    De mevrouw in de apotheker had aan mijn beste vriend gezegt dat de life test de meest betrouwbare was.. mr toch..
    x

Als ik dit allemaal zo nalees, moet ik wel lachen. Ik heb namelijk in het verleden voor 3 jongerenbladen gewerkt waarbij ik constant zulke vragen moest beantwoorden. Dus dit voelt wel even als nostalgie.

@ Mel21: Je bent niet zwanger. Dat weet ik nu al uit je verhaal, tenzij je natuurlijk iets achterhoudt.
    De kans om zwanger te worden met het hebben van echt seks, is eigenlijk al ontzettend klein. Laat staan wanneer hij niet eens binnen in je is gekomen.
    Ik weet niet of je menstruatie hiervoor regelmatig was? De eerste 2-3 jr van je ongesteldheid, kan het sowieso onregelmatig zijn, zelfs al heb je bijv een halfjr het regelmatig gehad. Bovendien stress je enorm zo te lezen en dat heeft echt het nare effect dat het je menstruatie verstoort.

Als je in Nederland woont, kan je de pil zelf halen bij je huisarts. Deze heeft een beroepsgeheim. Tot je 21ste zit de pil in het basispakket van je ziekenfonds en zou je eigenlijk geen rekening oid thuis moeten krijgen. Je kan zelf gewoon een afspraak maken met hem/haar, zelfs al ben je onder de 18.

Je klinkt niet als iemand die zich al klaar voelt voor seks en daar is natuurlijk helemaal niets mis mee. Je vriend moet dat accepteren en jij moet je nooit gedwongen voelen of denken 'het hoort erbij'. Dan krijg je zeker spijt. Een ontmaagding is iets speciaals. Ik bedoel ook niet dat je moet wachten tot je gaat trouwen(tenzij je dat zelf wilt), maar je moet je er wel klaar voor voelen.

Bovendien hoort communicatie in een relatie. Je moet kunnen praten met je geliefde over van alles. En dan vooral dit soort dingen. Zoals ik al zei, ik kan het me niet voorstellen dat je zwanger bent, maar stel dit was het geval, dan hoor jij het er met je partner het over te hebben. Het is immers het probleem(in dit soort situaties, anders is het een zege haha) van 2 personen en niet alleen van de vrouw. Als jij ermee zit, moet hij je steunen.

Felice
    Guest

Uit bepaalde woorden van Mel maak ik op dat je uit Belgié afkomstig bent, klopt toch he?

Ik heb nog steeds een goed gevoel erbij hoor, je bent overtijd door de stress. Het komt wel in orde volgens mij. En inderdaad, de eerste jaren kun je nog erg onregelmatig zijn, en zeker door stress.

We wachten af, samen met jou!

Keb ng een test gedaan hij was weer positief..
    en neen ik hou helemaal niets achter, ik heb geen sex gehad..Alleen voorspel , ik had het gevoel dat ij in mij kwam maar toen heb ik em weggeduwd en beginne zeggen dat ik het niet wou ..Kan stress eiglek die test beinvloeden ?
    Ik weet echt niet meer wat doen 3 van d e 4 waren positief.
    x

Hey Mel21

Nee, door stress en zenuwen wordt een zwangerschapstest niet beinvloed.
    Je schrijft in je post hierboven dat jij het gevoel had dat hij in jou kwam, en dat je hem toen hebt weggeduwd. Ook van voorvocht kun je zwanger raken. In voorvocht zitten ook spermacellen (een klein beetje maar) al is de kans om op zo'n manier zwanger te raken wel heel klein.
    Als je al vier testen hebt gedaan waarvan er drie positief waren, ga dan alsjeblieft naar je huisarts om duidelijkheid te krijgen. Op zo'n manier blijf je testen kopen, en blijf je in de zenuwen en stress zitten. En misschien wel voor niets......

liefs
    Déylanna
    The best move is to follow your heart

Jaa maar ik ben nog steeds maagd...
    nog nooit sex gehad, en ik heb al een hele week last vn mijn onderbuik precies of ik moet m'n maandstonden krijgen. Ik wil nr huisarts maar heb al gebeld.. Hij zei dat ik me niet teveel zorgen moest maken dat de testen wrs fout waren, en dat het moeilijk zou zijn omdat ik geen sex heb gehad..
    Dankje voor jullie steun..
    x

Felice
    Guest

Oké Mel, nu dan eindelijk de stap naar de huisarts, goedzo! Wanneer kun je er terecht? Dan komt er tenminste een einde aan je twijfel!

Knuffel van Felice

Maar kweetniet m'n zus zegt dat da mss niet zo'n goed idee is..
    Keb wel last vn mijn buik , precies of ek moet mijn maandstonde krijgn ..
    Xjee !

Felice
    Guest

Mel, natuurlijk is het een goed idee! Je kunt er in elk geval met je huisarts over praten, en als je wilt kan hij je ook meteen de pil geven, dan kun je voortaan veilig vrijen of niet meer in zo'n angst terecht komen. Ook al wil je nog niet, je ziet nu ook hoe je ongewild in deze voor jou angstige situatie bent gekomen Dus behalve een onderzoek en zo, kun je een gesprek met hem hebben. Mocht je toch ongesteld geworden zijn voordat je bij hem terecht kunt, dan vertel je gewoon deze hele situatie eerlijk, dan kun je dit gesprek sturen in de richting van de pil. Die dokter is ook niet gek...die zal het zelf ook wel voorstellen misschien.
    Aan je ouders kun je, helaas maar een leugentje om bestwil, eventueel vertellen dat het vanwege je erge buikpijn is dat je de pil gaat slikken.
    Wanneer kun je er terecht??

Mjaa , ik denk niet dat ik zwanger ben , ik ben er eiglek zeker van. Een vriendin vn me heeft nr haar huisarts gebeld in mijn plaats =S ik weet niet wat ik heb maar ik durf gewoon niet..
    MAar de dokter heeft gezegt dat ik me geen zorgen moest makn, aangezien ik nog maagd ben en dat niet zomaar kan gebeuren ook omdat we niet echt seks hebben gehad.
    hij zei dat ik me niet teveel zorgen moest maken en eventueel tg nog bij hem langs kon gaan.
    mss volgende week..
    Maar ik heb egt last , precies van mijn maandstonden , meer pijn als normaal
    waarschijnlijk omdat ze niet willen doorkomen.
    Dankje voor je steun.
    PS : De pil is geen optie mijn moeder wilt dat ik wacht tot het huwelijk..
    ik krijg ze zeker maar pas als ik 17 ben.. en mss dan zelf ng niet =]
    het is niet zo vanzelfsprekend hier..
    soms zie ik egt hard af vn mijn regels.. maar dan zegt ze dt de pil niet werkt..
    Xjeeee

Dagboek berichten
    18

Hoi Mel21,

Waardoor durf je niet naar de huisarts te gaan? Wat houd je tegen?
    Weet dat je huisarts geheimhoudingsplicht heeft, hij mag dus niet zonder jouw toestemming het een en ander vertellen aan je moeder (of wie dan ook)
    Waarom is je moeder zo fel tegen de pil? weet je dat ook?

groetjes,
    petra

QUOTE=Mel21;14540]Mjaa , ik denk niet dat ik zwanger ben , ik ben er eiglek zeker van. Een vriendin vn me heeft nr haar huisarts gebeld in mijn plaats =S ik weet niet wat ik heb maar ik durf gewoon niet..
    MAar de dokter heeft gezegt dat ik me geen zorgen moest makn, aangezien ik nog maagd ben en dat niet zomaar kan gebeuren ook omdat we niet echt seks hebben gehad.
    hij zei dat ik me niet teveel zorgen moest maken en eventueel tg nog bij hem langs kon gaan.
    mss volgende week..
    Maar ik heb egt last , precies van mijn maandstonden , meer pijn als normaal
    waarschijnlijk omdat ze niet willen doorkomen.
    Dankje voor je steun.
    PS : De pil is geen optie mijn moeder wilt dat ik wacht tot het huwelijk..
    ik krijg ze zeker maar pas als ik 17 ben.. en mss dan zelf ng niet =]
    het is niet zo vanzelfsprekend hier..
    soms zie ik egt hard af vn mijn regels.. maar dan zegt ze dt de pil niet werkt..
    Xjeeee[/QUOTE]
    Laatst aangepast door Agnes574 : 12-02-08 om 15:55

Kweetniet , myn zus zei dat omdat ik minderjarig ben ze dt waarschijnlijk zoudn zeggn aan m'n moeder..
    en ze wilt gwn dat ik geen sex heb.. daarom is ze er zo tegen =]
    x

Felice
    Guest

Nee Mel, de huisarts m a g dat niet vertellen aan je moeder, je leeftijd heeft daar niets mee te maken...
    tja, het gaat er nog ouderwets aan toe bij jullie, dat is wel duidelijk. Maar probeer dat te ontstijgen, Mel! Neem die verantwoording, dat hoort ook bij opgroeien....
    laat svp. nog horen hoe het verder gaat, oké??
    Liefs, Felice

Hoi
    sorrie dat ik tijdje niets meer van me heb laten horen. Ik heb ng altijd niets van maandstonden, wel heb ik last van zware hoofdpijn en misselijkheid en dat heb ik altijd een week voor m'n regels
    dus het is hopen dat ze doorkomen.anders ga ik nr dokter en is er geen twijfel meer.
    maar kan het zijn dat het door stress is en dat ik me er zo op focus dat ek et gevoel heb dat ek mss zwanger ben .?
    dankje .x

Felice
    Guest

ochoch lieve Mel, ik heb echt met je te doen, en tegelijk denkik, oooo, waarom ben je toch niet naar de dokter gegaan, waardoor je nu niet meer in deze toestand zou zitten van angst, onzekerheid, wanhoop misschien?
    Ik heb even terug gescrolled en zie dat je eigenlijk volgens het schema op ca. 3-2 ongesteld had moeten worden. Dus dan ben je nu 3 weken over tijd.
    Nog niet alarmerend op zich hoor. Maar elke dag twijfel en onzekerheid brengt negatieve energie voor je mee, en dat is zó jammer! En onnodig als je naar je huisarts gegaan was.
    maar goed: het is nog steeds mogelijk om te gaan, een ander kan dit niet voor jou doen.
    en, zoals eerder gezegd: j a, dit kan door stress komen...
    succes!!! Felice

Ik denk dat ik gewoon niet wil gaan omdat ik nu ng een beetje hoop heb,en eens ik bij de dokter ga de vaststelling zal hebbn dat ik zwanger ben. En om eerlijk te zijn ik kan dat nie aan.. Kzou nie weten wat doen. En mijn vriendje geeft mij nog meer stress omdat hij helemaal niet met een baby bezig is alleen ik dat bij hem blijf..ik heb al dagen barstende hoofdpijn precies migraine en dat heb ik meestal met mijn maandstonde dus je weet maar nooit..
    dankje voor de steun .Xje

ik ben zwanger en m'n moeder weet het , ze wilt niet dat ik abortus doe ..
    kben nu al 2 maand ver
    keb et uitgemaakt met mijn vriend
    kweet niet wat doen :'(
    X

Dagboek berichten
    18

Question Re: Zwanger door vingeren

He Mel21,

Wat lees ik nu? Wel zwanger, net nadat je weer een beetje hoop had?
    Hoe ben er nu achter gekomen?
    En hoe voel je je nu?
    En wat zei je vriend?
    Is je moeder er een beetje kalm onder, ik bedoel ze was toch nogal streng op dit gebied?

Heel veel sterkte!

KNufknuf!
    petra

ik heb samen ng een test gedaan met mijn mama en die was duidelijk positief.ik voel me echt slecht kweetniet oe ik morgen naar school ga gaan.Mijn vriend wou eerst abortus en nu plots wilt hij het ook , maar tis gedaan tussen ons.
    Mijn mama is kalm maar mijn papa zal me waarschijnlijk dwinge om abortus te doen
    dankje voor je steun.x

Hey mel,

Jeetje meid, ik leef met je mee.
    Sterkte!!!
    The best move is to follow your heart

Felice
    Guest

He Mel,

dus toch...! ik vin dhet heel erg voor je en leef met je mee.
    Hoe kwam het dat je nu toch je moeder in vertrouwen hebt genomen? Kon je het niet meer aan? Op zich goed, want je moet toch niet alleen rondlopen met zo'n probleem.
    Lieve meid, wat nu! Wat wil je zelf?
    Heb je je moeder wel alles verteld, hoe het gegaan is en gelooft ze je? (ik hoop het voor je) Is jemoeder erg kwaad en weet je vader het al?
    Ga je nu naar de huisarts? en ga je dan met of zonder je moeder? Ik vind dat je er recht op hebt om alleen met je huisarts te gaan praten, en als jij wél abortus wilt, moet je dat ook duidelijk maken aan hem.
    Jouw mening telt op de eerste plaats, maar het kan altijd dat je later spijt krijgt natuurlijk.

Bedenk dat ieder nogal verward is over je zwanger zijn, misschien moet je een beslissing nog even uitstellen, voor wat betreft de duur van de zwangerschap, om te aborteren, kan dat nog uitstel dulden.
    Het schopt op dit moment je hele jonge leven in de war.
    Moeilijk hoor, zo'n beslissing.
    Ik hoop dat je ouders lief voor je zijn en ga toch snel naar de huisarts, Mel!
    Houd je ons op de hoogte!
    Knuffel, Felice

Felice
    Guest

Hé Mel, hoe is het nu...? Ik leef erg met je mee, vertel je het ons..? Sterkte!!
    Knuf, Felice

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Soortgelijke onderwerpen

1. Zwanger door vingeren
    By Mijnschatje in forum Zwangerschap
    Reacties: 36
    Laatste Post: 25-01-16, 14:05
  2. Zwanger door vingeren
    By hoe in forum Zwangerschap
    Reacties: 16
    Laatste Post: 28-01-15, 20:44
  3. Zwanger door vingeren???